Recenze cestovní kanceláře

Metal

Průměrné hodnocení

Sdílet

Zobrazit diskuzi

Upozornění: Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru RecenzeCestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.

Svatava | 01.11.2021 14:40
6.1.20 jsem zaplatila zájezd do Nizozemska s CK Metal. Kvůli covidu se zájezd neuskutečnil a CK mi vydala voucher, který jsem nevyužila. Dle zákona mi měli vrátit do15.9.21 finance. Od té doby se jen vymlouvají. Např. že to již předali k zúčtování a stále se nic neděje. Takže důchodce sponzoruje CK Metal.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Ladislav | 22.09.2021 15:58
Opravdu varuji. Pokud s řidiči negrilujete, jsou arogantní a nepříjemní. Myslím, že klienti jsou pro ně otravný hmyz, bez kterých by se jim výlet líbil víc. Vlastně byli vedoucími zájezdu a rozhodovali o všem. Když se ve vedru rozbila klimatizace(autobus bez okének), pouze o tom informovali s tím, že se pojede bez zbytečných zastávek a tím veškeré informace a komunikace skončily. Když si klienti stěžovali na nedýchatelný vzduch a žádali zastavení, nebyli vyslyšeni. Když pominu nedodržení smlouvy o přepravě klimatizovaným autobusem, musím se pozastavit, co znamená pro CK METAL, bezpečnost, zdraví a životy klientů.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Alena | 31.08.2021 20:49
Pokud máte zájem o nejhorší dovolenou v životě, pak rozhodně doporučuji dovolenou s CK Metal. Zaplatily jsme si dovolenou all inclusive v hotelu Tia Maria v Bulharsku. A to byl masakr, neuvěříte, dokud nezažijete. Už při příjezdu nám bylo do breku. Hned jsme psaly do CK (telefonovat se nedá, CK funguje v režimu home office, tedy neberou telefony), kde nám řekli, že všichni ostatní klienti jsou spokojeni, tak nechápou, co máme za problém. Z CK nás odkázali na delegáta, se kterým se nic nedalo řešit-byl vytížený, často nebral telefony a neměl na nás čas. S CK řešíme reklamaci, ale budeme to řešit i dál. Umístili nás do hotelu, který spíše připomínal ghetto. Hned první den jsme šly na oběd. Delegát nám řekl, že jsou zde fronty, tak máme jít aspoň půl hodinu před otevřením. Nakonec jsme hned první den čekaly přes hodinu ve frontě na oběd. Když už jsme se dostaly na řadu, nebylo nic k jídlu. Jediné, co se dalo jíst, byly hranolky. Ke snídaním nám CK slíbila mimo jiné kávu, čaj, džus, sladké i slané pečivo. Jaká byla realita? Káva a čaj do kelímku. V momentě, kdy došly kelímky, tak do hrnku. Hrnků bylo nedostatek – musely jsme čekat, až dopijí ostatní, poté si od neochotné obsluhy nechat hrnky umýt, vystát frontu na kávovar – ejhle kávovar nefunguje, cukr není, lžičky nejsou – musíte si zamíchat vidličkou (pokud zrovna je vidlička). Džus nebyl nikdy a sladké pečivo také ne. Obědy měly podle CK být v době od 12:30 do 14:00, nakonec byly jen do 13:30, neoficiálně však od 12:45 do 13:20. Od 13:00 už nebylo žádné jídlo k dispozici – tedy pokud nepovažujete za vyváženou stravu brambory v trojobalu s rýží nebo kukuřici s brokolicí. Také jsme zde našly inspiraci na skvělé recepty. „Kuchařova kapsa“ byla podávána každý den – to, co zbylo po snídani se obalilo v trojobalu a usmažilo. Žádné dezerty se nepodávaly – tedy pokud se nepočítají oschlé sušenky. CK na svých stránkách prezentuje bohaté stoly například s čokoládovými pěnami – to jsme nikdy neviděly. K obědu se nepodávaly žádné bulharské alko a nealko drinky, ani pivo, ani víno – jak nám slibovala CK. Pouze voda (někdy ani voda nebyla) nebo dva nápoje z postmixu (ani ty téměř nikdy nebyly). Hygiena byla prakticky nulová, vše špinavé, nechutné, olepené – stůl jsme si čistily samy. Talíře (k dispozici jen dezertní a omezené množství) špinavé, příbory (když byly k dispozici) špinavé. Bylo zde málo nádobí, tak nám obsluha brala talíře pod rukami. Pouze asi dvě solničky na celou jídelnu… K večeři vždy stejná jídla jako na oběd. Odpoledne měla být k dispozici zmrzlina – které bylo ale velmi omezené množství, odpolední snacky (tedy každý den kousek toustového chlebu s kouskem salámu), sladkosti (vždy tytéž sušenky jako na oběd). Také jsme mohly neomezeně konzumovat nápoje u kavárny a z cocktail baru. Vše do kelímku – většina nápojů ale stejně nikdy nebyla k dispozici. Navíc si opět musíte vystát frontu a obsluha se tváří, jakože je fakt hodně obtěžujete. Pokoje byly celkem velké, ale CK slibovala WiFi – která většinou nefungovala, klimatizaci (venku bylo chladněji než vevnitř, tak si asi dokážete představit, jak fungovala), slíbená televize (jak jinak) nefungovala. Na pokojích neproběhl žádný úklid, ani výměna ručníků. Toaletní papír jsme si musely kupovat samy. Pan delegát byl moc milý, ale s ničím nám nedokázal pomoci. Sám říkal, že si myslí, že tento hotel se už moc dlouho nedožije, ale že s těmi službami nedokáže nic udělat – jen se omlouval. Neočekávaly jsme luxus, ale chtěly jsme prožít normální dovolenou s normální hygienou a s normálním jídlem. Kdyby nám CK celou dobu nepodávala klamné informace, nikdy bychom si tuto dovolenou nezakoupily. CK nám řekla, že všichni ostatní jsou s tímto hotelem spokojeni, ale dodatečně jsme dohledaly i negativní recenze. Komunikovaly jsme i s paní z jiné CK, která byla také ubytována v hotelu a prý bude také řešit. CK Metal se nám zdála jako moc fajn rodinná cestovka – již jsme s nimi na pár zájezdech byly a na konci srpna jsme chtěly na výlet do Rakouska – ale opravdu již nikdy více. Za dovolenou jsme zaplatily 50 000 Kč – každá jsme si vybraly 6 dní dovolené. Ani jedno z toho nám CK nevrátí. Byla to absolutně nejhorší dovolená, od prvního dne jsme se těšily domů. Ještěže aspoň výlety byly fajn (a dostaly jsme tam kvalitně najíst) a moře bylo teplé. Jsme rády, že jsme to přežily ve zdraví….

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Petra | 24.01.2020 11:07
Koupila jsem si zájezd do Itálie od této společnosti a rozhodně nedoporučuji!!! Před odjezdem, i po příjezdu skoro nulová komunikace!!! Zájezd nakonec vyšel mnohem dráž!!! Delegátka absolutní nezájem o všechno!!! Součástí zájezdu byl zájezd na ostrov Capri, přes noc přišla bouřka a moře bylo rozbouřené, stejně se zájezd na ostrov uskutečnil, bohužel zpáteční trajekt do Neapole nejel, zůstali jsme na ostrově. Přístup paní delegátky byl naprosto otřesný. Neadekvátní považuji její chování při řešení problému. Když zjistila, že trajekt nepojede, oznámila nám, že si máme najít vlastní ubytování, kdo nemá peníze, bude prý spát někde venku, prostě si má poradit sám. Upozorňuji, že v noci byla opět bouřka a opravdu silný vítr. Ubytování jsme si sháněli sami večer, nehledě na to, že cestovní kancelář neproplatila ani korunu za ubytování, které nebylo zrovna levné. Rozumím tomu, že vyšší moci se poručit nedá, ale podle webových stránek, které v okolí Capri zná opravdu každý, lze předpokládat, že podle vln, není úplně vhodné se na moře vydávat a určitě se dá vymyslet náhradní plán. Koupili jsme si zájezd hlavně kvůli ceně a kvůli delegátce, která má řešit problém, nakonec jsme problém museli řešit sami a ještě zaplatit mnohem víc.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Karelbibr | 09.01.2020 00:33
Za mě slušný zájezd. Někteří lidi jsou k smíchu, jedou za pár flinců a mají pořád problémy. No bóže, tak se stalo, že dopravce odvezl na jiný zájezd šampusy. Si připadnu, že lidi jeli na sjezd odnaučených alkoholiků, že pořád řeší šampus. Já tam jel na zájezd a že kolem lidi byli opilí a zhulení? A co čekali ti naši z busu, že jedeme na silvestr do kostela? Za mě super akce a v létě se uvidíme. Tuto cestovku doporučuji a nedělejte si hlavu z těchto prudičů, oni budou prudit vždycky i v jiných cestovkách.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Renata Macelová | 13.09.2019 14:09
CK Metal To nejlepší z Provence – Monaco, Cannes, Canyon Verdon, Camargue s levandulovými Cestovní kancelář slibovala klimatizovaný autobus, klimatizace však již od začátku zájezdu nefungovala. Místo omluvy jsme se dočkali pouze urážek a arogantního jednání od řidiče po celou dobu pobytu. Z důvodu nefunkční klimatizace se udělalo jedné z cestujících nevolno, když chtěla zastavit, aby se nadýchala čerstvého vzduchu, řidiči dělali, že ji neslyší a nechtěli zastavit. Vše dovršilo tím, že paní delegátka a řidiči nechali cestující v lese a odjeli. Nechci ani pomýšlet na to, jak mohla celá situace kvůli pochybení pracovníků cestovní kanceláře dopadnout. Cestovní kancelář Metal po svých negativních zkušenostech určitě nedoporučuji. Pokud by to šlo nedala bych ani jednu hvězdičku. OPRAVDU TUTO CK NEDOPORUČUJI A POKUD NECHCETE MÍT NA DOVOLENÉ NEPŘÍJEMNOSTI VYHNĚTE SE JÍ OBLOUKEM !!!!

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Petra | 03.09.2018 12:04
byla jsem s dětmi na zájezdu s CK Metal 30.08. - 02.09.2018, poznávací zájezd do Paříže s návštěvou Disneylandu. Navštívená místa byla super a moc jsme si to užili. Nicméně služby CK a nám přidělená delegátka Jana selhali na plné čáře. Autobus na tak dlouhou cestu, kdy jsme po 16 hodinové cestě měli celý den běhat po Příži naprosto nevyhovující, i menší osoby měli problém se vejít na sedadlo, natož se vyspat před náročným dnem. Služby paní delegátky byly téměř nulové, její informace byly mnohdy milné, nebo nevěděla vůbec. U Eiffelovky nám nedala info kde a jak se kupují vstupenky podle typu výstupů, takže jsme se s ostatními klienty museli pídit sami a navzájem si předávat informace. celý den jsme ji praklicky neviděli a každý si chodil po své ose. Naštěstí nam prodala mapku, což bych mimochodem považovala za samozřejmost od CK. Totéž bylo i druhý den v Disneylandu, jedna informace co se týkalo zpáteční cesty na parkoviště naprosto špatná, téměř všichni bloudili, zbytek infa o historii pana Disneyho, což bylo sice zajímavé, ale naprosto nedůležité. Více bych uvítala informace co se týká organizace v parku. Navíc nám prodala vstupenky již v buse a na místě jsme si přečetli, že kdybyhom si je koupili sami na místě, ušetříme. a to nemluvím o francouských slevových tiketportálech, kde by se dala vstupenka koupit teměř za polovinu. Bohužel jsme se domnívali, že bude koupena hromadná vstupenka za výhodnější ceny. Paní Jana sice uměla jazyk, ale organizační schopnosti ne. Právem bych mohla chtít vrátit peníze za služby delegáta.

Profesionalita
Delegát
Informace
Doprava
Výsledné hodnocení
Poslední příspěvky diskuze
Fischer 23.07.2024 08:09 od Ivana Tyllerová
Fischer 20.07.2024 12:35 od Milan Babinec
Čedok 19.07.2024 00:16 od Silvana
Čedok 18.07.2024 10:40 od Jaroslava
Blue Style 17.07.2024 09:59 od Hana Illková
Poslední recenze
Čedok
Blue Style
Exim Tours
Blue Style
Blue Style
Chrámíme práva zaměstanců | www.zapracipenize.cz