Prosím, pozorně zkontrolujte všechna pole. Po přidání příspěvek nemožno upravit!

Přidáním recenze vyjádřujete souhlas s Pravidly používání.



Příspěvky v diskuzi Exim Tours


				
Příspěvek napsal/a Roman | 21.06.2020 16:25
S Exim tours NIKDY !!! Nedodržují VOP,ke kterým se zavázali. Zrušili jsme zájezd 60 dnů před odletem. Do 14 dnů nám měli vrátit zálohy. Stále se jen vymlouvali. Na urgence nereagovali. Zálohy vrátili až pod pohrůžkou soudního vymáhání. Drželi nás jako rukojmí. S takovou CK již NIKDY VÍCE !!!
Příspěvek napsal/a EVA ONDROVÁ 30.4.2020 | 30.04.2020 14:08
Vždy jsem si myslela že CK Exim Tours bude "ta správná" cestovka,proto jsem si ji vybrala na svoji poslední !! dovolenou u moře 2020 s celou rodinou a vnoučaty...dnes ale vím,že jsem se spletla,bohužel....zákony "musí" zřejmě za všech okolností dodržovat pouze klienti a cestovka naprosto ne,ta sice se mnou komunikuje,ale v mezičasech dělá mrtvého brouka a stále říká: mějte trpělivost,musíte počkat....jsem naštvaná..vím,že situace cestovek je nezáviděníhodná / moje mimochodem také/-ale slušnost a dodržování zákonů !! by jí nemělo být cizí..V roce 2019 v říjnu jsem zakoupila "pro nás osm" letecký zájezd na Krétu s odletem 2.7.2020..první zálohu jsem zaplatila ihned v CK Exim Hradec Králové,druhé zálohy jsem také uhradila na tomto místě v lednu a únoru 2020../i když splatné byly v březnu/..20.března 2020 jsem náš zájezd stornovala a odstoupila od smlouvy,mám potvrzené storno 26.3.2020 s vyčíslením stornopoplatků 1500.- Kč za každou osobu a potvrzené samozřejmě cestovní kanceláří..Na vše mám doklady,mám smlouvy,mám vše,můžu kdekoli doložit..dle Občanského zákoníku mi měla být vrácena částka uhrazená za všechny zálohy-samozřejmě ponížená o storno DO 14 DNU.....Vůbec nic se ale stále neděje..přestože jsem je písemně neustále kontaktovala,odpovídali mi vždy stejně..omlouváme se,musíte čekat..rozumím tomu samozřejmě- je to jejich "vyčkávací taktika" aby získali čas až vejde v platnost "nový zákon o cestovkách"..mimochodem dalo by se o něm polemizovat,ale to mi nepřísluší..tento zákon umožnuje cestovkám,aby byl namísto peněz vnucen klientům poukaz na zájezd jako jediné možné řešení situace a cestovka nemusela vracet peníze..odmítají vrácení peněz přestože klient má na to práco..v mém případě vrácení zaplacených plateb podle paragrafu 2536a Občanského zákoníku má proběhnout do 14 dnů..Já čekám na své peníze ne 14 dní ale dnes už 36 dní..naposledy před čtyřmi dny jsem opět byla ujištěna cestovní kanceláří že se omlouvají a že již je připraveno k vyřízení..ale opět a zase nic..nenechávám se ukolíbat,stěžuji si a psala jsem min.týden i řediteli Eximu,který moji stížnost vzal na vědomí..ovšem opět nic a své peníze stále vrácené nemám..i přesto,že je to v souladu s Občanským zákoníkem..v době odstoupení od smlouvy a storna zájezdu žádný "nový zákon" neplatil..stále ještě pokud vím prezident nepodepsal..cestovka nedodržela svoji povinnost vyplývající z Obč.zákoníku a zadržuje moje peníze vědomě..takže dá se říct se obohatila ve svůj prospěch..říkám to nerada,ale bohužel tak to cítím,vnímám..a jsem člověk který nenávidí nespravedlnost a nikdy si ji nenechám líbit,..a budu to řešit právně.Jsem v právu a mám pravdu.Všechna moje storna,odstoupení od smlouvy a lhůta 14 dnů pro vrácení peněz-vše se odehrálo v čase kdy nový zákon neplatil..lhůta vrácení peněz ze strany CK nebyla dodržena.. Jsem tolerantní člověk..mám pochopení..mám srdce..když si ale situaci "obrátím" kdybych byla někdy v pozici člověka,který směrem k cestovce něco nedodrží..nezaplatí..naprosto bez soucitu by vás každá cestovka zadupala do země,vůbec by se nikdo s nikým nepáral..je to smutné ale je to pravda.. A nový zákon o cestovkách ve kterém se tvrdí že splnil primární cíl kterým je "vysoký standart ochrany spotřebitele"..tak to snad nikdo nemůže myslet ani vážně..návrh zákona standart ochrany spotřebitele naopak zásadně snižuje a jeho jediným cílem je podpora cestovních kanceláří právě na úkor klientů..a zákon do něhož se vláda "vlomila" mění již vzniklá práva zákazníků..řekla bych,že takto retroaktivní zásah do práv soukromých osob je nepřípustný..není přece možné,aby stát tímto způsobem nutil spotřebitele,aby to byli oni,kdo ponese finanční zátěž pomoci cestovním kancelářím a kdo jim tak vlastně "poskytne bezúročnou půjčku".. Chtěla jsem se podělit o svoji zkušenost s CK Exim..a to jsem náš zájezd stornovala 105 dní před odletem..vím,že nejsem sama..je mi to líto..a ptám se- tak cestovky už můžou úplně všechno..
Příspěvek napsal/a Jiří Šustáček | 03.04.2020 13:17
31.03.2020 Ahoj. Exim Tours mi opakovaně odmítá vrátit peníze. Měli jsme letět 1.4. do Egypta bohužel to nevyšlo, snad se brzy najde lék na COVID-19 vše se zas vrátí do normálu. Na první dotaz ohledně zájezdu mi odpověděli, že zájezd může být realizován ( cože přes nařízení vlády ? pardon nemůže buďte trpělivý budeme vás kontaktovat) Týden jsem trpělivě čekal na vyjádření Exim Tours. Poté jsem je vyzval k vrácení peněz. Vrácení peněz zamítli, nabídl mi jiné možnosti. Ty bohužel momentálně nemohu přijmou a znovu jsem je vyzval k vrácení peněz. Ukončili komunikaci se mnou a dělají mrtvého brouka. Za celou dobu mě sami ani jednou nekontaktovali z žádnými informacemi. Exim Tours jsem vybíral jako spolehlivou cestovní kancelář. Bohužel to vypadá že peníze spět budu muset vymáhat sodní cestou. A jakou s Exim Tours máte momentálně zkušenost vy?
Příspěvek napsal/a Vlastimil | 03.04.2020 12:28
21.03.2020 S Eximem jsme cestovali několikrát. Vždy OK. Ovšem pouze proto, že se neobjevil žádný problem. Letos v Eyptě, hotel Sentido nás po třech dnech dali do karanteny. Služby all inclusive-nula, pláž-nula, bazen-nula. Nikdo nic neřekl, cestovka na tel. dotaz oznámila, že nemá na starosti pouze nás. Po uzavření letiště Brno nás dopravili do Prahy s tím, že do Brna se máme dopravit každý sám. Samozřejmě na vlastní náklady. O nějakých náhradách za ušlé služby v hotelu či cestu do Brna se s námi odmítli bavit. Takže s Eximem končíme.
Seznam-Cestovek.cz

Poslední recenze

Azzurro
★★★★★
Delfín travel
★★★★★
Delfín travel
★★★★★
Fischer
★★★★★
Blue Style
★★★★★