Archiv recenzí
12.09.2008 - 12.07.2018
Adrialand • Afrodita • Alex • Alexandria • Ancora • Atlas Adria • Azur Reizen • Beta tour • Blue Sky • Blue Style • Brenna • Canaria travel • Čebus • Čedok • České Kormidlo • ESO travel • Exim Tours • FIRO-tour • Fischer • Greece-tours • China Tours • Inex • Invia • Johoho • Jokratour • Kellner • Kentlucky • KM Travel • Kovotour • Livingstone • Mayer Crocus • Medina Tours • Metal • Neckermann ČR • Nev Dama • Orex Travel • Pantour • Redok Travel • Siam travel • Solvex • Sunflower tours • Sunny Days • TopFly • Trip4you • True Travel • Víkend • Vítkovice Tours • Wisnar
Archiv recenzí cestovky Brenna
Přidal/a Erika Labudova dne 01.05.2018
@Dušan Súkeník: Toto se Vám může stát u jakékoli CK. Přestože cestovní kancelář pro Vás vše objedná, z destinace může přijít nepotvrzení hotelu po opravdu dlouhé době. Tyto situace nejsou příjemné a ziskové ani pro cestovky, tak se na to zkuste podívat jinak, ani v cestovce nebudou rádi že "přišli o kšeft" :-)
@Dušan Súkeník: Toto se Vám může stát u jakékoli CK. Přestože cestovní kancelář pro Vás vše objedná, z destinace může přijít nepotvrzení hotelu po opravdu dlouhé době. Tyto situace nejsou příjemné a ziskové ani pro cestovky, tak se na to zkuste podívat jinak, ani v cestovce nebudou rádi že "přišli o kšeft" :-)
Přidal/a Dušan Súkeník dne 28.03.2018
Myslíte , že by se mi alespoň omluvili, ani náhodou. DS
Myslíte , že by se mi alespoň omluvili, ani náhodou. DS
Přidal/a Dušan Súkeník dne 21.03.2018
Rozhodli jste se pro CK BRENNA ! - nedělejte to!!!, po 25 letech cestování k moři jsem si bohužel objednal dovolenou u této CK na 15 dní s předstihem-levnější cana zájezdu atd a to v (prosinci 2017 - 11.12.) . Po zaplacení poplatku a zálohy jsem obdržel v březnu 2018 l meil, že nemohou akceptovat moji objednávku,přestože byla potvrzena. Důvod? přeobsazení ubytovací kapacity. Tak to je neuvěřitelne jednání vůči klientovi.Zřejmě něčí kamarád potřeboval taky k moří, ale bylo vše obsazené. Na štěstí existují ještě CK , které mají zájem něco pro klienta udělat DS
Rozhodli jste se pro CK BRENNA ! - nedělejte to!!!, po 25 letech cestování k moři jsem si bohužel objednal dovolenou u této CK na 15 dní s předstihem-levnější cana zájezdu atd a to v (prosinci 2017 - 11.12.) . Po zaplacení poplatku a zálohy jsem obdržel v březnu 2018 l meil, že nemohou akceptovat moji objednávku,přestože byla potvrzena. Důvod? přeobsazení ubytovací kapacity. Tak to je neuvěřitelne jednání vůči klientovi.Zřejmě něčí kamarád potřeboval taky k moří, ale bylo vše obsazené. Na štěstí existují ještě CK , které mají zájem něco pro klienta udělat DS
Přidal/a Lenka Dolanská dne 20.09.2017
Hotel Nerton Turecko Side.Vrátily jsme se v sobotu 16.9.17 Nejhorší zkušenost na recepci hotelu.Delegátka nám po nastoupení do autobusu řekla,že do hotelu s námi nepůjde,protože má více hotelů na starosti tak u ubytování nebude.Přitom se jednalo o 3 pokoje.I když odevzdáte voucher tak klíče nedostanete,protože tam se s pokoji kšeftuje a ten kdo dá víc tak má pokoj hned a tam kde si přeje.Nás tam nechala čekat víc jak hodinu.A aby tomu dala korunu,tak nás ubytovala do neuklizeného pokoje.Jinak hotel na dobrém místě,pláž čistá uklizená a krásné procházky.Jen recepční a delegátka nestály za nic.Delegátka Kateřina Yagci ,jaká je její náplň práce mi není jasná,Klienti své připomínky řekli a její odpověď,mohli jste mi zavolat.Když to šla řešit na recepci výsledek žádný.Rčení koho chleba jí toho píseň zpívá...Bylo nás víc co měli problém s ubytováním.Je to tam jedna velká zlodějna a není to jen můj názor.Slováci,kteří tam byli po třetí tak řekli,že už nikdy!!!!
Hotel Nerton Turecko Side.Vrátily jsme se v sobotu 16.9.17 Nejhorší zkušenost na recepci hotelu.Delegátka nám po nastoupení do autobusu řekla,že do hotelu s námi nepůjde,protože má více hotelů na starosti tak u ubytování nebude.Přitom se jednalo o 3 pokoje.I když odevzdáte voucher tak klíče nedostanete,protože tam se s pokoji kšeftuje a ten kdo dá víc tak má pokoj hned a tam kde si přeje.Nás tam nechala čekat víc jak hodinu.A aby tomu dala korunu,tak nás ubytovala do neuklizeného pokoje.Jinak hotel na dobrém místě,pláž čistá uklizená a krásné procházky.Jen recepční a delegátka nestály za nic.Delegátka Kateřina Yagci ,jaká je její náplň práce mi není jasná,Klienti své připomínky řekli a její odpověď,mohli jste mi zavolat.Když to šla řešit na recepci výsledek žádný.Rčení koho chleba jí toho píseň zpívá...Bylo nás víc co měli problém s ubytováním.Je to tam jedna velká zlodějna a není to jen můj názor.Slováci,kteří tam byli po třetí tak řekli,že už nikdy!!!!
Přidal/a Inn dne 25.01.2016
To Petr prosím vás, jak se ten hotel jmenoval na periferii Rodosu? Já to tam dost znám a je lepší bydlet v Rodosu, než v nějakém letovisku. 2 X jsem bydlela v hotelu Kipriotis a 1 x Semiramis. Pak jsem byla 1 x ve Faliraki a nebylo to už tak vynikající, protože v letovisku byla nuda a dopravou do rodosu se ztratilo hodně času a navíc, poslední bus z Rodosu do Faliraki odjížděl ve 23,30h a pak až ráno.
To Petr prosím vás, jak se ten hotel jmenoval na periferii Rodosu? Já to tam dost znám a je lepší bydlet v Rodosu, než v nějakém letovisku. 2 X jsem bydlela v hotelu Kipriotis a 1 x Semiramis. Pak jsem byla 1 x ve Faliraki a nebylo to už tak vynikající, protože v letovisku byla nuda a dopravou do rodosu se ztratilo hodně času a navíc, poslední bus z Rodosu do Faliraki odjížděl ve 23,30h a pak až ráno.
Přidal/a Petr dne 20.12.2015
Zakoupili jsme zájezd na first minute do hotelu, který jsme si vybrali z důvodu blízkosti krásné pláže cca 16 km od měta hl. města. Teprve po příletu v pozdních nočních hodinách jsme byli na letišti informováni, že hotel je zavřený a byli jsme ubytováni v náhradním hotelu. Ráno jsme zjistili, že tento hotel, rozhodě ne vyšší kvality, se nachází uprostřed supermarketů na průmyslové periferii města Rhodosu. Místo pláže s modrou vlajkou byla pláž u hotelu malá, špinavá s kotvícím tankerem a výhledem na nějakou rafinerii - pravá romantika . Ihned 2. den jsme chtěli na delegátovi ck změnu hotelu, ale neuspěli jsme, tak jsme s ním sepsali reklamační protokol a po návratu podali oficiální reklamaci. Za takovéto hrubé porušení cestoví smlouvy nám ck Brenna velkoryse nabídla 5% slevu. Po této zkušenosti již nikdy více.
Zakoupili jsme zájezd na first minute do hotelu, který jsme si vybrali z důvodu blízkosti krásné pláže cca 16 km od měta hl. města. Teprve po příletu v pozdních nočních hodinách jsme byli na letišti informováni, že hotel je zavřený a byli jsme ubytováni v náhradním hotelu. Ráno jsme zjistili, že tento hotel, rozhodě ne vyšší kvality, se nachází uprostřed supermarketů na průmyslové periferii města Rhodosu. Místo pláže s modrou vlajkou byla pláž u hotelu malá, špinavá s kotvícím tankerem a výhledem na nějakou rafinerii - pravá romantika . Ihned 2. den jsme chtěli na delegátovi ck změnu hotelu, ale neuspěli jsme, tak jsme s ním sepsali reklamační protokol a po návratu podali oficiální reklamaci. Za takovéto hrubé porušení cestoví smlouvy nám ck Brenna velkoryse nabídla 5% slevu. Po této zkušenosti již nikdy více.
Přidal/a Kika dne 27.08.2015
Dobrý den,kupoval jsem dovolenou této ck přes invii už v zimě.Slibovali slevu,což se uskutečnilo a parkování na letišti zdarma,což nesplnili a byla nedaleko letiště,což ve 3 .hod. ráno,bylo těžké hledat.Proto si myslím,že toto není solidní jednání.Zvlášť proto,že Vám zástupce Ck sdělí,že je to malichernost.Pokud na letiště jedete několik 100km,tak to za malichernost ,nepovažuji,spíše za křivé jednání,proto s touto cestovkou již nikdy.
Dobrý den,kupoval jsem dovolenou této ck přes invii už v zimě.Slibovali slevu,což se uskutečnilo a parkování na letišti zdarma,což nesplnili a byla nedaleko letiště,což ve 3 .hod. ráno,bylo těžké hledat.Proto si myslím,že toto není solidní jednání.Zvlášť proto,že Vám zástupce Ck sdělí,že je to malichernost.Pokud na letiště jedete několik 100km,tak to za malichernost ,nepovažuji,spíše za křivé jednání,proto s touto cestovkou již nikdy.
Přidal/a Dvořák dne 14.08.2015
S CK BRENA máme tu zkušenost z Řecka Zakyntosu, že nakupují ty nejlevnější pokoje, které ani nejsou v prezentaci hotelu a prodávají je za cenu luxusních. Každý zákazník by měl předem vědět, do jakého typu ubytování jde. Nám bylo přiděleno to nejhorší. Cena na 7 dnů byla stejná jako u jiných cestovek na 10 dnů a to ještě o třídu v lepším pokoji.
S CK BRENA máme tu zkušenost z Řecka Zakyntosu, že nakupují ty nejlevnější pokoje, které ani nejsou v prezentaci hotelu a prodávají je za cenu luxusních. Každý zákazník by měl předem vědět, do jakého typu ubytování jde. Nám bylo přiděleno to nejhorší. Cena na 7 dnů byla stejná jako u jiných cestovek na 10 dnů a to ještě o třídu v lepším pokoji.
Přidal/a Pavel dne 20.01.2015
Romane, na tomto webu máte psát recenze cestovních kanceláří. Komentování příspěvků ostatních si nechejte na Facebook! Dle času u Vašeho příspěvku soudím, že jste nemohl usnout a potřeboval ventilovat svoje noční emoce a pochlubit se svou finanční situací! ;)
Romane, na tomto webu máte psát recenze cestovních kanceláří. Komentování příspěvků ostatních si nechejte na Facebook! Dle času u Vašeho příspěvku soudím, že jste nemohl usnout a potřeboval ventilovat svoje noční emoce a pochlubit se svou finanční situací! ;)
Přidal/a roman dne 17.01.2015
Letos s brennou jedu zase,cena je supr,co chcete za 13000 plnou penzi?pisete ze s ni jedete uz po kolikrate a uz nikdy?sedte doma na prd....,nebo pripladte 5000,- a cekejte na gril.kurata.Dovolena ve dvou me prijde na 50000 necekejte ze Vas tam bude nekdo vodit za rucicku,Ja jsem spokojen a nejsem sam.
Letos s brennou jedu zase,cena je supr,co chcete za 13000 plnou penzi?pisete ze s ni jedete uz po kolikrate a uz nikdy?sedte doma na prd....,nebo pripladte 5000,- a cekejte na gril.kurata.Dovolena ve dvou me prijde na 50000 necekejte ze Vas tam bude nekdo vodit za rucicku,Ja jsem spokojen a nejsem sam.
Přidal/a Pavel Ondráček dne 15.09.2014
Byl jsem s Brennou na dovolené pošesté a musím říct - stačilo!! Takový přístup ke stálým klientům, aby člověk pohledal. No, budeme to nazývat pravým jménem - okrádání. Zákazník si zaplatí za služby, které nedostane a když podá reklamaci, odkážou ho na "Informace k zájezdu". Tam se samozřejmě dozví, že mu jako klientovi, nevzniká nárok na náhradu neposkytnuté služby, kterou samozřejmě zaplatil!! WTF?! Pokud někdo nevěří, rád mu poskytnu k nahlédnutí komunikaci s p. jednatelkou T. Ledererovou.
Byl jsem s Brennou na dovolené pošesté a musím říct - stačilo!! Takový přístup ke stálým klientům, aby člověk pohledal. No, budeme to nazývat pravým jménem - okrádání. Zákazník si zaplatí za služby, které nedostane a když podá reklamaci, odkážou ho na "Informace k zájezdu". Tam se samozřejmě dozví, že mu jako klientovi, nevzniká nárok na náhradu neposkytnuté služby, kterou samozřejmě zaplatil!! WTF?! Pokud někdo nevěří, rád mu poskytnu k nahlédnutí komunikaci s p. jednatelkou T. Ledererovou.
Přidal/a Jura dne 03.07.2014
Side Turecko Altinkum Park hotel.Delegát David vynikající,personál senzační,strava dle očekávání dobrá,vše OK ALE neberte si pokoje číslo 1až 7.Na první pohled dobré,ale po příchodu na WC/sprchu vás přejde jakékoliv nadšení a smích ve vás zamrzne.Rozměr 125x11Ocm,v této"místnosti"WCmísa s pohyblivým prkénkem(úraz téměř zajištěn/,výlevka 30x40,kohoutek musel být šikmo jinak voda tekla mimo,jako opatření proti zatopení pokoje GUMOVA STĚRKA!Bez bot neradno vstupovat,stále mokrá podlahaSprchový kout-PWC folie,která bránila normální poloze u mytí o holení nemluvé,zavěšená u stropu.Po 2 dnech se objevili spolubydlící ŠV'ABY!! Jako kompenzace"vůně"z tohoto zařízení-osvěžovač vzduchu.To nás dorazilo a požádali jsme o výměnu pokoje.Recepční po shlédnutí té parády chvíli lapal po dechu,potom pokoj vyměnil.Co dělali nákupčí CK Brenna když podepisovali smlouvu?Poslat klienty do takových zařízení je snad možné jen pro slepé nebo.......Pobyt 21.6.-2.7.2014
Side Turecko Altinkum Park hotel.Delegát David vynikající,personál senzační,strava dle očekávání dobrá,vše OK ALE neberte si pokoje číslo 1až 7.Na první pohled dobré,ale po příchodu na WC/sprchu vás přejde jakékoliv nadšení a smích ve vás zamrzne.Rozměr 125x11Ocm,v této"místnosti"WCmísa s pohyblivým prkénkem(úraz téměř zajištěn/,výlevka 30x40,kohoutek musel být šikmo jinak voda tekla mimo,jako opatření proti zatopení pokoje GUMOVA STĚRKA!Bez bot neradno vstupovat,stále mokrá podlahaSprchový kout-PWC folie,která bránila normální poloze u mytí o holení nemluvé,zavěšená u stropu.Po 2 dnech se objevili spolubydlící ŠV'ABY!! Jako kompenzace"vůně"z tohoto zařízení-osvěžovač vzduchu.To nás dorazilo a požádali jsme o výměnu pokoje.Recepční po shlédnutí té parády chvíli lapal po dechu,potom pokoj vyměnil.Co dělali nákupčí CK Brenna když podepisovali smlouvu?Poslat klienty do takových zařízení je snad možné jen pro slepé nebo.......Pobyt 21.6.-2.7.2014
Přidal/a Jarda dne 23.02.2014
Tak s touhle cestovkou už raději nikdy.Práce delegátky nulová,pouze přišla prodat výlety.Na reklamace k pobytu neberou absolutně žádný zřetel. Tuhle cestovku rozhodně NEDOPORUČUJI!!! Jarda
Tak s touhle cestovkou už raději nikdy.Práce delegátky nulová,pouze přišla prodat výlety.Na reklamace k pobytu neberou absolutně žádný zřetel. Tuhle cestovku rozhodně NEDOPORUČUJI!!! Jarda
Poslední příspěvky diskuze
Ancora | 07.10.2024 18:40 od Pavla |
Globtour Group | 04.10.2024 16:23 od bulkaccdotcom |
Invia | 04.10.2024 14:55 od LenkaM |
Invia | 03.10.2024 09:06 od Invia Hradec kralove |
Invia | 03.10.2024 08:54 od Ivuska |