Recenze cestovní kanceláře
Fischer

Průměrné hodnocení: 31%
★★★★★

					

Důležité upozornění


V souvislosti s mimořádnou situací způsobenou COVID-19 jsme při každé CK otevřeli diskusní fórum, do kterého můžete napsat svou zkušenost.


Pokud chcete hodnotit zájezdy a služby CK do 15.03.2020, můžete přidat svou recenzi.

					



Přístup a profesionalita
Služby delegáta
Uvedené informace vs. realita
Doprava
Přidat fotky mohou jen registrovaní uživatelé.
Vybrat fotku (1/2) Vybrat fotku (2/2)

Prosím, pozorně zkontrolujte všechna pole. Po přidání recenzi nemožno upravit!

Přidáním recenze vyjádřujete souhlas s Pravidly používání.





			
Upozornění: Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru RecenzeCestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.

					
★★★★★
Recenzi napsal/a Jiří | 05.03.2020 21:16
Týdenní zájezd do Rotana Salalah Resort v Ománu od 23.2.2020. Cena na faktuře byla o několik tisíc vyšší než cena sjednaná telefonicky. Na dotaz mi bylo řečeno, že to tak mají v systému a pokud se mi to nelíbí, tak mají jiné zájemce a mám smůlu. Zajímavý systém připomínající spíše podvodné jednání. Podivné dohadování ohledně ceny čtyřletého a dvouletého dítěte na přistýlce. Původně požadovali plnou cenu, pak byla možná sleva a do třetice to opět změnili. Rovněž jsem byl CK Fischer ubezpečen, že po celou dobu letecké přepravy bude zajištěno stravování. Ve skutečnosti jsme dostali v 11 hodin dopoledne sendvič a pak už nic. Nebylo si možno ani nic koupit a v hotelu byla jídelna už zavřená, takže další jídlo až druhý den ráno. 20 hodin bez jídla dospělý člověk to přežije, ale pro malé děti je to problém. Při zpátečním odbavení na letišti jsme museli čekat ¾ hodiny ve frontě na letišti. Delegát CK Fischer se opodál vybavoval s klientkami, zatímco děti brečely. Čekal bych, že nám zajistí přednostní odbavení. Když to shrnu, tak CK Fischer je nepřátelská k dětem a nedoporučuji ji pro rodiny s dětmi. Kvalita ubytování, stravovaní, pláž, bazén a ochota hotelového personálu na velmi dobré úrovni. Hotel mohu vřele doporučit, ale cestu si zajistěte sami nebo s jinou CK.

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 50%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 50%

							Výsledné hodnocení: 25%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Luděk | 14.10.2019 14:37
Zajezd na 15 dní na ostrov Kos byl zakoupen přes web zájezdy.od cestovky Fischer....odlet zpět byl planoven večer na 2.10.2019.K samotnemu zajezdu velkých vyhrad není, při posledním setkaní s delegatkou od Fischera jsme se jen nahodou optali na hodinu a den odletu zda platí, nevěděla začala hledat kdesi na netu, a nakonec oznamila , že odlet je už ráno okolo 6 hodiny raní...Neoptat se , asi bychom zustali a museli si letenku zpět zakoupili, a navic nam zkratila cestovka pobyt o den s vysvětlením že nema žadna volná letadla a tohle je poslední....Odlet samozřejmě bez snídaně, ta zařízena nebyla,,,Maně jsem si vzpoměl na dobu kdy cestovku vlastnil ještě pan Fischer a kdy jsme s ní létali s maximalní spokojeností., Už nikdy bychom s ni nikdy neletěli....

Přístup a profesionalita: 25% Služby delegáta: 25%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 50%

							Výsledné hodnocení: 25%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a cestovatelka888 | 20.08.2019 11:17
Pro dovolenou v Egyptě, Marsa Alam jsme si vybrali cestovní kancelář Fisher, protože jsme věřili, že se o své klienty v případě problémů postará. Dovolená v Royal Tulip resort byla opravdu skvělá. Všude čisto, ochotný a milý personál, krásné moře, skvělé bazény. S drobnými problémy nám ochotně pomohla zdejší delegátka Klára Paterová a tak jsme si užili opravdu super dovolenou. Na letišti nás a dalších asi čtyřicet klientů čekala studená sprcha. Po asi hodinovém čekání na odbavení před námi uzavřeli přepážky, že už nejsou místa v letadle.Nikdo z nás nechápal, jak je to možné, když máme letenky do Brna zaplacené. Řekli nám, že asi za čtyři a půl hodiny odlétají dvě letadla do Prahy a buď poletíme tam nebo ať si děláme, co chceme. Byli jsme šokovaní, bezradní a naštvaní. Nezbylo nám ale nic jiného, než letět do Prahy a to dokonce spousta párů byla rozdělena do různých letadel, tak ani neletěli spolu. Po příletu do Prahy nám zajistili odvoz autobusem do Brna, což bylo také v pátek po D1 hodně vyčerpávající. Nechtěli jsme si takové jednání líbit a protože se odmítnutí nástupu do letadla musí reklamovat přímo u letecké společnosti, zkusili jsme kontaktovat firmy, které se tímto vymáháním zabývají. Když však zjistili, že se jedná o dopravce ONUR, odmítli se tím zabývat. Mysleli jsme si, že se nás teda nikdo nezastane a proto nás velmi mile překvapilo, když nám zavolali zástupci Fishera, že v této mimořádné situaci nás odškodní sami a do dvou dnů jsme měli peníze na účtu. Tímto nám dokázali, že jim opravdu záleží na spokojenosti klientů a že jsme jim důvěřovali právem. Na další dovolenou si tedy určitě vybereme opět Fisher.

Přístup a profesionalita: 100% Služby delegáta: 100%
Informace vs. realita: 100% Doprava: 75%

							Výsledné hodnocení: 94%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Jarda | 06.07.2019 17:12
V loni jsme byli s CK Fischer na dovolené v Bulharsku. Vše bylo z počátku v pořádku, delegátka nám dala pokyny a mimo jiné nám řekla, že pokud budeme cokoliv potřebovat, můžeme volat i v noci, že má telefon stále při sobě. Jednoho dne ve 3 h. ráno jsme pro syna akutně potřebovali lékařskou pomoc. Volali jsme 6x delegátce, ale nebrala telefon. Ozvala se nám až ráno v 9 h. Když jsme ji řekli, že syn skončil na kapačkách a že budeme potřebovat pomoc s překládáním při další návštěvě lékaře, tak nám odpověděla, že nemá čas, že jede s klienty na výlet. Vše jsme proto opět řešili stejně jako v noci s asistenční službou, kde bylo vše na profesionální úrovni. Po návratu do ČR jsme provedli reklamaci a CK se nám skoro vysmála. Prý se synovi vlastně nic nestalo a delegátka prý neměla signál. To jsme odmítli s tím, že máme lékařskou zprávu, a že kdyby neměla signál, tak nám telefon nevyzvání, ale ozve se, že je volaný nedostupný. Na tohle již CK nereagovala. Udělejte si sami úsudek o této CK. Za nás již nikdy více.

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 75%

							Výsledné hodnocení: 19%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Jiří Dobeš | 17.06.2019 11:12
NIKDY VÍCE S CK FISCHER ANI S CK NEW-DAMA Jiří Dobeš, špatná zkušenost s dovolenou s CK Fischer (New-Dama): absolvovali jsme dovolenou s CK Fischer (smlouva došla následně s CK New-Dama). Egypt, 20.4. - 27.4.2019, hotel Long Beach. Leteckou dopravu zajišťovala společnost SmartWings. Odlet byl plánovaný dne 20.4.2019 v 11:10 z letiště Brno - Tuřany. Odlet měl nakonec zpoždění cca 7 hodin. Následně se CK Fischer zachovala doslova "tragicky". Nejenže absolutně nespolupracuje při reklamaci zpoždění letu (smlouva s CK je přitom uzavřena včetně letecké dopravy), ale odmítá se i s leteckou společností o tomto problému bavit. Nechá tak veškeré dohadování na klientovi, který jí zaplatil i leteckou dopravu včetně provize pro CK. Následně jsme v hotelu v cílové destinaci (Egypt, Hurghada), kam jsme se měli dostat cca v 16 hodin, nedostali nasmlouvanou All Inclusiv večeři. Do hotelu jsme se dostali až v 00:15 hod. dne 21.4.2019 oproti 20.4. Delegátka na místě nebyla, nikdo nám nic nedomluvil. Stejně i při odjezdu dne 27.4. ve 02:15 hodin jsme nedostali ani balíček se snídaní na cestu. Přitom 27.4. je den, kdy máte mít ještě poskytované a uhrazené služby v hotelu. Reklamoval jsem tyto nedostatky s CK Fischer. Absolutně žádná možnost dohody, ani přiznání pochybení. Proto doporučuji všem případným zájemcům o dovolenou s CK FISCHER nebo s CK NEW-DAMA. S těmito CK nikdy více. Vyberte si jinou cestovní kancelář. CK FISCHER se chová přezíravě k zákazníkům a jediné co ji zajímá jsou vaše peníze. Služby dále neplní a není ochotná ani uznat reklamace.

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 50%
Informace vs. realita: 25% Doprava: 0%

							Výsledné hodnocení: 19%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a mrkvová | 26.04.2019 12:22
Dne 18.4.2019jsem si od ck Fischer objednala zájezd do Egypta s odletem 27.4.19 z Ostravy.7 dnů před odletem nepřišly žádné pokyny k odletu tak jsem psala prodejci,přišla odpověd ,že mi určitě pokyny příjdou v útery 23.4.protože jsou svátky,potom psali že se na pokynech pracuje,pak ,že nemají potvrzeni od letecké společností,potom mi volal pán Čížek a ujištoval mě ,,že pokyny budu mít určitě 24.4.ráno,poté mi telefonoval,že se nemusím bát,že je vše v pořádku ,ale ještě neví čas ,ale určitě 25.4.ráno budou vše vědět 25.4.v 11.30mě ujištoval že vše zjísti a za chvíli se ozve,let z ostravy bude možná o 1h-2 opožděn ale kolega mi do 15h.da přesné info.Ve 14.30 mi zavolal kolega ze náš let je přesunutý do Prahy!! odlet 27.4. v 19h.Tomu se říká seriozní jednání nebo podvod?V jiných ck o přesunu klientu z ostravy do Prahy nic neví!!Je to nehorázné neomluvitelné jednání ze strany Fisher a to jsem je několikkrát ujištovala,že poletíme jedině z Ostravy !!Prý nam dají 500kč na osobu dopravné,taková drzost!Neudělal náhodou někdo chybu s místem odletu?Měli jen výmluvy!Tak,že na místo naplánované dovolené spousta komplikací a místo koupání v moři v dešti!S ck Fischer už v životě nikdy!!!Jsou to lháři a podvodníci.Museli vědět vše dopředu !

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 0%

							Výsledné hodnocení: 0%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Josef Chladil | 19.01.2019 15:46
Na podzim 2017 jsem objednal zájezd pro 2 osoby do Řecka podle katalogu za cenu 33180Kč. Agentka CK mi nabídla výhodné ubytování s výhledem na moře za navýšení ceny o 1000Kč. Následně asi za týden byla podepsána smlouva s navýšenou cenou, ale bez poznámky, že se jedná o lepší ubytování. Smlouvu jsem. podepsal, přehlédl nedostatek ve smlouvě a následně zaplatil, ovšem nakonec jsme bydleli takřka ve sklepě bez výhledu. Jakékoliv moje důkazy a dovolání na původní cenu CK FISCHER v rámci reklamace neřešil a vysvětlením navýšení o 1000Kč se nezabýval. Sice zde byla moje chyba, ale ztráta naší důvěry v tuto cestovku jim za to asi stála. S CK FISCHER nikdy více.

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 25%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 50%

							Výsledné hodnocení: 19%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Drahoslava Homolková | 26.10.2018 19:25
Před týdnem jsem si u Fisher vyhledala na příští rok dovolenou na Grand Canaria, s paní jsme domluvili termín a rezervaci. Na druhý den jsme doplnili drobnosti a čekala jsem na instrukce k platbě. V pozdějších hodinách mi paní volá a že došlo k omylu že někdo špatně nacenil tento zájezd!!! to byl asi nějaký reklamní trik ne??!! Totíž cena z 18000 vzrostla na 26000 a že mi dají slevu 2000. To si dělají srandu ze mě??? Chápu že se někdo splete ale tu kompenzaci bych očekávala trochu jinou a to nemluvím o tom že jsem na odpověd čěkala dva dny. Tak že za mě už NIKDY SI OD FISCHERU ZÁJEZD NEKOUPÍM!!!! HOMOLKOVÁ

Přístup a profesionalita: 50% Služby delegáta: 50%
Informace vs. realita: 50% Doprava: 50%

							Výsledné hodnocení: 50%

							

Seznam-Cestovek.cz

Poslední recenze

Azzurro
★★★★★
Delfín travel
★★★★★
Delfín travel
★★★★★
Fischer
★★★★★
Blue Style
★★★★★