Recenze cestovní kanceláře

Blue Style

Průměrné hodnocení

Sdílet

Zobrazit diskuzi

Upozornění: Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru RecenzeCestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.

Helena Francová | 11.08.2022 07:09
Nespokojenost,hotelový pokoj vážně nebyl 4 hvězdičkový ,zaplatíte si nějaký komfort a místo toho ....jídlo pomalu na povel.... U moře hrozný nepořádek(Tunis Hammamet)

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Anita Hrbasova | 08.08.2022 19:51
Pokud cestujete s CK Bluestyle a bookujete 4* hotel a priplatite si za vetsi rodinny pokoj jako my, muze se dost dobre stat, ze vam zavolaji 20 h pred odletem a pracovnik CK vam sdeli, ze pro vas bohuzel pokoj nemaji, ale pokud mate zajem, tak vam mohou nabidnout 3* hotel a maly pokoj, coz samozrejme odmitnete jako neadekvatni nahradu. Pracovnik CK vam nekolikrat zdurazni, ze jste se asi preslechla, protoze vam davaji slevu a tim se vse zrejme vyresi. To same uslysite pote od delegata. Takze za nas rozhodne nedoporucuji tuto CK. Pokud bych si chtela zabookovat 3* hotel a maly pokoj, tak to udelam sama. Celkove bych hodnotila negativne nepripravenost pri overbookingu a neschopnost zajistit patricnou nahradu, dale komunikaci ze strany CK a pozdni informovani o cele situaci. To, ze jsem musela sama informovat hotel o tom, ze prijedeme s ditetem a potrebujeme proto pristylku, o tom ani nemluve. Bohuzel recepce ani nevedela, kolik lidi prijizdi. Takze dekuji, ale priste radeji ne!

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Katerina | 03.08.2022 07:32
NIKAM NECESTOVAT S BLUE-STYLE Za mě nejhorší cestovní kancelář, na hotelech mají nejhorší pokoje, ale tentokrát nám dokonce prodali pokoj na hotelu, který hotel ani nenabízí. Připlatili jsme si za pokoj, který hotel vůbec nemá, teď je 2 měsíce po dovolené, CK není schopna uznat svoji chybu, na vše má 30dní klasicky a když chcete zavolat na reklamace tak reklamační linka neexistuje, vše pouze mailem, na které reagují za měsíc. Zájezd stál 75000kč a od cestovky jsme dostali směšných 2000kč nazpět i když jsme bydleli o kategorii v horším pokoji…

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Patrik | 01.08.2022 13:54
Koupil jsem si dovolenou v Egyptě a týden před odletem nám cestovka dala vědět, že nám odlet posunuli od 8 hodin!!?? Bez kompenzace ani nám nepřesunuli odlet domů z destinace o 8 hodin, nic. Po asi 20 telefonátech po ruzných místech v blue style společnosti, jsme z neochotných zaměstnanců blue style, kteří s námi hovory prováděli vymanili, že let kterým jsme měli letět byl přeplněný, z čehož vyplívá, že blue style prodal více letenek než měl míst, co je toto za drzost a aroganci! Koupili jsme si také prémium letenky, ale i tak jsme byli mezi přesunutými. Člověk si připlatí za letenku, koupí si jeden z nejdražších hotelů, ale i tak se k němu chovají jak... No, letos to bylo naposled co jsem letěl s Blue Style, přístí rok budu hledat alternativy a pro čtenáře této recenze, bych doporučil to samé.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Tůma | 31.07.2022 17:56
Dobrý den v současné době jsme na dovolené v Marsa Alam v hotelu Novotel.Vstup do moře zakázáno pouze šnorchovat koupat vůbec.Koupsni pouze v bazénu u hotelů .Nedostatek lehátek a deštníků u bazénu.Pouze co dobré je stravování.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Kristyna | 25.07.2022 07:38
Musím říct, že s blue stylem už nikdy. Od prvního okamžiku jsme byli nespokojený. Jeli jsme větší skupina do Turecka. Zkrátili nám zájezd o půl dne a kompenzace žádná. Delegátky absolutně nefungovaly. Neposkytly žádné informace, vlastně jsme je vůbec neviděli. Problem byl při ubytování, nikdo nám nepomohl, pri příjezdu na letiště, jsme si také vše museli najít sami. Kdyby jsme jeli na vlastní pěst, udělali bysme lépe.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Lwo1950 | 21.07.2022 19:39
CK BlueStyle mi před dvěma lety místo peněz za zrušený zájezd poskytla voucher. V následujícím roce jsem musel zájezd zrušit kvůli nemoci a totéž se mi stalo letos. Je mi 71 let a jsem nemocen, takže prakticky není možnost, abych mohl vycestovat, zvláště letecky. Ovšem CK mi odmítá voucher proplatit! Před dvěma lety, kdy jim teklo do bot, tak zákazníci solidárně přistoupili na vouchery, vlastně formu skryté bezúročné půjčky. Teď nastal čas splácet dluhy, ale CK se k tomu nemá. Je to hanba a ukazuje to morální profil vedení CK

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Martinka | 08.07.2022 09:59
Vytkla bych nedostatek informací od delegátky, byli jsme v Řecku. Hotel odpovídal obrázkům, personál příjemný, dalo se s nimi na ledacoms domluvit :-), pokud byl k nim člověk příjemný, tak vycházeli vstříc. Jak jsem v úvodu říkala - delegátka nám zapomněla jaksi říct, že je ještě stále potřeba mít roušku/respirátor do autobusu, takže když jsme nastupovali v Kósu do autobusu, řidič na mně koukal jak na voračku, že nemám respirátor. Dále dost předražené výlety, které u jiných cestovek, které v tom hotelu operovali byli opravdu předražené - stačilo si porovnat ceny. Dokonce i konkurenční cestovka (podotýkám česká) nabízela stejný výlet o 20 EUR levněji. Jinak nemám co vytknout, líbilo se mi tam a říkám, pokud si tam člověk nehraje na celebritu (což Řeci nemají moc rádi, jak jsem vypozorovala), tak ani s personálem nebyli problémy, ba naopak, obsluhovali mně jako královnu (chlapi).

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
světlana | 06.07.2022 19:25
dovolená červen 22 Korfu, doprava super, 8 hodin před odletem změna hotelu, trošku stres, ale vše dopadlo dobře, hotel měl být stejné kvality, což bych neřekla že teda nebyl, měli jsme vybraný hotel s aquaparkem, písčitá pláž, místo toho dva bazény a pláž kamenitá, chtěli jsme na západní stranu ostrova a místo toho byl východ, vše ale zachránil personál hotelu a poskytované služby, nakonec jsme si to užili, delegátka trochu na baterky, kdyby tam nebyla, asi by to vyšlo stejně :-)

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Rodina Šímova | 06.07.2022 12:24
Pobyt s CK Blue style vřele doporučuji, již po několikáté jedním slovem perfektní, super bezstarostná dovolená, od objednání zájezdu až po celý pobyt. Byli jsme v hotelu Lutania Beach na řeckém ostrově Rhodos. Při jakémkoliv problému, nám byla k dispozici delegátka Petra Menzelová,která byla velmi příjemná, milá a vše vždy vyřešila k naší spokojenosti. Za to jí patří velký dík.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Staškova | 05.07.2022 18:56
Blue style Kréta hotel Bela Pais jedna velká špinavá katastrofa. Jídlo celý týden vše stejné děs ovoce nic,obsluha se vůbec nestarala jedna velká bída, vůbec nedoporučuji tohle budu ještě řešit. Za mě vzali peníze a o nic se nestarali vůbec nedoporučuji.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Miloš | 04.07.2022 20:49
Sme cez BS v Grécku v Lefkade.S inclusiv to nemá nič spoločné.Je to plná penzia.Neochotný personál na hoteli posaidona česť výnimkám.Žiadne služby obsluha atď.Ten hotel a BS už nikdy.Delegát vraj si máme napísať sťažnosť.25000 na osobu výhodných hnus.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Iva Jelinkova | 28.06.2022 16:13
Cestovní kancelář Blue style nikomu nedoporučuji..rok jsem si vybírala místo pobytu a hotel..v listopadu 2021 řádně objednala a zaplatila zálohy abych se týden před odletem dozvěděla, že v hotelu v Laganasu na Zakyntosu pro mě není místo..přitom zájezdy do toho hotelu v tom termínu ještě cca tři týdny před mým plánovaným odletem nabízela..paní mi poslala nabídku na jiný hotel, ale na druhý konec ostrova a daleko od pláže..takže jsem chtěla samozřejmě vrátit peníze..půl roku mela cestovka moje peníze.. naštěstí po duraznych urgencích je mám na účtu...sehnala jsem si rychle jiný zájezd a mohu všechny pozdravit z krásné pláže ve středisku Matala s jinou CK.Nadherna dovolená za poloviční peníze..

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Vojta | 20.06.2022 13:30
Po vynikající zkušenosti s touto cestovní kanceláří jsme se hned pár dnů po návratu z první dovolené rozhodli objednat další. Tentokrát jsme šli na pardubickou pobočku - a super! Mladá slečna Klára nám se vším skvěle poradila a my se už můžeme těšit na nové zážitky, tentokrát v Turecku :) Děkujeme!

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Matoušková pavla | 18.06.2022 00:18
Pobyt s Ck Blue Style 30.5. - 6.6. Hotel Labranda Kiotari Miraluna. Naprostá spokojenost se vším, perfektně vše fungovalo, krásný čistý pokoj, k moři kousek, delegátka skvělá, krásný výlet do Rhodosu s perfektní průvodkyní Diankou, ochotný personál hotelu, barů, prostě nemělo to chybu.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
MatejB | 14.06.2022 09:41
Dovolenka Turecko S komunikáciou pri vybavovaní zájazdu som bol veľmi spokojný, hotel super obsluha, izby, jedlo..... Jedine za čo dávam mínus hviezdy je delegát absolútne nemal žiadny záujem informovať jediná jeho starosť bola informovať vsetkych aby nezabudli dať sprepitne.... Na vyletoch tak isto žiadna starosť a výlet by som si nabudúce radšej riešil sám na vlastnú päsť na pamiatky a vodopád žiadny čas hlavne že nás zaviedli do reštaurácie a zlatníctva...

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Lenka C. | 14.06.2022 05:26
Neúplné informace, které nám CK Bluestyle podala.Vybrali jsme hotel s programem all inclusive.Cena nebyla nejlevnější a tak bychom očekávali,ze po dobu pobytu budeme mít přístup k jídlu a pití.V hotelu je all in nastavený takto:snidane 7:30-10:00, 12:30-14:00 a vecere až 19:00-21:00,což by nevadilo,kdyby nám tuto skutečnost ck oznámila.Při koupi dovolené ck uvádí,ze all in můžete čerpat od 7:30-22:00,což je dost zavádějící informace,protože např.kávu si smíte dat jen odpoledne mezi 15:00-17:00.Nestezujeme si na hotel,stezujeme si na ck,která nám tuto informaci měla podat,kdybychom věděli,ze na all in budeme hladovet,určitě bychom tento program nezvolili,případně vybrali jiný hotel.Delegatka na naši stížnost reagovala tak,ze nam vysvětlovala,ze je to malý hotel a takto je to nastaveno,což nás nezajima,protože tento problém nemá hotel,ale ck s podáváním informaci.(červen 2022)

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Martin | 17.12.2021 17:50
Nejhorší cestovní kancelář se kterou jsem kdy jel na dovolenou. Již nikdy více. Přístup naprosto hrozný. Vyjádření ohledně reklamace je pořád stejné. Fotografie podle kterých všichni vybíráme neodpovídají realitě, a jediné co mě k tomu bylo řečeno, že jsou ilustrační a je to ve všeobecných podmínkách, takže tam můžou dát cokoliv a realita bude úplně jiná, takže nevím podle čeho má zákazník dovolenou vybrat!

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Kateřina | 14.12.2021 20:22
Naprosto skvělá dovolená. Naše delegátka se chovala opravdu perfektně a pomohla nám na poslední chvíli (naše chyba :D ) výlet, který jsme si přáli. Byli jsme opravdu nadšení. :) Tunisko - Hammamet

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Roman | 10.12.2021 13:08
Byli jsme v Egyptě, naše druhá dovolená a opět super, naprosto bez výhrad.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Marcela Gajová | 27.10.2021 09:34
Dobrý den, užili jsme si perfektní dovolenou na zájezdu na ostrov SAMOS od 17.9. do 24.9.2021. Touto cestou bychom chtěli s manželem poděkovat slečně delegátce Nině Šťastné za perfektně odvedenou práci, za ochotu, znalosti, vstřícnost. Děkujeme. Marcela a Jindra

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Bára | 01.10.2021 13:49
Cestovní kancelář Blue Style NEDOPORUČUJI! Letěla jsem na dovolenou se svou invalidní maminkou, která má neurologické onemocnění nohou, které se jí podlamují, ztrácí rovnováhu a nemůže stát na místě. I když jsem vše oznamovala cestovní kanceláři a kromě poznámek jsem jim před cestou ještě volala, že bude potřebovat asistenci, se žádné nedočkala ani po cestě do Egypta ani na cestě zpět. Přímo na letišti v Hurghadě nám slíbil delegát v hotelu, že tam na nás bude čekat kolega z Blue Style a na letišti nikoho od Blue Style nebylo a samotné zaměstnance z letiště Hurghada tato informace nezajímala.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Likan7 | 01.10.2021 07:00
Již podruhé jsme byli s Blue Style na dovolené, tentokrát na Kosu. Všechno proběhlo bez problémů, od prodeje zájezdu, až po dopravu zpět. Díky za Mitsis Ramira Beach. Doporučuji tuto cestovku.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Kateřina | 25.09.2021 12:11
Blue Style byla dosud moje oblíbená cestovka,ale po poslední zkušenosti už nikdy více. Nejdřív nám vyúčtovali vízum,které jsme nepotřebovali, ale nikdo nás na to ani neupozornil. Zkusili jsme tedy reklamaci, na kterou nám bylo řečeno, že už je pozdě. Problémy na letišti, které v Egyptě, které způsobil egyptský delegát Blue Stylu (prý jsme měli nepravé PCR covid testy, které jsme si den předem nechali udělat ve fakultní nemocnici), údajně nemůže řešit český delegát na místě, to beru, musí prý čekat venku, ale aby na nás tato šéf delegátka byla ještě arogantní?! Prý si za to můžeme sami a měli jsme si PCR výsledky sami zkontrolovat. Byla prostě na straně egyptských pracovníků, kteří se tam na nás sesypali a drželi nás tam odhadem 40 minut, že bez nových testů za 25USD nás nepustí. Mimochodem, tyto testy by, když už, měl platit taky Blue Style (máte na to nárok), což nám samozřejmě taky zatajili. Dále fotky neodpovídaly realitě, na fotkách je i sesterský hotel, kam se ale platí vstup 15USD/ 2 osoby. Také vám nikdo neřekne, že před odjezdem se platí za každý PCR test 25-33USD,což už si hradíte sami. Celkem nepříjemné překvápko.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Světlana | 22.09.2021 16:41
Upozornění na zavádějící fotografie na stránkách Blue Stylu ohledně vybavení hotelu CLUB MEGA SARAY v tureckém letovisku Belek. Hotel je to vynikající, především kuchaři a cukráři jsou výteční. Nicméně fotodokumentace hotelu na webu BlueStylu je matoucí - hotel už pouze nový akvapark. Původní skluzavky a tobogány u bazénu už jsou zbourané. Když jsem cestovní agenturu po návratu na to upozornila, tak mi bylo řečeno, že fotografie jsou pouze ilustrativní. Tak pozor, jestli se vašim dětem líbí konkrétní tobogány. A ještě jedno upřesnění, na které Blue Style neupozorňuje - do akvaparku můžou pouze děti nad 120 cm Menší tam skutečně plavčíci nepouštějí - používají metr. Nechci si ani domyslet, kdyby jedno z našich dětí bylo menší než 120 cm a jezdit na tobogánech by nemohlo, jak by naše rodinná dovolená dopadla. Druhé, vyšší by totiž jezdit mohlo. To by bylo po příjemné dovolené! BlueStyle by na to mohl upozornit, když je to pravidlo fungování hotelu.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Václav | 23.08.2021 17:40
Dobrý den po přečtení těchto příspěvků jsem si říkal že je něco špatně ale i já s manželkou jsme měli Voucher přesněji TS+ a dovolenou jsme měli naplánovanou na srpen 14-21 tedy osm dní od Blue Style. V době kdy jsme vybírali dovolenou Turecko ještě nebylo otevřené a tak jsme objednali Djerbu. Byl nám odečten Lex Voucher zájezd jsme doplatili. Mezitím se otevřelo Turecko ale Tunisko a Djerba se pro turisty uzavřela. Také jsme byli jako na trní co budeme dělat protože nás jelo šest ale v Blue Style nám dali možnost vybrat si podle vlastního výběru a tak jsme vybrali místo Djerby zase Turecko. Sedm dní před odletem nám přišli instrukce k odletu jaké formuláře vyplnit no a po příjezdu na letiště jsme byli překvapeni že je vše vlastně jednoduché ukázali jsme certifikát o ukončeném očkování a vstupní formulář do Turecka no a byli jsme odbaveni a odletěli jsme na naší dovolenou v Turecku. Při příletu do Turecka na nás čekala delegátka která s námi jela i autobusem až do hotelu a bylo vidět že blue style má delegáty na profesionální úrovni dostali jsme během cesty do hotelu veškeré informace. Při odletu s Turecka na nás samozřejmě čekal delegát Blue Style Za sebe můžu říct že s Blue Style jsme neletěli poprvé a poprosili jsme delegáta že by jsme chtěli určitá sedadla v letadle a on nám je zařídil. Pro všechny naše cestovky je situace u nás nepředvídatelná díky ministerstvu zdravotnictví a klobouk dolů že i přes tyto komplikace vám cestovka vyjde vstříct. Proto všem CK a hlavně Blue style obrovské díky a příště samozřejmě poletíme zas. Václav Z Liberce číslo letu QS 1190 do Turecka QS 1197 z Turecka.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Václav | 22.08.2021 15:16
Dobrý den po přečtení těchto příspěvků jsem si říkal že je něco špatně ale i já s manželkou jsme měli Voucher přesněji TS+ a dovolenou jsme měli naplánovanou na srpen 14-21 tedy osm dní od Blue Style. V době kdy jsme vybírali dovolenou Turecko ještě nebylo otevřené a tak jsme objednali Djerbu. Byl nám odečten Lex Voucher zájezd jsme doplatili. Mezitím se otevřelo Turecko ale Tunisko a Djerba se pro turisty uzavřela. Také jsme byli jako na trní co budeme dělat protože nás jelo šest ale v Blue Style nám dali možnost vybrat si podle vlastního výběru a tak jsme vybrali místo Djerby zase Turecko. Sedm dní před odletem nám přišli instrukce k odletu jaké formuláře vyplnit no a po příjezdu na letiště jsme bili překvapeni že je vše vlastně jednoduché ukázali jsme certifikát o ukončeném očkování a vstupní formulář do Turecka no a byli jsme odbaveni a odletěli jsme na naší dovolenou v Turecku. Při příletu do Turecka na nás čekala delegátka která s námi jela i autobusem až do hotelu a bylo vidět že blue style má delegáty na profesionální úrovni dostali jsme během cesty do hotelu veškeré informace. Při odletu s Turecka na nás samozřejmě čekal delegát Blue Style Za sebe můžu říct že s Blue Style jsme neletěli poprvé a poprosili jsme delegáta že by jsme chtěli určitá sedadla v letadle a on nám je zařídil. Pro všechny naše cestovky je situace u nás nepředvídatelná díky ministerstvu zdravotnictví a klobouk dolů že i přes tyto komplikace vám cestovka vyjde vstříct. Proto všem CK a hlavně Blue style obrovské díky a příště samozřejmě poletíme zas. Václav Z Liberce číslo letu QS 1190 do Turecka QS 1197 z Turecka.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Berenika | 19.08.2021 07:49
Nebyla jsem nadšená. 1. Když jsme přiletěly do Řecka, dozvěděly jsme se na letišti, že námi vybraný a zaplacený hotel není volný a CK nám zajistila jiný hotel v jiné lokalitě (cca 40 km vzdálené od námi vybrané destinace). 2. V náhradním hotelu netekla ve sprše teplá voda. 3. Ačkoliv na webu CK bylo nabízeno z destinace asi 5 zájezdů (výletů), reálně delegátka CK nabízela pouze dva. 4. Protože jsme o jeden z těch už nenabízených měly zvláštní zájem, zeptala jsem se delegátky, zda by nám ho nemohla zajistit přes jinou CK. Tvrdila, že tento výlet už nepořádá žádná z CK - bohužel jsme (pozdě) zjistily, že polská CK, pro klienty i z našeho hotelu, tento zájezd nabízela. Mohly jsme se tedy snadno svézt s Poláky, jen kdyby paní delegátka buď měla dost informací, nebo měla zájem zařídit něco nad rámec toho nejnutnějšího.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Martin | 05.08.2021 11:43
Dobrý den, Chtěl bych se podělit o své zkušenosti s CK BlueStyle. V loňském roce využila tato CK našich neznalostí spojených v souvislosti s problematikou spojenou s COVID 19 v cestovním ruchu a možností odstoupení od smlouvy. Ještě před nabytím platnosti zákona tzv. "Lex Voucher" se nám v e-mailové komunikaci CK pokoušela doslova vnutit a přijmout jejich voucher. Nejprve to začalo tím, že bez jakéhokoliv upozornění jsme údajně uzavřeli smlouvu s CK o zájezdu a to tím, že jsme použili jakýsi aktivační kód voucheru při prohlížení zájezdů na stránkách této CK. Pokud řádně nevyplním objednávku a hlavně ji neodešlu ( vše prostř. El. komunikace), nemůže se jednat o závaznou objednávku. Na toto nám bylo sděleno, že postačí zadat i při pouhém prohlížení jakéhokoliv zájezdu aktivační kód a objednávka je automaticky uzavřena i pokud není odeslána! Dále nás CK ujišťovala, že pokud zájezd odmítneme, přijdeme o zálohu z předešlého roku 15.200,- a CK BlueStyle po nás bude soudně vymáhat celou náhradu ,, údajné škody“, která byla ve výši zájezdu tj. 50.500,-kč. Vzhledem k tomu, že jsme nechtěli jít do soudního sporu, zájezd jsme v plné výši zaplatili. Při fakturaci, kterou nám zaslali 3 dny před odletem, jsme zjistili, že ze zálohy 15.200,- Kč nám CK BlueStyle vytvořil voucher v hodnotě 14.000.- Kč. Myslím, že je to dost vypovídající o praktikách této CK a jsem si zcela jist, že to byla má poslední dovolená s CK BlueStyle.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Ludmila | 30.07.2021 21:09
Take se pridavam k negativnimu hodnoceni CK Blue Style. 1/ Od poradatele zajezdu bych pred odletem uvitala informaci, ze sluzba na baleni zavazadel je na letisti zrusena. 2/Pod pojmem piscitooblazkova plaz si nepredstavuji plaz pouze z ruzne velkych kaminku a kamenu. O pisku si muzete nechat jenom zdat. Vstup do more bez bot do vody byl nemozny. Slizke oble vetsi kameny +sila pohybu vody v mori , vam ani pri nejlepsi vuli nedovoli dojit do more treba jen po kolena. Takze pokud se chcete vykoupat v mori a nemate boty do vody, hned na kraji sednout na zadek a sunout se do more a stejne tak zpet. Stacilo by, kdyby CK uvedla, ze boty do vody jsou nutne nebo alespon vhodne. 3/Smlouvu o zajezdu jsme sjednali a zaplatili na 7 noci, od 19.7. do 27.7. Odlet mel byt 26.7. v 22.55. V den odletu musite vyklidit pokoj do 11.00. Ten šok, kdyz v 16.30 dne 25.7. vola delegatka, jak to, ze jsme si nevyjednali check out (prodlouzeni pobytu na pokoji), si tezko nekdo prredstavi. Moje odpoved, proc bychom to delali, kdyz odletame az nasledujici den, tedy 26.7., odstartoval pekelné nasledujici 3 hodiny. Kdyz to zkratim, CK Blue Style* nam voucher vystavila spatne, pouze na 6 noci, tedy s odletem o den driv. Ano, nasi chybou bylo, ze jsme voucher nezkontrolovali dukladneji. Udelali jsme to u jmen, dat narozeni, sluzeb,.... Na datumy pobytu jsme se nepodivali, to nas vubec nenapadlo, ze by tady nemohlo neco nesouhlasit. Na druhou stranu ale, prece i pracovník CK Blue Style, ktery na zaklade dat uvedených na podepsane Smlouve o zajezdu vystavuje voucher, odpovídá za svoji odvedenou práci. . Takze od 16.30 do 19.40, kdy nas vyzvedaval autobus na letiste, jsme museli pobalit 2 pokoje (dcera s 2letym synem v jednom pokoji + ja, manzel a 6lety vnuk v druhem pokoji), dcera a vnuk jeste rychle absolvovat testy na Covid ( vraceli jsme se 26.7. v 0.55 , takze kvuli necelou hodinu platnym novym opatrenim zaplatit 70 euro za testy, coz ale s cestovkou nesouvisi). Ale pak zaplatit check out za oba pokoje , coz cinilo 140 euro. A to nemluvim o tom blazinci, kdy jsme s cestovkou a s delegatkou po e- mailu a telefonicky behem tech 3 hodin resilii, kdo ma pravdu, jak to tedy je, kdy se vlastne vracime... do toho pro jistotu balite..... Dovolena krasna, ale ten posledni den, resp.odpoledne, nam CK Blue Style hodne "zprijemmila". Ted uz chci jenom verit, ze na zaklade odeslane reklamace dojde ze strany CK Blue Style k bezproblémovému vracení alikvotni castky penez za zkraceny pobyt.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Dovolenkář | 18.07.2021 11:18
Na dovolené jsem byl s Blue Stylem několikrát, nyní naposledy. Při objednání přes internet, a zaplacení to pro cestovku končí. Nikam se již nedovoláte, vždy je obsazeno, nevíte, ani zda jim platba došla, takže na letiště jedete v nejistotě, zda odletíte. Při všech složitých opatřeních k vůli Covidu 19, vám nikdo neporadí. Na letišti u stánku Blue Style také nic. Do destinace na ostrově Kos jsme si museli zakoupit nové letenky za 11200 kč, a čekali na letišti v Praze 24 hod. Z letiště na ostrově jsme si museli vzít Taxi do hotelu. Delegát v místě se o nic nepostaral, a to jsme ho viděli až po 5 dnech na schůzce jiné skupiny, takže ani nevěděl jestli jsme dorazili. Při odletu jsme ho již neviděli. Tuto cestovku můžu doporučit, jenom těm, kteří chtějí mít zkaženou dovolenou ještě před odletem.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Coty | 12.07.2021 12:41
Přidám se k záporné recenzi CK Blue Style. Vybrali jsme si schválně zkrácenou dovolenou na 6 dnů/5 nocí. Platbu chtěla cestovka okamžitě do druhého dne bez nějakého odsouhlasení podmínek. Dodatečně jsem zjistil, že je možnost připlatit pojištění na Covid (Blue style save). To se také podařilo. Už jsme čekali na cestovní podklady,když se ozvala bez nějakého představení jménem paní z cestovky.Postavila nás před hotovou věc: odlet je posunut z 4.50 hod na 18.15 hod. Zato že přijdeme o jeden den pobytu nám byla stanovena kompenzace ve výši 3000,- Kč. To že jedeme ve skupině a měla s námi letět i další osoba nikoho nezajímalo. Původně jsem si myslel, že i ona bude mít posunutý odlet. To se ale nestalo.. Zkoušel jsem volat na info linku a zjistit důvod odsunutí odletu - info linka absolutně nedostupná ( stále dokola vyčkejte na spojení atd). Na telefonu hlasitý odposlech a v pohodě jsem doma poobědval. Po 40 minutách se ozvala nějaká asistenka (opět bez představení a anonymně) Naučené řeči jak papoušek, Nikdo za nic nemůže, to já ne , to někdo jiný. Po požádání o připojení na nějakou kompetentní osobu najednou ožila a po přepnutí se ozvalo pouze pípání. Tak jsem zkoušel napsat e-mail. Druhý den přišla odpověď. My za to nemůžeme. K odsunu odletu byly vybrány osoby, které se přihlásily jako poslední(první lež). Ta osoba která měla letět s námi se přihlásila o čtrnáct dní později než my!!!. A jako vrchol bylo, že jsem posun odletu odsouhlasil (druhá lež). Byl jsem postaven před hotovou věc. Chování cestovky Blue Style beru jako podrazácké, nekorektní, nepřístupné a schovávání se za anonymitu. Na druhou stranu musím přiznat, že nabídnutá kompenzace mi byla ještě v době dovolené poslána na účet - čekal jsem nějaký voucher nebo nabídku slevy na příští zájezd. Díky takovému chování CK Blue Style jsem přišel o jeden celý den dovolené v Řecku. Příště již s CK Blue Style určitě nepojedu a nikomu nedoporučuji. Nakonec jsme se v resortu potkali tři páry, které mají stejnou zkušenost jako já a byl jim stejně jako nám odsun odlet. Kdo byl na více dnů to zkrácení pobytu tak nepocítí jako my , kteří jsme měli dovolenou naplánovanou doslova na hodiny. CK Blue Style nikomu nedoporučuji !!!

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
pavlacerna | 12.07.2021 12:38
Dobrý den, ségra to nakonec vyřešila právně. Našla právní kancelář, která se nekalými praktikami cestovek zabývá a to i konkrétně danými neplatnými vouchery, zkuste toto: https://www.legans.cz/cs/voucher, poskytují bezplatné posouzení případu a jen v případě získání 100% peněz zpět si vemou odměnu.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Katerina Polaskova | 18.10.2020 17:34
CK mi prodala zajezd s acquaparkem ktery nefungoval. CK se hajila ze bylo zakoupeno pres Invii a oni mi nepredali informaci. Nasledne jsem zjistila, ze v dobe koupe zajezdu acquapark mela CK Blue style informaci o tom, ze acquapark funguje, ale nasledne ji zmenila na zavreno a uvedla to na poslednim radku informaci spojenych s kovidem. Zodpovednost odmitla prijmout a za zmenu hotelu zadala doplatek. Velmi nekorektni a cilene klamani zakaznika. Acquapark byl na hlavni fotce pri vyberu hotelu.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Jana K. | 16.10.2020 16:47
S touto cestovkou jsem byla poprvé 2004 a 2020, ale upřímně už asi nikdy víc....Chápu, že letos byla dost zvláštní situace, chaos v přijatých platbách, kdy vůbec nikdo nic nevěděl, odkazování na další a další pracovníky,14 dní před odletem do Řecka samé změny. Výměna hotelu na úplně jinou stranu ostrova, při příjezdu na vyměněný hotel Vám sdělí, že hotel po pár dnech končí, tak do dalšího....a pak zjistíte,že původní vybraný hotel normálně funguje.....velká nedůvěra k této CK

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
gabriela | 06.08.2020 12:06
Poprvé jsem byla s dcerou s CK a vybrali jsem CK Blue Style, nedoporučuji, již nikdy více s touto CK! Arogantní přístup od začátku až po vyřízení reklamace! Hotelový pokoj s výhledem na klimatizační jednotku hotelu, smrad z kuchyně každý den, strava příšerná, obě s dcerou jsme měly zažívací potíže, shnilé banány, broskve k snídaní, okoralé housky, k obědu se nabízely mimojiné houby! (nevím kde na Rhodosu rostou houby), játra. Hotelový personál absolutně nepřipraven, nevím, proč CK tento hotel nabízela, uklízelo se, malovalo před zákazníky, absolutně neprofesionální pířstup! Nevím k čemu je delegát na místě, jako překladače opravdu nepotřebuji.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Mark | 12.07.2020 12:45
Bulharsko -Primorsko -červen - 2020 Destinace- Bulharsko - let - Praha - Burgas Misto pobytu Primorsko - Hotel Seina Palace Cestovni kancelář Blue Style Měli jsme obrovskou nedůvěru k této cestovce ale přesto jsme to riskli jelikož ,jsme vždy jezdili individualně tak,že jsme vždy spoléhali sami na sebe, jelikož je to destinace v Evropě -Bulharsko- Primorsko, tak jsme byli uplně vklidu , kdyby se vyskytl jakýkoliv problem. Pěkna dovolena malo lidí na pláži i v hotelu , všude klid a pohoda velka spokojenost. Od hotelu k moři na pláž zhruba 350m uplně na pohodu. Moře velmi čisté a krásné pláž písek , moře bych srovnal čistotou i k Sardinii nebo i s Floridou opravdu nas to překvapilo. Hotel velmi exkluzivní ,velmi jsme byli překvapeni službami vybaveností , co se táká jidla , je pravdou ,že Vás obsluhují v rouškách jako personal , hosté nemuseli mit roušku, ale mohli jste si toho dat co hrdlo ráčí.Jídlo ok, jinak co se týká obědů a večeře tak jsme chodili pěšky asi 15minut chuze do města kde bylo množství restaurací a gyrosů ,mořských plodu co hrdlo řáčí za par korun žádná drahota. Jinak množství supermarketů k dispozici pokud potřebujete cokoliv koupit není problém levněji jak v česku včetně piva i alkoholu i cigaret. Pokoje super cistota a každýden nove povlečení i ručníky no není co vytknout. Co se týká delegatů my je v podstatě nepotřebujeme jelikož si vše dokažeme vyrešít sami, ale byli přitomni informace podali povinnost splnili. Ale jestě jednou hotel TOP!!! Na Bulhasko dost dobré . Jelikož lítáme hodně mimo Evropu tak jako v nouzi místo hluchý Egyptů a Arabských emirátů nebo Tunisů raději tady!! Cenově nepopsatelně uplně jinde a vklidu ani nemusite umět jazyk.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Lucka | 27.02.2020 22:05
Rozhodně NEDOPORUČUJI Můj požadavek byl jediný - Český delegát. Byla jsem ujišťovana, ze za náma na hotel přijede delegátka. Dopadlo to tak, že napsala SMS že je nemocná a že pokud máme dotazy máme ji zavolat. Za 8 dní na hotelu jsem slečnu neviděla pouze s ní 2x mluvila přes telefon. Toto chování mi nepřijde vhodné! Všechny informace jsme si museli zjistit od personálu. To že hotel je v rekonstrukci také nikdo nezmínil! Takže raní budíček v podobě bagrování... S touto cestovní kanceláří už nikdy!!

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Milada,Jarda | 03.02.2019 14:15
Dovolená s CK BLU STYLE už nikdy více !!! Záři 2018 Egypt-Hurghada-hotel Fort Arabesque. Hotel, který je nabízen touto CK je údajně presentován jako 4+ hvězdičky. Tato CK garantovala na pokoji milibar doplňován nealko nápoji zdarma, delegátka – bylo to už zrušeno před rokem. Wifi na recepci za poplatek 2 eura, zákaznici Blu Style jsme museli platit 3 eura na hodinu, na pokoji garantovali trezor, bohužel žádný nemají, protože jsou pokažené, toto nám po reklamaci sdělil šéf delegát, kterého jsme kontaktovali, výsledek = 0. Klimatizace na pokoji tak hlučná, že se dala pouštět jen v naši nepřítomnosti a delegát na to, bohužel s tím se nedá nic dělat a náhradní pokoje nemají . CK garantovala zapůjčení windsurfingu na 0,30 hod zdarma , realita byla že pro Blu Style jen za poplatek 10 eur na hodinu, delegátka údajně zajistila, aby to bylo bez poplatku a hned druhý den jsme to vyzkoušeli, ale zase jen za poplatek 10 eur. Bohužel, delegátka se objevila za celý pobyt dvanácti dnů pouze dvakrát a to, po příletu za dva dny a den před odletem, šéf delegát bohužel ani jednou. Reklamace probíhaly pouze pře telefon, hotová katastrofa. Toto byl jen začátek, protože to nejhorší přišlo později a to pod dveřmi něco proběhlo a turistka s vedlejšího pokoje chytla švába, šváb byl odnesen na recepci a přivolán hlavní manager hotela a informovali jsme opět delegáta CK . Po návratu od moře na pokoj a krátkém pobytu na pokoji se nám udělalo špatně a silné bolesti hlavy, jak jme zjistily naše pokoje byly vystříkány proti švábem a různému hmyzu, bohužel nás nikdo neinformoval. Na pokoji v noci po zdech pobíhaly ještěrky (gekoni), CK odpověděla, šváby i ještěrky patří k místní fauně a že to je normální. Při odjezdu autobusem na letiště nám nějaký delegát CK rozdával nějaké papíry abychom ohodnotily CK Blu Style, ale že máme napsat jen dobré hodnocení, to vše téměř za tmy a v jedoucím autobuse. Po příletu do CZ nás několik lidí podalo stížnost a reklamaci na jednání delegátů a odpověď - vše je v nejlepším pořádku a nic se zvláštního nestalo a vše je v souladu CK Blu Style. Doporučení pro ostatní, BLU STYLE prostě NE !!! S pozdravem Milada, Jarda, Jana a ostatní.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Ivana | 28.09.2018 09:12
Září 2018 Djerba: hotel Yadis Djerba Thalassa a spa. S cestovní kanceláří Blue Style jsme byli letos už po třetí. Po příletu na Djerbu nás čekala delegátka a rozdala nám obálky s informacemi. Nastoupili jsme do autobusu a delegát který nás doprovázel do hotelu byl prostě super, vše co bylo potřeba tak nám pomohl a my jsme se ubytovali. Druhý den jsme měli schůzku s delegátkou, která nám vysvětlila spoustu věcí a říkala pokud bude nějaký problém tak se na ní máme obrátit. Byla prostě suprová, pokud jsme něco potřebovali, neváhala a pomohla. Jediný nedostatek který jsme měli byla po příjezdu na hotel na pokoji kde na nás čekala připravená večeře. To fakt nebyla večeře pro dospělého člověka. Spíš bych řekla, že to byla lehká svačinka. Jinak za nás příště opět Blue Style. Dovolená neměla jinak žádnou chybu.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Jiří Opat | 23.09.2018 08:51
Dobrý den všem, nemá cenu zde psát slohovou práci, jen bych všechny rád varoval před ck Blue Style. Po příletu do cílové destinace v Tunisku nás bez vysvětlení a omluvy zavezli do jiného hotelu, což bylo dané už v době výběru dovolené, to znamená, že když jsme vybírali dovolenou, oni už věděli, že nás pošlou jinam, takový malý podvod. Odpověď arogantní delegátky: "máte to v obchodních podmínkách" a víc se s námi nebavila. V tomto náhradním hotelu navíc nebylo vůbec nic domluvené!!! a recepční vůbec nevěděl co s námi, protože jsme zde být vůbec neměli a hloupá a arogantní delegátka se ani neobtěžovala jít s námi an recepci a něco zařídit. Náhradní hotel mnohem horší než námi vybraný a zaplacený, bez vodních atrakcí pro děti, kvůli kterým se hlavně dovolená vybírá. V hotelu Abou Sofiana služby a zázemí katastrofa, často nebyly k dispozici ani příbory, protože prý jich mají málo. U mini louže, která měla být bazén byl bar s velmi omezenou otevírací dobou, takže nebylo možno využít nápoje zaplacené v All inclusiv. Zkrátka dovolená velmi nepovedená a to jen díky aroganci a neochotě ck Blue Style. Na nějaké jednání nebo snad omluvu, byť jen pár řádek do mailu můžete zapomenout, tato ck se s vámi prostě bavit nebude. Ještě jednou důrazně varuji před nákupem zájezdu u CK BLUE STYLE !!!!!

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Alena | 14.09.2018 07:02
U CK jsme zakoupili zájezd v termínu 29.7.-8.7.2018 do Marsa Alam hotel Royal Tulip Beach Resort pro 4 osoby. Ihned při první scůzce s delgátkou Ck Terezou Abess v den odletu jsme vyjádřili nespokojenost s ubytováním. V Egyptě jsem byla já i partner po několikáté a jsme si vědomi, že nelze srovnávat úroveň hotelu s hotely např. v Rakousku, ale tohle bylo i na Egyptské poměry hrubě podprůměrné pro hotel oficiálně označen 5*. Stejný názor měla nezávisle na nás i rodina (2 dospělí a 2 děti), která přiletěla s námi. S ohledem špínu v hotelu (nedopadlky cigaret všude kolem, špatně umyté nádobí, zašlá špína na židlích v jídelně, prostírání v dětské koutku, koupena v pokoji apod), nebezpečně poničené zařízení (dětská židlička v jídelním koutku pro děti, trampolína apod.) a nefunkční zařízení (nefungující část zásuvek na pokoji, trezor, velmi obtížně otevíratelné dveře, chybějící přikrývka na posteli pro starší dítě a v dětské postýlce namísto matrace složená přikrývka) jsme žádali o výměnu hotelu. V oblasti Marsa Alam jsem byla pouze jednou a hotel, kde jsem byla v minulosti neměla CK v nabídce jsem tedy navrhla hotel Radisson Blue, který jsme měli původně vybrán než nám byl i s hledem na nový aquapark Ck doporučen Royal Tulip. Do druhého dne měla delegátka zjistit možnosti. Na schůzce měla zjištěnu pouze cenu za Radisson pro dospělého, děti nebyla schopna zjistit a pořád říkala, že na centrále mají jednání (v sobotu) a nezvózně volala různým lidem, pouze mezi řečí zmínila hotel Sunrise marina a tento nás cestou z letiště příliš nezaujal, tudíž jsme neprojevili zájem. Rodina, která první den rovněž měla zájem o změnu a neochotu delegátky od změny následně ustoupila a to i s ohledem na jejich kratší pobyt. Delegátka měla tedy zjistit cenu za změnu hotelu za dítě a během večera nám na pokoji zanechat vzkaz. Rovněž jsme ji požádalai, aby se šla na náš pokoj podívat. Vzkaz jsme neměli ani ráno, tudíž jsem delagátku kontaktovala a celé nedělní dopoledne strávila komunikcí, případně chytáním wifi, abych byla dostupná. V 9:21 jsem požádala o transfer na 15h a na to mi bylo napsáno, že začne řešit s šéf delegátem. Když jsme šli dát našeho 14ti měsíčního syna spát, volala v 11:42 delegátka, že do 12h máme pokoj vyklidit. Na mé rozčílení, že neumím za pár minut sbalit všechny věci, sdělila, že se tedy máme sbalit, co nejrychleji. Naše stěhování tedy vypadalo spíše jako úprk s brečícím nevyspalým miminem. U recepce jsme následně uplatnili reklamaci, když delegátka vůbec nevěděla co má dělat, partner hovořil s šéfdelegátem a uhradili jsme cenu za změnu hotelu. Rozhodně nesouhlasíme s tvrzením delegátky, že reklamace je neoprávněná, na námitku, že si nikdo nestěžoval jsme poukázali na další rodinu jejíž stížnosti jsme byli svědky a na to nám bylo sděleno, že to nepodali oficiálně, takže je vše v pořádku. Bphužel nelze vložit fotografie pořízené v hotelu na nichž je jasně viditelná špína, poničené zařízení a např. jídlo v dětském koutku tj. nechutné hranolky a párky s kečupem, což rozhodně nepovažuji za dětskou stravu. Při sjednávání smlouvy CK viděla věk našeho syna (nar. 2/2017) a žádala jsem o doporučení hotelu zejména pro děti a v tomto hotelu jsem skutečně byla neustále ve stresu, aby pobyt zde neměl pro něj nějaké zdravotní následky. Z všudypřítomného několik hodin neuklizeného špinavého nádobí, pokaždé jinak chutnající vodě (jednou po džusu, jindy po pivu) a povalujících se nedopalcích cigaret se mi samotné dělalo špatně. S partnerem i dětma cestujeme velmi často a s takovu úrovní hotelu jsme se ještě nesetkali. Z naší strany bylo řešeno hned první den pobytu a i tak jsme byli nuceni v hotelu zůstat téměř tři dny v důsledku neschopnosti CK, což rozhodně nešlo považovat za dovolenou.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Poslední příspěvky diskuze
Invia 08.08.2022 14:38 od Dušan
Blue Style 08.08.2022 11:25 od LenkaD
Blue Style 07.08.2022 12:54 od Petra
Exim Tours 07.08.2022 08:22 od Moravcova
Invia 05.08.2022 17:55 od Jan Slonka
Poslední recenze
Blue Style
Čedok
Fischer
Blue Style
Čedok
Chrámíme práva zaměstanců | www.zapracipenize.cz