Prosím, pozorně zkontrolujte všechna pole. Po přidání příspěvek nemožno upravit!

Přidáním recenze vyjádřujete souhlas s Pravidly používání.



Příspěvky v diskuzi Čedok


				
Příspěvek napsal/a Ivana | 26.09.2021 07:09
Po covidove pauze jsme peclive vybiraly.Mely jsme jasno.Kvalitni hotel,bufet,lehatka a rucniky na plazi zdarma.vstup do more pozvolny.pisecna plaz.blizko centra, aby se vecer dalo chodit na prochazky.zive misto.bohuzel cedok popsal movy hotel presne takto.....recenze chybely.dorazily jsme s kamaradkou na misto a jednalo se o miniaturni hotel.kolem jen zavrene hotely.centrum vesnice, byl 1 obchod s potravinami.a nic.plaz bez rucniku.bufet tak chudy....vstup do more jen z mola.nebo s botami.neustaly kontakt s lidmi, s nimiz jste prijely. Takze spis jako v penzionu u nas....jela jsem na dovolenou s tim, ze cestinu kolem sebe neuslysim Ponauceni vybirat jen z osvedcenych hotelu s recenzemi...finale bylo, kdyz na plne obsazemou terasu pri veceri spadlo sklo z balkonu, ktere ho krylo. Pad skla byl z 2.patra.jen nahodou se nikomu nic nestalo.sklo jsme mely ve vlasech i v kapsach obleceni....bylo najednou po strasne rane vsude a nikdo nechapal, co se deje.ale o takovou dovolenou vazne nestojim.bylo by fajn psat pravdu. Hotel pry prosel rekonstrukci v 2017....
Příspěvek napsal/a Jana | 22.09.2021 17:49
Již vloni jsme chtěly s kolegyněmi letět do Turecka, přistoupily jsme na voucher a letos si vybraly dovolenou v Řecku na ostrově Kos. Obě mé kolegyně byly před odletem covid pozitivní,tudíž jsem nahonemsháněla náhradníka. Sehnal jsem jen jednu osobu a 6 dní před odletem, kdy bylo storno ještě 80%, jsem navštívila Ck,u které jsem zájezd objednala. Paní hned volala do Čefoku,kde po nás nejprve chtěli nesmyslně doplácet plné lůžko, protože mě napsali na přistýlka a ta byla levnější a vystornovat právě to plné lůžko, které po mě chtěli zaplatit a ještě doplatit 500Kč za změnu osoby. Po delším dohadování si to prý máme poslat písemně na email. Když jsem do své Ck dorazila druhý den,abych nahlásil náhradníci,bylo nám v Cedoku sděleno,že je již 5 dní před odletem a storno je 100%. Že jsme tam volali den před tím a dokonce posílali i email, který má datum,je nezajímalo, prý to bylo jen informativní. Máme si to vyřídit s pojišťovnou. Ještě že jsem pojistku na covid uzavřela. V Řecku ubytování pěkné,výborné jídlo,ale žádná pláž k hotelu,ani veřejná,chodili jsme na pláž vedlejšího hotelu,kde nás zatím nikdo nevyhodil,protože jí teprve upravovali a zvětšovali. Předražený výlet byl přeplněnou lodí i když delegát avizoval poloviční naplnění lodi kvůli covidu. Takže jsme seděli celou dobu na slunci, výlet po 3 ostrovech byl úprk a závody s časem. Lepší by bylo navštívit jen dva a v klidu si je prohkédnout. Delegáta jsme viděli jen první den,bydlel v jiném městě, takže k nám nedocházel. Když jsem ho prosila o vyřízení brzké snídaně v den odletu,tak si to prý mám říct sama a dál mě přehlížel jak rodné lány. Další šok nastal po návratu. Skoro měsíc jsme doslova dolovali z Čedoku potvrzení o výši storna pro pojišťovnu, natož aby nám poslali patřičný formulář. Ten jsme si museli stáhnout u jiné cestovky. Po těchto zkušenostech s Čedokem NIKDY VÍCE!!! JDE JIM JEN O PENÍZE, VY JSTE JEN DALŠÍ KUS.
Příspěvek napsal/a Petr | 22.09.2021 14:36
Již nikdy více s Čedokem ! Loňský rok jsme si objednali poznávací zájezd " Itálie na špičce boty" + prodloužený pobyt u moře.(jako jeden zájezd) Vzhledem k rozjíždějící se epidemii Covidu jsme se rozhodli zájezd zrušit více jak 60dní před plánovaným odletem. Storno poplatek byl však vyčíslen na více jak 17000Kč... Nezbylo tak nic jiného, než příjmout voucher od cestovky, který jsme letos na uvedený zájezd v září použili. V první části poznávacího zájezdu jsme vystřídali 4 hotely ( všechny byly 3hvězdíčkové) dva byly odpovídající, ale zbývající dva byly naprosto neodpovídající jak polohou, tak i kvalitou. ( Strava bez jakékoliv zeleniny či ovoce, až na jeden případ v hotelu) Průvodkyně byla kapitolou sama pro sebe. Informace si četla za jízdy v mobilu a přednášela cestujícím. Mnohdy ji doplňovali či opravovali více informovaní účastníci zájezdu.Ve městech nás neprovázela, měli jsme vždy rozchod a v patřičnou dobu sraz na určitém místě. Takže bez jakéhokoliv výkladu... Ovšem hlavní šok pro nás nastal asi 3 dny před koncem této naší poznávací části zájezdu. U čedoku jsme si objednali nabízený "prodloužený pobyt u moře " ve vybraném hotelu. A právě zde přišla naše průvodkyně s oznámením, že musíme jet s ostatními účastníky zájezdu na letiště, zde počkat na další letadlo z ČR a s další várkou jet zpět z letiště do patřičného hotelu. Prostě sbalit zavazadla, absolvovat 1,5 hod cestu na letiště, čekat na přílet letadla z ČR, počkat na jejich odbavení a absolvovat 1,5 hod zpět do mého vybraného hotelu !!! Přitom vzdálenost dotyčných hotelů byla asi 10km !!! Po mé argumentaci, že toto v žádném případě nebudu absolvovat mi bylo řečeno, že další řešení je - objednat si taxik . Neskutečné! Takto jsem vedl nepříjemné rozhovory s průvodkyní po 3 dny a poté co jsem ji řekl, ať mi vytočí patřičnou nadřízenou osobu v Čedoku se kterou bych tuto záležitost řešit, mne odkázala na linku SOS Čedoku ! Navíc argumentovala, že není průvodkyně Čedoku, ale je soukromá osoba ! Po té, co jsem ji patřičně naznačil, že si budu stěžovat na ni a celou cestovku přišla následující den s hlášku, že mi vyjednala "vyjímku" a že mne tam odveze z hotelu auto. Cesta nám trvala asi 15 min a sama toho využila i pro svoji vlastní dopravu dále... Tak takhle mi průvodkyně po 3 dny kazila dovolenou záležitostí, která byla nakonec vyřízena za 15 min. Takže závěr - TOTO BYLA MÁ POSLEDNÍ DOVOLENÁ S ČEDOKEM !!!
Příspěvek napsal/a Marika | 10.09.2021 07:07
Cedok nedoporucuji. Na strankach uvedeno - poplatky na miste 100 euro, ve smlouve napisou poplatky na miste 130 euro, to co je uvedeno na webu neni potom v podepsane smlouve a zjistite to vlastne pozde. U zruseneho zajezdu z jejich strany/ mimo lex covid/, prestoze jsou povinni vam vratit penize, pokud si nevyberete jiny zajezd, tak vam tvrdi, ze to tak neni a trvaji na tom, ze si mate vybrat jiny zajezd nebo propadnout penize. Kdyz trvate na svem, nedodrzuji zakon - 14 dnu k vraceni castky. O zruseni zajezdu informuji velmi kratce predem, prestoze na webu jiz nekolik tydnu byla informace, ze tento zajezd se jiz neprodava a vy mate dojem, ze jsou vyprodana vsechna mista. Cedok jiz nikdy, nedodrzuji zakony.
Příspěvek napsal/a Robin | 07.09.2021 08:13
Čedok naposledy, obraly nás o dva dny dovolené.
Příspěvek napsal/a Aneta | 04.09.2021 13:29
Chorvatsko - Vodice. Dovolenou přes cestovní kancelář jsme zvolili hlavně kvůli opatřením související s Covidem. Bohužel kromě dvou odkazů, které z CK zaslali, jsme se ničeho jiného nedočkali a veškeré informace jsme si dohledávali sami. Zájezd na 5 dní, odlet z Prahy bohužel v odpoledních hodinách, takže do hotelu jsme se dostali ve 23 h. Transferem z letiště jsme jeli ve 3 sami, pán čekal v hale na letišti s papírem s našimi jmény, ale bez jakéhokoliv označení CK nebo jejich partnerské CK, jak bylo napsané v popisu v mailu. Cestu jsme si tedy raději kontrolovali na GPS, jestli nás opravdu veze kam má. Delegátku jsme za celý pobyt neviděli, jen předposlední den od ní přišla SMS, že transfer na letiště nás bude u hotelu vyzvedávat v 11:45. Odlet byl v 16:40 a cesta trvala hodinu, takže nás to dost nemile překvapilo. Delegátce jsme tedy volali, zda by nebylo možné odjíždět později, po urgenci a opakovaném telefonátu žádost zamítnuta s tím, že budeme vyzvedávat ještě další lidi po cestě. Do auta jsme přistoupili jako poslední, takže jsme na letišti byli ve 13:00.. Jinými slovy nás přidali k dalši menši skupince Němců, kterým to letělo dříve. Takže z avizovaných 5 dnů a rozhodnutím letět, abychom ušetřili čas na cestě se staly 3 celé dny a spousta zbytečného času stráveného čekáním. Takže příště cestovka ne, děkuji.
Příspěvek napsal/a Hana | 30.08.2021 21:59
Chorvatsko - hotel Corinthia - Baška -Krk cesta autobusem 16 hodin, autobus po Krku rozvážel lidi do dalších hotelů, my jsme byli až poslední. Dorazili jsme v 8 ráno, s dítětem- možnost ubytování až ve 14. Pokoj s výhledem na větráky a klimatizaci z kuchyně, která tak hučela, že nešlo pořádně otevřít balkon. V 22 to naštěstí vypínali. V hotelu nebyl delegát, nikdo se o nás nezajímal, co jsem si nezjistili od slovenské delegátky, to jsme nevěděli. Za lehátka u hotelového bazénu venku se muselo platit. Pláž by byla krásná, ale bylo tam tolik lidí, že nebylo možné nikam položit ani ručník. V hotelovém pokoji na TV převážně německé a italské programy, inzerovaný český program byl pouze jeden čt24. Hotelové pokoje uklízeli pouze na žádost hosta. Zarazilo mě, že ačkoliv na Krk jezdí hodně Čechů a Slováků, jídelní lístky, instrukce apod. nebyly vůbec v češtině nebo slovenštině, ale v ostatních jazykách ano. Vyklizení pokoje v 10 ráno, odjezd zajištěný až v 8 večer. V Praze Letňanech ve 12 dopoledne. S Čedokem už nikdy nikam.
Příspěvek napsal/a Eliška a Zdena | 29.08.2021 21:57
Dovolená s ČEDOKEM poprvé a naposledy ! Dominikánská republika Hotel Be Live Collection PUNTA CANA dovolená 21.-29.8.2021. Toužíte se koupat v Karibiku tak lákavém, jak prezentuje ČEDOK tento hotel na svém webu ? Vystoupíte před hotelem a cítíte nepříjemný zápach. Přivítání s tyrkysovým mořem - ZAPOMEŇTE ! Přivítá Vás hromada hnijících mořských řas, páchnoucí hromada , kterou odstraňuje bagr – tak trochu JZD. Bylo nám sděleno, že je to po zemětřesení a také po hurikánu. Je to problém dlouhodobý , patrné i z recenzí . Delegátka Vám s úsměvem řekne, že je to příroda, jistě . Korektní je, informovat klienta již v nabídce zájezdu např. ve vymezeném období červenec až listopad je pravděpodobný výskyt řas a klient se rozhodne, zda poletí přes Atlantik a bude se koupat jen v bazénu. Máte možnost se koupat v tyrkysovém moři, zaplaťte si výlety a vykoupejte se několik hodin v Karibiku. Mnoho účastníků zájezdu bylo hodně zklamaných, ale bojí se svůj názor obhájit nahlas, pokrytecky řeknou, že byli spokojeni. Je to jejich povaha i rozhodnutí a my ho respektujeme. Klamavá reklama = ČEDOK = v pohodě. Hotelové pokoje přidělené naší skupině také nebyly ty z katalogu …. po rekonstrukci. Restaurace jsou OK, jídlo bylo chutné a bohatý výběr. Po nájezdu Amíků ovšem nemáte klid ani v bazénu , u moře je zápach. Takovou dovolenou plánujete ? Nikdy jsme na dovolené neměly s nikým a ničím problém. Umíme i pochválit, ale vše je jednou poprvé. Tentokrát jsme recenze podcenily. Delegátka nepochopila, že to není útok na její osobu, ale na nekorektnost CK. Eliška a Zdena
Příspěvek napsal/a Viktorie | 29.08.2021 07:54
Dobrý den, dovolená v Bulharsku na Zlatých Pískách v termínu od 17.8. 21 do 24.8. 21 byla pro nás jedním velkým zklamáním a rozčarováním. Po příletu do Varny následoval transfer do hotelu bulharským přepravcem, který vůbec nekomunikoval. Cestou řidič zastavoval u 2 dalších hotelů, než nás dopravil na místo určení. Jeho jízda byla docela riskantní, několikrát na něho troubili jiní řidiči (jako kdyby řídil pod vlivem). Po té, co jsme vystoupili, jsem ke své hrůze zjistila, že mi chybí cestovní taška, kterou jsem na pokyn delegáta uložila do zavazadlového prostoru autobusu. Ihned jsem se po zavazadlu sháněla a kontaktovala jsem delegáta, který s námi do hotelu necestoval. Jeho přístup byl velmi vlažný, celý den jsem ho musela urgovat. Vždy něco slíbil a už se neozval. Nakonec řekl, že se nějaká taška našla a že mi ji přiveze na informační schůzku. Bohužel přijel bez ní. Byla jsem bezradná a naštvaná. Přesto jsem dotlačila delegáta k tomu, že jsem s ním objížděla další informační schůzky, kde vystupovali klienti CK Čedok před námi, abych se poptala, zda někdo omylem neodnesl moje zavazadlo. Bezúspěšně. Další dny jsem opět trávila telefonováním, sepisováním reklamace, zjišťováním informací prostřednictvím hotelového manažera, dotazem na pojišťovnu atd. Všichni měli dost času, takže 3,5 dne z celkové 7 denní dovolené jsem místo pobytu na pláži trávila telefonováním a zjišťováním. Bulharský šofér údajně žádné zavazadlo nenašel. Ke všemu delegát nakonec nadhodil, jestli jsem vůbec nějaké zavazadlo měla, přestože stál u busu v době nakládky. Nejdříve nechtěl ani vyřídit reklamaci s tím, že za tašku si každý ručí sám (což není pravda, jak jsem se následně dozvěděla). Přestože se choval delegát přívětivě, byl velmi laxní, jak jsem již zmiňovala. Sám od sebe nevyvíjel žádnou aktivitu a nepřicházel s žádným řešením. Očekávala bych větší vstřícnost v řešení problému a ne jen vnutit klientům předražené výlety. Co se týká hotelové pláže a jejím obsazováním brzy ráno, dávám za pravdu paní Janě v příspěvku ze dne 21.8. 21. Opravdu to tak funguje. Pokud si nepřivstanete, nemáte šanci na slunečník a lehátka. Navíc se pláž ani denně neuklízela, takže nebylo neobvyklé, že se na ní válely plastové kelímky, víčka od piva, nedopalky cigaret atd. A to prosím byla pláž pro **** HOTEL. Celkově bych služby Čedoku označila za podprůměrné a po této zkušenosti ji už nebudu preferovat, i když hotel samotný, co se týká ubytování a stravovaní, byl přijatelný. I tak mají Bulhaři co zlepšovat. Ranní cesta po promenádě byla lemovaná odpadky s předchozího dne, které by tam už neměly být. Momentálně čekám na vyřízení reklamace a jsem zvědavá, jak se k této záležitosti postaví Čedok.
Příspěvek napsal/a Eva F. | 27.08.2021 14:00
Dovolená na Sardinii , resort Santo Stefano srpen 2021 Příroda,moře překrásné,pláž v pohodě,lehátka taky,ale Čedok inzeruje 4*,hotel je pouze 3*,což zjistíte až na zavěrečné faktuře z hotelu. All inclusive je spíš plná penze. Ale strava výborná, užijí si hlavně ti, kdo máji rádi mořské plody,jinak těstoviny, pizza, italské dezerty. Nápoje z automatu zdarma,káva a pivo se kupuje, což by mi tak nevadilo,ale personál vás nechá dost dlouho čekat,i když jste stejne platicí zakazník jako Italové.Pozor ,když fouká vítr, nemáte šanci se dostat z ostrova,nejezdí lodě.Pokoje odpovídají 3*,každý den uklid a výměna ručníků. Slečna průvodkyně milá,ale čas od času něco neřekne,jako třeba ,když si zaplatíte výlet,že si budete muset zaplatit i lod z ostrova. Zatím jsem cestovala vždycky s Čedokem,jen jednou jsem jela přes německou CK a to jsem tedy koukala,jaké mohou být služby super.
Příspěvek napsal/a Jeslínek | 24.08.2021 22:39
8/2021 naprosto zbytečně vyhozené desítky tisíc s Čedokem.... Dominikánská republika, Karibik :) pouze na obrázcích...realita zcela jiná, zoufale nechutný zápach z pláží, kde jsou tuny řas... stačilo by se zmínit, letěli bychom jinam
Příspěvek napsal/a Cestovatel | 23.08.2021 19:43
Itálie - Čedok ? Určitě nedoporučuji !!! Myslím to vážně. Tato cestovní kancelář, která již patří ( Polákům ) má za cíl jediné - prodat a profitovat. Vůbec se NESTARÁ o to, o co by se cestovní kancelář starat měla např. spokojenost zákazníků.. Velice špatná informovatelnost ne-li přímo lhaní.. např. při zaplacení fakultativního výletu na Vesuv jsme si celý zájezd zakoupili výjezd na sopku Vesuv a dopadlo to tím způsobem, že jsme všichni čekali na parkovišti ve 39°. NIC VÍC! Přitom nám bylo řečeno, že se dostaneme až ke kráteru, kde si budeme moct vše prohlédnout. Je to smutné, když si člověk vybere zájezd na tom, aby poznal tuto sopku a skutečnost byla, jak jsem již, napsal, jiná. Pokud chcete své těžce vydělané penízky investovat do vhodné dovolené, tak určitě nedoporučuji cestovní kancelář ČEDOK!! Už to není co to bývalo.
Příspěvek napsal/a Pavla | 22.08.2021 16:08
Dobry den, 17.8.jsem se vratila z dovolene v Řecku, ostrov Zakynthos, Laganas, hotel Poseidon.V hotelu jsme dva dny resili rozbitou klimatizaci, pak nasledovalo stehovani do jineho pokoje, kde me sesty den okradla kontrola pokoju, pani jsem pristihla jak mi prohledava penezenku v rukavicich a vzala mi 70 eur.Dva dny jsem vse s pritelem, hotelem a Čedokem resila, bohuzel v muj neprospech, nemela jsem penize v trezoru,mela jsem je pouze v zamcenem pokoji kam mohou jen zamestnanci hotelu.I, kdyz jsem tu dotycnou pristihla, vse konfrontovala s delegatem, reditelem hotelu nikdo mi nepomohl pouze slecna delegatka pritomna na hotelu mi prekladala.Hlavni delegat mi v nicem nepomohl.Kompenzaci jsem nedostala ani od CK, ani od hotelu, pry se jim tam nikdy nic podobneho nestalo.Nikdo se mi neomluvil, to me nejvic mrzelo.Takze s Čedokem uz nikdy a do hotelu Poseidon uz vubec ne.Davejte si pozor, vse cenne do trezoru, kontrola pokoju ma dlouhe prsty.Reditel hotelu mi vzkazal, ze si za svymi zamestnanci stojiJidlo bylo hrozne, porad stejne snidane ani ostatni nam nechutnalo.Po tomto zazitku jsem mela naprosto zkazenou dovolenou na ktrerou jsem cekala dva roky.
Příspěvek napsal/a Jana | 21.08.2021 20:03
Hezký večer, ráda bych se s Vámi podělila o zkušenosti z právě absolvované dovolené. Strávila jsem 12 dní se synem v Hurghadě v hotelu Aladin. Když jsme v noci přijeli do hotelu a přišli na pokoj, hrozné. Špína, starý nábytek, bez sejfu, pokoj snad nejdál, co bylo možné od restaurace, lobby, na opačné straně od moře. Protože jsem v Egyptě nebyla poprvé, ani jsem nevybalovala a druhý den informovala delegáta (upozorňuji, že jsem nebyla jediná). Druhý den odpoledne jsem dostala již lepší pokoj. vždy, když jsme jezdili s mužem do Egypta, bylo možné si kdekoliv v hotelu, na pláži, v restauraci vyzvednout balenou vodu, zde bohužel ne. Když jsem to řekla delegátovi, odpověděl, že v tomto hotelu to možné není. Příděl do lednice na pokoj byly 4 vody, což mi přijde dost málo, když 1-2 připadly na vyčištění zubů. Obsluha si nás první dva dny absolutně nevšímala, až když jsme začali rozdávat bakšiš. A co se týká služeb all-inclusive - že zmrzlina se podává jen u bazénu a to v čase 14-15 hodin, alkoholické nápoje možné, ale víno do 17 hodin pouze na vlastní náklady? A když jsem si večer konečně chtěla vychutnat sklenku vína, dostala jsem kelímek, který byl ze dvou třetin prázdný? Když jsem se dotazovala, bylo mi řečeno, ať si přijdu znovu. Dále - v době omezování plastů - nevím, zda někdo řeší, kolik kelímků za den spotřebuje jeden člověk... kelímky všude. Dále bych se ráda pozastavila k otázce covidové. Když jsme přijížděli do hotelu, měli jsme roušky, ve chvíli, kdy jsme vlezli dovnitř, jsme roušky až do našeho odjezdu neznali. Také jsme pátrali, jak je to s prokázáním pcr testu v hotelu - žili jsme v domnění, že všichni hosté mají buď platné očkování či pcr test - to bohužel nebyla pravda. Místní turisté pcr testy nepotřebují. Takové informace by měl Čedok komunikovat na stránkách - jedná se o dost podstatnou věc! Další šok nastal při odjezdu z hotelu na letiště. Přijel delegát, kterého jsme neznali a moc nerozumněli jeho angličtině. vytáhl seznam a že prvních 5 má jet tímto autobusem, nasedl i on a odjel s tím, že máme jet dalším. Z druhého autobusu vystoupil delegát a jen telefonoval, byl zmatený, takže kamarádka, hovořící 3 jazyky se jala role delegátky a naháněla jmenovitě Čechy, Rusáky do autobusu. Chyběli 3 lidé, poté delegát vykomunikoval, že jsou na letišti, že byli s covidem v karanténě. Ať žije chaos. Promiňte, v Egyptě jsem byla po osmé, ale úroveň a kvalita byly z mých zkušeností nejhorší. Ale na závěr alespoň jedno pozitivum - chválím práci našeho delegáta od příjezdu do konce - bohužel si nepamatuji jméno, ale říkal si Fanda a mluvil skvěle česky, každý problém vyřešil, každý den se zajímal, zda je vše v pořádku..
Příspěvek napsal/a Jana | 21.08.2021 16:12
Čedok opravdu tragédie. V popisu hotelu Sofia na Zlatých Pískách jsou uvedeny polopravdy. Na pláž údajně 180m, ale již nenapíšou, že po příkrých schodech bez zábradlí. Lehátka na pláži v rámci AI zdarma, ale to, že abyste ho měli, musíte tam být již mezi 6,oo až 6,30. Jinak máte smůlu. Ihned druhý den jsem chtěla výměnu hotelu, údajně byl volný jenom jeden za doplatek 10 000,-Kč. No není se čemu divit, když Čedok už není český, jediným akcionářem je jakási polská firma, takže je to vlastně Poldok.
Příspěvek napsal/a Jana | 19.08.2021 10:29
Přílet do Turecka v 23:00 jeden pobytový den, odjezd z hotelu v 04:30 druhý pobytový den
Příspěvek napsal/a Martin | 17.08.2021 14:11
Už nikdy víc! Měsíc před dovolenou zrušení pojištění. Pojištění storna zájezdu měsíc před dovolenou 80% Na letišti obálka s číslem autobusu a tím podpora delegátů zkončila. Jediná věc co jsem potřeboval byl datum PCR testu. Až přes urgenci nadřízeného, jsme dostali termín s jinými podmínkami než bylo příslibeno.
Příspěvek napsal/a Petra Dostalikova | 12.08.2021 15:00
Nedoporučuji. Vůbec, opravdu zvažte. Čedok mne velmi překvapil, po 4 hodinách jsem stornovala objednaný zájezd a stálo me to 3000 Kč.
Příspěvek napsal/a Andrea Mat. | 06.08.2021 06:23
Zájezd přes Čedok na Krétu v srpnu 2021. Zakoupeno v Invii, vše bez problému, problém nastal až se samotnou CK... Odlet v 17:20, nastesti na cas a prilet v 21:10 mistniho casu (+hodina). Na letisti nas nikdo od Prahy az do Heraklionu necekal, tudiz vse si vyrizujete sami, coz uz muze byt pro nektere lidi problem, za to u me ziskali prvni minus... Pred letistem v Recku byla CK Cedok, kde nas delegatka poslala na cislo autobusu do spatne rady a vznikl chaos, jelikoz pod stejnym cislem tam byl autobus od jine CK. Neprehledny... Kazdy tam tedy zmatene hledal sve cislo prepavniho autobusu. Po asi dalsi hodine byl odjezd na hotel, ktery trval zhruba 2 a pul hodiny... Na hotelu, kam jsme dorazili po pulnoci jsme nejprve museli vyplnit formular, ktery uz mohl byt vyplnen v autobuse a pote nas recepcni v anglictine posilal na pokoje, ale resort byl pres silnici a slo se na druhou stranu podchodem, nebylo to dost jasne oznacene... Nikdo neumel temer anglicky, tudiz vznikl chaos... Poslicek chtel zdvorile odnest kufry, ale jelikoz vznikl chaos tak navadel lidi do pokoju a kufry dorazily za dalsi dlouhy cas... Alespon na pokojich mel kazdy pripraven sendwich, banan a vodu. Nedostali jsme od CK veceri, tudiz pijezdova a odjezdova cast zajezdu hladova a nikdo nikde na tuto skutecnost neupozornil.. Delegat se uracil prijet az v pondeli, kdyz uz si vsichni nejakym zpusobem poradily.. Doporucil mista k navsteve, ktere meli narocny sestupy k plazim a absolutne nebyly vhodne pro rodiny s detma ci starsi lidi. Na to tez neupozornil. Cesta zpet opet bez vecere, tentokrat uz se na to ale aspon dalo pripravit. Hotel perfektni, invia bez problemu, ale od Cedoku jsem cekala trochu vic pece o sve zakazniky. Preci jen, zajezd stal 18.000 na osobu ve **** hotelu. Drive jsem pres CK v letadle dostavala jidlo i pri hodinovem letu do Chorvatska a tady proste nic. Skoro, jak kdyby jste leteli bez cestovky.
Příspěvek napsal/a Milena Šaljová | 27.06.2021 09:52
Já jsem objednala loni pro tři lidi kombinovaný od Čedoku letecký poznávací zájezd s následným týdenním pobytem u moře v Albánii. S ohledem na kovidovou se situaci se zájezd nekonal. Nechtěla jsem přijmout voucher a přes počáteční odpor mi nakonec byl poskytnut náhradní zájezd (stejný rozsah služeb v obdobném termínu, za již zaplacenou cenu) nyní od 19.7.21.Rozdíl v ceně 11 510 Kč rádi utratíme v místě dovolené. Pokud vše klapne budu ráda. Pravdou ovšem je, že jednání nebylo jednoduché. Pořád si mleli: Dáme Vám voucher a Vy si příští rok vyberete nový zájezd. Já byla také, jak kolovrátek: Nechci voucher, chci náhradní zájezd za stejných podmínek. Jinak v r. 2019 jsem byla s Čedokem v Loret de Mare a byla jsem spokojená (sice nám změnili hotel, ale ten nový se nám líbil víc než původní). Jako výhodu beru i to, že dnes patří Čedok pod polskou Itaku, kde najdu hodně recenzí.
Příspěvek napsal/a Kristýna | 20.05.2021 17:41
Pro sestru jsem před dvěma lety koupila zájezd do Legolandu pro dvě osoby. Teď se jej snažím zrušit ( máme strach jet do Německa) ale chtějí po mě storno 1500 za osobu (takže prakticky 100%) a to i přes to, že ruším zájezd 38 dní před uskutečněním a dle JEJICH PLATNÝCH PODMÍNEK má storno být 30%. Při komunikaci si furt melou svoje a nejsou ochotni dodržet jimi stanovené podmínky. A to nemluvím o tom, že jim moje peníze ležely minimálně rok na účtu. Naposled
Příspěvek napsal/a Tomáš | 12.05.2021 12:47
S Čedokem jsem lítal na dovolenou přes 10let.Nedal bych na ně dopustit.To dávno neplatí.Rok a půl měli mě peníze na svém účtu.Takova bezúročná půjčka ode mne.Kdyz jsem si vybral ten samý hotel tu samou oblast stejný termín akorát o rok déle ejhle k mé smůle částka nestačila musel jsem doplatit.Jedna se o částku necelych 83000 tisíc.vrchol vsecho pokud chci zájezd stornovat 40 dní před odletem storno poplatky dělají 67000 tisíc.Za mě už nikdy více něco se slavným Čedokem.
Příspěvek napsal/a D. Kleinová | 05.05.2021 09:21
V prosinci 2020 jsme si zakoupili zájezd na Krétu (2 osoby - 46 tisíc Kč na 9 dní), termín dovolené od půlky srpna 2021. Záloha 35 tisíc korun. Protože mi bylo zaměstnancem v květnu potvrzeno, že budou vyžadovány PCR testy pro cestu tam i zpět (dalších 6 tisíc Kč k zájezdu) a v resortu se stejně jako vloni budou nosit roušky ve všech vnitřních prostorách a možná bude nutné jít po návratu do 5 denní karantény...rozhodli jsme se zájezd stornovat. Storno bylo provedeno 115 dní před termínem zájezdu a jeho výše...18 456,- Kč + 1500 Kč za již uhrazené pojištění zájezdu. Chtěla jsem po CK, aby mi zaslali přesnou kalkulaci co znamenají jejich reálné náklady. Odpověď z Čedoku.....STP jsou dle reálných nákladů a činí celkově 18 456 Kč + případné doplňkové služby v plné výši. Takže nejen s touto cestovní kanceláří, ale už se žádnou nikdy nikam. Teď budeme čekat, za jak dlouhou dobu se Čedok uráčí vrátit zbývající částku zpět na účet.
Příspěvek napsal/a Hana | 14.02.2021 18:45
Jiz nikdy vice s Cedokem. Temer rok mame u nich pres 100 000 Kc, takze maji z toho i pekne uroky a presto nam nevyjdou vubec v nicem vstric. Kdyz si chceme nově objednat. vse je strasne drahe oproti minulemu objednavani, parkovne jiz neposkytuji a jsou absolutne bez snahy nam vyjit vstric. Logicky: čím dele tam nase penize budou mit, tim dele jim pujdou z nasich penez na jejich ucet uroky. Objednavali jsme si ted v lednu hotel v Turecku na cerven, odeslali jsme rezervaci a najednou jim hotel zmizel ze stranek a nam prisla nabidka na tento hotel jeste o vic nez 10 000 drazsi. Nechci byt sprosta, ale chovaji se ke klientum jako dobytkove. Pockame si na penize a s Cedokem uz nikdy vice. A ze je doporucovat nebudu, to je snad jasne. Svym pristupem jdou sami proti sobe. Neni to spolehliva cestovka, ale podvodníci. NEDOPORUČUJI !!!
Příspěvek napsal/a pess | 28.12.2020 22:11
Rád bych se podělil o zkušenost s CK Čedok. Objednali jsme zájezd přes internet a zaplatily zálohu 4500,- na rezervaci zájezdu. Další den na pobočce podepsali smlouvu k zájezdu s tím, že celou částku uhradí zaměstnavatel s využitím čerpání FKSP fondu. Přeplatek dle informace zaměstnance CK nám po platbě celé částky vrátí ihned zpět. Po čekání, že vše udělá CK automaticky jako u jiných CK v minulosti jsme CK Čedok kontaktovali a požádali o vrácení zálohy zpět. Po dalších minimálně čtrnáctidenním čekání jsme opětovně kontaktovali CK pro informaci k termínu vrácení zálohy. Bylo nám sděleno, že musíme minimálně měsíc čekat na vrácení možná i déle. Od CK Čedok jsme objednali zájezd poprvé a myslím, že i naposled. Zadržovat peníze klienta takto dlouhou bez bez důvodu je pro nás nepřijatelné a v minulosti jsme se s tím to přístupem nesetkali. I tento přístup ukazuje o serioznosti cestovní kanceláře.
Příspěvek napsal/a Lída | 19.12.2020 22:02
S Čedokem již nikdy více. Po dotazu, zda bude zájezd uskutečněn, jsme doplatili zbytek ceny a přesně týden poté přišel od Čedoku e-mail, že se zájezd do Bulharska ruší. Po krátkém pátrání jsem zjistila, že hotel je stále v nabídce, akorát na kratší zdražené pobyty a v letadle jsou stále volná mista v našem letu. Pracovnice Čedoku v Hradci velmi nepříjemná a arogantní..v hotelu prý není místo a dopravce jim nedal místa v letadle. Co nám nabídla bylo drahé a v jiném termínu. Takže musíme čekat do 9/2021 až nám vrátí 40 tisíc. Udělali si ze zákona kvůli covidu byznys a člověk nemá dovolání. S nimi již nikdy více!
Příspěvek napsal/a Veronika | 27.11.2020 14:02
Naprosto příšerná komunikace. Pár dní před odletem nám zrušili zájezd , nejsou schopni nám sdělit proč, jak budou dále postupovat, co máme dělat.. Paní na infolince prý nevidí do smluv. Otřesné jednání!
Příspěvek napsal/a Honza | 23.09.2020 12:55
Čedok mi zrušil zájezd do Ománu na začátek října a není schopen mi i přes opakované eskalace vrátit peníze. Vratka sice schválena, ale visí na odd. financí. Jedna z operátorek mě řekla, že mě nikam přepojovat nebude, že žádného nadřízeného nemá a položila mi telefon. Trochu paradox - dluží vám a i přes to používají tento styl komunikace? Čedok už nikdy.
Příspěvek napsal/a Katka | 14.09.2020 14:04
V lednu zaplacena zaloha 1980 kc na listopadovy zajezd na Kubu, pocatkem dubna stornovano, coz znamena vice jak 7 mesicu, nyni vycisleno storno cca 70% ceny necelych 40.000kc.Komunikace s CK selhava.Je zde prosim nekdo,kdo byl ci je v podobne situaci? Platili jste to?
Příspěvek napsal/a Drahomíra Todtová | 22.08.2020 11:53
Aby bylo správně pochopení těch 90% cca si Čedok nechal. 5 měsíců předem.!!!!!! Jirka a Mirka
Příspěvek napsal/a Jiří Todt | 22.08.2020 10:34
V lednu 2020 jsme si zakoupili týdenní vánoční pobyt v SAE u Čedoku. Vzhledem k situaci covidu jak zde tak hlavně v destinaci jsme se 5 měsíců před odletem rozhodli radši včas požádat o storno zájezdu /měli jsme storno pojištění/. Pozor . Jsme v rizikové skupině a přesto nám bylo vyčísleno díky nákladům z 59 000kč necelých 54 000kc. Asi tak 90%. Nebyl dolozen od Čedoku rozpis nákladů a nám zůstala velká bezmoc. Čedoku se již nikdy nesvěříme. Chtějí po koronaviru na lidech akorát vydělat. Jirka a Mirka 63 let
Příspěvek napsal/a Petr | 12.08.2020 11:14
První dovolená spokojenost. Druhá bude poslední - jestli vůbec nějaká bude. Zakoupeno v roce 2019. Termín v září 2020. Nyní jsou nutné testy na koronavirus, přičemž CK poskystuje slevu 1500 ale pouze na nově nakoupené zájezdy, které pes noc zdražily o ca 1-2k na osobu. Pro již zakoupené zájezdy žádná sleva nebude - proč by, že? S ČEDOKEM už nikam! NEDOPORUČUJI!
Příspěvek napsal/a Jana | 04.08.2020 18:19
Maximální nespokojenost s Čedodem. Turecko zrušeno kvůli Coroně. 1 náhradní zájezd zrušen kvůli obsazenosti hotelu i když smlouva byla podepsána. 2 zájezd zrušen 5 dní po podepsání smlouvy, opět špatná rezervace hotelů a jako třešnička na dortu je použít Voucheru na zájezd, který zrušili. Již nikdy více Čedok!
Příspěvek napsal/a Lucie | 29.07.2020 16:49
Máme velmi špatnou zkušenost s Čedokem. Koupili jsme si zájezd do Řecka v době, kdy ještě nebyl dotazník ohledne covid a s tím spojené testování po příletu, které je pro nás naprosto nepřijatelné. K zájezdu jsme si připlatili storno pojištění v plné výši zájezdu právě pro podobné případy, protože v dnešní situaci se neví, jaké budou podmínky a tak, abychom posléze zjistili, ze ho nemůžeme využít, neboť CK si do smluvních podmínek, které nám ani nedala přečíst před podpisem smlouvy, dala, že zájezd vlastně stornovat nelze. Takže z našeho pohledu je to podraz a zbytečně jsme vyhodili penize nejen za zájezd, kam se nám za těchto nepřijatelných podmínek opravdu nechce a ještě za rádoby "pojištění", které nám je opravdu k ničemu. Už o CK Čedok nechci v životě slyšet.
Příspěvek napsal/a Tereza | 16.07.2020 15:44
V únoru letošního roku jsme koupili zájezd do Turecka, zaplatili jsme zálohou 8000,- Kč. Před doplatkem druhé zálohy, která činila něco kolem 37000,- v polovině března, kdy začaly první omezení kvůli koronaviru, jsme se rozhodli zájezd stornovat. Bylo nám vyčísleno storno 1500,-Kč/ osoba plus pojištění, které podle zaměstnankyně CK nešlo zrušit. V pojistných podmínkách však bylo napsané, že částka za pojištění lze nárokovat zpět u dané pojišťovny. Žádali jsme tedy o storno, které nám i přes urgování několika maily nepřišlo. Místo toho se CK Čedok omlouval, že nám poskytli mylné informace ohledně storna a na doporučení vlády a ministerstva mi nabízejí jinou alternativu. V domnění, že se jedná od Lex voucher, jsme nabídku odmítli, protože jako zákazník spadám do zvláště zranitelné skupiny. Na to mi z CK odpověděli, že se o Lex voucher nejedná a vyčíslili mi obratem storno zájezdu 7500,- plus pojištění cca 3000,-, na které jsme už bohužel neměli nárok na vracení. Storno jsme zaplatit museli, pojištění skrz moje upozornění už ne. Jsou to neskuteční zloději! Zkoušejí to všemi možnými způsoby, aby z Vás mohli dostat peníze. Arogantnost, ulhanost v několika aspektech je neskutečná. V životě už s Čedokem nikam nevyrazíme a Vám všem to doporučuji také.
Příspěvek napsal/a Nada Nyplova | 07.07.2020 22:01
V únoru letošního roku jsme si rezervovali dovolenou na Zanzibar. V průběhu jara jsem se stale zajímala o konání dovolené která měla byt 7.9. 2020 že ho mohu stornovat 60 dní do začatku dovolené. V květnu mi bylo zděleno že musím zaplatit částku 48 000 bez ohledu jestli se zájezd koná nebo nekoná. Čedok ho nezrušil! Cítím se podvedena a zneužita. Varuji všechny před touto cestovní kanceláří. Jsou to podvodníci a zloději
Příspěvek napsal/a Matyas | 06.07.2020 05:58
Stejná zkušenost: v listopadu koupen zájezd na Rhodos, po situaci s Covid 19 jsme chtěli storno nebo voucher na příští sezonu. Čedok nekomunikoval a po opakovaných urgencích z nich v květnunu vypadlo že voucher není možný, protože zájezd se uskuteční. Že už to nebude za stejnych podmínek jako před pandemií nikoho nezajímá. Buď máme podstoupit zájezd nebo stornovat. Cena zájezdu 62tis,storno 55tis!! Plus zaplatit pojištění storna , které nás nekryje a je naprosto k ničemu. Jsou to zloději,už nikdy více. Tohle si budu pamatovat a všechny ostatní před Cedokem varovat. Doufám že se nedožijí příští sezony gauneři.
Příspěvek napsal/a martin | 03.07.2020 12:06
Omlouvá se za překlep termín 24.8.-4.9.2020, odlet také 24.8.2020
Příspěvek napsal/a Martin | 03.07.2020 11:50
Dobrý den, na podzim 2019 jsem koupil zájezd na Rhodos v termínu 24.7. až 4.9.2020 na 11 nocí. Po zaplacení doplatku Čedok nelenil a do 8 dní zájezd zrušil, s odvoláním na COVID 19. To že je Řecko volně přístupné, bez jakých omezení cestovku nezajímalo, začali tvrdit, že je hotel uzavřen, což jsem jim vyvrátil, další variantou, proč se zájezd neuskuteční bylo, že je problém na straně leteckého dopravce. Přesto na internetových stánkách Čedok ten samí hotel stále nabízí, odlet 24.7. 2020, ale pouze na 7 nocí a o 2000,- Kč dráž. Takže taková malá domů.
Příspěvek napsal/a Kateřina Vidímová | 05.06.2020 15:02
V říjnu 2019 jsme zakoupili zájezd do Albánie pořádaný CK Čedok v termínu 29.8.-5.9.2020. Celková cena zájezdu za dvě osoby činí 31. 238,- Kč + 980,-Kč pojištění. Zaplatili jsme zálohy ve výši 198,- Kč a 10. 352,- Kč. Dne 4.6.2020 jsme se rozhodly, vzhledem k situaci kolem Koronaviru, tento zájezd stornovat. Což je 63 dnů před odletem. Reakce Čedoku byla, že storno poplatky jsou v tomto případě ve výši skutečně vzniklých nákladů a to 13 298 Kč / osoba (včetně pojištění). Když porovnám celkovou cenu zájezdu a stornopoplatky, tak jsme na 85% ceny zájezdu!!!!!! Jsou to zloději!! Nejezděte s Čedokem, ať zkrachují za svoje arogantské chování!! První a poslední zkušenost s Čedokem. Již nikdy více!!
Příspěvek napsal/a Milan Pálka | 20.05.2020 13:30
Zájezd jsme kupovali na podzim 2019, termín září 2020. Začátkem května jsme stornovali. Tedy více než 4 měsíce před odletem. Zájezd v ceně 32 000 Kč, storno poplatek 27 000 Kč. Čedok je loupežnická žumpa nevětšího kalibru. Již nikdy více, darebáci...
Příspěvek napsal/a Ilona Jirásková | 05.05.2020 15:12
Cestovní kancelář ČEDOK jsou pouze diletanti a zloději, bohužel nic víc. V lednu 2020 jsme jim uhradili za srpnový zájezd do Španělska 41 000,- Kč s tím, že nás ujistili, že v případě pandemie nám peníze budou vráceny. Po storno zájezdu v dubnu 2020 si ČEDOK naúčtoval 28 000,- Kč, i když ještě v únoru 2020 nám písemně potvrdili, že storno poplatek bude maximálně 6000,- Kč (za čtyři osoby). Snažili jsme se řešit, ale ignorantský a bezohledný přístup jejich zaměstnanců nás naprosto překvapil. Vlastně se Vám jakoby smějí do tváře a jejich krédo je: kliente zaplať a pak si trhni. Takže takto si ČEDOK vyrovnává své ztráty spojené s pandemií koronaviru. Pokud nekrachnou díky pandemii, krachnou určitě díky svému "přístupu" k zákazníkovi. Větší hnus jsem od žádné cestovky nikdy nezažila a toto je první a taky poslední zkušenost s cestovní kanceláří ČEDOK. Lidi nevěřte jim, lžou a zákazník je jim úplně ukradený. NIKDY VÍC !!!!!! Hlavně jim neplaťte jejich vysoké zálohy na zájezd, o které Vás poté připraví. Recenzi napíšu úplně všude a doufám, že se jim jejich bezostyšné chování vrátí. Ilona Jirásková, Stochov u Kladna
Příspěvek napsal/a Josef | 05.04.2020 14:48
V prosinci jsem objednal a zaplatil dovolenou na Kanárech na červen za 76 000, v březnu jsem udělal storno, storno 36 000 a přesto že je duben zbytek peněz v nedohlednu a nikdo se s Vámi nebaví. Chápu že cestovka může mít problemi, ale dělat se zakazníka deb.... a nekomunikovat, to s čedokem určitě ještě nekam pojedu, asi do pr...
Příspěvek napsal/a Honza | 03.04.2020 14:08
Dobry den. V prosinci 2019 jsem objednal zajezd do Recka na Zari 2020. Vcera jsem ho rusil a po zaplaceni zalohy 16200 kc me nauctovali storno poplatky 15500 kc. A to i presto ze zajezd rusim tak dlouho predem. Cedok uz nikdy vice!
Seznam-Cestovek.cz

Poslední recenze

Blue Style
★★★★★
Fischer
★★★★★
Blue Style
★★★★★
Metal
★★★★★
Čedok
★★★★★