Prosím, pozorně zkontrolujte všechna pole. Po přidání příspěvek nemožno upravit!

Přidáním recenze vyjádřujete souhlas s Pravidly používání.



Příspěvky v diskuzi Exim Tours


				
Příspěvek napsal/a Pavla | 01.10.2021 16:39
Nejhorší ck na trhu s Eximem opravdu poprvé a naposledy, neschopnost a neprofesionální přístup mě v dnešní době zaskočil,není třeba se rozepisovat jelikož vše už vyjádřily nespokojení klienti v předešlých recenzích. Jen je třeba dodat , že nonstop linka Eximu nemonitorovaná ,kde sedí arogantní a nepříjemná operátorka ,kterà vám řekne,že jste neschopní a proto o zájezd přijdeme ,bylo dosti silné kafe .Naše chyba,že jsme si tyto recenze a zkušenosti ostatních klientů před zakoupením zájezdu nepřečetli.Je smutné,že jednu z naších největších ck názory svých klientů nezajímají. Určitě nedoporučuji .
Příspěvek napsal/a Veronika | 15.09.2021 20:21
Exim tours Objednání hotelu- po rezervaci hned volaly že je hotel obsazený.. 3 x mě to tak udělaly … Ale paní na telefonu super hledala jiné varianty a snažila se vyjít vstříc . Delegáti v Egyptě ať už při příletu, na hotelu, výletu, odjezdu super . Krásná čeština a opravdu když je problém hned se snaží najít východisko … Po první s touhle cestovkou a nemůžu si stěžovat . Nejlepší je promo si vybírat u cestovní kanceláře než přes inviu.Takže když do Egypta tak s touhle kanceláři
Příspěvek napsal/a Řepecký | 26.08.2021 11:45
Kréta, hotel Santa Marina Beach v části Gazi ...Heraklion. Jeli jsme k moři...pláž čistá, lehátka zdarma, moře čisté. Jídlo chutné a vybral si každý. Pokoje jednoduché, čisté, na přespání dostačující. Nabídky výletů jsou předražené. Na Knossos a do Heraklionu jsme jeli místní dopravou a nic nás neomezovalo......zde by cestovka měla zabrat, tady má u mne velké mínus......tím jsme vlastně delegáta viděli jen při příjezdu a byl vlastně zbytečný......K porovnání z jinými cestovkami, byly jiné za stejnou cenu s delším pobytem....ale to už je na zvážení každého co mu za jeho peníze stačí a porovnat si každý dokáže. Pobyt 19.- 26.8.2021...
Příspěvek napsal/a Hana Lejskeová | 20.08.2021 08:06
Ještě bych chtěla dodat, že případů tady na Peloponésu kdy klienti vůbec nedoletěli nebo kvůli papírum doletěli později, je tady poměrně hodně. Eximu tady skáče jedna hvězdička v hodnocení cestovek. Ani tu si nezaslouží.
Příspěvek napsal/a Hana Lejskeová | 20.08.2021 06:31
Spojení Eximu a Fischera je dokonalost sama. Dvě nejhorší cestovky, kde zaměstnanci nemají ponětí, jak informovat klienty v době covidové. Ještě jim k tomu pomáhá Smartwings, kterému se právem přezdívá Hladolet, jelikož během letu nedostanete většinou ani vodu.Pryč od takových. Když mi ulétalo letadlo, jelikož zaměstnankyně Eximu mne dala špatnou informaci ohledně příjezdového formuláře, sledovala jsem dění na letišti. Rodina se třemi dětmi měla odletět do Španělska, neodletěla, protože jim byly dány špatné informace ohledně zmiňovaných lejster. Holčička dostala záchvat pláče, nikdo ji nemohl uklidnit, těšila se k moři. Když jsem si doplatila 8000 Kč, abych odletěla další den, čekaly mne neuvěřitelné věci. Do Athén jsem doletěla, ale musela jsem si zaplatit taxíka za 140 E, abych se dostala do hotelu. Předtím mi Exim sdělil, že mi možná v hotelu nebudou držet mé draze zaplacené místo. Asi ho chtěli výhodně prodat někomu jinému. Po tom všem jsem se na hotelu skoro zhroutila. Navíc mi letecká společnost někde ztratila kufr, takže jsem neměla téměř nic, pouze doklady, peníze a oblečení na cestu. Tak tohle je ideální dovolená. Jedete si odpočinout a místo toho se zhroutíte po všech příjemných překvapeních od Eximu. Mnohokrát děkji za tuto zkušenost, s těmito cestovkami už nikdy nikam a s Hladoletem taky nechci létat. Lepší j spoléhat se sám na sebe a vše si zařídit, pak člvěk může být naštvaný opravdu jinak. Podobnou zkušenost jsem zažila právě i s Fischerem, proto mne tak fascinuje spojení těchto hrůzných společností. Doufám, že se v neděli vrátím do Čech a nezůstanu jako bezdomovec na letišti.
Příspěvek napsal/a Milan Bodinger | 14.08.2021 14:44
Dovolená s Exim tours poslední krát v životě. Stejní penzion od Invie 2 hvězdy Exim 3.V plné penzi následované jídlo na úrovni. Za tři dni 2 krát šunkofleky,po druhé bez šunky. Polívka ani jednou. Zaměstnankyně se rozčiluje, že všechno slibuje Exim tours, ale jím neplatí. Jedině co je ok terasa a pláž. Za lehátka se platí i splnou penzi. Exim tours je cestovka o které nechci více slyšet. NEDOPORUČUJÍ
Příspěvek napsal/a Milan Bodinger | 13.08.2021 21:43
Cesta s Exim Tours do Řecka Lefkada. Penzion Delfini vraj tři hvězdy. Jedině pro slepého. Ubytování, koupelna smrdí. Jídlo plná penze. Snídaně slabý průměr. Oběd bez polivky a zůstatek hrůza. Svačina tous a sýr. Večeře- pomsta kuchaře. Nechápu EXIM TOURS dát tři hvězdy. Hamba celý cestovky. Nikdy více EXIM TOURS.
Příspěvek napsal/a Pavlína | 08.08.2021 19:11
Hotel Caretta Island - Zakynthos, Kalamaki. Let tam - ok Cesta do hotelu - cekani skoro hodinu v autobusu, nez jsme se vubec vydali na cestu - nevime proc. Ubytovani - ok, uklid kazde tri dny (8 z 10) Jidlo - trochu trapeni. Na to, ze to meli byt 4*, tak bych cekala vice. Ale vzdy se dalo najist alespon certve zeleniny. (4 z 10) Animacni programy - tady pozor! Polske animacni programy, o kterych se clovek dozvi az na miste. Pry se muzete zucastnit - haha. Jsem asi zaujata proti polakum, ale bylo to moc. Hotel pro rodiny s detmi a minimalne do 22 h se tam ozyva same tuc tuc z diskoteky hned u bazenu, takze male deti nemuzou jit spat brzy. Ne kazdy chce mit na dovolene deti vzhuru do pulnoci, nehlede na brzke vstavani kvuli priletu a odletu. Pokud neumite polsky, tak si ani animacni program neuzijete. Partnersky hotel a aquapark - kazdou hodinu jezdi minibus do Caretta Beach, ale pokazde v jinou dobu, takze stojite pred hotelem a cekate, zda prijede. Do minibusu se vejde tak 10 lidi a pred tim nabira lidi v dalsim partnerskem hotelu. Bylo pouze receno, ze bus jezdi mezi 11 a 17, ale uz nikdo nerekne, ze aquapark zavira v 17 h
Příspěvek napsal/a Simona | 30.07.2021 21:51
Za nás,byli jsme resort Mirage Bay,ráda bych touto cestou poděkovala skvělým delagatum jsou to naprosto úžasní lidé,vždy vyšli vstříc,poradili ať se to týkalo čehokoli,vždy byli nablízku opravdu děkujeme moc
Příspěvek napsal/a Milan | 25.07.2021 16:22
Hotel Pyramida Sahl Hasheesh!!!Pozor 7 let navštěvujme Egypt tohle se nám stalo poprvé a taky naposledy,5* hotel ale realita (3* s odřenejma ušima.Příjezd na hotel 6:20 náramky na jídlo pití podle delegáta až 12:00 pokoje 14:00 po neustálém naléhání náramky 10!!Jídlo na kupované 5* za 11 dni se neustále opakovalo to co bylo v jídelně bylo podáváno i v restauracích ala cart,Za mě veliké zklamání když jsme se dověděli že před měsícem hotel převzaly Turkové aby se vše zlepšilo tak si nedokážu uvědomit jak by to mohlo bejt horší.Wi-Fi bylo nám řečeno na loby baru je nejlepší
Příspěvek napsal/a Milena | 07.07.2021 20:28
Pozor!!! Pro ty, kteří letí s CK Exim Tours do Egypta do Sharm El Sheiku (a co já vím – možná i jinam?!). Testy na Covid-19 pro zpáteční cestu do ČR sjednané přes CK Exim Tours jsou prováděny ve STÁTNÍ nemocnici, nikoliv na hotelu! Místo 5 minut s touto „formalitou“ (tedy výtěrem z nosu) strávíte půl dne a riskujete nákazu ve špinavé nemocnici, kde s vámi zachází nedůstojně. Kdo si chce dozvědět podrobnosti a má silný žaludek, může číst dále. Předem bych ráda zmínila, že s Exim Tours jsem v minulosti již několikrát cestovala (a to i do Egypta), ale jsem si jistá, že tentokrát to bylo naposledy. Neboť jsem CK nikdy o nic nežádala, nyní jsem se ocitla na dovolené v situaci, kdy se mi pomoc CK hodila, ovšem nikdo mi nepomohl. Ubytování, dopravu i pojištění si dokáži zajistit sama, k tomu CK nepotřebuji. Nebudu se vyjadřovat ke kvalitě ubytování, jídla, služeb v hotelu a ani jeho okolí, neboť to se cestovní kanceláře netýká a domnívám se, že pokud si člověk vybere špatný hotel (prostřednictvím jakékoliv CK), je to jeho smůla a měl si lépe vybrat. Ačkoliv i na tomto poli má Exim Tours co zlepšovat – například možnost vybrat si více než ze dvou typů pokojů – zejména když v našem hotelu byla relativně široká škála ubytovacích možností (včetně pokoje „swim-up“), přičemž „nejluxusnější“ pokoj, který CK nabízí je „family room“. K hodnocení hotelu se ovšem vyjadřovat nechci (navíc jsem s jeho službami byla víceméně spokojena), takže k věci, která je podle mého názoru výsostně záležitostí CK. A tou je v současné situaci ožehavé téma zpátečního testu na Covid-19. Vzhledem k tomu, že jsem pozorovala, že zájem o lety do zahraničí není zdaleka takový, jako byl před „koronavirovou krizí“, měly by se cestovní kanceláře snažit o to, aby člověku nyní ne zcela komfortní podmínky pro cestování ulehčily. A nikoliv naopak - aby se z pouhé „formality“ jako je realizace testu na Covid-19 stala zcela nepříjemná záležitost, která na konci pobytu zkazí celkový dojem z dovolené a to zejména co se týče služeb zajišťujících CK. První den na informativní schůzce nám bylo místním delegátem (z egyptské CK, která je partnerem Exim Tours) řečeno, že test na zpáteční cestu bude proveden dva dny před odletem V NAŠEM HOTELU. Načež se celý týden o testu „nemluvilo“ a den před testem ráno nám delegát partnerské CK sdělil, že test bohužel nemůže být proveden v hotelu, ale že budeme muset odjet na test do STÁTNÍ nemocnice. Jelikož už jsem „nějaký kus světa“ v životě projela a v Egyptě byla cca 6x, uměla jsem si představit, co takový odběr na Covid ve STÁTNÍ nemocnici v Egyptě bude obnášet (a musím říci, že moje představy byly naplněny a možná i předčeny). Vzhledem k tomu, že jsme s sebou měli my a naši přátelé dohromady tři děti ve věku 5 let, a dvakrát 2 roky, chtěla jsem se předem návštěvy státní nemocnice za účelem testu vyvarovat. Nevím, zda si umíte představit, co dělají dvouleté děti (ale i ty pětileté) během jakéhokoliv čekání - ať už na příjemné nebo nepříjemné věci – v tomto případě šlo o záležitost ryze nepříjemnou, která v celkovém čase trvala 3 HODINY!!! Nyní bych Vám ráda popsala, co jsme tedy absolvovali. Delegát Vaší CK nám sdělil, že se máme dostavit v 9.15 na recepci hotelu. V rámci celé šílené akce pominu fakt, že nám delegát sdělil, že si máme vzít s sebou pas a roušku, ovšem už nám neřekl, že potřebujeme i voucher (takže jsme v nemocnici, kde se dožadovali jakožto správně byrokratická země třetího světa „flying tickets“, museli zařizovat jeho dodatečné vytištění, neboť ukázat jeho elektronickou podobu v chytrém telefonu nestačilo). Dále pomíjím také fakt, že mikrobus, který přijel o půl hodiny pozdě, neměl místa pro sezení pro naše děti (zřejmě se předpokládalo, že to nejstarší pětileté dítě ty dvě dvouleté mezitím na hotelu pohlídá). To jsou všechno ale jen takové „legrace“. Pokud byla během naší dovolené velmi zvýšená pravděpodobnost nákazy delta mutací Covidu-19 (nebo čímkoliv jiným), bylo to právě zde – ve státní nemocnici, kde se na jedné chodbě setkávají pacienti, kteří jdou na testy, na očkování, ale také ti, kteří jsou již v pokročilém stadiu onemocnění Covid-19, ale také pacienti se zlomeninami, popáleninami… V případě, že s sebou máte malé děti, které se po dvou hodinách čekání na této multifunkční chodbě válí nejenom na sedačkách čekárny, ale i na zemi, a oblizují věci kolem sebe, pravděpodobnost, že chytnete nějakou „pěknou“ chorobu, se samozřejmě zvyšuje. Byrokracie, kterou jsme na místě zažili, kdy nás neustále nesmyslně přemísťovali z místa na místo a nakazovali nám, na kterých sedačkách máme sedět (aby zřejmě naše skupina, která se ještě před malou chvílí těsnala rameno na rameno s dětmi na klíně v mikrobuse, neseděla náhodou v té špinavé čekárně vedle sebe) a kdy nám neustále brali pasy a odnášely je do různých dveří, nebrala konce. Do toho se k nám zde chovali jako k něčemu, co pes právě vyhrabal z popelnice – pokud přišel někdo z místních, měl před naší českou skupinou přednost. Systém front a pořadí v egyptské státní nemocnici neexistuje (a ještě tak sto let existovat nebude). Po dvou hodinách přesazování, obav ze ztráty pasů v útrobách nemocnice, vytření chodby ručičkami našich dětí, nás konečně (všech sedm lidí – nás i naše přátele) najednou pozvali do mrňavé odběrové místnosti, kde proběhl výtěr z nosu (nedivila bych se, když by jednou štětičkou vytřeli všechny nosy). Jediným pozitivem celé akce byl místní delegát (jiný delegát, než byl na informativní schůzce a „organizoval“ náš pobyt), který se snažil celou situaci řešit a byl moc milý. Bylo na něm tedy vidět, že je z našeho pobytu ve státní nemocnici nervózní a neustále se za vše omlouval (prý vše, co je v Egyptě státní za nic nestojí). Druhým pozitivem akce bylo, že jsme stihli oběd, takže jsme takovou „formalitou“ jakou je výtěr z nosu strávili „jen“ půl dne dovolené. A co mě nejvíc mrzí? Že jsme to celé museli absolvovat s malými dětmi. Že jsme žádali u místního delegáta, zda by bylo možné, abychom si připlatili a test byl proveden v hotelu. Údajně to možné nebylo. Že jsem volala CK Exim Tours do Čech a řekli mi, že to není jejich věc, ale věc partnerské CK. Neměla by náhodou CK Exim Tours koordinovat partnerskou CK? Ze strany CK Exim Tours bohužel nebyl ani náznak o to, nám pomoci. Proč nám nebylo místním delegátem řečeno, že se může stát, že pojedeme do státní nemocnice a že pokud se nám to nelíbí, ať si test sjednáme sami. Ihned bych to udělala. Ovšem řešit tuto situaci (o které jsme předem nevěděli) den před testováním nebylo možné. Nejvíce mne pak mrzí to, že konkurenční CK Blue Style testovala své klienty přímo na jejich hotelech (prý stáli vedle sebe v plavkách a za pět minut bylo hotovo). Když už bylo třeba jet do nemocnice, proč do státní? Proč ne do soukromé? Každý, koho by čekalo stejné martyrium jako nás ve státní nemocnici, by si připlatil, nemyslíte?! Vzhledem k tomu, že bych ráda zamezila tomu, aby CK Exim Tours nadále pokračovala v tomto nedůstojném zacházením se svými klienty (kteří si zaplatí relativně drahý zájezd), zveřejňuji tuto recenzi. Ovšem podle reakcí ostatních „účastníků zájezdu“ se domnívám, že nebudu sama.
Příspěvek napsal/a Anna | 06.07.2021 19:54
Máte obavy z covidové byrokracie během cestování? Zatímco si klienti Bluestyle na 5 min odběhli od bazénu na PCR test v hotelu, Eximtours přes informace, že test probíhá na hotelu rozhodl, že egyptská státní nemocnice také dobrá. Vemte si pas a roušku píše delegát den předem (na náš apel, že do nemocnice s malými dětmi opravdu ne a na návrhy, že si za test v hotelu připlatíme, reagoval negativně). Do nemocnice opravdu nechceme, tak voláme do Prahy – je to kompetence partnerské cestovky bye bye… Tak si, tedy, bereme pas a roušky a hurá minibusem, kde s našimi dětmi nepočítali a musely sedět u nás na klíně do skvělé nemocnice Sharm El Sheikh International. V nemocnici si paní ze skupiny udělala pár fotek na mobil – to se seběhla asi veškerá ochranka nemocnice. Delegát nám vysvětlil že prý si někdo na netu stěžoval, že je nemocnice špinavá, tak v Egyptě to řeší tak, že to nesmíte fotit.. Po příjezdu jsme zjistili, že nechtějí pasy, ale jejich kopie včetně stránky s razítkem o příjezdu.Pak chtěli tickets (voucher) ukázat v mobilu nestačilo. Takže jsme museli řešit vytištění voucheru – pomohl nám delegát (pozor není to ten stejný delegát, který je k dispozici v hotelu a od kterého jsme dostali info, že musíme do nemocnice). Ve skupině s námi byli další klienti Eximu, kteří měli vouchery s sebou a za celou dobu, co jsme řešili vytištění NIKDO nebyl otestován. Pořád nám brali pasy, nosili je z místnosti do místnosti. Nás také stále někam přesouvali. Pokud se dostavili místní, dostali přednost. Strávili jsme v nemocnici s dětmi 2,2,a 5 let 3,5 hodiny. 3,5 hodiny na místě, kde jsou potenciální nakažení. Delegát nám předtím psal „berte to jako výlet“. Ano, byl to pořádný výlet, na který ještě budeme dlouho vzpomínat.
Příspěvek napsal/a Jakub | 02.07.2021 18:16
Exim se neumí postarat o klienty po příletu do destinace. Až do příjezdu na hotel v Marsa Alam cca v 6:30 ráno bylo vše v pořádku. Člověk je lehce zaskočen, že na letišti zaplatí 75 dolarů za víza a v autobuse si delegát řekne o dalších 75 za PCR testy (za tři osoby), ale ok. Co nás ale naštvalo bylo jednání recepčních, kdy nám nejprve pracovník Eximu, který s námi jel v autobuse, řekl, že dostaneme pásek k all inclusive a snídani hned a pak se vyřeší ubytování. Na to ale nastoupili recepční s papírem, že pokud chceme snídani a pak ubytování, máme zaplatit dalších 50 dolarů (pokojů bylo dost, hotel zdaleka nebyl plný). V součtu tedy už 200 dolarů a to jste si ještě ani nevybalili kufry (chápu, že ty částky spolu nesouvisí). To jsme samozřejmě odmítli. CK se tedy nestará o to, aby hotel klienty ubytoval ihned po příjezdu a dal jim snídani (máme malé dítě) a ne aby trávili x hodin na recepci jako nějací vetřelci. Ve chvíli, kdy si kupuji all inclusive zájezd, předpokládám, že nebudu muset nic víc řešit a ne se dohadovat s recepcí, že mám v resortu uprostřed pouště na cokoliv nárok až za osm hodin. Chápu Egypťany, že argumentují nějakým nesmyslem o mezinárodní dohodě, podle které se lidé po celém světě ubytovávají až ve 14 hodin, sic! Ale CK by přece měla zajistit ubytování hned po příletu, nebo tedy nelétat v noci, když pak není možné se ubytovat. Argument tím, že nárok na snídani nemáme, protože dostaneme při odletu snídaňový balíček (dva suché rohlíky, jablko, bez vody), neberu, to není adekvátní hotelová snídaně. Když jsme se pak ptali delegáta Mohameda Khalila a jeho české kolegyně na telefonu, oba na nás koukali jak na blázny, čemu se divíme a proč proboha nezaplatíme další peníze. Vše nakonec skončilo tím, že jsme za snídani zaplatili dalších dvacet dolarů a ubytování se dočkali po 12 hodině, tedy po více než 5 a půl hodinách.
Příspěvek napsal/a Zdeňka Schoberová | 15.06.2021 14:33
Vše je o lidech. Chceme moc poděkovat delegatce z Bulharska Nikoline, která ač nemusela se nás ujala a se vším pomohla. Jeli jsme od Fischera letos v červnu, ale netušili jsme, že DP před č. smlouvy znamená bez delegáta, i když jsme byli ujištění CK, že na místě vyřeší vše právě delegát. Jinak vše ostatní proběhlo v pořádku až na to, že nám ještě nechtěli místo snídaně udělat balíček na cestu.
Příspěvek napsal/a Dita | 30.12.2020 09:33
Profesionální služby na pobočce a pak zoufalost. Nezájem o zpětnou vazbu, reklamace vyřízena konstatováním, že služby jsou poskytovány, i když klient tvrdí, že ne. Příplatek za extra místo pro nohy v letadle k ničemu, pokud dojde na jiný typ letadla, žádost o vrácení zamítnuta s argumentem "zaplaceno je místo u nouzového východu". Jako individuální cestovatel, kterého k využití CK přiměly okolnosti roku 2020, se nestačím divit.
Příspěvek napsal/a Roman | 21.06.2020 16:25
S Exim tours NIKDY !!! Nedodržují VOP,ke kterým se zavázali. Zrušili jsme zájezd 60 dnů před odletem. Do 14 dnů nám měli vrátit zálohy. Stále se jen vymlouvali. Na urgence nereagovali. Zálohy vrátili až pod pohrůžkou soudního vymáhání. Drželi nás jako rukojmí. S takovou CK již NIKDY VÍCE !!!
Příspěvek napsal/a EVA ONDROVÁ 30.4.2020 | 30.04.2020 14:08
Vždy jsem si myslela že CK Exim Tours bude "ta správná" cestovka,proto jsem si ji vybrala na svoji poslední !! dovolenou u moře 2020 s celou rodinou a vnoučaty...dnes ale vím,že jsem se spletla,bohužel....zákony "musí" zřejmě za všech okolností dodržovat pouze klienti a cestovka naprosto ne,ta sice se mnou komunikuje,ale v mezičasech dělá mrtvého brouka a stále říká: mějte trpělivost,musíte počkat....jsem naštvaná..vím,že situace cestovek je nezáviděníhodná / moje mimochodem také/-ale slušnost a dodržování zákonů !! by jí nemělo být cizí..V roce 2019 v říjnu jsem zakoupila "pro nás osm" letecký zájezd na Krétu s odletem 2.7.2020..první zálohu jsem zaplatila ihned v CK Exim Hradec Králové,druhé zálohy jsem také uhradila na tomto místě v lednu a únoru 2020../i když splatné byly v březnu/..20.března 2020 jsem náš zájezd stornovala a odstoupila od smlouvy,mám potvrzené storno 26.3.2020 s vyčíslením stornopoplatků 1500.- Kč za každou osobu a potvrzené samozřejmě cestovní kanceláří..Na vše mám doklady,mám smlouvy,mám vše,můžu kdekoli doložit..dle Občanského zákoníku mi měla být vrácena částka uhrazená za všechny zálohy-samozřejmě ponížená o storno DO 14 DNU.....Vůbec nic se ale stále neděje..přestože jsem je písemně neustále kontaktovala,odpovídali mi vždy stejně..omlouváme se,musíte čekat..rozumím tomu samozřejmě- je to jejich "vyčkávací taktika" aby získali čas až vejde v platnost "nový zákon o cestovkách"..mimochodem dalo by se o něm polemizovat,ale to mi nepřísluší..tento zákon umožnuje cestovkám,aby byl namísto peněz vnucen klientům poukaz na zájezd jako jediné možné řešení situace a cestovka nemusela vracet peníze..odmítají vrácení peněz přestože klient má na to práco..v mém případě vrácení zaplacených plateb podle paragrafu 2536a Občanského zákoníku má proběhnout do 14 dnů..Já čekám na své peníze ne 14 dní ale dnes už 36 dní..naposledy před čtyřmi dny jsem opět byla ujištěna cestovní kanceláří že se omlouvají a že již je připraveno k vyřízení..ale opět a zase nic..nenechávám se ukolíbat,stěžuji si a psala jsem min.týden i řediteli Eximu,který moji stížnost vzal na vědomí..ovšem opět nic a své peníze stále vrácené nemám..i přesto,že je to v souladu s Občanským zákoníkem..v době odstoupení od smlouvy a storna zájezdu žádný "nový zákon" neplatil..stále ještě pokud vím prezident nepodepsal..cestovka nedodržela svoji povinnost vyplývající z Obč.zákoníku a zadržuje moje peníze vědomě..takže dá se říct se obohatila ve svůj prospěch..říkám to nerada,ale bohužel tak to cítím,vnímám..a jsem člověk který nenávidí nespravedlnost a nikdy si ji nenechám líbit,..a budu to řešit právně.Jsem v právu a mám pravdu.Všechna moje storna,odstoupení od smlouvy a lhůta 14 dnů pro vrácení peněz-vše se odehrálo v čase kdy nový zákon neplatil..lhůta vrácení peněz ze strany CK nebyla dodržena.. Jsem tolerantní člověk..mám pochopení..mám srdce..když si ale situaci "obrátím" kdybych byla někdy v pozici člověka,který směrem k cestovce něco nedodrží..nezaplatí..naprosto bez soucitu by vás každá cestovka zadupala do země,vůbec by se nikdo s nikým nepáral..je to smutné ale je to pravda.. A nový zákon o cestovkách ve kterém se tvrdí že splnil primární cíl kterým je "vysoký standart ochrany spotřebitele"..tak to snad nikdo nemůže myslet ani vážně..návrh zákona standart ochrany spotřebitele naopak zásadně snižuje a jeho jediným cílem je podpora cestovních kanceláří právě na úkor klientů..a zákon do něhož se vláda "vlomila" mění již vzniklá práva zákazníků..řekla bych,že takto retroaktivní zásah do práv soukromých osob je nepřípustný..není přece možné,aby stát tímto způsobem nutil spotřebitele,aby to byli oni,kdo ponese finanční zátěž pomoci cestovním kancelářím a kdo jim tak vlastně "poskytne bezúročnou půjčku".. Chtěla jsem se podělit o svoji zkušenost s CK Exim..a to jsem náš zájezd stornovala 105 dní před odletem..vím,že nejsem sama..je mi to líto..a ptám se- tak cestovky už můžou úplně všechno..
Příspěvek napsal/a Jiří Šustáček | 03.04.2020 13:17
31.03.2020 Ahoj. Exim Tours mi opakovaně odmítá vrátit peníze. Měli jsme letět 1.4. do Egypta bohužel to nevyšlo, snad se brzy najde lék na COVID-19 vše se zas vrátí do normálu. Na první dotaz ohledně zájezdu mi odpověděli, že zájezd může být realizován ( cože přes nařízení vlády ? pardon nemůže buďte trpělivý budeme vás kontaktovat) Týden jsem trpělivě čekal na vyjádření Exim Tours. Poté jsem je vyzval k vrácení peněz. Vrácení peněz zamítli, nabídl mi jiné možnosti. Ty bohužel momentálně nemohu přijmou a znovu jsem je vyzval k vrácení peněz. Ukončili komunikaci se mnou a dělají mrtvého brouka. Za celou dobu mě sami ani jednou nekontaktovali z žádnými informacemi. Exim Tours jsem vybíral jako spolehlivou cestovní kancelář. Bohužel to vypadá že peníze spět budu muset vymáhat sodní cestou. A jakou s Exim Tours máte momentálně zkušenost vy?
Příspěvek napsal/a Vlastimil | 03.04.2020 12:28
21.03.2020 S Eximem jsme cestovali několikrát. Vždy OK. Ovšem pouze proto, že se neobjevil žádný problem. Letos v Eyptě, hotel Sentido nás po třech dnech dali do karanteny. Služby all inclusive-nula, pláž-nula, bazen-nula. Nikdo nic neřekl, cestovka na tel. dotaz oznámila, že nemá na starosti pouze nás. Po uzavření letiště Brno nás dopravili do Prahy s tím, že do Brna se máme dopravit každý sám. Samozřejmě na vlastní náklady. O nějakých náhradách za ušlé služby v hotelu či cestu do Brna se s námi odmítli bavit. Takže s Eximem končíme.
Seznam-Cestovek.cz

Poslední recenze

Sardegna Travel
★★★★★
Orex Travel
★★★★★
Čedok
★★★★★
Ancora
★★★★★
Exim Tours
★★★★★