Prosím, pozorně zkontrolujte všechna pole. Po přidání příspěvek nemožno upravit!

Přidáním recenze vyjádřujete souhlas s Pravidly používání.



Příspěvky v diskuzi Blue Style


				
Příspěvek napsal/a Michaela | 13.04.2021 11:46
Richard - jak jsem vyřešil? Také řešíme, jelikož budeme nejspíš stavět, tak nebudeme moc vycestovat a chtěli bychom vrátit peníze.
Příspěvek napsal/a Richard | 12.04.2021 18:57
Richardhason83@centrum.cz
Příspěvek napsal/a Richard | 12.04.2021 18:35
Dobrý den, dneska mi Blue Style vrátili 21000kc z 29000...Strhli si 1500 za osobu + pojištění. Lepší jak nic... A to nám hrozilo, že nic nevrátí. Rád poradím jak se nám to povedlo...
Příspěvek napsal/a Jana B | 10.04.2021 19:44
Vážení spolupíšící. Teď v 19.30 na ČT24 byla krátká zmíňka o předlužené FIRO TOUR. Poj.Slavia prý už odškodňuje klienty 65+ a bude i vouchery. Mluvčí p.Frnochová ovšem tvrdí, že letošní zájezdy budou realizovány. Jsem ráda, že mám podanou žádost na Slavia poj.a budu vyhlížet peníze. Hezké léto Vám přeji.
Příspěvek napsal/a Andrea | 10.04.2021 19:24
Dobrý den, také mám stejnou zkušenost. Pokud by se podávala žaloba či byla jiná cesta k řešení situace s jejich voucherem, určitě se přidám. Email: andrea.straussova@centrum.cz
Příspěvek napsal/a Pavel | 09.04.2021 18:23
Lidičky,posílám odkaz na podání stížnosti na D-test,čím víc nás bude,tím líp.Všechny zdravím a všem přeji pevné nervy. https://www.vasestiznosti.cz/
Příspěvek napsal/a Pavel | 09.04.2021 14:54
https://www.dtest.cz/clanek-8288/neferove-cestovni-kancelare-obchazeji-sporny-lex-voucher?gclid=EAIaIQobChMIrO-aiOPa7gIVEAGLCh3eeQFiEAMYASAAEgIdo_D_BwE
Příspěvek napsal/a Pavel | 09.04.2021 14:23
Já to začal řešit dneska,4800,- odečtou a peníze nevrátí,opět voucher.Je to prasárna největšího kalibru!Mele,že čím sem zaplatil,to mi vrátí.pavel.rubes74@seznam.cz
Příspěvek napsal/a Radek | 08.04.2021 20:36
Dobrý den, přidávám se mezi poškozené. Nejprve tvrdili, že poukaz je platný do 31.10.2021 nebo bude vyplacen, ale určitě nepropadne. Nyní tvrdí je platný do 31.10.2021 nebo propadne, každou chvíli nás "krmí něčím jiným" a hrají si s námi díky tomu, že mají své vouchery (Travel Safe +), které to umožňují. Dále dovolená byla zařizována pro mě a přítelkyni, která je nyní těhotná, jelikož jsem já objednatel, tak nelze využít vrácení peněz...prostě je to postavené na hlavu. Můj e-mail: radekholman@seznam.cz
Příspěvek napsal/a Petra | 30.03.2021 12:10
Dobrý den, také mám v CK Bluestyle voucher na 40tis, podařilo se někomu nějakým způsobem řešit nebo předat někam výš, kde by na ně někdo došlápl? Přeci jim nemůže taková sviňárna projít, takhle okrádat slušné lidi! Já osobně jsem minulý rok měsíc řešila, že žádný jejich voucher nechci, že chci zpět peníze. Po měsíci jsem to vzdala a raději vzala voucher, než nic. petra.antonova@seznam.cz
Příspěvek napsal/a Jiří Klásek | 24.03.2021 18:20
Dobrý den Máme u CK BS voucher za 25 tis.,ale peníze nevracejí,bylo mi řečeno ať si koupím nový zájezd na rok 2021 nebo v říjnu na rok 2022, ale letos nikde nechceme,nejsou jistoty nebo mi bylo řečeno že ho mám někde prodat.Je to banda zlodějů.Buď trestní oznámení nebo ČT- ČERNÉ OVCE
Příspěvek napsal/a VENDULA | 23.03.2021 14:36
byli jsme oklamáni,jako vy všichni,co takhle zavolat,napsat ombucmanovi? do české televize Čestmír Franěk ombudsman.ct@ceskatelevize.cz tel.: 261 137 323
Příspěvek napsal/a Veronika Ppdmelova | 20.03.2021 17:44
Dobrý den,také mame u vestovky voucher na castku 20 000 a kamarádka na 30 000peníze nam nevrátí ani když jsme bez prace,samozivitelky a zájezd kupovala důchodkyně.
Příspěvek napsal/a Sylvie | 19.03.2021 18:04
Zdravím, taky to řešíme. Záloha čtyřicet tisíc, peníze nechcou vrátit. Teď mi dokonce napsali, že nemám nárok na vrácení částky. Když zájezd do konce října nevyberu, propadne. Bylo by dobré, aby jsme to předali médiím a hlavně to ňak řešili.
Příspěvek napsal/a Soňa | 17.03.2021 15:23
Také máme u CK BS necelých 30tisic na voucheru a víme,ze nikam s nimi jet nechceme,chceme vratit penize...pokud se bude podávat hromadná žaloba,prosíme o připojení,můj e-mail jovan@centrum.cz
Příspěvek napsal/a Jarka | 17.03.2021 09:47
Dobry den tez patrime k blbcum,kteri naleteli na vouchery.Rada se pridam k zalobe popr Tv.(bartovka007@seznam.cz)
Příspěvek napsal/a Lenka H. | 16.03.2021 09:08
Přeji dobrý den, aktuálně také řeším problém se zájezdech do Řecka na 8/2021, kdy byl uhrazený vouchrem z minulého roku. Chtěla jsem zájezd stornovat za storno poplatek 4800kč(ten klidně objetuji), ale ck BS mi nechce vrátit peníze, ale opět dát vrácené peníze na poukaz platný do konce tohoto roku. Je nějaký způsob, jak z nich peníze dostat? Díky a pevné nervy všem..u nich jsem si koupila zájezd naposledy.
Příspěvek napsal/a Iveta | 14.03.2021 17:08
Nemáte někdo dobrý kontakt na někoho z TV ??? Chtělo by to uvést ve zprávách a udělat přinejmenším aspoň "dobrou" reklamu této CK!!
Příspěvek napsal/a Eva Nova | 14.03.2021 14:20
Okrádání lidí v této zemi je na denním pořádku již celá desetiletí. V ČR to umožňuje cíleně nastavené a jistými zájmovými skupinami pečlivě udržované právní prostředí. Řada lidí to celé roky nevnímá až do okamžiku, kdy je samotné něco postihne. Do té doby tomu většina lidí buď nevěří nebo je to vůbec nezajímá. Řada lidí začne prudit až v okamžiku, kdy se jich to začne dotýkat a ztráta je větší, ale to je chyba, která toto prostředí umožnila. Tak se všichni spojte a něco s tím udělejte, marně plakat nemá cenu. Soudržná smečka znamená větší šanci na přežití, to ale v čechům nikdy moc nešlo, bohužel.
Příspěvek napsal/a Elenora | 14.03.2021 08:28
Jak to že není možná?to jim to projde jen tak?že okradli několik desítek lidí?
Příspěvek napsal/a Karolina | 13.03.2021 22:38
Vážení hromadná žaloba v ČR není možná
Příspěvek napsal/a Patrik | 12.03.2021 17:39
Dobrý den také se přidávám k hromadné žalobě. ( patrik932@seznam.CZ )
Příspěvek napsal/a Marcela | 12.03.2021 13:45
Mám od CK Blue Style "Poukaz na zájezd", jak zjistím, jestli mám TravelSafe+ nebo Lex voucher???
Příspěvek napsal/a Barbora | 12.03.2021 13:43
Také jsem žádala o storno a finance se vrátily zpět na voucher, a to ještě po odečtení storno poplatků. Neskutečné. Opravdu si neuvědomují, že takovým způsobem ztrácí zákazníky. Ráda se přidám k hromadné žalobě zurkovab@email.cz.
Příspěvek napsal/a Hana | 12.03.2021 11:11
V loni jsme dostaly místo dovolené vocher v prosinci jsem objednala novou dovolenou z finančních důvodů jsem včera zrušila storno bylo přes čtyři tisíce a 25 tisíc že my vrátí na účet.Nakonec my to vrátily zpět na vocher ale bohužel ten původní který platí pouze do října 2021 když ho nepoužijeme tak peníze propadnou CK. Ráda se přidám k hromadné žalobě Laprimavera@email.cz
Příspěvek napsal/a Lachmanová | 11.03.2021 18:11
Bohužel se přidám: měli jsme odletět do Egypta 25.3.20, vše zaplaceno. Vzali jsme si voucher s tím, že holt pojedeme jindy. Objednali jsme si již na podzim zájezd do stejného resortu (jinam nechceme) od 7.4.21. Potud šlo vše hladce. Jenže před 3 dny napsali, že náš resort otevře až v květnu a navrhli jiný. Jenže my opravdu chceme speciálně ten jeden. Tak jsme tedy - neradi - navrhli další odklad na podzim. K mému obrovskému překvapení bychom ale museli doplatit 10tis!!! Tedy trest za to, že nechceme jet tam, kam nás posila CK? Požádala jsem tedy o vrácení hotovosti, že toto jednání je nekceptovatelné - prý že jedině zpět na voucher a ještě nám odeberou nějakou tu slevu 10% za to, že jsme i bez nucení kývli na voucher. Pokud by někdo měl podobnou zkušenost, resp. by podobnou záležitost úspěšně vyřešil, prosím napište mi: Lachmanova@centrum.cz. Děkuji!
Příspěvek napsal/a Sona | 10.03.2021 20:17
Dnes jsem take zjistila, ze mi Blue Style zadne penize po uplynuti ochranne lhuty nevrati. Pri terminu dovolene v srpnu 2020 mi bylo pisemne sdeleno pouze vyuziti poukazu TravelSafe+. Meli to dobre promyslene. K hromadne zalobe se pripojuji (soniatitz@centrum.cz).
Příspěvek napsal/a Eva Nova | 09.03.2021 19:06
Pro Lenka. To chce hlavně klid. Můžete mi věřit, že o peníze se mne různé cestovky snažily připravit už mnohokrát při různých situacích. Nikdy jsem netratila a kolikrát mi ještě platily za urovnání sporných záležitostí. A Blue Style mi musela za zrušený zájezd ani ne 1 den před odletem zaplatit v roce 2012 odškodné na základě NOZ, kdy o daném paragrafu neměla tehdy ani ponětí. Vždyť jsem uvedla, že se u nich jedná o arabský styl podnikání, od roku 2012 se jim navždy vyhýbám protože jsem tehdy hned pochopila co jsou zač. A Vy když si koupíte zájezd u Fischera ať ho pořádá kdo chce, jste klientem Fischera. A pokud jste si vzala voucher Travel safe je to jenom Váš problém, že jste nepožadovala voucher dle Lex voucher. Za to nikdo jiný nenese odpovědnost jen Vy sama. Loni jsem řešila vratky přes odmítnuté vouchery od 3 různých CK, všechny peníze jsem do haléře cca v měsíčních lhůtách obdržela zpėt a věřte, že některé cestovky zkoušely hodně kličkovat.
Příspěvek napsal/a Lenka | 09.03.2021 15:18
Dobrý den všem. Máme také problém s CK BS a jejich voucherem Travel Safe. Ať se jde celá CK zahrabat. Doufám, že za všechny jejich podrazy krachnou a už si neškrtnou. V životě už od nich nic. Ani zájezd na Lipno! Natož moře. Loni naslibovali, že vystaví voucher a když nebude letos situace lepší, tak vrátí finanční částku. Letos jsme zažádali (důvod vysoký věk rodičů - objednatelů a zdravotní problémy) a jejich reakce samozřejmě "nic vám nedáme"... Nelíbí se mi jejich přístup. Zhltli peníze a dělají mrtvé brouky... Ráda se připojím k hromadné žalobě i k čemukoliv jinému, co se bude ohledně těchto zlodějů dít. Díky. Zde můj mail pro případ jakékoliv komunikace: Leni1011@seznam.cz PS: a paní EVA Nová... nevím, zda jste přímo z BS nebo jejich spojenec, nicméně váš komentář je úplně mimo... bych chtěla vidět vás, jak byste se tvářila, kdyby se vás někdo pokusil okrást o peníze.... a buďte tak hodná a nedělejte z lidí debily, kvůli tomu, že si koupili zájezd u BS. My si třeba koupili zájezd u Fishera ale ten ho skoupil od BS, takže ve finále jsme klienty BS i když to vážně nebyl náš cíl... BS jsme se opravdu chtěli vyhnout obloukem, ovšem Fisher nás jaksi "zapomněl" informovat, že zájezd je vlastně od BS .... takže asi tak... tak prosím nebuďte chytrá.
Příspěvek napsal/a Eva Nová | 08.03.2021 12:37
Já tady ty příspěvky nechápu. Nezjišťujete si potřebné informace a čekáte, že problémy za vás vyřeší někdo jiný. Jak již bylo uvedeno, institut hromadné žaloby v ČR STÁLE NEEXISTUJE ! Ani nečtete relevantní info, pak chápu, že jste klienty této cestovní kanceláře, která si s vámi všemi, může svým arabským stylem podnikání dělat co bude chtít. Kultivace podnikatelského prostředí je především na znalých a kultivovaných zákaznících.
Příspěvek napsal/a Richard | 07.03.2021 10:57
Pro případnou žalobu mě prosím kontaktujte na Richardhason83@centrum.cz dekuji
Příspěvek napsal/a Richard | 07.03.2021 10:36
Dobrý den, nemáte někdo kontakt na někoho v TV? Možná by bylo dobrý to tam dát. Jinak se, taky přidávám k hromadné žalobě!
Příspěvek napsal/a Iveta | 04.03.2021 22:47
Ještě přidávám mail pro případnou hromadnou žalobu: korcaki@seznam.cz
Příspěvek napsal/a Verča | 04.03.2021 09:21
Dodávám, že v případě hromadné žaloby mě prosím kontaktujte na mail hubalkova.zampach@seznam.cz . Děkuji :)
Příspěvek napsal/a Verča | 04.03.2021 09:06
Dobrý den, pokud bude hromadná žaloba, též se ráda přidám. Máme voucher TravelSafe a odmítají vrátit peníze. A to i přes to, že jsem OZP. Jsem po transplantaci z kostni dřeně, sice už je to 13 let, ale i přesto si kvůli narušené imunitě nemohu dovolit nikam vycestovat. Prý musím voucher využít, nebo peníze propadnou. Naše peníze mají jako bezúročnou půjčku a tohle máme za odměnu :/
Příspěvek napsal/a Iveta | 27.02.2021 16:56
Dobrý den, mám rovněž poukaz Travel safe, a vím, že letos odletět nechci a nemůžu a příští rok nemám páru co bude. CK mi řekla, že peníze vrátit nemůže a do 31.10.21 si můžu objednat zájezd na r. 2021. Ráda se přidám k hromadné žalobě CK!
Příspěvek napsal/a Martina Radomska | 26.02.2021 21:56
Je to hruza " nastesti" uz tam mam "jen" 11tis. Kamaradka vycestovala a pulku si vzala z meho voucheru za coz sem vdecna.kolik maji ostatni lide je k placi a sama sem max.nasr..a nikdy s nima uz nepojedu..zlatej exim vraci penize popr.lide muzou po cr..tady nechci kupovat zajezd na dalsi rok a cpat tam dalsi penize..po tehle zkusenosti s blue style uz moc zakazniku mit nebudou.
Příspěvek napsal/a Kateřina | 25.02.2021 07:58
Blue style už budu přát jen to, aby zkrachovala. Vzala jsem voucher jen proto, že jsem nemohla v březnu stornovat zájezd, který se měl konat v červenci, podle podmínek, tzn. 1500 Kč na osobu, ale nabídli mi odstupné skoro ve výši zálohy. Vzala jsem tedy voucher s tím, že pokud se nevyčerpá do konce srpna 2021, budou prostředky vráceny v září 2021. Smířila jsem se s jakousi bezúročnou půjčkou. A hle, oni si změnili podmínky a vše je jinak. S touto cestovkou už ani nechci vycestovat.
Příspěvek napsal/a Pavla | 24.02.2021 19:31
Dobrý den, bohužel máme také ten stejný problém, odletět jsme měli už 13.6.2020 museli jsme si vzít voucher s tím, že pokud ho nevyčerpáme do 31.10.2021 tak nám budou vráceny peníze, máme u nich 42.000,- jelikož je situace jaké je tak se nám letět nechce. Sám pan Babiš sliboval hory doly a nejen on, že se nemusíme bát o svoje peníze že o ně nepřijdeme a jen bla bla bla, sice máme peníze na voucheru, ale přeci po nám nemůžou chtít, aby jsme cestovali v takovéto době! A abych si prodlužovala voucher dalších 10 let tak to opravdu NECHCI, takže se ráda přidám k hromadné žalobě, klidně mě kontaktujte i když, už bohužel pochybuji, že to k něčemu bude, protože my jsme pro ně jen loutky. Děkuji a Všem nám přeji, ať se nám to konečně podaří.
Příspěvek napsal/a Viktor G | 24.02.2021 10:37
Všichni pozor na to tuto cestovku mají nové smluvní podmínky!! Které absolutně znevýhodňují zákazníka!!! A zkoušejí špinavé praktiky! zájezd byl zakoupen voucherem travel safe+ 25.1.2021 nové smluvní podmínky platí od 27.1.2021 podle nich se ovšem vztahují i na náš zájezd tudíž nám nemusí vrátit hotovost, ale opět voucher. Njedříve budeme řešit přes ČOI dále přes právníka.
Příspěvek napsal/a Hanka | 23.02.2021 18:10
Dobrý den, taktéž máme u BS voucher na necelých 30 tis. Kč. Pokud bude hromadná žaloba, rádi se přidáme. hana.i@email.cz Děkuji.
Příspěvek napsal/a Denca | 19.02.2021 14:08
Dobrý den, nechápu přístup CK k testování na Covid. Ve smlouvě mám uzavřeno, že žádám testy zdarma - proplacení testů, pokud se test uskuteční na letišti v Hurghadě a nyní po mě chtějí 25 USD za osobu. To je porušení smluvních podmínek a vůbec mě nezajímá, že vláda vyhlásila nová opatření. CK by se k tomu měla postavit tak, pokud má klient uzavřeno, že požaduje testy zdarma, má CK uhradit celé.
Příspěvek napsal/a Tereza Křemenová | 18.02.2021 11:47
Dobrý den, pokud se bude podávat hromadná žaloba, ráda se k Vám přidám! Ať jim to neprojde jen tak! Kontakt: terka.kremenova.ktm@gmail.com
Příspěvek napsal/a Aneta | 15.02.2021 12:59
Dobrý den, mám také voucher do 31. 10. 2021. Nemáte prosím někdo zkušenost s tím, že by Vám peníze vrátili v případě těhotenství? Po přečtení všech příspěvků o tom silně pochybuji a také se ráda přidám k hromadné žalobě !
Příspěvek napsal/a Eva Nova | 08.02.2021 18:19
Pro informaci všem poškozeným přidávám odkaz DTestu. https://www.dtest.cz/clanek-8288/neferove-cestovni-kancelare-obchazeji-sporny-lex-voucher?gclid=EAIaIQobChMIrO-aiOPa7gIVEAGLCh3eeQFiEAMYASAAEgIdo_D_BwE Neférové cestovky bod 4) podpora institutu hromadné žaloby https://www.dtest.cz/kampane/za-hromadne-zaloby/
Příspěvek napsal/a Alexandr | 07.02.2021 10:38
Dobrý den také jsme mame ted problém Blue Style nám nabídla vouchery místo peněz jenže jsme ted bez práce tak jme zkoušeli vše a jsk je vidět peněz se nedočkáme
Příspěvek napsal/a Radka | 03.02.2021 22:45
To je sice pravda ale za nej jedná úplně někdo jiny ktery má plnou moc.....
Příspěvek napsal/a Eva Nová | 03.02.2021 21:58
Blue Style, opravdu si zde všichni myslíte, že se s tímto majitelem ck BS jen tak jednoduše shodnete na vašich právech? A hromadná žaloba také není v ČR dosud právně zakotvena. Zdroj obchodní rejstřík Imed ben Hassen Jeddai, dat. nar. 9. srpna 1968 3, rue El Hafsiine, 2000 Bardo, Tuniská republika statutárním orgánem komplementáře je jediný člen představenstva IMED BEN HASSEN JEDDAI, Polní 932, 252 43 Průhonice
Příspěvek napsal/a David | 03.02.2021 10:36
Pokud jedete s Blue Stylem do Egyptu, Emirátů nebo do exotiky budete muset nově od 5.2. se nechat otestovat PCR testem nejen před odletem z ČR, ale i v destinaci před návratem do ČR a hlavně po návratu do ČR musíte okamžitě nastoupit min. 5 denní karanténu a absolvovat další PCR test - celkem tedy 3 testy a karanténu.
Příspěvek napsal/a Lenka | 02.02.2021 18:02
Rada se také přidám k hromadné žalobě . Mám s nimi stejný problém jako všichni ostatní . Jsem samozivitelka , bohužel bez práce kvůli covidu a peníze vratit nechtějí . Mám u nich 47 tis. V případě hromadné žaloby mě kontaktujte na Anna-bella@email.CZ Díky a snad se nám to povede.
Příspěvek napsal/a Lenka | 02.02.2021 17:33
Dobrý den, koukám že nejsem jediná! Ck Blue style nám také dluží peníze a prý ten náš voucher se nezvtahuje na vrácení peněz, samozřejmě že ještě než jsem souhlasila s voucherem jsem se ještě zeptala jestli při nevyužítí voucheru v roce 2021 mi vrátí peníze, no ale samozřejmě med kolem huby a pouze sliby! Dneska jsem tam zase volala a bohužel mi to stejné zase bylo zděleno, ale pozor.. Prý novinka s tím že si z toho našeho voucher z návratem 31.10. 2021 můžeme objednat dovolenou až na rok 2022
Příspěvek napsal/a Tomáš | 01.02.2021 19:24
Pokud bude hromadná žaloba dejte mi vědět. Díky.Vypada to že jsme přišli o 30 t Kč.
Příspěvek napsal/a Naďa | 01.02.2021 13:15
Také si přidávám k hromadné žalobě, ujme se toho někdo?
Příspěvek napsal/a Tomas | 30.01.2021 20:23
Ahoj,kamarad mi poradil, ze mel loni podobny problem s Exim Tours a po zverejneni v televizi jim byla hotovost vsechna vracena na ucet. Ted jde o to, kdo se toho z nas ujme. Jinak k hromadne zalobe se take pridam.
Příspěvek napsal/a Radka | 28.01.2021 22:13
Jsou to pěkný podvodnici znama děla u nich a řekla mi jak to s těmi poukazy je a jak musi klientum lhat...nechtějí vracet penize poukazy jsou jen lákadlo aby nemuseli vracet ani korunu...stydět by se měli
Příspěvek napsal/a Tomas | 27.01.2021 21:52
Tehle cestovce uz vubec neverim. Nejdrive nam vnutila voucher travel a nebo cele storno zalohy. Tuto cestovku jsem vyuzival sedm let a necekal jsem, ze pri prvni krizi zneuzije duvery zakaznika. Jde videt,ze ji covid jen prospel a to diky duverujicim zakaznikum, ktere pripravila o uspory.
Příspěvek napsal/a Marcela | 26.01.2021 20:38
Dobrý den,stejný problém,chci vrátit peníze za voucher a také mi bylo řečeno,že bud si koupím nějaký zájezd a nebo o peníze přijdu.Kde to žijeme?Prý sem si voucher vybrala,ano vybrala,protože byly jen dvě možnosti,voucher nebo storno zájezdu,kdy Vám nevrátí ani třetinu toho co jsem zaplatila.Včera jsem volala na pobočku do Jindřišské a paní mi tam sdělila,že opravdu nemá čas to se mnou řešit,tak kde to jsme.
Příspěvek napsal/a Lucie | 26.01.2021 18:10
Zdravím všechny v této nelehké době... Už jsem tu jeden příspěvek dávala, týkal se poukazu Travel Safe. A teď moje další zkušenost s CK Blue Style. I když se nám vůbec nechtělo, vybrali jsme si nový zájezd na rok 2021, s tím, že nás napadlo, když je to nový zájezd, že bychom obětovali storno poplatek a zájezd zrušili a počítali jsem, že by nám zbylé peníze vrátili.....Pokud jste někdo měl ten samý nápad, musím Vás zklamat, vše probíhalo v poho, se storno poplatky jsme souhlasili (dělalo to 1.500 na osobu), vzali si číslo účtu a nic nenasvědčovalo tomu, že by v tom byl zádrhel. Ale jak už to bývá, CK nás opět vyvedla z omylu, peníze nám vrátili, ale jak už jistě správně tušíte, nahráli nám je zpět na voucher....Takže jsme opět tam, kde jsme byli a ještě o 4.500Kč chudší. Mají to ve smluvních podmínkách, tak Vás jen chci varovat, abyste někdo neudělal tu samou chybu. Jedno vím jistě, s Blue Stylem už nikdy!!!! A když slyším na rádiu ty jejich reklamy, jak vrací peníze atd...dělá se mi šoufl. Mějte se krásně a přeji hodně pevných nervů:) Lucie
Příspěvek napsal/a Ivo Gebauer | 25.01.2021 08:04
Zdravím také mám takový problém s Blue Style mám u nich 42000,- Kč k hromadné žalobě se připojím stačí mi napsat ivo.gebauer@seznam.cz Ivo
Příspěvek napsal/a Martin | 11.01.2021 18:10
Zdravim. Taky bych sel do spolecne zaloby. Mam TravelSafe a dneska jsem se dozvedel, ze pri neuplatneni toho......pseudovoučru, mi finance propadnou tem s.... Jednoduse receno, drzi protizakonne nase penize a nikdo na ne nema paku.....
Příspěvek napsal/a Dana Jeníková | 11.01.2021 17:41
měli jsme odletět v červnu do Bulharska zájezd jsem stornovala asi 68 dní před odletem z důvodů covid ze zálohy 49000 mi chtěli vrátit 4000kc tak jsem přistoupila v dubnu na voucher nechali by si 45000 nyní jsem chtěla zájezd stornovat protože mě je víc jak 66 let 1 dcera je na mateřské 2 dcera je samoživitelka a vnučka přišla kvůli covidu na 2 měsíce o práci napsali mi že tento zákon začal platit ač 5.5 takže se to na nás nevztahuje k žalobě se přidám
Příspěvek napsal/a Daniel Filip | 05.01.2021 15:33
Zdravím Vás, máme u této " cestovní kanceláře" 30 000 Kč a v únoru už máme soudní stání. V listopadu nám to odročili, tak uvidíme. Vůbec se nechtěli dohodnout, nabízeli jsme jm,ať nám vrátí 1/2 peněz a zbytek poukaz. Vůbec nereagovali a jen nám posílali reklamní nabídky. Dám vám vědět, jak dopadl soud.
Příspěvek napsal/a KLÁRA | 26.12.2020 21:50
Dobrý den, ráda se taky přidám do společné žaloby. Blue style nám dluží 34000. Zrušili jsme zájezd 70 dní před odletem a chtěli nám vzít 70 procent z naší částky, tak jsme museli vzít voucher. Když jsme si volali s paní co s nama zájezd zarizovala a co nám i doporučila voucher, tak nám řekla do telefonu pokud voucher nevyužijeme, tak nám peníze budou vrácení v roce 2021 a v létě jsme se dozvěděli od blue style z infolinky, že nám peníze vracet nebudou a voucher musíme využít a nebo nám peníze propadnout. Moje mamka je objednavatel zájezdu a je jí 67 let a má chronicke onemocnění a měla by mít nárok na vrácení peněz, jelikož patří do výjimky i přesto ji blue style peníze nevrátí a vzhledem k jejímu onemocnění je pro ni v této situaci odcestovat rizikove, tak nám blue style peníze nevrátí.
Příspěvek napsal/a Jaroslav | 09.12.2020 14:45
Blue style jsou podvodníci a zloději, jinak se to nazvat nedá. Ze zaplacené zálohy 29.000 Kč slíbili při odstoupení vrátit 26.000 Kč. Když jsem s tím souhlasil, tak mi napsali email, ve smyslu, že odstoupení platí, jen změnili částku a vrátili jen 2.000. Ještě se nás snažili dotlačit do nějakých voucherů. Už je podaná žaloba a vypadá to, že budou platit daleko víc.
Příspěvek napsal/a Naďa | 09.12.2020 11:04
S CK Blue style už nikdy v životě!!!!Mám naprosto stejný problém jak paní Lucie!! Měli jsme v červenci 2020 do Turecka na dovolenou, ale BS nám dala v dubnu tři možnosti, buď ponechat stávají smlouvu s tím, že bych musela v květnu doplatit dalších 30 tisíc i když jsem věděla, že na dovolenou odjet nebudu moci, nebo stornovat zájezd s tím, že bych přišla o 19 tisíc z 21 tisíc a nebo vzít voucher - ovšem to jsem si myslela, že bude voucher, o kterém se mluvilo všude v TV, že pokud se nevyrazí na dovolenou ani v roce 2021, budou nám vráceny peníze. Bohužel jsem si vzala voucher, který platí do října 2021 a pokud ho nevyčerpám o peníze přijdu. Tak jsem si minulý týden objednala tedy dovolenou na červenec s tím, že jsem si řekla, že odstoupím od smlouvy a přijdu o nějaké peníze, ale aspoň něco z těch peněz uvidím, opět jsem se včera dozvěděla, že pokud to stornuji teď v prosinci, přijdu o 3.600 Kč, ale opět peníze neuvidím, zase mi nabídnou pouze voucher a to navíc s platností do 31. 10. 2021, takový voucher je mi tím pádem ale úplně k ničemu. Jsem úplně bezradná, a nevím na koho se obrátit, aby ti hajzlíci v BS lidem jejich peníze vrátili. Je mi z nich na zvracení, žádná jiná cestovka se tak prasácky nezachovala a já doufám, že tímto chováním CK Blue style přijde o spoustu klientů, protože já a nejen já s nimi už nikdy nikam nepojedu, kdyby měli dávat zájezdy zadarmo!!
Příspěvek napsal/a Zdeněk Albrecht | 31.10.2020 12:18
S Bluestyle jsem dnes skončil. Před odletem na Krétu 30.9.2020 nás ujistili, že testy na Covid uhradí. Odeslal jsem tedy vše potřebné na jejich email s požadavkem zpětné vazby, zda je vše v pořádku. Nikdo s vámi nekomunikuje a nepomohlo snad 10 telefonátů s jejich operátory. Každý se vymlouvá, že to nemá na starosti, a že to předá kolegovi, který se ozve. Dnes jsem definitivně pochopil, že se nikdy nikdo neozve a že s námi hrají falešnou hru. My jsme jim vždy poslali peníze v pořádku, přistoupili jsme jim i na změnu cílové země, potom i na změnu termínu. Je až neuvěřitelné, jak si může Bluestyle znepřátelit vlastní dobré klienty, na kterých závisí jejich podnikání. Stačilo by přece zavolat a férové říci, že nemají peníze a že vám to odečtou z příštího zájezdu. Každý normální člověk by to v dnešní těžké době pochopil. Sníží se raději k obelhávání vlastních klientů. S nimi už nikdy.
Příspěvek napsal/a Lucie | 31.10.2020 12:11
Dnes jsem volala na Blue-Style, jestli by nám nevrátili naše peníze za voucher, neboť s jistotou vím, že příští rok na zájezd nepoletíme. Všichni, kdo s nim máte zkušenost asi víte, jak jsem dopadla. Na voucher Travel -Safe se vrácení peněz nevztahuje, prý jsem si mohla vybrat. Po této větě se mi zvedl tlak a konverzace se vedla dost ostře, ale bohužel to k ničemu nevedlo. Prý vybrat??? Měli jsme tam zálohu 21.000 Kč a storno chtěli 21.000Kč, to mi řekněte, kdo by jim to tam nechal...takže jsme zvolili voucher. Peníze Vám vrátí jen pokud byste byli sociálně slabí, handicapovaní nebo těhotní. Ani jsem nevěděla, že jsou dva druhy voucherů, na ten druhý se prý peníze vrací. Jsem jejich pravidelný klient, ale musím říci, že je to hyenizmus. Zkoušíme někomu náš voucher nabídnout, ale zatím se nám to bohužel nepodařilo. Jsem neskutečně zhnusena jejich jednáním.
Příspěvek napsal/a Jaroslav | 30.09.2020 18:37
Blue Style se snaží vydělávat i na Corona krizi. Zaplatili jsme jim na zálohách na dovolenou cca 29.000 Kč. V březnu nám nabídli, že můžeme odstoupit a vrátí nám 23.450, s čímž jsme souhlasili. Odkliknul jsem odstoupení za uvedených podmínek a poslal ověřovací SMS. Druhý den přišlo potvrzení storna s tím, že to přepočítali a vrátí jen 2.000 Kč, s čímž jsem nesouhlasil. Žádná rozumná domluva s nimi není, pořád tvrdí, že moje odstoupení od smlouvy je platné, že změnili jen částku, kterou vrátí. Už jsem to předal advokátovi k vymáháni.
Příspěvek napsal/a Jaroslav | 30.09.2020 18:37
V souvislosti s koronou nám nabídli odstoupení s tím, že vrátí 23.450 Kč. S tím jsme souhlasili. Po 2 dnech nám přišel email, že to přepočítali a že vrátí jen 2.000 Kč. Na námitky odpovídali jen, že odstoupení je platné, změnila se jen částka. Před Blue Style mohu jen varovat.
Příspěvek napsal/a Hanuš | 07.08.2020 15:47
To samé - poslali odstoupení od smlouvy v dubnu z tohoto jsem vyrozuměl že vrátí 21000- ze zálohy , a 600-kč chtěli za provedení , po měsíci - že nic nedostanu . Tak bude soud - Tady posílám pěsné znění zákona - ať jste odstoupily nebo ne - to jejich odstoupení není platné a musí se řídit § 2535 , Odpověď na tyto otázky je zcela jednoznačná pro ty, kteří za dovolenou již zaplatili ať už zálohu, či celou částku je také příznivá, neboť současnou situaci lze podřadit pod ust. § 2535 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění, když zákonodárci při tvorbě nového občanského zákoníku mysleli i na tyto okolnosti, stejně jako na živelné pohromy. §2535 zní: „Zákazník má právo odstoupit od smlouvy před zahájením zájezdu bez zaplacení odstupného, jestliže v místě určení cesty nebo pobytu nebo jeho bezprostředním okolí nastaly nevyhnutelné a mimořádné okolnosti, které mají významný dopad na poskytování zájezdu nebo na přepravu osob do místa určení cesty nebo pobytu. V takovém případě má zákazník právo na vrácení veškerých uhrazených plateb za zájezd, nemá však právo na náhradu škody.“ Za současné situace, která nyní je v Evropě a v ČR a není stále dořešena, kdy se stále zvyšují bezpečnostní opatření jednotlivých států a virus se i nadále šíří (nakažených přibývá), lze konstatovat, že dle shora uvedeného ustanovení plyne právo zákazníka (objednatele zájezdu) právo odstoupit od smlouvy před zahájením zájezdu bez zaplacení odstupného. Nikdo ani pořadatelé zájezdů tedy nemohou v současné situaci požadovat stornopoplatky z důvodu zrušení zájezdu z Vaší strany, a to z důvodu, že: Současné nebezpečí lze považovat za nevyhnutelné a mimořádné okolnosti, způsobené tzv. vyšší mocí, pod níž lze podřadit kromě zemětřesení a podobných živelních pohrom i šíření nakažlivého viru, které mají významný dopad na poskytování zájezdu nebo na přepravu osob do místa určení cesty nebo pobytu, neboť se nachází v místě určení cesty nebo jeho bezprostředním okolí. Nákaza aktuálním virem SARS – CoV-2 byla detekována v mnoha Evropských zemích, které bývají vyhledávanými destinacemi pro dovolené, jako je Francie, Španělsko, Anglie či Itálie. Ani Česká republika však není výjimkou a nákaza se zde zatím i nadále šíří. V takovém případě má zákazník (objednatel zájezdu) právo na vrácení veškerých uhrazených plateb za zájezd, nevzniká však právo na náhradu případné škody. Je tedy zcela evidentní, že za současné situace nemá cestovní kancelář (jiný pořadatel zájezdu) nárok požadovat po zákazníkovi, stornopoplatek v jakékoli výši, ale naopak má povinnost v takovém případě vrátit veškeré uhrazené platby na zájezd. Veškeré uhrazené platby na zájezd je poté v návaznosti na ust. § 2536a občanského zákoníku pořadatel zájezdu povinen vrátit bez zbytečného odkladu nejpozději do 14 dnů od ukončení cestovní smlouvy, tedy od odstoupení od smlouvy.
Příspěvek napsal/a Barbora | 29.07.2020 14:33
Dobrý den, pokud by se podávala hromadná žaloba na Blue Style, ráda se přidám. Mám u nich 14.000kč za zájezd, který se ani neuskutečnil, protože se v červnu do Bulharska ani nelétalo. Peníze prý propadli do storno poplatku, voucher vydat nechtěji
Příspěvek napsal/a JAN ZEMAN | 21.07.2020 14:08
BLUESTYLE - VOUCHER
Příspěvek napsal/a Pavel | 17.07.2020 13:40
Dobrý den, pravě jsem se dozvěděl, že jsem přišel o 14 000 Kč. Ze storno poplatku 1180 Kč vypočteného cestovkou Blue Style v dubnu, kdy jsem podával storno srpnového zájezdu se vyklubalo 15 180 Kč. Cestovky, a nejen Blue Style, mne dokonale vyléčily z chuti nechat si někým organizovat dovolenou. Vězte, že ono se jim to jednou vrátí. Přeji pevné nervy.
Příspěvek napsal/a Tetiana Sharan | 14.07.2020 16:03
Dobrý den, jsou to zloději!!!!! Nabízej velice ochotně neexistujici dovolenou do státu ve kterém vyhlášen nouzový stav.Nic z nich nemůžeme dostat.Vůbec ne jdou na kontakt. Ja souhlasím na ten voucher, ale ani ten ne posílají.Tolik peněz do toho narvaly......
Příspěvek napsal/a James | 18.06.2020 14:05
Vyřizovat jsem vratku za zájezd pro člena rodiny na základě průkazu pro tělesně postižené. Cestovka nereaguje, peníze nevrátila a nereaguje ani na reklamaci.
Příspěvek napsal/a Milan | 07.06.2020 19:25
Zdravím, máme stejnou zkušenost. Po nabídce od CK BS jsme zájezd stornovali. Z tabulky co naň nás vyběhla jsme špatně pochopili, že po doplatku 1050 Kč nám CK vrátí peníze, ale bohužel jsme jen doplatili parkovné. Po žádosti o vysvětlení nám přišla jedna strohá věta že nemáme na nic nárok, že je vše odsouhlasili. Po pokusech o dovolání se na reklamační oddělení CK kdy jsem čekal přes hodinu na spojení pokaždé jsem to vzdal. CK nás obrala o 16000 Kč. Na emaily nám taky neodpovídají. Takže je to zlodějna povolená státem.
Příspěvek napsal/a Simona | 31.05.2020 19:07
Dobrý den, chtěla bych se s Vámi podělit o jednání s CK Blue style. No jedním slovem hrůza. Vypověděla jsem 2 dovolené do Tunisu více jak 60 dní před uskutečněním zájezdu dle Obč. zákoníku a to 3. dubna 2020 na čež se nevztahuje nařízení vlády. Poslali mi po víc jak měsíci 4.5. nabídku na převedení do voucherů, nebo zrušení a nebo nechání zájezdu do odjezdu. Vyplnila jsem zrušení a aniž bych věděla tak si naúčtovali ze složené částky 22 700 Kč odstupné 21 000 Kč a plnění 3. stran 1770 Kč. O druhém zájezdu ani nemluvím. A nic se nedělo. Volala jsem jim což je horor a začali na mě s tím, že těch 21 tisíc si berou za náklady. No nehoráznost co se nevidí. Zaplatit víc jak skoro 70% za to, že to ruším 60 dní nejméně před odjezdem (12.6.2020 a 10.7.2020) je pěkná prasárna. tak se nechovají ani lichváři. Už bych byla ochotná i přistoupit na voucher a to jsem jim psala a nic se neděje, že prý se mi ozvou. Budu se muset s nimi soudit. Naštěstí mám všechno nafocené, veškerou komunikaci a poštu. Mám v tom 38 000 Kč a to jim tedy nenechám, ani náhodou. Vždy jsem byla spokojená, ale toto??? Zítra tam budu znovu volat a jinak jdu za právníkem a podám na ně trestní oznámení. Máte někdo taky tuto zkušenost? dejte vědět Simona
Příspěvek napsal/a Roman | 23.05.2020 15:22
Dobrý den, všichni mají stejnou zkušenost s CK Blue Style. Po nás dokonce chtějí po odstoupení od smlouvy doplatit cca 6 tisíc, dovolávají se na další vzniklé náklady, které nedoloží a započítávají tam plné pojištění a parkování na letišti. Vše jsme předali naší advokátní kanceláři k řešení, protože se jedná evidentně o podvod. Pozor, hromadné žaloby prý u nás ještě nemají právní podklad, každý spor musí být asi řešen individuálně. Nikdo na nic nečekejte, hrají o čas. Nyní vysloveně zastrašují klienty aby doplatili odstupné atd.. Pravděpodobně nepočítají s tím, že budou v ČR příští rok podnikat, podle toho jak jednají s klienty proti ostatním CK. "Vyvedou" peníze s firmy a dají ji do konkurzu. Zkrachovali už větší CK.
Příspěvek napsal/a Daniela | 11.05.2020 14:28
Prosím jaké máte zkušenosti se stornem zájezdu?Stornovali jsme ho koncem března a peníze stále nemáme,ani žádné vyjádření
Příspěvek napsal/a Petr Novák | 22.04.2020 08:44
To by ještě šlo. Zaplatil jsem celí zájezd 75tis. Student Agency která ho zprostředkovala pro BlueStyle. Zájezd jsem před měsícem stornoval a souhlasil se stornopoplatkem 6tis. Kč. BlueStyle mi nabídla vrácení 2300 Kč a Student Agency nekomunikuje. Jsou to obyčejní šmejdi podporovaný neschopnou vládou
Příspěvek napsal/a Martin | 06.04.2020 10:29
Zdravím, sice chápu, že CK jsou teď v těžké situaci, ale nemohu pobrat fakt, jak při mém stornu zájezdu u CK BlueStyle si ze zaplacené zálohy 30tis. chtějí nechat 26tis. za storno + cca 2500Kč za ostatní služby. zájezd zrušen cca 2měs před odletem. Poslali mi tak vyrozumění, že na účet mi odešlou 1500Kč!!! Takže děkuji CK BlueStyle za spolupráci!!! S vámi nikdy více!!!
Seznam-Cestovek.cz

Poslední recenze

Afrodita
★★★★★
Fischer
★★★★★
Fischer
★★★★★
Blue Style
★★★★★
Blue Style
★★★★★