Archiv recenzí
12.09.2008 - 12.07.2018


AdrialandAfroditaAlexAlexandriaAncoraAtlas AdriaAzur ReizenBeta tourBlue SkyBlue StyleBrennaCanaria travelČebusČedokČeské KormidloESO travelExim ToursFIRO-tourFischerGreece-toursChina ToursInexInviaJohohoJokratourKellnerKentluckyKM TravelKovotourLivingstoneMayer CrocusMedina ToursMetalNeckermann ČRNev DamaOrex TravelPantourRedok TravelSiam travelSolvexSunflower toursSunny DaysTopFlyTrip4youTrue TravelVíkendVítkovice ToursWisnar

Archiv recenzí cestovky Sunflower tours


Přidal/a martina.k dne 02.07.2018

My sme sa vrátili z Hurghady,všetko ok.Prílet a odlet z BA meškal len pol hodinku.Akurát majú zazmluvnenú AMC,čo je otras,inak nemám,čo vytknúť.Delegát nám pomohol dokonca aj s liekmi,veľmi ochotný.Asi sme mali šťastie,alebo sú tu notorický sťažovatelia.
Přidal/a Adam dne 02.07.2018

Varovani,horor a Nikdy vic,NEPRHANITE JAKO VZDY??!!! vsechny te recenze jsou jen Brno a Osrtava a jen odlety do 27/5 a psat,ze nemeli zabezpecne letenky,to je jen k smichu.Co se stalo,ze ta ck chtela letat take z Brna a Ostravy jako letaji z Prahy ( z Prahy zadna zmena nebyla a ta ck na rozdil od jinych ck na trhu,NIKDY NEMENI HOTELY).Zacali letat z Brna a Ostravy zacatkem dubna,ale kvuli konkurenci jina vetsi ck pridala tam dalsi letadlo,aby zastavila ck sunflower a ceny sly az 5990 kc,coz je zbytecne tahat dal a proto ck sunflower museli zastavil Brno a Osrtravu> To je vse,ale letaji dal z Prahy a ze SK maji 7 letadel tydnne do Egypta
Přidal/a pavel dne 29.06.2018

Musim priznat,ze jsme meli stesti s nima.V stredu jsme se vratily z Marsy a vsechno naprosto klaplo
Přidal/a Barbora Čermáková dne 29.06.2018

Jsem moc ráda, že jsem na tuto diskuzi nenarazila před dovolenou, jinak bych se zbytečně stresovala. Právě jsme se s přítelem vrátili ze zájezdu v Makadi Bay několik km pod Hurghadou a já chtěla najít nějaké recenzní místo, kde bych mohla tuto CK pochválit, protože si nedovedu představit lepší organizaci, než která byla poskytnuta nám. Ano, sice jsme měli zájezd na 12 dní a 12tý den se letělo v 6:15, tudíž z toho bylo 11 dní, ale po chvíli pátrání na internetu zjistíte, že odlety z Hurghady do Prahy jsou z 99% procent okolo 6 ráno, takže o ten jeden den vždycky přijdete s každou CK. Po příletu do Hurghady na nás čekal delegát, který nás pár rozvezl dodávkou po hotelech. První den jsme se také sešli s "hlavním" delegátem Ahmedem, uměl nádherně česky, výlet nám nenutil, ale nabídl výlet na lodi se šnorchlováním, návštěvou ostrova a jízdou na banánu + s pitím a jídlem za 33e, nejdřív jsme odmítli, ale když jsme zjistili ceny místních prodejců, tak jsme výlet hned vzali a byl super a opět i s delegátem, který lámaně česky taky uměl. Jak na výlet, tak před odjezdem jsme vždy byli smskou informování o čase vyzvednutí a řidiči vždy přijeli jak měli. Chápu, že každý třeba nemá stejnou zkušenost ale já mohu za sebe jen doporučit. Byla to super dovolená.
Přidal/a Petra Jaškovská dne 28.06.2018

dobrý den, jen připojím další bod. Neprošla jsem přes ně s reklamací, tak, jak jsem již uvedla do příspěvků, tak jsem na FS vložila do jejich nabídek odkaz na tyto recenze. Opět si poradili velmi rychle, zablokovali mi další možnost vkladu komentáře.
Přidal/a LUCIE dne 28.06.2018

Možnost,že jeden z mnoha letů byl bez problémů,je jen výjimka potvrzující pravidlo.Také jsme s reklamací neuspěli,koncem dubna-v době koupě zájezdů tu byla jen 1 recenze,kupovali jsme přes Zájezdy CZ,uvěřili jsme jejím slibům o prověřenosti CK.Nakonec se domů vrátíte, ale kdo má chuť si kazit dovolenou a řešit kdy ,odkud a jak zrovna poletíte.Není to konkurenční boj,použe lži a podvody ze strany CK. Nám dovolenou zkazili.
Přidal/a Lenka dne 28.06.2018

Paní Jano, pokud Váš komentář snad směřoval k mojí osobě, tak pro Vás doplňuji, že toto není moje první a rozhodně ne ani poslední recenze. Moje první recenze po návratu samozřejmě směřovala na "zájezdy.cz" a dále jsem vyčkávala na vyřízení reklamace. Ceny nejsou tak dobré, aby "služby" mohly být tak špatné. Cestovat s touto CK já osobně nedoporučuji ani zdarma, neboť nikdo nemůže vědět, kdy a odkud nakonec odletí a zda vůbec!!! Doporučila bych Vám projít si na internetu další recenze na tuto CK (mimo jiné se jedná o bývalou Azur Reizen), popř. v rámci FB kupř. skupinu "Recenze egyptských hotelů". Já osobně jsem s nimi byla v hotelu Pensee Royal Garden a byla to jedna velká katastrofa. Ačkoliv jsme odjížděli v noci, tak jsme místo snídaně a obědu nedostali ani plastovou láhev vody!!!
Přidal/a Jana dne 28.06.2018

Je videt,ze nekomu z konkurence vadi,ze maji dobre ceny a prota zacala velka valka.najednou se objevili i lide,ktere maji byt zpatky doma uz 2 mesice a najednou si vzpomeli napsat recenze.ja jsem osobne byla s nima v hotel Ali baba vsechno bylo jak ma byt a proto se divim jak muze byt takova spina fuj
Přidal/a Lenka dne 28.06.2018

VAROVÁNÍ!!! Prostřednictvím "zájezdy.cz" jsme si zaplatily na období od 29. 4. - 6. 5. 2018 zájezd do Egypta, který byl pořádán CK Sunflower Tours. Let s odletem z Brna přímo do Marsa Alam měl původně být v neděli ráno v 00:30 hod. Ve čtvrtek jsme se ovšem dozvěděly, že bude realizován až v 9:15, a to s mezipřistáním v Ostravě. Letadlo nebylo uklizené (na sedačkách drobky, papírky, ubrousky z podpěrek hlavy, na zemi kelímky, na WC chybějící toaletní papír a dokonce i mýdlo). V Ostravě bylo letadlo povrchně uklizeno (toaletní papír a mýdlo dodáno až v průběhu letu do Marsa Alam). Zpáteční let č. AMV7345 z Marsa Alam byl úplně zrušen, přičemž o dané skutečnosti jsme byly informovány až v sobotu dne 5. 5. 2018 cca ve 21:30 hod. Odlet se uskutečnil dne 6. 5. 2018 z Hurghady (let č. AMV7243), kam hosté cestovali nad ránem autobusem, když původně měl být let sice dne 6. 5. 2018, ale až v 16:00 a z Marsa Alam. Dle informací letiště Brno-Tuřany byla skutečnost o zrušeném letu známa již dne 4. 5. 2018 v odpoledních hodinách. V obou případech se jednalo o letadlo egyptských aerolinek značného stáří, čemuž odpovídaly nefunkční sedačky a popelníky u podpěrek na ruce. Dle dalších postupně zjištěných informací CK Sunflower Tours prodává zájezdy, aniž by měla zajištěna letadla!!! Z vyjádření CK k naší reklamaci pak vyplynulo, že klienti ve VOP podepisují souhlas s možností letu kdykoli a odkudkoli!!!
Přidal/a Petra Jaškovská dne 26.06.2018

dobrý den, bohužel jsme měli podobnou situaci, stížnost jsem sepsala jako všichni také, po 30 dnech jsem obdržela tuto odpověď, kterou Vám zasílám. Asi nenaděláte vůbec nic, pokud touto cestou umíte poradit i ostatním poškozeným můžete mi napsat? v úvode by sme sa radi poďakovali za využitie služieb CK SUNFLOWER TOURS. Mrzia nás nepríjemnosti spôsobené zmenou odletového času a letiska, no tieto zmeny neporušujú všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“), ktoré sú riadnou súčasťou zmluvy o obstaraní zájazdu. Vyjadrenie CK SUNFLOWER TOURS k Vašej reklamácií je nasledovné: Čo sa týka dĺžky zájazdu, prikladáme priamo body z VOP týkajúce sa tejto problematiky: 7.6 Letecká preprava objednávateľov CK SUNFLOWER TOURS je realizovaná formou nepravidelných charterových letov. Prvý a posledný hotelový deň leteckých zájazdov je určený k preprave zákazníkov a nie na plnohodnotné čerpanie dovolenkového pobytu, keďže odletové časy závisia od príslušných leteckých spoločností a CK SUNFLOWER TOURS ich nevie ovplyvniť. Letecká spoločnosť si vyhradzuje právo na zmenu odletových časov v neobmedzenej dobe pred plánovaným odletom. Nemožno tiež vychádzať z toho, že odlety budú realizované dopoludnia a spiatočné lety vo večerných hodinách. Pri nočných letoch môže byť prílet do cieľovej destinácie alebo návrat do SR/ČR posunutý až do ranných hodín nasledujúceho dňa, v závislosti od dĺžky letu. V tomto zmysle je reklamovanie eventuálneho „skrátenia pobytu“ vylúčené. CK SUNFLOWER TOURS neručí za prípadné meškanie letu a upozorňuje na možnosť jeho vzniku. Objednávateľ musí pri plánovaní prípojov, dovolenky, obchodných termínov a pod. brať na vedomie možnosť výrazného omeškania. Pracovníci CK SUNFLOWER TOURS nemajú povolený prístup k objednávateľom, ktorí sa nachádzajú v bezcolnej zóne a to ani v prípade, že mešká lietadlo. V prípade neobsadenia zájazdu minimálnym počtom klientov si CK vyhradzuje právo na zrušenie letu, prípadne na zmenu trasy, či zlúčenie letu s iným, tzv. medzipristátie. Toto sa nepovažuje za prerušenie dopravy, prestup ani nepriamu linku. Medzipristátie nie je dôvod na reklamáciu a tak isto ani na kompenzáciu. 8.3 Pri zmene miesta odchodu alebo príchodu zo strany CK SUNFLOWER TOURS prevezme CK SUNFLOWER TOURS náklady spojené s náhradnou dopravou do výšky vlakového cestovného II. triedy, resp. autobusového cestovného (zabezpečenie transferu v destinácií). Ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti ohľadom Vášho odchodu z destinácie. Informácie o odchode z destinácie delegát podáva osobne, telefonicky alebo písomne (info-tabuľa, mail alebo sms), podľa časových možností, v rámci svojej pracovnej náplne a finálneho potvrdenia odletových časov od leteckej spoločnosti. Ako uvádzame vo Všeobecných obchodných podmienkach, prvý a posledný deň pobytu sú určené na prepravu klientov do/z destinácie, pričom rozhodujúci je reálny čas odletu z krajiny a počet začatých hotelových dní. 7.5 Dĺžka zájazdu je určená termínmi uvedenými v cestovnej zmluve. Podľa medzinárodne platných pravidiel je dĺžka pobytu určená počtom nocí (riadi sa podľa „hotelových dní“ t. j. od 12:00 hod. jedného dňa do 12:00 hod. nasledujúceho dňa = 1 hotelový deň). Z vyššie uvedených dôvodov však žiaľ nie je možné uznať nárok na finančnú kompenzáciu za zmenu letu.
Přidal/a Dagmar Jelínková dne 26.06.2018

S kamarádkou jsme si zakoupily zájezd od CK - hned prvotně nebyl počet nocí dodržen, přílet do Hurghady byl po půlnoci. Ale vzhledem k tomu, že nám po příjezdu na hotel cca ve 3 hodiny ráno okamžitě byly předány karty od pokoje a mohly jsme se ubytovat, jsme tuto skutečnost neřešily. Problém nastal až při odletu: Dne 01. 06. 2018 nás delegát telefonicky informoval, že budeme odlétat z Marsy Alam až 03. 06. 2018 v 6:30 hod. ráno (místo z Hurhády v 15:30 dne 2.6.2018). Do Marsy Alam budeme přepraveny autobusem, délka cesty cca 2 – 2,5 hodiny. Na pokoji můžeme zůstat až do 23:00 hod., kdy nám budou odvezeny kufry a náš odjez od hotelu se uskuteční ve 23:15 hod dne 02. 06. 2018. Na výslovné upozornění na zdravotní stav nereagoval (operace páteře, prodělaná hluboká žilní trombóza). Dne 2. 6. 2018 cca kolem 16:30 – 16:45 hod. jsme se vracely od moře na pokoj. Tam jsme se již nedostaly. Naše karty byly nefunkční. V mokrých plavkách, celé od soli jsme byly nuceny zajít na recepci, kde jsme se dozvěděly, že na pokoji nesmíme být, že jej užíváme neoprávněně. Vzhledem k jazykovému nedorozumění nám recepční zavolal delegáta CK SUNFLOWER, který nám toto potvrdil. Hotel po nás požadoval okamžité vystěhování z pokoje. Nakonec jsme „dostaly“ 30 minut na zabalení kufrů a vystěhování z pokoje. Vzhledem k časovému limitu jsme neměly možnost se ani pořádně po nejnutnějším vykoupání usušit (vlasy atd.), natož nějak slušně zabalit kufry. Pásky na „all inclusive“ nám byly ponechány. Pokoje jsme opustily cca v 17:30 hod. Po večeři jsme si vyžádaly přítomnost delegáta na sepsání stížnosti. Delegát nám tvrdil, že nás chtěl na výše uvedené skutečnosti předem upozornit, ale neměl správné číslo telefonu, že nám nemohl zavolat. Což nebyla pravda, protože se nám dovolal den předem, aby nás upozornil na změnu odletu. Na dotaz proč nás CK bude přepravovat cca 200 km na letiště v Marsa Alam, když jsme od letiště v Hurghadě bydlely deset minut nám bylo sděleno, že náš let AMV6427 byl zrušen. Kdo jej zrušil a proč jsme se nedozvěděly. . Po sepsání stížnosti delegát odjel. Zhruba ve 22 hodin nás začal shánět řidič autobusu, což byla změna, na kterou nás nikdo neupozornil. Delegát nám výslovně tvrdil, že odjezd je ve 23:15 hod. Místo toho jsme odjely ve 22:15 hod. Autobus=mikrobus byl bez téměř žádného místa na nohy, místo slíbených 2,5 hod nás vozil od hotelu k hotelu a tak s cestou do Marsy Alam jsme v něm strávily 4 hodiny. Na letiště jsme přijely ve 2:17 hod dne 3. 6. 2018. Pouze s 1 přestávkou. Mikrobus nebyl klimatizovaný, podlaha byla vařící a vzduch s 10 pasažéry + 1 řidičem tomu odpovídal - cesta hrůzy. Do 4 hod. do rána jsme čekali na odbavení a odlet, který byl v 6:30 hod. Po celou dobu čekání a přepravy a do doby příletu do Prahy v 11:10 hod dne 3. 6. 2018 jsme nebyly vybaveny žádnými potravinami ani tekutinami. Na letišti v Marse Alam jsme si za částku cca 10 dolarů byly nuceny koupit snídani (1 nepoživatelnou bagetu a vodu). V letadle nebyla podávána žádná strava, pouze 1 kelímek vody o obsahu 1,5 dcl. CK tedy nedodržela: místo odletu - a s tím spojené komplikace spojené s posunutím letu o 1 den, následně potíže v zaměstnání s čerpáním dalšího dne dovolené dobu – čas odletu – posunutím letu a nedostatečnou komunikací ze strany CK a delegáta jsme byly poškozeny, neplánované vystěhování bereme jako naprostou neschopnost řešení ze strany CK, kdy nebyla tato schopná postarat se o své klienty, kterým změnou odletového místa i datumu už tak zkomplikovala život. + sliby, které se nezakládaly na pravdě, že můžeme zůstat ubytované na pokoji do doby odjezdu. Naopak nám způsobila psychické i fyzické potíže s náhlým a nuceným vystěhováním a pak 4 hodinovým nočním přejezdem z Hurghady do Marsy Alam. A nezajistila služby kompetentního delegáta. Služby delegáta a CK považujeme za naprosto nevyhovující a nedostačující především v oblasti řešení krizových situací, za kterou vzniklou situaci považujeme. Dále nebyl delegát schopen nám zajistit ani balíček na cestu. Doprava na letiště do Marsa Alam absolutně nevyhovujícím dopravním prostředkem, bez klimatizace a zajištění pitného režimu je dalším příkladem neschopnosti řešit tuto mimořádnou situaci. Zažádaly jsme v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb. o vyřízení reklamace a finanční kompenzaci z celkové ceny zájezdu za psychickou a fyzickou újmu a komplikace spojené se zkaženou dovolenou a to dle uvedených procentních vyčíslení dle Frankfurtských tabulek.
Přidal/a Katka dne 26.06.2018

Staci se podivat na recenze jakekoliv ck tady,jen samy negativni recenze.Pisou vetsinou Ti,kteri si mysli,ze tim padem POMSTI
Přidal/a Petra Jaškovská dne 25.06.2018

nejedná se delegáty, ale o situaci jako takovou, oni jsou pouhými figurkami, když jim "matka" pošle vzkaz, aby vyřídili všechny klienty, že letadla neodletí a bohužel pak vše na jejich hlavu, o tom, jak se klient cítí a nehledě na to, když vidí, kolik takových zájezdů už bylo před Vámi .....
Přidal/a Melinda Rózsaová dne 25.06.2018

100% spokojnosť! Delegati sú ochotný, poradia keď treba, a vybavujú všetky želania zákazníkov. Mi veľa cestujeme, ale táto cestovka je iná, oni aj na dovolenke sú na tom aby zákazníci boli spokojný. Zvlášť dakujeme delegátom Ahmedovi a Mostafovi Kamel!!!! ❤️❤️❤️ Pri tých príjemných skúsenostiach určite vybereme vás aj v auguste.
Přidal/a Petra Jaškovská dne 25.06.2018

dobrý den, po měsíci jsem obdržela vyjádření, které opravdu nemá obdoby, budu toto řešit přes mediální stránky, aby si opravdu nemysleli, že takto budou s lidmi zacházet. Prezentujují se jako specialisti na Egypt.  Dlouho jsem váhala mezi spousty turistických agentur a vybrala jsem si je.  Vše bylo naprosto v pořádku až do čtvrtku 24.05.2018, kdy mi jejich delegát ráno v 7 hod oznámil, že mu bylo sděleno Vaší kanceláří, že všechny odlety v neděli 27.05.2018, v den našeho odjezdu byly zrušeny.  Nepodaly žádné vysvětlení.  Nikdo Vám nevysvětlí, jak je možné, když si zájemce zakoupí zájezd, s tím, že odlet i čas je jasně daný, tak se odlety zruší?  Jednoznačně nemájí žádnou smlouvu s leteckými společnostmi a letenky jste neměli ani zarezervované !  Toto považuji za velmi nekorektní jednání, nehledě na to, že jste ani nepovažovali za slušné, aby jste se ihned všem takto postiženým klientům alespoň e-mailem omluvili.  Všechny ostatní CK v neděli do Ostravy i Brna odletěli naprosto v pořádku.  Od tohoto dne byl "konec" s naprosto klidnou dovolenou  - denní schůzky s delegátem  - denní rozhodování, jak budeme postupovat  - denní telefonáty a sms s domovem a s mým zaměstnavatelem, stejně tak jako s delegátem   - měla jsem sebou malou 7 letou holčičku, která toto nesla velmi špatně, delegát Vám to jistě potvrdí  - nakonec jsme akceptovali 3 hodinový přejezd v ranních hodinách 1.30 do Marsa Alam (pro mne i po ujištění delegáta jednoznačně ne klidná cesta)  to znamená 10 hodinová cesta domů !  Tuto cestovní kancelář absolutně nedoporučuji
Přidal/a Adam urban dne 22.06.2018

Nevim co maji ostani za skusenosti,ale my jsme se vratili v stredu hotel bell vista a maximalne spokojeni a vsechno podle planu.Egyptskou leteckou spolecnost ma i Exim
Přidal/a Marcela K. dne 13.06.2018

rovněž nedoporučuji cestovat s touto CK pokud bude i nadále využívat egyptskou leteckou společnost k přepravě !!! I my jsme zažili neskutečné problémy při odletu z Hughady. Z hotelu jsme odjížděli na letiště v 11.30hodin Nejprve měl být odlet cca v 15hod, poté byl odložen o 2 hodiny Následně úplně zrušen, neměli jsme žádné informace a odletěli jsme až následující den 01.30hod. Situace byla neúnosná, až jsme hromadně s ostatními turisty začali protestovat, dostali jsme 1/2 litru vody !! Kolem 20.hodiny došli zástupci egyptské cestovní kanceláře, a konečně jsme se dozvěděli, že letadlo má poruchu a nevíme, kdy odletíme zpět. Po dlouhých diskuzích nás vyvedli z letiště ven, autobusem převezli do hotelu na večeři O půlnoci jsme dojeli na letiště podruhé, absolvovali znovu všechny bezpečnostní kontroly,včetně pasové, zabavili nám balenou vodu i dárky (parfém a alkohol-vše nad 0,1l), které jsme před plánovaným odletem nakoupili v Duty Free !!! nechtěli vydat žádné potvrzení a nebrali v potaz ani datum nákupu. Dovolená byla příjemná, ale návrat...děs a hrůza...ještě 2 dny jsem se z toho vzpamatovávala. A co se týče reklamace ? CK nenese zodpovědnost za případné zpoždění letu, tím je celá věc vyřešena !
Přidal/a Pavel T. dne 08.06.2018

Kdo chce zažít opravdu horor v přímém přenosu, ať se obrátí na tu to cestovku. Na dovolenou jsem se já i dcera moc těšili. Vše jsem dle dohodnutých pokynů vyřídil a zaplatil. Třináct dní před odletem jsem byl, kontaktován pouze prostřednictvím emailu, že došlo ke změně, že se mění den odletu a odletové místo. Původně jsem měl letět z Ostravy dne 17.6. 2018. Nakonec mi bylo sděleno, že mohu letět 15.6., 16.6 nebo 19.6. 2018 a to z Bratislavy, což nemohu kvůli pracovní vytíženosti akceptovat. Jako kompenzace mi byla nabídnuta částku 200 Kč za dítě a 400 Kč za dospělou osobu. S touto cestovní kanceláří nedoporučuji vůbec jednat. Kdo se chce dívat dítěti do očí, když mu sděluje, že na dovolenou neletí, ačkoliv je vše vyřízené, tak ať to riskne. V dané věci zvažuji případné další kroky, neboť mi jednáním této cestovky vznikla jak majetková, tak i nemajetková újma. Pokud máte někdo nějaké zkušenosti jak postupovat prosím o případné rady. Děkuji.
Přidal/a Lucie H. dne 18.05.2018

Souhlasim se vsim vyse uvedenym. Nase recenze je jeste z Egypta...psycho a stres, nevime kdy poletime domu a uz vubec ne na jake letiste... Leteli jsme z Prahy, kde mame auto, a zpet nas chteji dopravit do Brna... mame 2letou dceru, cesta sem byla utrpeni, arabaci kourili v pilotni kabine, vsude smrad, bordel, zadne piti, zpozdeni pres hodinu. A jak se dostaneme zpet a kdy? Delegati neresi nic, je to fakt banda. Nikomu nepreju.L.
Přidal/a LUCIE dne 15.05.2018

Vše výše uvedené je pravda. Nejistota,změny a stres od začátku do konce.Náš hotel byl 5 min od letiště v Marse.Nakonec kvůli cestě na odlet do Hurghady jsme byli na cestě od odjezdu z hotelu do příletu 12 hodin.Naštěstí máme velké děti.Rodiny s mrňatama si asi vytrpěly. Už také nikdy!
Přidal/a Pavel Hynek dne 14.05.2018

Také již nikdy s ck Sunflowers, ruší lety z destinací, odkládá lety na jiná letiště a také když zruší odlet z destinace asi pro menší vytíženost kapacity letadla, přemlouvají na delší pobyt zdarma, aby zaplnili místa v letadle při jiném odletu, ale co pojištění a parkovné + další starosti s čerpáním dalších dnů dovolené/ zda si mohu prodloužit dovolenou, pokud nejsem důchodce či osvč + hovory do práce a domů/. Ubrali nám den dovolený ne fyzicky, ale psychicky, zda se vůbec vrátíme domů.
Přidal/a Peter dne 13.05.2018

Najhoršia cestovka, nekomunikuje delegáti úplne na nič, lietajú jak chcú miesto Marsa Alam odlet z Hurgády 3 hodiny v autobuse 2 dni z dovolenky fuč. Katastrofa :(
Přidal/a Vendula dne 13.05.2018

Hrůza už nikdy více, zrušila zaplacený zájezd. Klienti museli odletět o den dříve, ostatní nechala v Marse a musí do Hurghady. Jinak neodletí.
Přidal/a jiří dne 09.05.2018

nejhorší cestovka co jsem za 10 let zažil všechny průsery v předchozích recenzích souhlasí a je to mnohem horší....duben 2018 jídlov letadle neexistuje a pití na vyžádání a v hotelu delegát konec.....
Přidal/a Martin dne 04.05.2018

Je všeobecne známe, že pobyt v hoteloch sa všade na svete počíta vždy na noci. Keď sa prídete ubytovať kdekoľvek do hotela napr. v sobotu a odchádzate v nedeľu, tiež tam predsa nie ste 2 dni, ale dokonca ani 24 hodín. Naviac každá cestovka v obchodných podmienkach zdôrazňuje, že prvý a posledný deň je určený na cestovanie. Treba ich len čítať... Okrem toho, toto je už tak notoricky známa vec, že je až divné, že v súčasnosti ešte niekoho prekvapuje, že pri týždňovom zájazde nie je pri mori 8 dní... Skúste sa napríklad pred vycestovaním poistiť. Myslíte, že poisťovňu zaujíma, že odlietate o 23:55 hod.? Nie. Poistenie sa počíta na celý deň. Keď cestovka urobí chybu, skritizujme ju, ale toto sa zdá už smiešne.
Přidal/a Hana Zelenková dne 04.05.2018

Nám se stalo to samé. Inzerují 8 dní, 7 nocí a pak na poslední chvíli změní odlet a je z toho 6 dní u moře. To samé inzeruje jejich zprostředkovatel Zájezdy.cz i když už ví čas změněného odletu a tím i zkrácení zájezdu tak na portále mají 8 dní, 7 nocí. Je to neseriozní cestovka, dejte si pozor. Klienta klame a okrádá nejen SUNFLOWER TOURS, ale i ZÁJEZDY.CZ. NEDOPORUČUJI..............
Přidal/a Michal Hubáček dne 26.04.2018

Koupil jsem rodinnou dovolenou do Egypta. Cestovní kanceláří bylo prezentováno 8 dní. Při zakoupení zájezdu nebyly k dispozici odletové a příletové časy. Cestovní pokyny zklamaly celou rodinu - odlet až večer 21:15, přílet do vybrané destinace druhý den v noci cca 2:00, pokoj jsme dostali až okolo 5:00! Odlet domů ráno ve 4:00, letadlo mělo zpoždění 90 minut, sečteno podtrženo - u moře budete jen 6 dní! S reklamací jsme neuspěli. CK SUNFLOWER TOURS nedoporučuji!
Poslední příspěvky diskuze
Invia 30.09.2022 20:07 od Leona Kravcova
Exim Tours 29.09.2022 17:22 od Zuzana Mádrová
Blue Style 26.09.2022 18:48 od Ivana
Blue Style 23.09.2022 20:01 od Sonja Škrabalová
Čedok 22.09.2022 10:37 od Šafránkovi
Poslední recenze
Redok Travel
Redok Travel
Exim Tours
Čedok
Blue Style
Chrámíme práva zaměstanců | www.zapracipenize.cz