Recenze cestovní kanceláře
Sdílet
Zobrazit diskuzi
Upozornění: Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru RecenzeCestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.
Sardegna Travel
Průměrné hodnocení★
Sdílet
Zobrazit diskuzi
Upozornění: Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru RecenzeCestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.
★
Naděžda | 12.10.2021 18:25
U cestovní kanceláře Sardegna Travel si už v životě žádnou službu neobjednáme, jelikož se k nám cestovní kancelář zachovala opravdu nelidsky. Objednali jsme si u ní trajektové lístky na Sardinii z Livorna do Golfo Aranci. Trajektové lístky jsme řádně uhradili cestovní kanceláři. Při příjezdu do přístavu v Livornu nás čekalo nemilé překvapení. Na pokladně nám sdělili, že trajekt nejede a že to přepravní společnost dávala cestovní kanceláři na vědomí. Trajekt byl prý přesunut do přístavu v Piombinu, vzdáleném asi 100 km. Nikdo nás neinformoval. Poněvadž odjezd byl už za hodinu, nebylo možné ho stihnout. Při zavolání do cestovní kanceláře nám nikdo nepomohl. Jelikož jsme měli již zaplacené pobyty na Sardinii, tak jsme nechtěli, aby nám to všechno propadlo. Nakonec jsme se dostali na Sardinii tím způsobem, že jsme telefonem kontaktovali naši kamarádku ze Sardinie, která nám zařídila nové trajektové lístky nočním trajektem. Jelikož jsme ztratili jednu noc na Sardinii, tak jsme žádali cestovní kancelář o kompenzaci promarněné jedné noci. Nikoho to v cestovní kanceláři nezajímalo. Samozřejmě při zpáteční cestě jsme se dotazovali opět cestovní kanceláře, zda platí trajektové lístky z Golfo Aranci do Livorna a bylo nám sděleno, že platí. Při příjezdu do přístavu v Golfo Aranci jsme se opět dozvěděli, že trajekt byl přesunut do přístavu v Olbii, vzdáleném asi 20 km. Ten jsme nakonec stihli. I když jsme tuto situaci cestovní kanceláři napsali, tak jsme byli odmítnuti i paní jednatelkou, že to není jejich věc a že se máme obrátit na dopravce. Nedávalo nám to smysl, protože jsme si službu objednali u cestovní kanceláře a s dopravcem jsme vůbec nejednali. Vše jsme platili cestovní kanceláři. Teď si klademe otázku, proč si tedy objednávat služby přes cestovní kancelář, která Vás nechá ve všem, při sebemenším problému v tom vykoupat? A po všem se chová, jako by se vůbec nic nestalo. Je to smutné, ale byla to naše první negativní zkušenost s cestovní kanceláří.
Profesionalita
★
Delegát
★
Informace
★
Doprava
★
Výsledné hodnocení
★
Poslední příspěvky diskuze
Čedok | 25.04.2025 11:43 od Kischová |
Čedok | 22.04.2025 20:10 od Iveta |
Brenna | 10.04.2025 19:24 od Robert |
Invia | 10.04.2025 14:00 od Tomas R |
Blue Style | 08.04.2025 16:00 od Jan Elbl |