Recenze cestovní kanceláře
Sdílet
Zobrazit diskuzi
Upozornění: Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru RecenzeCestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.
Ancora
Průměrné hodnocení★
Sdílet
Zobrazit diskuzi
Upozornění: Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru RecenzeCestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.
★
Irena Konečná | 20.07.2024 17:28
Nejhorší dovolená, jakou jsem v životě zažila. Organizovala ji cestovní kancelář Ancora, destinace Bulharsko hotel Royal Park**** Elenite se čtyřmi hvězdičkami. Zaplacená cena cca 21.350 Kč za osobu neodpovídá službám (především strava a hygiena) a výbavě hotelu (klimatizace, výtahy, wifi) na místě.
Delegáta jsem viděla jen v době příletu na letišti a jiného delegáta při odletu.
Pokyny k odjezdu autobusů na letiště jsem nedostala vůbec a musela jsem si zjišťovat informace sama.
Hotel - problémy které jsem viděla na místě, přetrvávají nejméně rok (zjistila jsem z recenzí po příjezdu). Stále se tato destinace nabízí dál se zavádějícími, nepravdivými údaji v nabídce hotelu.
Odhaduji, že se nikdo z Ancory nebyl podívat na místě a nezůstal tam jeden turnus, aby zjistil reálnou situaci. Bohužel to velmi snižuje důvěryhodnost cestovní kanceláře. Doporučuji CK Ancora zabývat se touto destinací.
Profesionalita
★
Delegát
★
Informace
★
Doprava
★
Výsledné hodnocení
★
★
Irena Konečná | 20.07.2024 10:41
Nejhorší dovolená jakou jsem v životě zažila. Organizovala ji cestovní kancelář Ancora, destinace Bulharsko hotel Royal Park Elenite se čtyřmi hvězdičkami. Zaplacená cena cca 21.350 Kč za osobu neodpovídá službám (především strava a hygiena) a výbavě hotelu (klimatizace, výtahy, wifi) na místě.
Delegáta jsem viděla jen v době příletu na letišti a jiného delegáta při odletu.
Pokyny k odjezdu autobusu na letiště jsem nedostala vůbec a musela jsem si zjišťovat informace sama.
Hotel - problémy které jsem viděla na místě, přetrvávají nejméně rok (zjistila jsem z recenzí po příjezdu). Stále se tato destinace nabízí dál se zavádějícími, nepravdivými údaji v nabídce hotelu.
Odhaduji, že se nikdo z Ancory nebyl podívat na místě a nezůstal tam jeden turnus, aby zjistil reálnou situaci. Bohužel to velmi snižuje důvěryhodnost cestovní kanceláře. Doporučuji CK Ancora zabývat se touto destinací.
Profesionalita
★
Delegát
★
Informace
★
Doprava
★
Výsledné hodnocení
★
★
Pavla Obručníková | 05.11.2023 09:39
Musíme moc poděkovat. Byly jsme v Ck Ancora v říjnu v Turecku a byli jsme moc spokojeni. Delegátka Katka se o nás vzorně starala a hotel Kleopatra byla super. Moc děkujeme.
Profesionalita
★
Delegát
★
Informace
★
Doprava
★
Výsledné hodnocení
★
★
David Novotný | 10.10.2023 20:39
S Ancorou jme byli v září v Bulharsku v hotelu Sveti Dimitar. Dobrá volba. Vše proběhlo bez problémů. Hotel super pokoj 203 čistý, moderně zařízený. Měli jsme all inclusive a byli jsme moc spokojeni.
Profesionalita
★
Delegát
★
Informace
★
Doprava
★
Výsledné hodnocení
★
★
Petra Šindelovská | 10.09.2022 15:48
Hrůza, katastrofa, příšerní delegáti neschopní cokoliv zařídit. Doprava se měnila bez informací! Vystrčí vás z apartmánu ráno a večer teprve jedete a celý den jste bezprizorní! Absolutně nedoporučuji!!!
Profesionalita
★
Delegát
★
Informace
★
Doprava
★
Výsledné hodnocení
★
★
Karel Požár | 07.10.2021 06:10
Přístup cestovní kanceláře mne velmi zklamal. Zakoupil sem si u ní pobyt na Korfu 23.9. - 30.9. s létem z Prahy, pro nedostatek místa jsem přistoupil se změnou odlet z Brna. Nakonec to dopadlo tak, že jsme přiletěl o zpět do Prahy a tím přišli o půl dne pobytu a jídlo protože tento let odlétal ráno a né večer, jak bylo ve smlouvě. Navíc jsem přišel o další půl dne a náklady na dopravu za cestu pro auto, které jsme nechtěli na parkovišti v Brně při odletu. Žádné kompenzace za pobyt a dopravu nám CK Ancora nenabídla. Její delegáti místě jsou úplně na nic. S touto cestovní kanceláří nikdy více! Cestovka věděla o plánované změně dopředu a nic nám neřekla. Nedoporučuji!
Profesionalita
★
Delegát
★
Informace
★
Doprava
★
Výsledné hodnocení
★
★
Martin Mackura | 28.11.2019 17:26
V létě 2019 jsme leteli do Bulharska a v ceniku nám Ancora nabízela připlatit si občerstvení v letadle. Zaplatil jsem tedy tam i zpět chlebicky pro celou rodinu cca za 1000 Kč. Během letu se nepodařilo zjistit kde se stala chyba, nedostali jsme nic. Po příletu na hotel píšu rovnou na cestovku ze mají ještě šanci to napravit při letu zpět- opět nic. Po příletu domu dvakrát reklamuji dodneška opět nic.
Profesionalita
★
Delegát
★
Informace
★
Doprava
★
Výsledné hodnocení
★
★
Jan Mal | 25.07.2019 14:04
Absolutní nespokojenost. Delegata jsme neviděli celý týden. Pokoj vůbec neodpovídal tomu co nám řekli na začátku. Příplatkový pokoj s výhledem do zahrady. Ve skutečnosti výhled na parkoviště a zásobování do kuchyně hned pod pokojem. Popeláři každé ráno v 6.00 Nekomunikovali vůbec na reklamaci. Rozhodně nejezdit s Ancorou Čedok a Fisher tady měli delegáty každý den
Profesionalita
★
Delegát
★
Informace
★
Doprava
★
Výsledné hodnocení
★
★
Leona | 23.07.2019 08:14
Začneme u dopravy. Jelikož jsme nastupovali jako jediní dva v Šumperku, tak nás OSOBNÍM automobilem vzal řidič cestovky, zavezl nás v němu domů, kde zaparkoval auto a vzal autobus. Tam jsme nastoupili do autobusu a jeli na svoz do Olomouce, nabrali ostatní cestující a jeli do Brna. Tam jsme zase přesedali na jiný autobus (chaos jako blázen, organizece naprosto nulová) a frčeli do Itálie. Tam nastala nespokojenost s jídlem a personálem. Na pokoj jsme čekali ještě 2 hodiny po příjezdu. Pokoj pro dvě osoby se skládal z jedné postele, skříně a malinké koupelny, kde místo sprchové koutu byla díra veprostřed koupelny. Balkon ještě menší než koupelna s výhledem na zeď sousedního hotelu a s jednou židlí. Snídaně, které měly být formou bufetu byly jednotně pořád stejné, už nachystané na stole. Večeře první 3 dny jsme neměli na výběr z menu, dali nám co uznali za vhodné, kafe jsme si nemohli udělat, jelikož automat nám nedovolili, jen na snídani. Další dny nám teda dali výběr z menu, občas přeložené česky, jindy rusky, jindy česko-italsky. Ovoce a zelenina jim nic neříkalo, 2x byl po večeři meloun, jinak nic. Recepce o půlnoci zavírala, když jsme přišli později, měli jsme smůlu a bylo nám řečeno, že máme chodit o půl 12. Polovinu dovolené jsme měli pod balkonem na terase rušno, jelikož lidi z recepce slavili 4 dny s ruskými hosty. Takže za mě už s Ancorou NIKDY více!!!!!!!
Profesionalita
★
Delegát
★
Informace
★
Doprava
★
Výsledné hodnocení
★
★
Lenka | 11.09.2018 17:08
Nespokojenost s ubytováním,službami,nezájmem delegátky katky.obrazky ubytování Bulharsko vily elenite naprosto neodpovídají.konkretne pokoj v.321.plisen,nefunkční fén,elektrika,špína.podali jsme stížnost,ale protože jsme zájezd koupili přes Invia,nevydala nám delegátka potvrzení.hned po příjezdu jsem kontaktovala invii.pravnik ancora nám odepsal,že nemáme důkaz a potvrzení delegátky.fotky nestačily.a že jsme si to vpodstate vymysleli.zaplatili jsme za něco,co nám nebylo poskytnuto..a střídali se v dětské postýlce místo pristylce,kupovali si toaleťák,vysypávání koš,utirali se do vlastní osušky,ručníky nebyly....fotky nelze tady pro vaši představu vložit
Profesionalita
★
Delegát
★
Informace
★
Doprava
★
Výsledné hodnocení
★
★
Alena Drábek | 16.07.2018 14:46
S CK Ancorou jezdíme od r.2010,objednávám vždy přes web.stránky a naprostá spokojenost!!!Letos opět spokojenost,p.Stratil i Katka byli suprový
Profesionalita
★
Delegát
★
Informace
★
Doprava
★
Výsledné hodnocení
★
Poslední příspěvky diskuze
Ancora | 07.10.2024 18:40 od Pavla |
Globtour Group | 04.10.2024 16:23 od bulkaccdotcom |
Invia | 04.10.2024 14:55 od LenkaM |
Invia | 03.10.2024 09:06 od Invia Hradec kralove |
Invia | 03.10.2024 08:54 od Ivuska |