Recenze cestovní kanceláře
Fischer

Průměrné hodnocení: 32%
★★★★★

					

Důležité upozornění


V souvislosti s mimořádnou situací způsobenou COVID-19 jsme při každé CK otevřeli diskusní fórum, do kterého můžete napsat svou zkušenost.


Pokud chcete hodnotit zájezdy a služby CK do 15.03.2020, můžete přidat svou recenzi.

					



Přístup a profesionalita
Služby delegáta
Uvedené informace vs. realita
Doprava
Přidat fotky mohou jen registrovaní uživatelé.
Vybrat fotku (1/2) Vybrat fotku (2/2)

Prosím, pozorně zkontrolujte všechna pole. Po přidání recenzi nemožno upravit!

Přidáním recenze vyjádřujete souhlas s Pravidly používání.





			
Upozornění: Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru RecenzeCestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.

					
★★★★★
Recenzi napsal/a Kristýna Malá | 24.09.2021 23:00
Katastrofa, přes Fischer.cz jsem objednala zájezd na Mallorcu (hotel Beverly Playa, Peguera), po příletu o nás delegátka ani nevěděla (na místě ručně doplnila informační obálku a poslala nás k automusu pro transfer do hotelu) zde jsme zjistili že byť máme zaplacen zájezd pro 3 osoby (já, má maminka a dcera) v autobuse jsou pouze 2 volná místa s větou bohužel jsem o vás nevěděla mohla by jste si dceru vzít na klín jsem byla nucena dosti nekomfortne v minibuse kde by měl člověk málo místa i sám absolvovat hodinovou cestu s dcerkou na klíně (podotýkám že jsem úmyslně vybírala hotel blizko letiště aby transfer netrval tak dlouho) ok to bych zkousla, po příjezdu na hotel jsem po pul hodinovém čekání na recepci zjistila že o nás nevědí a že pro nás nemají pokoj, situace se sice podařila vyřešit, recepční po další hodině čekání nějaký pokoj zajistil ale musela jsem první noc zaplatit, došlo sice k následné kompenzaci ale bankovní poplatky za úhradu kartou jsem zaplatila já. Ve chvíli kdy jsme mířili o půl 3 rano konečně na pokoj (letadlo přistálo 23:20) jsem informovala delegátku (pokut lze slečnu takto nazvat) mírně nevrlá mi sdělila že situaci ráno dořešíme. V 9 ráno jsem se tedy dostavila na schůzku, bylo mi řečeno že nedošlo k rezervaci z nějakého jejich rezervačního oddělení a že oni v 9 vstávají tak ať jdu na recepci kolem 10(jak jako ať jdu na recepri od čeho tady je měla jit na recepci se mnou) v cca 10 jsem se tedy vidala na recepci delegátka seděla sama u svého stolečku a koukala na mě, v 10:15 kdy ji končily hodiny na hotelu, při odchodu došla zda je vše v pořádku něco Španělsky prohodila s recepční (obě se od plic zasmály) v tu chvíli jsem si přišla jako blbec a odešla. A tímto můj příběh nekončí druhý den jsme jely na fakultativní výlet do delfinaria, po programu jsme opustily areál a ja si uvedomila, že nevím v kolik má odjíždět autobus, volám tedy delegátce a zjišťuji že to nám měl říct řidič i kde nás vyzvedne atd., no pardon řidič nám nic neřekl. Nakonec jsem se tedy dozvěděla že ma jet v 17:00, vzhledem k tomu že bylo asi 16:20 vydali jsme se na druhou stranu parkoviště do krámku pro pití v 16:45 jsme byly zpět a ještě s dalším párem a jejich synem čekali na autobus, v 17:10 paní psala delegátce, že stále čekáme, následně delegátka prověřila situaci a sdělila že autobus s ostatními klienty již odjel a že máme využít veřejnou dopravu nebo taxi (absolutně žádná snada o to vyřešit nastalou situaci) po několika dalších sms s delegátkou která nejevila zájem situaci řešit, manžel se s námi domluvil že tedy pojedeme taxíkem a zavolal ji ať nám zašle taxi pro 6 osob, taxi jsem zaplatila a volala do cestovky jak to hodlají řešit, v prvé řadě jsem se dozvěděla že ne Fischer ale exim je zprostredkovatel (koho to zajímá, obhednala jsem si zájezd přes Fischer a na to že je to jiná cestovka mě upozornili až odbavovací dokumenty) a následně jsem se dozvěděla že musím s delegátkou sepsat reklamační prorokol a že to zda mi proplati taxi hje ve své podstatě 50 na 50. Psala jsem tedy dost rozhořčena delegátce, no mám si počkat do neděle až se doatavi na hotel, svou chybu odmítá přiznat a dokonce zkusila výmluvu ve smyslu možná byl autobus plný a proto odjel, lide totiž nesmí stát v uličce, no tak to byla poslední kapka, ví přeci kolik lidí jelo tam a pro stejný počet osob má mít zajištěnou přepravu zpět, pro info sdělila mi že jede pouze tento jediný autobus takže to rozhodně nebylo o tom, že by jsme čekali na poslední bus. Ni čeká nás ještě 5 dnů do odletu, bojím se co nás tu ještě potká. Jinak hotel pěkný, čistý, jidlo dobré ale to CK neovlivní takže co se služeb CK týče absolutní hrůza, a slečna Tereza by měla přestat dělat tuto práci protože ji jednoznačně nebaví, ba dokonce snad obtěžuje. Horší delegátku jsem nezažila.

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 0%

							Výsledné hodnocení: 0%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Arabela | 16.09.2021 16:45
S Fisherem poprvé a naposled!!!! A téhle cestovce jsem opravdu věřila!!! Hnus, hnus! Pozvolný přístup do moře? Žádný vstup! Žádný moře!!! Bazén only for bikiny? Jen ti ve skafandrech!!! Plavčíci to maj na párku!!! Hnus! Na jídlo musíte s předstihem jinak si nesednete, nenajíte. Nejhorší dovolená v mým životě !!! Hotel Hawaii paradise aqua resort naprostá katastrofa!!!

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 25%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 75%

							Výsledné hodnocení: 25%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Michal | 13.09.2021 07:15
My sme druhykrat s Fischerom a naposledy. Davame sa dokopy aj s Cechmi a podavame trestne oznamenie. Zacnem takto, sme 5 clenna rodina, 0, 10, 11 rokov a dvaja dospeli. Podmienka bola ze budeme mat izbu pre 4 a maly bude mat postielku. Rezort sa vola Tia Heights Hotels Makadi Bay. Takze po prilete a transferi do hotela sme zistili ze nas ubytovali uplne mimo hotela do aquaparku, poviem vam ze by som tu neubytoval ani personal. izba smradlava, 3 postele pre 5 ludi (samozrejme bez postielky). Takze spat na recepciu, samozrejme nam recepcny ukazal na zmluve ze od fischera bola izba objednana priamo do aquaparku!!!! Ked som sa pani M. pytal ci je aquapark v cene tak mi povedala ze to zisti ale mysli si ze je ale pritom automaticky Cechoslovakom tam davaju izby, ziadny nieje priamo v rezorte. Ale na stranke neuvadzaju ubytovanie v aquaparku! Recepcny arogantny ze izbu nam nevymeni pokial sa nezaplati dalsich 6$ za noc. S tym som nesuhlasil, nechcel nam dat kontakt na delegata ani nic riesit, proste nas ignoroval a nam neostalo nic ine ako sediet na recepcii aj s malym. Okamzite som sa svoje naklady telefonoval do Kosic pani M., ta samozrejme este nebola v praci tak som sa pustil do jej kolegyne nech nam okamzite posle delegata lebo tu spravime cirkus aky este nemali. Mimochodom s pani M. som niekolkokrat telefonoval a ani raz mi nespomenula ze by sme boli mimo hotel niekde v awuaparku. (Ten objekt bol mimo aquaparku niekde v zadu v riti). Po chvili mi praskli nervy a kedze manzelka komunikuje anglicky som ju poslal sa spytat recepcneho kolko chce ked nam da izbu, povedal ze on nase peniaze nepotrebuje ze tych 6$ za noc ked si doplatime ze nam izbu zameni, tak nam dal izbu, podstatne lepsiu ale otocenu niekto do opacnej strany od hotela a pri balkone cement a diera co sa tam prerabalo. Tak sme sa aj tak prestahovali lebo izba bola oproti povodnej luxus. dali nam aj stvrtu izbu ale postielky sme sa aj tak nedoziadali, tej postielky co pani M. tvrdila ze bude pripravena!!!! Samozrejme tato seriozna pani mi ani neodpisala na maily ake jej kolegyna nam poslala delegata a ten nam na 3 stahovanie izbu vybavil paradnu hned pri bazene a zadarmo! Vsetky Ceske rodiny co sme tu stretli boli planovsne ubytovat v tych sopach za aquaparkom, kazda rodina platila za druhu izbu cize Fischer zavadza a klame vsetkych!!! Co sa tyka hotela? V zivote sem nechodte, PRORUSKY hotel, milion rusov, vsetky programi a animacie su orientovane do Rustiny! Co sa tyka jedla je to nieco otrasne, musi byt fakt dobry den aby bolo z coho vybrat, ranajky ok ale obed a vecera uplne cele zle! Zo zaciatku sme mali napoje vsetky, asi v polovici dovolenky zacali malinovky davat az od 10:00 Asi sme mali All Inclusive iba od takeho casu!! Neskor sa mi stalo ze v Lobby bare mi rano nedali kavu a poslali ma do restiky, tam milion ludi cakalo tak som sa vratil, spravil krik a uz sa kava spravit dala! Vecer nam to iste spravil s pivom ze mame si ist do restiky, tak zene ani nedal a ked som sa ja postavil tak mi nalial, neskor prisli rusi a tym hned otvoril 8 flias a rozlieval im pivo jedna radost. Mam pocit ze sme v rusku, delegat v tomto smere nevybavil nic, do 10 si nedate ani sprite, ani kolu a ked si neotvorite usra ani kavu. Deti ked poslete pre vodu ze chcete 4 tak im daju iba 2. Jedlo otras, malo jedla, velmi chaby vyber, napoje otras este vscsi. Hotel cele zle. Obsluha arogantna, k Rusom su ok. Pristup fischera ziadny. Je im jedno ze ste niekde v afrike s malym dietatom, maju vas na haku. Linka ktoru maju akoze online mi nesla, fakt niekomu zachrani zivot tska hotline linka. PCR testy mali stat 25$ a platili sme 70€. Posledny krat s nimi niekde! Na vylety co ponukaju a maju ich nafotene ako exotiku niekde na hawai nechodte vobec, aj to je podvod a vase vyhodene peniaze. Neviem ako dlho mi tu ta recenzia vydrzi ale budem ju sem davat dookola aby ludia videli co je Fischer zac! S Fischerom nikdy viac!!!!!!!!

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 50%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 0%

							Výsledné hodnocení: 13%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Market | 09.09.2021 09:45
CK Fischer. Poprvé a naposled. Bohužel spousta cestovek zkrachovala a tak nebylo moc z čeho vybírat. Profesionalita skončila v cestovní kanceláři. Ubytování zatím snad nejhorší, co jsme kdy měli. Pokoj nevybavený, než cokoli dodali, trvalo to 3 dny. Jedním slovem děs!!!Půjčili jsme si auto, to delegát zařídil. Jen mi bylo divné, že když jsme si ho půjčili v 8 ráno, nenechali nám ho do rána. Odvezli si ho už ve 24 hodin. Informace o odletu byly také podivné. My jsme museli poslat delegátovi SMS, aby on nezapomněl nám to sdělit.... Celkově bych řekla, že pokud bych se mohla Fischerovi vyhnout, udělám to. Jediné, koho bych pochválila byli zaměstnanci, kteří nám zájezd prodávali. Byly velice ochotné....

Přístup a profesionalita: 25% Služby delegáta: 50%
Informace vs. realita: 25% Doprava: 50%

							Výsledné hodnocení: 38%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Veronika | 03.09.2021 02:49
S CK Fisher jsme letěli s partnerem poprvé. Jsme momentálně v hotelu Impressive Punta Cana, Dominikánská Republika. Když pominu hned první informaci po koupi zajezdu, že zde nebudeme mít česky mluvícího delegáta neb se před X týdny vrátil domů, s tím jsem se nějak smířila. Ovšem co nás čekalo po příjezdu na hotel už bylo moc. Prostředí hotelu je krásné, čisté, upravené. Jídlo v celku dobré,velký výběr. Kámen úrazu je moře. Člověk letí přes půl světa kvůli moři, kde se nedá ani vykoupat. Je plné smradlavých řas, které se díky změnám proudu v oceánu stále valí. Hotel tuto skutečnost řeší v celku laxně. Nicméně v moři které smrdí jak močůvka se nedalo koupat. A co je horší, tento problém se tady reší posledních X let. Jak je možné že o tom nikde není ani tečka? Další věc která nás velmi rozčilila byla, že jsme nebyli informováni o tom ze každý víkend se do hotelu nahrne tisíce dominikanců,kteří zde tráví volné dny. Což o to,že jsou hluční,nechávají po sobě bordel ale že si pak nemáte ani kde sednout na jídlo, nebo Vás dokonce nepustí do jídelny a čekáte třeba 25 minut frontu až se ti co dojedli uráčí opustit prostory jídelny .. Neuvěřitelné, katastrofa

Přístup a profesionalita: 50% Služby delegáta: 75%
Informace vs. realita: 25% Doprava: 75%

							Výsledné hodnocení: 56%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Markus | 27.08.2021 13:20
CK Fischer jsem s partnerkou využil poprvé a určitě naposledy. Ve zkratce jsme dojeli na hotel, kde my, i dalších 6 skupin zažili to stejné. Všichni měli zaplacený výhled na moře a nikdo ho nedostal. Recepční mi sdělila, že to není její problém. Po hodinovém dohadování a neustálém pohledu na moji frustrovanou a smutnou partnerku, jsem si vyhádal snad jako jediný výhled na moře. Pokoj byl celkem pěkný, ale tak ucpaný odpad v koupelně jsem snad nikde neviděl. Místo sprchového koutu byla vlastně vana. Proč ne. Jako největší fail od Fischera beru ale to, že hotel, který byl uvedený na webu CK Fischer, byl ve skutečnosti zhruba dva kilometry od hotelu, kde nás nakonec ubytovali. Jedná se tím o klamavou nabídku, proto Fischer nyní beru jako cirkus Humberto, AKA totální neprofesionalita. Když jsem psal email do CK Fischer, doposud se mi nikdo neozval. Po CK Fischer už určitě niky nešáhnu. Pěkný den všem.

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 50%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 25%

							Výsledné hodnocení: 19%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Marcela | 27.08.2021 06:38
Váhala jsem 3 měsíce, zda se takto podělit o negativní zkušenost s CK Fischer, Exim Tours a E - travel, jedna skupina ještě s CK Nev Dama ... Rodiče si objednali zájezd, otec pozval na zájezd ještě své dva sourozence, skupina lidí nad 65 let, zájezd kupoval v CK Fischer. Po 14-ti dnech poslali e-mail, že hotel neotevřel, muselo se přebukovat, nakonec hotel od Exim Tours. Přeplatek, zaslali cca po třech týdnech po několika urgencích e-mailem, nebyli mi schopni dosud vystavit žádný ODD ( do včerejšího dne, po 3 měsích) spravovala E travel, komunikace nulová. - smlouvy zaslány nepotvrzené - pokyny k odletu 2 dny před odletem ( po několika urgencích) - objednání na PCR nezadán ve smlouvě, rušilo se telefonicky u objednavatele CK Fischer ( volali z CK FIscher, že zapomněli zadat testování) nyní zpětně chtějí doplatit 2x PCR, 2x 990 Kč, ( ať potvrdím písemně, že jsme test rušili) ačkoliv se nechali testovat na vlastní náklady - organizace při příletu ( nikdo nikde, zahnali je do autobusů, nepředali obálky s informacemi ....) Dovolená proběhla celkem v pořádku. Při cestě zpět delegátka neohlídala testování, nebyla přítomna u autobusu, aby vše zkontrolovala, ani delegát na letišti, 2 h před odletem ..... na letišti je nevpustili do letadla, delegát opět nepřítomen, byl přítomen jeden šašek pro obě kanceláře, absolutně nekomunikativní, šlo zajistit testování na letišti, nikdo se nezhostil pomoci. Až po několika mých telefonátech v neděli odpoledne, kde nejste schopni se nikam dovolat, se mi podařilo najít hlavní vedoucí delegátů, která přijela na letiště, avšak už pozdě. Rodiče neumí anglicky, takže paní delegátka: musíte si zakoupit nové letenky a nocleh, to už ale není v mé kompetenci. Takže jsem kupovala z ČR nové letenky, nocleh, mezinárodní certifikáty, návratové formuláře apod. .... aby celá skupina mohla odletět domů. Nyní jsem řešila, 3 měsíce, aby mi zaslali řádné vyúčtování ( to až když jsem kontaktovala tiskového mluvčího, my byli schopni reagovat) protože mi neseděl vrácený přeplatek, a opět moment překvapení, naúčtovali 2x 990 Kč za PCR testy, ačkoliv se testovali samostatně, my však máme smlouvy s razítky ( opět jsem vyžádala smlouvu potvrzenou ) bez testů. Volala jsem zpět na CK Fišer a pán za přepážkou mi sdělil, že už s tím nemá co společného:-D Psala jsem stížnost - výsměch. Jedním slovem shrnutí: KATASTROFA, absolutně neprofesionální přístup. Nejsmutnější na tom všem je, že se nemůžete bránit, už dávno neplatí proklientský přístup, náš zákazník náš pán. Ještě jsem se s takovým chováním nesetkala. Mohu jen skálopevně sdělit, že s touto skupinou již nikam nevycestujeme! Prosím, podporujme slušné firmy, slušné lidi, protože v této nehezké době je třeba se spojit a nenechat vyhrát toto chování tyto lidé....

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 25%

							Výsledné hodnocení: 6%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Eri r | 19.08.2021 15:15
Bohužel mam taky první i spatnou zkušenost z CK Fischer. Objednala jsem si zájezd do Řecka, všechno probíhalo v pořádku, samozřejmě když platíte jim peníze vy. Jak teď kom jsou ti opatřeni tak musela jsem jet z manželem na PCR test, jelikož na letišti bylo potřeba doložit. Ale mněla jsem z tím problém na ocko.uzis.cz, neposlali certifikát, že jsem negativní. Pouze mněla jsem potvrzeni v češtině které není platné pro Řecko, jelikož potřebuji v angličtině. Takže nevěděla jsem jak dopadne dovolena. Samozřejmě před tím než jsem objednala zájezd ptala jsem se ohledně storna, a by se člověk ujistil jak to dopadne. Bylo mi řečeno, že i v den odletu můžete to bez problém stornovat, pokud si koupíte pojištěni, do kterého vchodí storno a že jsou tam procenta které CK si strhne. Tak jsem z tím souhlasila a koupila zájezd. Ale když jsem se dovolala, v den odletu, po 15 minutách na pobočku a začala jsem řešit problém, protože nemněla jsem certifikát, bylo mi řečeno že nevracejí nic, z důvodu že nikdo není z nás nemocny na Covid. I když jsem mněla v pojištěni to storno. Nicméně dostala jsem od doktora potvrzeni že jsem negativní na Covid a dopadlo to v pořádku na letišti. (Taky je dobra zkušenost, pokud nedostanete ten certifikát, ohledně PCR testu, ihned to řešte, protože já to nedostala ani po týdnu. A věřte mne jsou pěkně nervy, když si pomyslíš na tom že kvůli jednomu papíru, propadne ti dovolena skoro za 30 000 kč). Do hotelu dorazili jsme v pořádku. A teď tam nás čekalo obrovské překvapeni. Nedostali jsme ten pokoj ( teda dvoulůžkový, z wifi, TV a hlavně teplou vodou) který jsme si zaplatili. Pokoj do kterého nás strčily byl daleko od restauraci a recepci, ale to není ani důležité. V pokoji žádné zařízeni: televizi stara ještě z 90-x let popraskaná/nefunkční, wifi tam vůbec nefungoval. Jakože člověk si řekne, přijdeš na dovolenu tak nebudeš na netu nebo v televizi sedět a užívat si volno ne. Ale když přijdeš večer a chceš si odpočinout, tak se nebudeš dívat do stropu nebo na zdi. Druhy den na hotelu byl ještě lepší, přišly jsme na pokoj a chtěli jsme se sprchovat, tam na s cekalo překvápko, tekla ledová voda a ještě mne vlezl obrovsky pavouk do sprchy. Myslela jsem si že propustím vodu poteče tepla, radši bych to neděla, tekla čím dal tím víc studena. Pak nám už ruply nervy chtěli jsme se postěžovat delegátce, nestihly jsme něco říct, ona ihned vyměníme vám pokoj. Jako věděla kam nás strčily ale čekali že to projde. Protože ne každý bude se stěžovat ale mněli by. Jakože my zaplatíme za lepší pokoj a oni se domluví úplně za jiny a horši. Sepsali jsme reklamaci a chtěli jsme nechat na recepci pro delegátku, tak jedna recepční, která pochopila pouze slovo “reklamace“, ihned za námi přiběhla, že nám pokoj nevymění, jelikož je to „lepší kvalita“ pokojů a jsou dražší. A kdo za to bude platit, protože pochopila ze reklamujeme hotel a ne Fischer. Řekla jsem ji pouze ze je to problém CK a že platit za to budou oni. Takže aby jste věděli že pěkně podvádí zákazníku. Nedoporučují v žádném případě

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 50%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 25%

							Výsledné hodnocení: 19%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Jolana | 16.08.2021 10:48
S CK Fischer jsem jela na dovolenou poprvé a naposledy. Pět dní před odletem náš pobyt zrušili, a tak jsme si museli zarezervovat jiný termín. Byli jsme na Angela beach hotel na Corfu. Cestovka nám za zrušení prvotního letu nedala žádnou kompenzaci. Ubytovali nás v nejhorším pokoji, jelikož ty lepší byly pro rodiny s dětmi a my byli pouze 2. Už před odletem jsem žádala o výhled na moře či na bazén (v nabídce byl ještě výhled do zahrady), my však dostali výhled na cestu. Delegátka k zastižení nebyla (kromě 1. dne). Ubytování nás zklamalo, jelikož jsme si dopředu řekli, jaký pokoj chceme. CK Fischer to však nezařídila, prostě hrůza. První dva dny vůbec netekla teplá voda.

Přístup a profesionalita: 25% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 25% Doprava: 50%

							Výsledné hodnocení: 25%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Rochová Pavla | 25.07.2021 16:24
Týdeníky zájezd Primorsko,hotel Perla Beach,naprostá spokojenost 100% služby.

Přístup a profesionalita: 100% Služby delegáta: 100%
Informace vs. realita: 100% Doprava: 100%

							Výsledné hodnocení: 100%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Marcela | 05.03.2021 08:41
S CK Fischer jsme byli na dovolené již po několikáté. Většinou jsme byli se službami spokojeni, nutno však říct, že jsme dosud neměli žádné nadstandardní požadavky. Letos jsme si vybrali letovisko MARSA ALAM (EG), hotel Albatros Sea World. Až do chvíle, než jsme oslovili CK s požadavkem prodloužení pobytu. Původně 11 dnů (odlet středa) na 15 dnů (odlet sobota). Požádali jsme o nacenění možných variant. Ze všech co jsme obdrželi se jevila nejlépe možnost přebukování letenky za 1500/osoba s tím, že prodloužení pobytu budeme řešit přímo s hotelem. Ve chvíli kdy nám tuto možnost potvrdili jsme okamžitě odeslali peníze za přebukování a začali jsme řešit ostatní (prodloužení pobytu v hotelu, parkování na letišti a pojištění). Všichni nám velmi rychle a profesionálně vyšli vstříc. Bohužel potom jsme toto absolvovali se ozval znovu FISCHER s tím, že přebukování není možné a musíme si zakoupit nové letenky v ceně 8000/osoba. To samozřejmě značně změnilo situaci. Takže jsme se rozhodli, že si pobyt prodlužovat nebudeme. Toto jednání mi přijde značně neprofesionální a musím říct, že pokud bych měla ještě někdy v budoucnu využít služby nějaké CK tak to rozhodně FISCHER nebude. Co se týká služeb delegátky-slečny Kláry, tak to také úplně není člověk na svém místě. Za pobyt jsme ji viděli jednou, nástěnka CK rozhodně nebyla aktualizovaná a velmi podstatná věc v současné situaci je dodávání aktuálních informací a tam bych řekla že je největší kámen úrazu. Shrnutí: hotel pěkný, pobyt zde mohu doporučit nicméně s jinou CK.

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 50%

							Výsledné hodnocení: 13%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Monika | 16.02.2021 22:13
S Fischerem jsem letěla poprvé do Ras Al Khaimah, nemohu nic vytknout, vše dokonalé, jen mladá slečna nebo paní delegátka Dominika, trochu mimo realitu, podávala milné informace, i přes to že bydlela na našem hotelu Doubletree Hilton, tak jsme ji viděli jen jednou, veškeré informace nám šoupala pod dveře.Lítám už 17 let od jiných cestovek, myslím si že by mohla být více vidět. Jinak na whasappu byla kdykoliv i když jste ji napsali sms tak odpověděla.

Přístup a profesionalita: 100% Služby delegáta: 50%
Informace vs. realita: 75% Doprava: 100%

							Výsledné hodnocení: 81%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Milada Nedbálková | 24.09.2020 11:47
Dobrý den, jsem zklamaná z jednání CK Fischer. Koupila jsem si jako jejich stálý klient zájezd na Krétu pro sebe a pro syna za téměř 60.000,- Kč na týden. Dostali jsme plesnivý a zapáchající pokoj, který rozhodně neodpovídá 5*. Když jsem ho reklamovala s přiloženými fotografiemi, odpověděla mi paní Juhosová z CK Fischer emailem, že musím počítat s pracovní ležérností Řeků a s vlhkostí přímořského vzduchu. Na zdech černé krátery a opadaná omítka s plísní. Pokoje CK Fischerem prezentované absolutně neodpovídají realitě na místě.

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 75%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 50%

							Výsledné hodnocení: 31%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Jiří | 05.03.2020 21:16
Týdenní zájezd do Rotana Salalah Resort v Ománu od 23.2.2020. Cena na faktuře byla o několik tisíc vyšší než cena sjednaná telefonicky. Na dotaz mi bylo řečeno, že to tak mají v systému a pokud se mi to nelíbí, tak mají jiné zájemce a mám smůlu. Zajímavý systém připomínající spíše podvodné jednání. Podivné dohadování ohledně ceny čtyřletého a dvouletého dítěte na přistýlce. Původně požadovali plnou cenu, pak byla možná sleva a do třetice to opět změnili. Rovněž jsem byl CK Fischer ubezpečen, že po celou dobu letecké přepravy bude zajištěno stravování. Ve skutečnosti jsme dostali v 11 hodin dopoledne sendvič a pak už nic. Nebylo si možno ani nic koupit a v hotelu byla jídelna už zavřená, takže další jídlo až druhý den ráno. 20 hodin bez jídla dospělý člověk to přežije, ale pro malé děti je to problém. Při zpátečním odbavení na letišti jsme museli čekat ¾ hodiny ve frontě na letišti. Delegát CK Fischer se opodál vybavoval s klientkami, zatímco děti brečely. Čekal bych, že nám zajistí přednostní odbavení. Když to shrnu, tak CK Fischer je nepřátelská k dětem a nedoporučuji ji pro rodiny s dětmi. Kvalita ubytování, stravovaní, pláž, bazén a ochota hotelového personálu na velmi dobré úrovni. Hotel mohu vřele doporučit, ale cestu si zajistěte sami nebo s jinou CK.

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 50%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 50%

							Výsledné hodnocení: 25%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Luděk | 14.10.2019 14:37
Zajezd na 15 dní na ostrov Kos byl zakoupen přes web zájezdy.od cestovky Fischer....odlet zpět byl planoven večer na 2.10.2019.K samotnemu zajezdu velkých vyhrad není, při posledním setkaní s delegatkou od Fischera jsme se jen nahodou optali na hodinu a den odletu zda platí, nevěděla začala hledat kdesi na netu, a nakonec oznamila , že odlet je už ráno okolo 6 hodiny raní...Neoptat se , asi bychom zustali a museli si letenku zpět zakoupili, a navic nam zkratila cestovka pobyt o den s vysvětlením že nema žadna volná letadla a tohle je poslední....Odlet samozřejmě bez snídaně, ta zařízena nebyla,,,Maně jsem si vzpoměl na dobu kdy cestovku vlastnil ještě pan Fischer a kdy jsme s ní létali s maximalní spokojeností., Už nikdy bychom s ni nikdy neletěli....

Přístup a profesionalita: 25% Služby delegáta: 25%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 50%

							Výsledné hodnocení: 25%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a cestovatelka888 | 20.08.2019 11:17
Pro dovolenou v Egyptě, Marsa Alam jsme si vybrali cestovní kancelář Fisher, protože jsme věřili, že se o své klienty v případě problémů postará. Dovolená v Royal Tulip resort byla opravdu skvělá. Všude čisto, ochotný a milý personál, krásné moře, skvělé bazény. S drobnými problémy nám ochotně pomohla zdejší delegátka Klára Paterová a tak jsme si užili opravdu super dovolenou. Na letišti nás a dalších asi čtyřicet klientů čekala studená sprcha. Po asi hodinovém čekání na odbavení před námi uzavřeli přepážky, že už nejsou místa v letadle.Nikdo z nás nechápal, jak je to možné, když máme letenky do Brna zaplacené. Řekli nám, že asi za čtyři a půl hodiny odlétají dvě letadla do Prahy a buď poletíme tam nebo ať si děláme, co chceme. Byli jsme šokovaní, bezradní a naštvaní. Nezbylo nám ale nic jiného, než letět do Prahy a to dokonce spousta párů byla rozdělena do různých letadel, tak ani neletěli spolu. Po příletu do Prahy nám zajistili odvoz autobusem do Brna, což bylo také v pátek po D1 hodně vyčerpávající. Nechtěli jsme si takové jednání líbit a protože se odmítnutí nástupu do letadla musí reklamovat přímo u letecké společnosti, zkusili jsme kontaktovat firmy, které se tímto vymáháním zabývají. Když však zjistili, že se jedná o dopravce ONUR, odmítli se tím zabývat. Mysleli jsme si, že se nás teda nikdo nezastane a proto nás velmi mile překvapilo, když nám zavolali zástupci Fishera, že v této mimořádné situaci nás odškodní sami a do dvou dnů jsme měli peníze na účtu. Tímto nám dokázali, že jim opravdu záleží na spokojenosti klientů a že jsme jim důvěřovali právem. Na další dovolenou si tedy určitě vybereme opět Fisher.

Přístup a profesionalita: 100% Služby delegáta: 100%
Informace vs. realita: 100% Doprava: 75%

							Výsledné hodnocení: 94%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Jarda | 06.07.2019 17:12
V loni jsme byli s CK Fischer na dovolené v Bulharsku. Vše bylo z počátku v pořádku, delegátka nám dala pokyny a mimo jiné nám řekla, že pokud budeme cokoliv potřebovat, můžeme volat i v noci, že má telefon stále při sobě. Jednoho dne ve 3 h. ráno jsme pro syna akutně potřebovali lékařskou pomoc. Volali jsme 6x delegátce, ale nebrala telefon. Ozvala se nám až ráno v 9 h. Když jsme ji řekli, že syn skončil na kapačkách a že budeme potřebovat pomoc s překládáním při další návštěvě lékaře, tak nám odpověděla, že nemá čas, že jede s klienty na výlet. Vše jsme proto opět řešili stejně jako v noci s asistenční službou, kde bylo vše na profesionální úrovni. Po návratu do ČR jsme provedli reklamaci a CK se nám skoro vysmála. Prý se synovi vlastně nic nestalo a delegátka prý neměla signál. To jsme odmítli s tím, že máme lékařskou zprávu, a že kdyby neměla signál, tak nám telefon nevyzvání, ale ozve se, že je volaný nedostupný. Na tohle již CK nereagovala. Udělejte si sami úsudek o této CK. Za nás již nikdy více.

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 75%

							Výsledné hodnocení: 19%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Jiří Dobeš | 17.06.2019 11:12
NIKDY VÍCE S CK FISCHER ANI S CK NEW-DAMA Jiří Dobeš, špatná zkušenost s dovolenou s CK Fischer (New-Dama): absolvovali jsme dovolenou s CK Fischer (smlouva došla následně s CK New-Dama). Egypt, 20.4. - 27.4.2019, hotel Long Beach. Leteckou dopravu zajišťovala společnost SmartWings. Odlet byl plánovaný dne 20.4.2019 v 11:10 z letiště Brno - Tuřany. Odlet měl nakonec zpoždění cca 7 hodin. Následně se CK Fischer zachovala doslova "tragicky". Nejenže absolutně nespolupracuje při reklamaci zpoždění letu (smlouva s CK je přitom uzavřena včetně letecké dopravy), ale odmítá se i s leteckou společností o tomto problému bavit. Nechá tak veškeré dohadování na klientovi, který jí zaplatil i leteckou dopravu včetně provize pro CK. Následně jsme v hotelu v cílové destinaci (Egypt, Hurghada), kam jsme se měli dostat cca v 16 hodin, nedostali nasmlouvanou All Inclusiv večeři. Do hotelu jsme se dostali až v 00:15 hod. dne 21.4.2019 oproti 20.4. Delegátka na místě nebyla, nikdo nám nic nedomluvil. Stejně i při odjezdu dne 27.4. ve 02:15 hodin jsme nedostali ani balíček se snídaní na cestu. Přitom 27.4. je den, kdy máte mít ještě poskytované a uhrazené služby v hotelu. Reklamoval jsem tyto nedostatky s CK Fischer. Absolutně žádná možnost dohody, ani přiznání pochybení. Proto doporučuji všem případným zájemcům o dovolenou s CK FISCHER nebo s CK NEW-DAMA. S těmito CK nikdy více. Vyberte si jinou cestovní kancelář. CK FISCHER se chová přezíravě k zákazníkům a jediné co ji zajímá jsou vaše peníze. Služby dále neplní a není ochotná ani uznat reklamace.

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 50%
Informace vs. realita: 25% Doprava: 0%

							Výsledné hodnocení: 19%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a mrkvová | 26.04.2019 12:22
Dne 18.4.2019jsem si od ck Fischer objednala zájezd do Egypta s odletem 27.4.19 z Ostravy.7 dnů před odletem nepřišly žádné pokyny k odletu tak jsem psala prodejci,přišla odpověd ,že mi určitě pokyny příjdou v útery 23.4.protože jsou svátky,potom psali že se na pokynech pracuje,pak ,že nemají potvrzeni od letecké společností,potom mi volal pán Čížek a ujištoval mě ,,že pokyny budu mít určitě 24.4.ráno,poté mi telefonoval,že se nemusím bát,že je vše v pořádku ,ale ještě neví čas ,ale určitě 25.4.ráno budou vše vědět 25.4.v 11.30mě ujištoval že vše zjísti a za chvíli se ozve,let z ostravy bude možná o 1h-2 opožděn ale kolega mi do 15h.da přesné info.Ve 14.30 mi zavolal kolega ze náš let je přesunutý do Prahy!! odlet 27.4. v 19h.Tomu se říká seriozní jednání nebo podvod?V jiných ck o přesunu klientu z ostravy do Prahy nic neví!!Je to nehorázné neomluvitelné jednání ze strany Fisher a to jsem je několikkrát ujištovala,že poletíme jedině z Ostravy !!Prý nam dají 500kč na osobu dopravné,taková drzost!Neudělal náhodou někdo chybu s místem odletu?Měli jen výmluvy!Tak,že na místo naplánované dovolené spousta komplikací a místo koupání v moři v dešti!S ck Fischer už v životě nikdy!!!Jsou to lháři a podvodníci.Museli vědět vše dopředu !

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 0%

							Výsledné hodnocení: 0%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Josef Chladil | 19.01.2019 15:46
Na podzim 2017 jsem objednal zájezd pro 2 osoby do Řecka podle katalogu za cenu 33180Kč. Agentka CK mi nabídla výhodné ubytování s výhledem na moře za navýšení ceny o 1000Kč. Následně asi za týden byla podepsána smlouva s navýšenou cenou, ale bez poznámky, že se jedná o lepší ubytování. Smlouvu jsem. podepsal, přehlédl nedostatek ve smlouvě a následně zaplatil, ovšem nakonec jsme bydleli takřka ve sklepě bez výhledu. Jakékoliv moje důkazy a dovolání na původní cenu CK FISCHER v rámci reklamace neřešil a vysvětlením navýšení o 1000Kč se nezabýval. Sice zde byla moje chyba, ale ztráta naší důvěry v tuto cestovku jim za to asi stála. S CK FISCHER nikdy více.

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 25%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 50%

							Výsledné hodnocení: 19%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Drahoslava Homolková | 26.10.2018 19:25
Před týdnem jsem si u Fisher vyhledala na příští rok dovolenou na Grand Canaria, s paní jsme domluvili termín a rezervaci. Na druhý den jsme doplnili drobnosti a čekala jsem na instrukce k platbě. V pozdějších hodinách mi paní volá a že došlo k omylu že někdo špatně nacenil tento zájezd!!! to byl asi nějaký reklamní trik ne??!! Totíž cena z 18000 vzrostla na 26000 a že mi dají slevu 2000. To si dělají srandu ze mě??? Chápu že se někdo splete ale tu kompenzaci bych očekávala trochu jinou a to nemluvím o tom že jsem na odpověd čěkala dva dny. Tak že za mě už NIKDY SI OD FISCHERU ZÁJEZD NEKOUPÍM!!!! HOMOLKOVÁ

Přístup a profesionalita: 50% Služby delegáta: 50%
Informace vs. realita: 50% Doprava: 50%

							Výsledné hodnocení: 50%

							

Seznam-Cestovek.cz

Poslední recenze

Blue Style
★★★★★
Fischer
★★★★★
Blue Style
★★★★★
Metal
★★★★★
Čedok
★★★★★