Recenze cestovní kanceláře

Sunflower tours

Průměrné hodnocení

Sdílet

Zobrazit diskuzi

Upozornění: Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru RecenzeCestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.

Lucie | 18.07.2022 21:42
Dneska nám bylo oznámeno, že let který měl být za dva dny se ruší. Mají nám vrátit peníze. Doufám že k tomu dojde... Zaplacená dovolená dva měsíce předem fakt bolí...

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Kamila Hozáková | 12.12.2018 10:17
Reklamaci nám neuznali vyjádření úplně mimo, okopírované odstavce z cestovních podmínek a ty se ani netýkaly bodů reklamace. Předali jsme právníkům, protože jejich přístup k zákazníkům je neomluvitelný tak ať mají nějaké starosti a s nimi nikdy víc. Hodnocení cestovky je 0 ,ale to mě nepustí.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Petra | 02.12.2018 18:35
Tuto CK absolutne nedoporucuji. Byli jsme pres ne v Egypte 3.-10.11.,pred letistni halou nam delegat rekl,ze hotel Aladdin,ktery jsme platily 3 tydny predem,je plne obsazeny a ze nas daji do hotelu Sunny Days - sice stejny pocet hvezdicek,ale sluzbami ani zdaleka neodpovidal zaplacenemu Aladdinovi. Navic byl tento hotel v nabidce od CK o 10 Euro na os.levnejsi nez Aladdin. Predem zaplacena viza nam delegat nepomohl zaridit,jak mel. Pred autobusem si delegati predavali navzajem penize (na zpatecni ceste byla spousta nastvanych rodin s vymenenyma hotelama...) Kdovi,jestli ma tato CK vubec smlouvu s Aladdinem. CK jsme kontaktovaly hned ten den vecer - pry to mame resit s delegatem - jeho resenim byla nabidka zlevnenych vyletu,cimz nam ale samozrejme Aladdina nenahradil. Sunny Days odpovida Ca.2 hvezdickam,stale nejaky problem na pokoji,jidlo strasne,personal nepratelsky,hotel plny drzych Rusu,lehatko si clovek musi chytit o pul 6.rano,jinak ma smulu... Reklamaci nam neuznali,nevratili nam ani rozdil v cenach obou hotelu a viza platite v Eurech,ale od delegata dostanete na miste dolary a musite si je stejne koupit sami (= ztratite na kurzovem rozdilu) - radsi si je tam kupte sami. Egyptska letecka spolecnost se starymi letadly,vytrhanyma sedackama a pokazde nejake zpozdeni nebo zmena letu...

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Gabriela | 23.11.2018 14:07
S touto CK již nikdy víc! Objednala jsem v srpnu zájezd od 18.08.2018 - 25.08.2018 do Egypta pro 2 dospělé osoby a 2 děti (obě 9 let). Cena zájezdu pro jedno dítě byla 11835 Kč a pro druhé 9074 Kč včetně letištních poplatků a víza. Po příjezdu na hotel AMC Royal nám bylo sděleno, že dostaneme pokoj jen se 2 lůžky pro dospělé a jednu přistýlku. Vše jsem 2 dny reklamovala na recepci hotelu, u delegáta a nic se nevyřešilo. Jedno dítě po celou dobu pobytu lůžko nedostalo. Na místě jsem dle pokynů sepsala písemnou reklamaci, kterou mi delegát napsal na originální tiskopis Sunflower a podepsal. Po příjezdu z dovolené jsem celou věc u CK reklamovala o doložila fotodokumentaci včetně dokladu o sepsané reklamaci.. Přístup CK byl otřesný, do 30 dní reklamace vyřešena, neustále jsem jim psala - bez reakce. Na zákaznickém centru nikdo telefon nezvedal. Po více jak 40 dnech, kdy se mi podařilo do CK dovolat mi bylo sděleno, že ještě nemají vyřešeno a že jim egyptský delegát nereaguje. Na dotaz, proč se potřebují kontaktovat s delegátem, když jsem splnila veškeré podmínky pro reklamaci a reklamační doklad mají od delegáta podepsaný, nevěděli co mi odpovědět. Na reklamaci podanou 31.8.2018 přišlo vyrozumění až 9.10.2018. CK vyhodnotila, že cena za neposkytnutou přistýlku je 1300 Kč z celkových 11835 Kč! To je fajn ne, když dítě nemá kde spát. Aby tomu nebyl konec, tak do dnešního dne, žádné peníze CK SUNFLOWER nevrátila. Za mě tedy, již nikdy více. Stát se může cokoliv, ale kvalitní CK se pozná právě podle toho, jak je shopna a ochotna řešit reklamace a problémy svých klientů ! A to ani do celého příspěvku neuvádím, že nás CK neinformovala, že při zpátečný cestě z Egypta do Prahy budeme přistávat v Bratislavě a tam hodinu čekat na výstup a nástup cestujících, které pak letí zpět ihned do Egypta.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Kamila Hozákova | 29.10.2018 13:32
Nedá mi to,ale musím ještě připsat dodatek k recenzi, jako varování pro další lidi, kteří chtějí cestovat do Egypta. Při našem pobytu jsme nechtěně skončili v hotelu Parrotel Beach Resort, který je hezký čistý, perfektní jídlo pití, služby personálu ,ale absolutně není vhodný pro šnorchlování !!! Na oficiálních stránkách Sunfloweru je napsáno že má krásný korál a je vhodný ke šnorchlování! Byli jsme tam 3 dny a celou dobu červená vlajka, velké vlny vítr a do moře jsme se nedostali,molo 100m a po jeho délce korálové podloží na které se nesmí. U břehu je pouze pár "loužiček" s vodou po kolena a to pouze ráno ,ve 12h je všude sucho. Je tam pláž asi 100m a z obou stran navazují další hotely oddělené provazem, kam Vás nepustí . Navíc by jste si nepomohli, vstup do vody je stejný to znamená mimo mola žádný. Když jsme mluvili s ostatními návštěvníky hotelu, tak nám bylo řečeno že i když Vás do moře pustí, tak max 10m na každou stranu můžete plavat, protože jsou neustále vlny a vítr. Mezi dvěma moly je natažený provaz vzdálený asi 2-3m od korálu a tak můžete pouze držet se provazu a koukat na jeden zničený korál. To NENÍ šnorchlování. To samé platí pro hotel Laguna Vista Beach, který je ještě horší molo má 400m a voda na korálovém podloží pouze po kotníky. Pokud se náhodou dostanete do moře, tak si nezaplavete protože voda je jen po pás a jsou silné proudy, které Vás táhnou do moře. O šnorchlování se nedá mluvit vůbec. Všichni Češi kteří v hotelu byli a vybrali si hotel podle popisu cestovní kanceláře byli zklamaní a mluvili o zkažené dovolené. Tyto dva hotely jsou vhodné pouze pro lidi, kteří tráví dovolenou u bazénu, Ti budou spokojeni,ale pro šnorchlaře je to zkažená dovolená a vyhozené peníze. Varuji před Sunflower tours, ve všem lžou a podávají nepravdivé informace, neberou telefony a s klienty nekomunikují. Vyhněte se jim.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Martin | 23.10.2018 16:08
Sunflower už nikdy ! Koupili jsme si zájezd do Marsa Alam do Egypta pro 4 osoby na 12 dní. Po vyplnění potřebných formulářů a zaplacení jsme doufali, že prožijeme další klidnou dovolenou v Egyptě. Byl jsem v Egyptě po jedenácté. Když nám přišly pokyny k odletu, našel jsem v nich chyby v příjmeních druhého páru. Nechápal jsem jak v této cestovní kanceláři mohou nedokázat bezchybně přepsat dvě ze čtyř příjmení... Už toto, vzhledem k citlivosti těchto informací v návaznosti na letenky, považuji za diletantismus ... I když sem se tomu divil, protože informace od nás byly odeslány bezchybně, nepřikládal jsem tomu velkou váhu a napsal jsem na cestovku, že tam mají chyby aby je opravili. Prý to opravit už nelze, ale že na letišti bude vše v pořádku, že uvědomili letiště o změnách .... dále nám byl změněn o den dřív termín odletu a příletu, ale to mi taky nijak nevadilo. Pop příjezdu do Prahy na letiště jsme si dali panáčka a pivko a těšili jsme se na dovolenou ... Ale .... tím náš klid taky skončil. Při odbavení jsme se dozvěděli, že druhý pár- naše známé nelze odbavit, že cestovka Sunflower opravila pouze jednu část jmen a druhou ne. Že se jména v systému neschodují a že nás nelze odbavit ... to bylo rychlé vystřízlivění .... ! Nakonec po 45-ti minutách dohadování a telefonování přišel zástupce Travel Servisu a manuálně a pracně nás odbavil ... už jsme tomu ani nevěřili... Po příletu do Marsa Alam nás čekalo další nemilé překvapení ... všichni cestující z tohoto letadla byli očekáváni delegátem cestovní kanceláře, jen na nás nečekal nikdo a rozhodně ne transfer z letiště na hotel !!! To považuji za naprosté selhání a další jednoznačný ukazatel, proč s touto cestovkou Sunflower už opravdu necestovat. Oslovili jsme delegáta od Exim Tours, který když viděl v jaké jsme situaci, začal obvolávat delegáty až zjistil, že opravdu se na nás cestovka vykašlala a žádný transfer nám nezajistila. Delegát Sunflower o nás vůbec nevěděl ... Delegát Eximu nás vzal do svého autobusu, kde jsme museli řidiči nahlásit že jsme Exim, abychom se do našeho hotelu vůbec dostali... Po našem příjezdu se večer objevil delegát a snažil se nám namluvit, že to bylo s Exim domluvené a že o tom věděl a td. Bez omluvy. Prostě katastrofa. trval na tom ještě 9 dní a až po tom, co jsem mu napsal, že toho lhaní máme dost, že jsme 4 svědci kterým delegát Eximu řekl, že o nás opravu nikdo neví ... Až po tomto přišla najednou omluva s nabídkou výletu jako kompenzace. Vzhledem k už tak špatným zkušenostem se Sumflower, jsme výlet do 3 km vzdáleného města přijali. Delegát nezapomněl připravit papír, ve kterém chtěl podepsat, že nebudeme žádat další kompenzace ..... Že druhý pár celou dovolenou s hrůzou trnul jak dopadne odbavení z Egypta, asi nemusím moc zdůrazňovat.. :-( tak že za nás Sunflower už NIKDY !

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Kamila Hozáková | 03.10.2018 21:08
Bylo nás 5 a pouze jeden z nás umí anglicky. Po příletu na letišti v Sharmu žádný delegát, na parkovišti před letištěm jsme diskutovali o tom co dál a že Sunflower tours je nesolidní. Přitočil se k nám arabský floutek a začal mluvit anglicky, že nás odveze, protože delegát je 3 dny mimo Sheikh. Odvezl nás neoznačeným mikrobusem a hned po nastoupení začal mluvit o tom že v hotelu Barcelo Tiran, který jsme měli zaplacený ,je problém s jídlem a že nás odveze jinam.Hotel jsme vybírali dlouho a pečlivě, protože jsme chtěli hotel bez mola, kde se dá šnorchlovat a koupat, takže jsme to odmítli, ale nebyl to nic platné, odvezl nás do hotelu Laguna Vista..,tvrdil že vstup do moře je tam stejný . Viděli jsme že to není pravda, bylo 400m molo a tak jsme chtěli do Barcela. Po dlouhém dohadování s delegátem po telefonu jsme dosáhli toho, že nás do Barcela odvezli,přetím ale po telefonu kupil jednu lež za druhou. Když jsme neuvěřili tomu že je špatné jídlo,tak tvrdil že tam bylo mnoho arabských rodin které zdemolovali pokoje, potom že se rekonstruuje křídlo hotelu a nakonec že v hotelu nemáme rezervaci. Po přijezdu do hotelu Barcelo nás odmítli ubytovat, že nás nemají v systému, cestovku neznají. Chtěli jsme od toho "zástupce" delegáta aby nás spojil s cestovkou, to odmítl, že je tam za ně on ,ale nechtěl nic řešit jenom že máme jet do jiného hotelu. 5.9. nám cestovka potvrdila voucher na 10.9. až 24.9. Takže jsme volali ze svého telefonu a ani na jednom ze 3 čísel to nikdo nebral. Tak jsme zkusili cestovní agenturu Zájezdy cz. přes které jsme zájezd kupovali. Tam nám slíbili že vše zjistí a zavolají zpět. Později nám sdělili že ani jim cestovka nebere telefon a že to zkouší po emailu. Když ten floutek viděl že mluvíme s někým z cestovky tak najednou s recepčním mluvili arabsky a potom řekl, že tam je rezervace až od 13.9. ale že 10.9. nás neubytují. Po těch lžích co jsme už slyšeli, jsme chtěli mít něco v ruce a jistotu že ve čtvrtek nás ubytují. Ze Zájezdů nám přeposlali email o tom že od čtvrtka je rezervace a že na 3 dny musíme jinam. Lagunu jsme odmítli a nakonec jsme odjeli do Parrotelu Beach ,protože už bylo po 17h (přiletěli jsme po 11h a za celý den jsme dostali pouze 2dcl džusu,k jídlu nic, i když jsme měli nárok už na oběd) a ten floutek začal vyhrožovat že už nás nikde neubytují. Odjeli jsme s tím, že zájezd budeme reklamovat. V Parrotelu je 100metrové molo, neustále červená vlajka a vstup do moře nebyl ,protože všude korálové podloží po kterém se nesmí chodit a pouze několik "loužiček " vody po kolena, to bylo ráno. V poledne už bylo vše suché a všichni se stáhli k bazénu, kde se dalo tak namočit, ne plavat, protože byl plný ,hrůza. Do Egypta jsme jeli šnorchlovat a chtěli jsme do Petry a Jeruzaléma. Ve čtvrtek odpoledne s hodinovým zpožděním nás odvezli do Barcela, takže jsme ztratili 3,5 dne dovolené, protože jsme absolutně nemohli trávit dovolenou podle svých představ. Delegát se nedostavil ,takže žádné výlety, v hotelu nebyla ani nástěnka cestovky a floutek nám řekl ať den před odletem zavoláme, aby nám řekl v kolik nás odveze na letiště. Nakonec, opět se zpožděním, poslal pouze řidiče, ale na letiště jsme se dostali. Snídaňové balíčky jsme nedostali a letadlo mělo 3,5h zpoždění , takže opět bez jídla a pití dlouhou dobu. Takto si služby cestovky nepředstavuji a proto reklamujeme a v případě potřeby budeme řešit i soudně,všechny před touto cestovkou varuji.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Veronika V. | 03.10.2018 12:30
Letos jsme byli s přítelem s touto cestovkou v Egyptě. Už od samého začátku byly nějaké potíže. V první řadě nám změnili den odletu o celkem 3 dny. Následně nám měnili 2x leteckou společnost vždy se slovy, že "tahle je lepší, je na ni větší spolehnutí a máme s ní více zkušeností". Den před odletem nám byl změněn čas letu i letecká společnost z AIR Cairo na Al Masria, odlet z 20:30 na 21:30 s tím, že byl původní let zrušen. Nebyla to pravda! Po příchodu druhý den na letiště jsme na ceduli viděli let i s odletem AIR Cairo. Ale řekli jsme si, že teda OK. Den před odletem nám zároveň i přišlo odbavení, kde byly letenky pouze TAM, nikoli zpět. Když jsem volala na zákaznickou linku, bylo mi řečeno, že vše zjistí a zavolají zpět. Bez odezvy. Po více než 40 minutách jsem opět volala a člověk na lince mi sdělil, že "takto je to v pořádku a na cestu zpět stačí jen pasy". Nebudu ani mluvit o tom, že počet nocí také nebyl dodržen. Přiletěli jsme druhý den po půlnoci, tedy nocí nás čekalo pouze 13!! Nejhorší zážitek jsme měli na cestě zpět, kdy nás nechtěli pustit na letiště. A hádejte proč? Protože jsme neměli letenky na cestu domů!!!!! (Ačkoli nám bylo řečeno, že je vše v pořádku!!!). Nechtěli nás pustit na letiště. Nakonec se ukázalo, že nejsme jediný a prošli jsme dovnitř. Další problém nastal při odbavování zavazadel, kdy jsme se dozvěděli, že nejsme na palubě! A co víc? Pan Egypťan u odbavování nám odsekl, že si to máme jít zjistit sami!!!! Na letišti jsme se dozvěděli, že vlastně máme úplně jiný let, opět s jinou leteckou společností. Přišli jsme k paní na přepážku a co? Zase po nás chtěla letenky! S prominutím, ale krucinál, když už dělám v cestovce, tak vše zajistím a ne, že vystavím své zákazníky stresu. Všichni se s námi odmítali bavit. Až nakonec se nás tam sešlo 20 - 30 zákazníků se stejným problémem a začalo se něco řešit. Při všech těch kontrolách a stresech pak přišla třešnička na dortu, a to 2,5 hodinové zpoždění, kde nám 5x bylo ohlášeno, že bude let zpožděn a "pak nám řeknou více". Jak říkám, tohle byla snad nejhorší cesta a my jsme byli upřímně rádi, že jsme dorazili domů. Ke všemu výsměchu se nám ani neodvážil nikdo omluvit, že to takhle zvorali. A co víc? Musela jsem jim sama!! Podotýkám sama!! Napsat stížnost, na kterou mi také neodepsali. Naštěstí, alespoň hotel a hotelový personál byl opravdu krásný a služby perfektní, za což se ale nedá vděčit cestovce, naopak právě hotelu a lidem, kteří k němu patří! Ale za mě, CK Sunflowers Tours je banda podvodníků a pokud si chcete užít klidnou dovolenou se vším všudy, rozhodně si raději připlaťte a volte věrohodnou cestovku, a nebo se opravdu modlete, aby vše dopadlo v pořádku. Kdybych se příště měla rozhodovat, tak po téhle zkušenosti budu opravdu hodně dlouho přemýšlet.... Mohlo by se také stát, že se nedostanete domů, protože nebudete mít ani letenky. A to nemluvím o tom, že paní, která s námi letěla, měla původně zaplacený pobyt na 12 dní a nakonec ji bylo sděleno, že došlo k špatné komunikaci a zkrátili ji pobyt na 8 dní..... (Pobyt 15.-29.9.2018)

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Poslední příspěvky diskuze
Fischer 23.07.2024 08:09 od Ivana Tyllerová
Fischer 20.07.2024 12:35 od Milan Babinec
Čedok 19.07.2024 00:16 od Silvana
Čedok 18.07.2024 10:40 od Jaroslava
Blue Style 17.07.2024 09:59 od Hana Illková
Poslední recenze
Čedok
Blue Style
Exim Tours
Blue Style
Blue Style
Chrámíme práva zaměstanců | www.zapracipenize.cz