Recenze cestovní kanceláře
Sdílet
Zobrazit diskuzi
Upozornění: Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru RecenzeCestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.
Coral Travel
Průměrné hodnocení★
Sdílet
Zobrazit diskuzi
Upozornění: Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru RecenzeCestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.
★
Jiří Žák | 15.08.2024 17:42
Tak děkuji za vrácení peněz bylo mi nakonec vráceno 23% z ceny zájezdu. Jsem spokojen, jen ta komunikace mohla být lepší.
Za mně tedy dobré :-)
Profesionalita
★
Delegát
★
Informace
★
Doprava
★
Výsledné hodnocení
★
★
Alena Krejčí | 09.08.2024 11:33
Zakoupený zájezd do TureckaKonakli,PobytZjejíStranyZrušený,zkrácenýO 2 dnyZaStejnouCenu.DovolenáZaplacenáOd več. do sní.HotelSkvělý,mořePředHotelemHrůza,stoka,bíláKáva i tam,kdeMoře"stálo",viditelnost10cm,toCKnikdeNezmiňuje.ProČistéMořeNutnéZaplatitBusDoAlanye.LetNěkolikrátOdložen.VTureckuDalšíZdržení,nežNámDovoliliPřistátAdalší 1 h.,nežSpustiliKufry.PočítaliJsme,zdaStihnemeVečeřiNaHotelu.DelegátSdělil,žeMusíUdělatBezp.přest.15 min,jinakŽePřijdeOPráci.ToJsmeTušili,námVečeřeUteče.DotazDelegátovi,jestliNaHoteluNechajíVečeřiAžeByMěli.VeřiliJsme,žeJiZajistil(od toho tady delegát přece je).NaHotelJsmePřijel15min.poVečeřiAposlaliNásJídloSiKoupit.PročBylaNesmyslnáPřestávkaUpředemDohodnutýchObchodníků? PřestávkaPo20-tiMin.naší2h.cestyBusem?OdCKčekámeNějakýTenServAtatCKselhala.NáslednoureklamaciZamítla.ObrovskéPochybeníDelegátaAneochotuCKjehoChybuVyřešit.StoutoCKnikdyVíce.
Profesionalita
★
Delegát
★
Informace
★
Doprava
★
Výsledné hodnocení
★
★
Jiří Žák | 08.08.2024 10:37
Pokud si to někdo čte zháním další klienty co byli letos s CK Coral Travel na dovolené v Turecku a dostali místo 2pokojů jen jeden a nebo byli s někým cizím na pokoji pro žalobu z nedodržení podmínek CK. (podle výpočtu se bere 30% náhrady z ceny celkové částky, nám nabídli 12%, tak to tak nechci nechat)
My byli v hotelu Kamelya Aishen K Club, zaplaceny 2pokoje a byli jsme "nacpání" do 1pokoje. Reklamace napsána měsíc to už řešíme s CK, ale na reklamačním oddělení nemají telefon, pouze komunikují přes e-maily takže komunikace na bodu mrazu. J.
Profesionalita
★
Delegát
★
Informace
★
Doprava
★
Výsledné hodnocení
★
★
Blanka Lukešová | 02.08.2024 14:07
Můžu cestovkou naprosto doporučit vše super i delegátka příště letím znova s Vámi jsem moc spokojená děkuji za krásnou dovolenou v Turecku.Blanka
Profesionalita
★
Delegát
★
Informace
★
Doprava
★
Výsledné hodnocení
★
Poslední příspěvky diskuze
Ancora | 07.10.2024 18:40 od Pavla |
Globtour Group | 04.10.2024 16:23 od bulkaccdotcom |
Invia | 04.10.2024 14:55 od LenkaM |
Invia | 03.10.2024 09:06 od Invia Hradec kralove |
Invia | 03.10.2024 08:54 od Ivuska |