Recenze cestovní kanceláře
Exim Tours

Průměrné hodnocení: 16%
★★★★★

					

Důležité upozornění


V souvislosti s mimořádnou situací způsobenou COVID-19 jsme při každé CK otevřeli diskusní fórum, do kterého můžete napsat svou zkušenost.


Pokud chcete hodnotit zájezdy a služby CK do 15.03.2020, můžete přidat svou recenzi.

					



Přístup a profesionalita
Služby delegáta
Uvedené informace vs. realita
Doprava
Přidat fotky mohou jen registrovaní uživatelé.
Vybrat fotku (1/2) Vybrat fotku (2/2)

Prosím, pozorně zkontrolujte všechna pole. Po přidání recenzi nemožno upravit!

Přidáním recenze vyjádřujete souhlas s Pravidly používání.





			
Upozornění: Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru RecenzeCestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.

					
★★★★★
Recenzi napsal/a Milena Velová | 05.02.2020 19:27
S Eximem jsme cestovali již několikrát a vždy jsme byli spokojeni. Zájezdy jsme kupovali vždy na pobočkách. Letos poprvé jsme zakoupili zájezd online a po nepříjemné zkušenosti s uplatněním slevy jsme se rozhodli varovat ostatní cestovatele. Pokud jste klientem VZP a členem KPZ nemáte online možnost uplatnit slevu, kterou VZP nabízí. TAKŽE DÁVEJTE SI POZOR A KUPUJTE A UPLATŇUJTE SLEVU POUZE NA POBOČKÁCH EXIMU. Milena a Petr

Přístup a profesionalita: 50% Služby delegáta: 50%
Informace vs. realita: 50% Doprava: 50%

							Výsledné hodnocení: 50%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Richard | 03.01.2020 08:14
Nedoporučuji CK Exim Tours po vlastní zkušenosti z dovolené v resortu green Garden v turecku, veliké zklamání z osoby pana delegáta po kterém jsme vlastně vůbec nic nechtěly jenom poradit kam zajít na výlet a jak to chodí v hotelu kde jsme byly ubytování pan delegát nás odbyl slovy že máme jít kam chceme že nás nedrží a jestli se chceme dozvědět něco o hotelu tak se máme zeptat na recepci po této zkušenosti jsme pana delegáta raději obcházeli obloukem a nevěřím že kdyby nastal nějaký problém že by nám pomohl. Dále mi přišlo nefér že po příjezdu do hotelu jsme museli 8hodin čekat na ubytování v hotelové hale otřesný zážitek

Přístup a profesionalita: 50% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 50%

							Výsledné hodnocení: 25%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Dana | 02.01.2020 20:04
Již nikdy více s Exim Tour. Cestovka, která Vám definitivně zkazí vánoce. Již předem jsme zaplatili takzvanou Kapverskou taxu , cena za osobu od Eximu 1300 Kč (100% přirážka oproti platbě přímo na Kapverdách), tak při příletu na Boa Vistu zaplacena nebyla (ač byla vyúčtována na voucheru) a byl nám odmítnut vstup do země. Protože jsme starší lidé a neumíme jazyk, jezdíme s CK, která zajišťuje česky mluvícího delegáta. Sice jsme měli "zaplaceného "česky mluvícího delegáta, on se ani neobtěžoval na vyzvání celníků za námi přijít, ač stál cca100 m od nás. Pomohli nám cizí lidé z CK z Německa. Našeho delegáta zajímalo pouze, co si objednáme později za výlet, protože z něj měl procenta! O letu, a letecké společnosti ani nemluvím, jedním slovem "KATASTROFA". Prostě Exim Tours už NIKDY! Ani krásný rezort a super služby místního personálu už nic nezachránilo, dovolená byla zkažena!

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 0%

							Výsledné hodnocení: 0%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Monika Kývalová | 16.12.2019 10:48
Chtěla bych se s Vámi podělit o svou velmi negativní zkušenost s CK Exim Tours, zejména s přístupem jejich místního delegáta. S touto CK jsem v červnu 2019 cestovala do tuniského Hammametu do hotelu Houda Yasmine Hammamet. Hned první večer mého pobytu jsem byla v Hammametu fyzicky napadena a okradena o kabelku (naštěstí to skončilo pouze drobnými oděrkami a pohmožděninami). Bohužel v kabelce jsem měla veškeré cennosti, tedy pas a další doklady, mobilní telefon a veškeré peníze. Cestovala jsem sama a ocitla se tak rázem v nouzové situaci (toto samozřejmě není vina CK). Když jsem panu delegátovi Alimu tuto skutečnost oznámila, nebyl bohužel ani ochotný ani vstřícný, dokonce až arogantní, a problém se mnou vůbec nechtěl řešit. Sdělil mi, že si celou věc musím nějak vyřešit sama, že on mi nemůže nic zařizovat ani mi jinak pomoct, že nemá čas, že má na starosti spoustu dalších klientů atd. Pan delegát mi také řekl, že problém je i to, že nemám sjednané pojištění od jejich pojišťovny, ale od jiné pojišťovny (pozn: klient ale není povinný mít sjednané pojištění přes CK). Říkala jsem mu, že ho nežádám o prokázání žádné laskavosti, ale o pomoc v krajní nouzi, protože jsem se ocitla zcela bez jakýchkoliv prostředků, a že nemám ani peníze, abych se vůbec dostala na českou ambasádu do Tunisu kvůli vyřízení náhradního cestovního dokladu. Prosila jsem ho, zda-li mi může nějakým způsobem pomoci alespoň se zajištěním dopravy do Tunisu a zpět. Jeho odpověď zněla, abych si „někde od někoho půjčila“. V této velmi nepříjemné situaci mi nakonec pomohli zejména hoteloví hosté a tuniská policie. V první řadě by ale měla pomoc přijít od cestovní kanceláře, proto jsem s nimi také cestovala, neboť jsem se spoléhala, že mi pomůžou, pokud se mi něco závažného přihodí. Nicméně delegát CK Exim Tours se ke mně obrátil zcela zády. V čem tedy spočívají služby delegáta, za které jako klienti také platíme, když se o nás nepostarají ani v takovémto případě? Odpovím si sama: zejména v prodeji místních výletů, nikoliv v ochotě řešit jakékoliv problémy, natož velmi závažné. Morální hledisko CK Exim Tours také nic neříká, na to se dnes příliš „nehraje“. Ve své reklamaci jsem uvedla, že věřím, že se jedná pouze o ojedinělé selhání jednoho ze spolupracovníků CK, nikoliv o standardní přístup ke klientům, kteří se ocitnou v krajní nouzi. Má reklamace byla vyhodnocena jako neoprávněná s tím, že jejich delegát v mé situaci nikterak nepochybil!!!Je to ve výsledku mé tvrzení oproti tvrzení jejich delegáta, což se bohužel v takovýchto situacích jen velmi těžko dokazuje. Reklamovala jsem při té příležitosti také ubytování a stravu v hotelu Houda Yasmine Hammamet, který zcela neodpovídá čtyřhvězdičkovému konceptu. Zejména velmi špinavá a oprýskaná jídelna, špinavé stoly i podlaha, nedostatek personálu, který byl jednak neochotný a také absolutně nestíhal, neustále chybějící nádobí a příbory, velmi omezený výběr jídel atd. Ubytování taktéž špatné, vše oprýskané, ušmudlané, v balkonových dveřích díra, louže v koupelně od protékajícího záchodu atd. Celkově špatný management hotelu. V této souvislosti chci zdůraznit, že do arabských zemí cestuji často, mám tedy s čím srovnávat a nepatřím rozhodně k tzv. „věčným stěžovatelům“ v případě jakékoliv maličkosti. Žádala jsem ve své reklamaci CK Exim Tours také, aby si sami ověřili veškeré skutečnosti ohledně ubytování a stravy přímo na místě, aby věděli, kam posílají své klienty. Dostala jsem ve stručnosti odpověď, že hotel odpovídá prezentované kategorizaci v podmínkách tamější destinace, a že restaurační servis je zcela v kompetenci hotelového managementu. Velmi alibistická odpověď. Jak je tedy možné, že např. protilehlý hotel Concorde Marco Polo je kvalitní a velmi dobrý, je taktéž čtyřhvězdičkový? Na toto mi CK odpověď bohužel nedala. Tento příspěvek píšu proto, abych upozornila a varovala ostatní klienty CK Exim Tours, jak se k nim tato CK může v případě potíží zachovat. Přepaden a okraden může být totiž v zahraničí kdokoliv. Já jsem do té doby s CK Exim Tours cestovala poměrně často. Vždy to s nimi bylo více či méně dobré, nikdy ale nebyly žádné závažné problémy, abych si stěžovala. Nicméně po této zkušenosti musím bohužel konstatovat, že jakmile nastanou skutečné problémy, CK Exim Tours od Vás „dá ruce pryč“ a nechá Vás zcela „na holičkách“. Velmi ostudný přístup CK, na kterou se člověk nemůže spolehnout, a která si bohužel nikterak neváží svých klientů.

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 25%

							Výsledné hodnocení: 6%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Martn | 10.12.2019 17:27
Pisi po zkusenostech z dovolene v Senegalu ubytovani super ale co se tyka dopravy tak jsem prikoupil vice mista v letadle s tim ze tam bude vice mista na nohy to nam pri rezervaci pani potvrdila ale pravda uplne jina a doba letu nam byla recena ze bude trvat prumerne 9h a bude 1 mezipristani technicke pravda jina zastavky nakonec 4 a 12h letu a ochota v letadle bez komentare tak ze bych tuto fa nedoporucoval

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 25%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 0%

							Výsledné hodnocení: 6%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Izabela Kratochvilova | 21.06.2019 15:43
Tak lidicky bohuzel se k Vam musim pridt.. to ze jsou cestovky svine a misto 8 mi denni dovolene vam udelaji 6ti denni protoze ob dva dny jste na ceste ( meli jsme dovolenou od 20.6 nicmene prilet byl 21.6 v 5 rano to samozrejme nikoho nwzajima proroze do obchodnich podminek si muzou napsat vse .. ze?) nicmene to ze jsme si s sebou vzali urcity obnos aby jsme meli na vylet do dubaje ( ktery mel byt za 1350 na osobu .. neco navic jsme si samozrejme vzali.. bohuzel zjisteni ze misto uvedenych 1350 mame platit za osobu 3 tisice?? No to uz si ze me delaj fakt prdel... jsem neskutecne vytocena . Dovolena pro dva za 52 tacu a vedet tohle tak to radsi prochlastam!!!! Naproste zklamani uz nikdy vic !! Mimochodem kdyby slo nedostanete tu hvezdu ani jednu!

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 50%

							Výsledné hodnocení: 13%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Ras SAR | 12.02.2019 12:33
Exim nedoporučuji. Jednak, tato CK prokázala nevstřícnost, když jsme reklamovali zájezd - evidentně nebyly dodrženy smluvní podmínky ohledně kategorie a vybavení pokoje. Hotel to uznal, ale byl schopen nás přestěhovat až za 2 dny pobytu. Ony dva dny jsem pak chtěl od Exim kompenzovat, ale nepřistoupili na to. Evidentně se spoléhají, že člověk to kvůli pár tisícovkám nepotáhne až k soudu, což byl i náš případ. Druhý poznatek z pobytu (Korfu, Řecko): za stejnou cenu mají západní hosté, např. z Francie, vyšší standard bydlení, než my, co jsme přijeli z Česka s Exim. Takže závěrem, s touto cestovkou už nikdy více.

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 50%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 50%

							Výsledné hodnocení: 25%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Klára Pavlíčková | 22.10.2018 14:55
Změna hotelu do totálně katastrofálního, dle hvězdiček je prý lepší, ale když jsme nejdříve dostali pokoj tam, kde smrděla kanalizace asi kilometr od pláže (bydlet jsme měli přímo u pláže), poté nám změnili ubytování do bungalovu, kde byl šíleně smrdět benzín, všude smrad a špína, místo moře jsme byli u zátoky.. Prostě hrůza, kam se člověk podíval, delegát chodil na schůzky pozdě a byl na nás nepříjemný, když jsme na něj tlačili, že chceme původní hotel. O tři dny později jsme ho dostali. Měli jsme mít pokoj s výhledem na moře, který samozřejmě nebyl, minulý delegát nám navíc slíbil, že dostaneme kompenzaci formou výletu, no a když jsme přijeli do druhého hotelu samozřejmě nám to nový delegát popřel (volal si s tím minulým a ten mu řekl, že nic takového nám neřekl). Řekli jsme mu že chceme reklamaci, tak jsme měli počkat do příštího dne. Příští den nám jí přinesl s tím, že nám může dát výlet zdarma, když reklamaci nepodáme. (my už jsme si ale mezitím výlet sami zaplatili, tak jsme o tom ani nepřemýšleli). No a v závěru nám Exim poslal vyrozumění, že delegát nepochybil, dostali jsme krásný pokoj, byl nám nabídnut výlet i výhled na moře.. NEDOPORUČUJI, my to hodláme řešit dál, klidně soudní cestou, navíc nám hned za začátku změnili o 21hodin odlet a tím nás obrali o den, takže příšernost příšernost.

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 0%

							Výsledné hodnocení: 0%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Michaela | 15.09.2018 20:56
Na konci července jsme byly s Eximem v Turecku, hned na místě jsme reklamovaly. Delegátka to s námi sepsala a poslala k vyřízení do CK. Delegátka také na místě zaznamenala, že doopravdy se sitace v hotelu změnila tak, že neodpovídá tomu, co nám bylo prodáno. Pořídily jsme hotel pro dospělé 18+ bez animačního programu a hudby. Měl být prostě klid. Na místě ovšem několikrát řvala hudba. Z vedlejšího hotelu (který patřil stejným majitelům a managementu jako ten náš) pravidelně v době večeře začal šílený randál. Pravidelně pokud člověk chtěl jít spát před půlnocí musel s polštářem přes hlavu. Delegátka přijela v okamžiku, kdy u bazénu byl animační!!! program, který řval tak děsivě, že se nedalo být ani na pláži. 30 dní na vyjádření se k reklamaci dávno uplynulo. CK se s námi vůbec nespojila. Zjevně dělají mrtvého brouka.

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 25%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 49%

							Výsledné hodnocení: 19%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Miroslav Leitlik Leitl | 07.09.2018 17:45
Exim tours,Cestovku jako takovou už nikdy více. Možná má někdo dobré zkušenosti, ale my nikoliv. Hned v Brně nám sdělili, že nás neodbaví, že nám Exim nezapsal nejmenší dítě, že si to máme nějak vyřešit. No měl jsem zřejmě štěstí na měsíčky slečny operátorky, která po sdělení byla protivná na maximum. Delegátka Zlata v Turecku je namyšlená a arogantní dámička co se neštítí nechat 2 manželé a jejich 3 děti(z toho jedno rok a půl) napospas osudu. Žádný vlídný přístup jak jsme byli zvyklí u jiných cestovek, ale jen schůzka, odříkala si naučenou básničku a naschle, kdyžtak volejte. Naše rodina měla odlet ve čtvrtek 14:40, na aplikaci hotelu jsem se dozvěděl, že máme čekat ve 12:00 na recepci sbalení. Pro jistotu jsem se šel ještě na recepci informovat přímo recepčního. Sdělil jsem jméno a číslo pokoje a ten mi potvrdil, že ve 12 na recepci a odjezd. V 11:15 jsem šel na recepci, protože nám někdo volal na pokoj a cosi blábolil Turecky. No stál tam manager a říkal, že odvoz jsme nestihli. Onen řidič tam stál a na můj dotaz jestli počká 15 minut, zakýval prstem s tím, že opakoval no no no. Otočil se a odjel. Manager mi vytočil ze služebního telefonu naši delegátku Zlatu a ta mě ani nenechala dopovědět větu a skočila mi do řeči s tím, že jsme to nestihli, že jsme čas měli napsaný v nějaké knize, kterou jsme za celý pobyt nemohli najít a milá Zlatka nebyla schopná nám ji ani ukázat. Já jí asi 2x opakoval, že v aplikaci bylo psáno ve 12 a recepční nám to potvrdil. Jí to nezajímalo a jela si pořád o svojí milé knize. když jsem jí řekl, že nemám 55 euro na taxíka, tak mi doslovně řekla: mě to nezajímá, zařidte se tak, aby jste stihli letadlo. Na mou odpověd, že nemáme jinou možnost než čekat na recepci na pomoc od cestovní kanceláře mi odpověděla: hmm, čekat můžete, nashle. Naštěstí vždy myslím na zadní vrátka a měl jsem peníze a ochotný manager nám vše domluvil. Sečteno podtrženo: Exim Tours naposledy a nikdy více!!!!!!!

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 57% Doprava: 23%

							Výsledné hodnocení: 20%

							

Seznam-Cestovek.cz

Poslední recenze

Azzurro
★★★★★
Delfín travel
★★★★★
Delfín travel
★★★★★
Fischer
★★★★★
Blue Style
★★★★★