Recenze cestovní kanceláře
Blue Style

Průměrné hodnocení: 27%
★★★★★

					

Důležité upozornění


V souvislosti s mimořádnou situací způsobenou COVID-19 jsme při každé CK otevřeli diskusní fórum, do kterého můžete napsat svou zkušenost.


Pokud chcete hodnotit zájezdy a služby CK do 15.03.2020, můžete přidat svou recenzi.

					



Přístup a profesionalita
Služby delegáta
Uvedené informace vs. realita
Doprava
Přidat fotky mohou jen registrovaní uživatelé.
Vybrat fotku (1/2) Vybrat fotku (2/2)

Prosím, pozorně zkontrolujte všechna pole. Po přidání recenzi nemožno upravit!

Přidáním recenze vyjádřujete souhlas s Pravidly používání.





			
Upozornění: Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru RecenzeCestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.

					
★★★★★
Recenzi napsal/a Ludmila | 30.07.2021 21:09
Take se pridavam k negativnimu hodnoceni CK Blue Style. 1/ Od poradatele zajezdu bych pred odletem uvitala informaci, ze sluzba na baleni zavazadel je na letisti zrusena. 2/Pod pojmem piscitooblazkova plaz si nepredstavuji plaz pouze z ruzne velkych kaminku a kamenu. O pisku si muzete nechat jenom zdat. Vstup do more bez bot do vody byl nemozny. Slizke oble vetsi kameny +sila pohybu vody v mori , vam ani pri nejlepsi vuli nedovoli dojit do more treba jen po kolena. Takze pokud se chcete vykoupat v mori a nemate boty do vody, hned na kraji sednout na zadek a sunout se do more a stejne tak zpet. Stacilo by, kdyby CK uvedla, ze boty do vody jsou nutne nebo alespon vhodne. 3/Smlouvu o zajezdu jsme sjednali a zaplatili na 7 noci, od 19.7. do 27.7. Odlet mel byt 26.7. v 22.55. V den odletu musite vyklidit pokoj do 11.00. Ten šok, kdyz v 16.30 dne 25.7. vola delegatka, jak to, ze jsme si nevyjednali check out (prodlouzeni pobytu na pokoji), si tezko nekdo prredstavi. Moje odpoved, proc bychom to delali, kdyz odletame az nasledujici den, tedy 26.7., odstartoval pekelné nasledujici 3 hodiny. Kdyz to zkratim, CK Blue Style* nam voucher vystavila spatne, pouze na 6 noci, tedy s odletem o den driv. Ano, nasi chybou bylo, ze jsme voucher nezkontrolovali dukladneji. Udelali jsme to u jmen, dat narozeni, sluzeb,.... Na datumy pobytu jsme se nepodivali, to nas vubec nenapadlo, ze by tady nemohlo neco nesouhlasit. Na druhou stranu ale, prece i pracovník CK Blue Style, ktery na zaklade dat uvedených na podepsane Smlouve o zajezdu vystavuje voucher, odpovídá za svoji odvedenou práci. . Takze od 16.30 do 19.40, kdy nas vyzvedaval autobus na letiste, jsme museli pobalit 2 pokoje (dcera s 2letym synem v jednom pokoji + ja, manzel a 6lety vnuk v druhem pokoji), dcera a vnuk jeste rychle absolvovat testy na Covid ( vraceli jsme se 26.7. v 0.55 , takze kvuli necelou hodinu platnym novym opatrenim zaplatit 70 euro za testy, coz ale s cestovkou nesouvisi). Ale pak zaplatit check out za oba pokoje , coz cinilo 140 euro. A to nemluvim o tom blazinci, kdy jsme s cestovkou a s delegatkou po e- mailu a telefonicky behem tech 3 hodin resilii, kdo ma pravdu, jak to tedy je, kdy se vlastne vracime... do toho pro jistotu balite..... Dovolena krasna, ale ten posledni den, resp.odpoledne, nam CK Blue Style hodne "zprijemmila". Ted uz chci jenom verit, ze na zaklade odeslane reklamace dojde ze strany CK Blue Style k bezproblémovému vracení alikvotni castky penez za zkraceny pobyt.

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 50%
Informace vs. realita: 50% Doprava: 50%

							Výsledné hodnocení: 38%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Dovolenkář | 18.07.2021 11:18
Na dovolené jsem byl s Blue Stylem několikrát, nyní naposledy. Při objednání přes internet, a zaplacení to pro cestovku končí. Nikam se již nedovoláte, vždy je obsazeno, nevíte, ani zda jim platba došla, takže na letiště jedete v nejistotě, zda odletíte. Při všech složitých opatřeních k vůli Covidu 19, vám nikdo neporadí. Na letišti u stánku Blue Style také nic. Do destinace na ostrově Kos jsme si museli zakoupit nové letenky za 11200 kč, a čekali na letišti v Praze 24 hod. Z letiště na ostrově jsme si museli vzít Taxi do hotelu. Delegát v místě se o nic nepostaral, a to jsme ho viděli až po 5 dnech na schůzce jiné skupiny, takže ani nevěděl jestli jsme dorazili. Při odletu jsme ho již neviděli. Tuto cestovku můžu doporučit, jenom těm, kteří chtějí mít zkaženou dovolenou ještě před odletem.

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 0%

							Výsledné hodnocení: 0%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Coty | 12.07.2021 12:41
Přidám se k záporné recenzi CK Blue Style. Vybrali jsme si schválně zkrácenou dovolenou na 6 dnů/5 nocí. Platbu chtěla cestovka okamžitě do druhého dne bez nějakého odsouhlasení podmínek. Dodatečně jsem zjistil, že je možnost připlatit pojištění na Covid (Blue style save). To se také podařilo. Už jsme čekali na cestovní podklady,když se ozvala bez nějakého představení jménem paní z cestovky.Postavila nás před hotovou věc: odlet je posunut z 4.50 hod na 18.15 hod. Zato že přijdeme o jeden den pobytu nám byla stanovena kompenzace ve výši 3000,- Kč. To že jedeme ve skupině a měla s námi letět i další osoba nikoho nezajímalo. Původně jsem si myslel, že i ona bude mít posunutý odlet. To se ale nestalo.. Zkoušel jsem volat na info linku a zjistit důvod odsunutí odletu - info linka absolutně nedostupná ( stále dokola vyčkejte na spojení atd). Na telefonu hlasitý odposlech a v pohodě jsem doma poobědval. Po 40 minutách se ozvala nějaká asistenka (opět bez představení a anonymně) Naučené řeči jak papoušek, Nikdo za nic nemůže, to já ne , to někdo jiný. Po požádání o připojení na nějakou kompetentní osobu najednou ožila a po přepnutí se ozvalo pouze pípání. Tak jsem zkoušel napsat e-mail. Druhý den přišla odpověď. My za to nemůžeme. K odsunu odletu byly vybrány osoby, které se přihlásily jako poslední(první lež). Ta osoba která měla letět s námi se přihlásila o čtrnáct dní později než my!!!. A jako vrchol bylo, že jsem posun odletu odsouhlasil (druhá lež). Byl jsem postaven před hotovou věc. Chování cestovky Blue Style beru jako podrazácké, nekorektní, nepřístupné a schovávání se za anonymitu. Na druhou stranu musím přiznat, že nabídnutá kompenzace mi byla ještě v době dovolené poslána na účet - čekal jsem nějaký voucher nebo nabídku slevy na příští zájezd. Díky takovému chování CK Blue Style jsem přišel o jeden celý den dovolené v Řecku. Příště již s CK Blue Style určitě nepojedu a nikomu nedoporučuji. Nakonec jsme se v resortu potkali tři páry, které mají stejnou zkušenost jako já a byl jim stejně jako nám odsun odlet. Kdo byl na více dnů to zkrácení pobytu tak nepocítí jako my , kteří jsme měli dovolenou naplánovanou doslova na hodiny. CK Blue Style nikomu nedoporučuji !!!

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 25%
Informace vs. realita: 50% Doprava: 50%

							Výsledné hodnocení: 31%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a pavlacerna | 12.07.2021 12:38
Dobrý den, ségra to nakonec vyřešila právně. Našla právní kancelář, která se nekalými praktikami cestovek zabývá a to i konkrétně danými neplatnými vouchery, zkuste toto: https://www.legans.cz/cs/voucher, poskytují bezplatné posouzení případu a jen v případě získání 100% peněz zpět si vemou odměnu.

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 0%

							Výsledné hodnocení: 0%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Katerina Polaskova | 18.10.2020 17:34
CK mi prodala zajezd s acquaparkem ktery nefungoval. CK se hajila ze bylo zakoupeno pres Invii a oni mi nepredali informaci. Nasledne jsem zjistila, ze v dobe koupe zajezdu acquapark mela CK Blue style informaci o tom, ze acquapark funguje, ale nasledne ji zmenila na zavreno a uvedla to na poslednim radku informaci spojenych s kovidem. Zodpovednost odmitla prijmout a za zmenu hotelu zadala doplatek. Velmi nekorektni a cilene klamani zakaznika. Acquapark byl na hlavni fotce pri vyberu hotelu.

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 75%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 100%

							Výsledné hodnocení: 44%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Jana K. | 16.10.2020 16:47
S touto cestovkou jsem byla poprvé 2004 a 2020, ale upřímně už asi nikdy víc....Chápu, že letos byla dost zvláštní situace, chaos v přijatých platbách, kdy vůbec nikdo nic nevěděl, odkazování na další a další pracovníky,14 dní před odletem do Řecka samé změny. Výměna hotelu na úplně jinou stranu ostrova, při příjezdu na vyměněný hotel Vám sdělí, že hotel po pár dnech končí, tak do dalšího....a pak zjistíte,že původní vybraný hotel normálně funguje.....velká nedůvěra k této CK

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 25%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 100%

							Výsledné hodnocení: 31%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a gabriela | 06.08.2020 12:06
Poprvé jsem byla s dcerou s CK a vybrali jsem CK Blue Style, nedoporučuji, již nikdy více s touto CK! Arogantní přístup od začátku až po vyřízení reklamace! Hotelový pokoj s výhledem na klimatizační jednotku hotelu, smrad z kuchyně každý den, strava příšerná, obě s dcerou jsme měly zažívací potíže, shnilé banány, broskve k snídaní, okoralé housky, k obědu se nabízely mimojiné houby! (nevím kde na Rhodosu rostou houby), játra. Hotelový personál absolutně nepřipraven, nevím, proč CK tento hotel nabízela, uklízelo se, malovalo před zákazníky, absolutně neprofesionální pířstup! Nevím k čemu je delegát na místě, jako překladače opravdu nepotřebuji.

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 25%

							Výsledné hodnocení: 6%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Mark | 12.07.2020 12:45
Bulharsko -Primorsko -červen - 2020 Destinace- Bulharsko - let - Praha - Burgas Misto pobytu Primorsko - Hotel Seina Palace Cestovni kancelář Blue Style Měli jsme obrovskou nedůvěru k této cestovce ale přesto jsme to riskli jelikož ,jsme vždy jezdili individualně tak,že jsme vždy spoléhali sami na sebe, jelikož je to destinace v Evropě -Bulharsko- Primorsko, tak jsme byli uplně vklidu , kdyby se vyskytl jakýkoliv problem. Pěkna dovolena malo lidí na pláži i v hotelu , všude klid a pohoda velka spokojenost. Od hotelu k moři na pláž zhruba 350m uplně na pohodu. Moře velmi čisté a krásné pláž písek , moře bych srovnal čistotou i k Sardinii nebo i s Floridou opravdu nas to překvapilo. Hotel velmi exkluzivní ,velmi jsme byli překvapeni službami vybaveností , co se táká jidla , je pravdou ,že Vás obsluhují v rouškách jako personal , hosté nemuseli mit roušku, ale mohli jste si toho dat co hrdlo ráčí.Jídlo ok, jinak co se týká obědů a večeře tak jsme chodili pěšky asi 15minut chuze do města kde bylo množství restaurací a gyrosů ,mořských plodu co hrdlo řáčí za par korun žádná drahota. Jinak množství supermarketů k dispozici pokud potřebujete cokoliv koupit není problém levněji jak v česku včetně piva i alkoholu i cigaret. Pokoje super cistota a každýden nove povlečení i ručníky no není co vytknout. Co se týká delegatů my je v podstatě nepotřebujeme jelikož si vše dokažeme vyrešít sami, ale byli přitomni informace podali povinnost splnili. Ale jestě jednou hotel TOP!!! Na Bulhasko dost dobré . Jelikož lítáme hodně mimo Evropu tak jako v nouzi místo hluchý Egyptů a Arabských emirátů nebo Tunisů raději tady!! Cenově nepopsatelně uplně jinde a vklidu ani nemusite umět jazyk.

Přístup a profesionalita: 100% Služby delegáta: 25%
Informace vs. realita: 75% Doprava: 50%

							Výsledné hodnocení: 63%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Lucka | 27.02.2020 22:05
Rozhodně NEDOPORUČUJI Můj požadavek byl jediný - Český delegát. Byla jsem ujišťovana, ze za náma na hotel přijede delegátka. Dopadlo to tak, že napsala SMS že je nemocná a že pokud máme dotazy máme ji zavolat. Za 8 dní na hotelu jsem slečnu neviděla pouze s ní 2x mluvila přes telefon. Toto chování mi nepřijde vhodné! Všechny informace jsme si museli zjistit od personálu. To že hotel je v rekonstrukci také nikdo nezmínil! Takže raní budíček v podobě bagrování... S touto cestovní kanceláří už nikdy!!

Přístup a profesionalita: 25% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 25% Doprava: 25%

							Výsledné hodnocení: 19%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Milada,Jarda | 03.02.2019 14:15
Dovolená s CK BLU STYLE už nikdy více !!! Záři 2018 Egypt-Hurghada-hotel Fort Arabesque. Hotel, který je nabízen touto CK je údajně presentován jako 4+ hvězdičky. Tato CK garantovala na pokoji milibar doplňován nealko nápoji zdarma, delegátka – bylo to už zrušeno před rokem. Wifi na recepci za poplatek 2 eura, zákaznici Blu Style jsme museli platit 3 eura na hodinu, na pokoji garantovali trezor, bohužel žádný nemají, protože jsou pokažené, toto nám po reklamaci sdělil šéf delegát, kterého jsme kontaktovali, výsledek = 0. Klimatizace na pokoji tak hlučná, že se dala pouštět jen v naši nepřítomnosti a delegát na to, bohužel s tím se nedá nic dělat a náhradní pokoje nemají . CK garantovala zapůjčení windsurfingu na 0,30 hod zdarma , realita byla že pro Blu Style jen za poplatek 10 eur na hodinu, delegátka údajně zajistila, aby to bylo bez poplatku a hned druhý den jsme to vyzkoušeli, ale zase jen za poplatek 10 eur. Bohužel, delegátka se objevila za celý pobyt dvanácti dnů pouze dvakrát a to, po příletu za dva dny a den před odletem, šéf delegát bohužel ani jednou. Reklamace probíhaly pouze pře telefon, hotová katastrofa. Toto byl jen začátek, protože to nejhorší přišlo později a to pod dveřmi něco proběhlo a turistka s vedlejšího pokoje chytla švába, šváb byl odnesen na recepci a přivolán hlavní manager hotela a informovali jsme opět delegáta CK . Po návratu od moře na pokoj a krátkém pobytu na pokoji se nám udělalo špatně a silné bolesti hlavy, jak jme zjistily naše pokoje byly vystříkány proti švábem a různému hmyzu, bohužel nás nikdo neinformoval. Na pokoji v noci po zdech pobíhaly ještěrky (gekoni), CK odpověděla, šváby i ještěrky patří k místní fauně a že to je normální. Při odjezdu autobusem na letiště nám nějaký delegát CK rozdával nějaké papíry abychom ohodnotily CK Blu Style, ale že máme napsat jen dobré hodnocení, to vše téměř za tmy a v jedoucím autobuse. Po příletu do CZ nás několik lidí podalo stížnost a reklamaci na jednání delegátů a odpověď - vše je v nejlepším pořádku a nic se zvláštního nestalo a vše je v souladu CK Blu Style. Doporučení pro ostatní, BLU STYLE prostě NE !!! S pozdravem Milada, Jarda, Jana a ostatní.

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 25%

							Výsledné hodnocení: 6%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Ivana | 28.09.2018 09:12
Září 2018 Djerba: hotel Yadis Djerba Thalassa a spa. S cestovní kanceláří Blue Style jsme byli letos už po třetí. Po příletu na Djerbu nás čekala delegátka a rozdala nám obálky s informacemi. Nastoupili jsme do autobusu a delegát který nás doprovázel do hotelu byl prostě super, vše co bylo potřeba tak nám pomohl a my jsme se ubytovali. Druhý den jsme měli schůzku s delegátkou, která nám vysvětlila spoustu věcí a říkala pokud bude nějaký problém tak se na ní máme obrátit. Byla prostě suprová, pokud jsme něco potřebovali, neváhala a pomohla. Jediný nedostatek který jsme měli byla po příjezdu na hotel na pokoji kde na nás čekala připravená večeře. To fakt nebyla večeře pro dospělého člověka. Spíš bych řekla, že to byla lehká svačinka. Jinak za nás příště opět Blue Style. Dovolená neměla jinak žádnou chybu.

Přístup a profesionalita: 100% Služby delegáta: 100%
Informace vs. realita: 95% Doprava: 100%

							Výsledné hodnocení: 99%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Jiří Opat | 23.09.2018 08:51
Dobrý den všem, nemá cenu zde psát slohovou práci, jen bych všechny rád varoval před ck Blue Style. Po příletu do cílové destinace v Tunisku nás bez vysvětlení a omluvy zavezli do jiného hotelu, což bylo dané už v době výběru dovolené, to znamená, že když jsme vybírali dovolenou, oni už věděli, že nás pošlou jinam, takový malý podvod. Odpověď arogantní delegátky: "máte to v obchodních podmínkách" a víc se s námi nebavila. V tomto náhradním hotelu navíc nebylo vůbec nic domluvené!!! a recepční vůbec nevěděl co s námi, protože jsme zde být vůbec neměli a hloupá a arogantní delegátka se ani neobtěžovala jít s námi an recepci a něco zařídit. Náhradní hotel mnohem horší než námi vybraný a zaplacený, bez vodních atrakcí pro děti, kvůli kterým se hlavně dovolená vybírá. V hotelu Abou Sofiana služby a zázemí katastrofa, často nebyly k dispozici ani příbory, protože prý jich mají málo. U mini louže, která měla být bazén byl bar s velmi omezenou otevírací dobou, takže nebylo možno využít nápoje zaplacené v All inclusiv. Zkrátka dovolená velmi nepovedená a to jen díky aroganci a neochotě ck Blue Style. Na nějaké jednání nebo snad omluvu, byť jen pár řádek do mailu můžete zapomenout, tato ck se s vámi prostě bavit nebude. Ještě jednou důrazně varuji před nákupem zájezdu u CK BLUE STYLE !!!!!

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 1%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 20%

							Výsledné hodnocení: 5%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Alena | 14.09.2018 07:02
U CK jsme zakoupili zájezd v termínu 29.7.-8.7.2018 do Marsa Alam hotel Royal Tulip Beach Resort pro 4 osoby. Ihned při první scůzce s delgátkou Ck Terezou Abess v den odletu jsme vyjádřili nespokojenost s ubytováním. V Egyptě jsem byla já i partner po několikáté a jsme si vědomi, že nelze srovnávat úroveň hotelu s hotely např. v Rakousku, ale tohle bylo i na Egyptské poměry hrubě podprůměrné pro hotel oficiálně označen 5*. Stejný názor měla nezávisle na nás i rodina (2 dospělí a 2 děti), která přiletěla s námi. S ohledem špínu v hotelu (nedopadlky cigaret všude kolem, špatně umyté nádobí, zašlá špína na židlích v jídelně, prostírání v dětské koutku, koupena v pokoji apod), nebezpečně poničené zařízení (dětská židlička v jídelním koutku pro děti, trampolína apod.) a nefunkční zařízení (nefungující část zásuvek na pokoji, trezor, velmi obtížně otevíratelné dveře, chybějící přikrývka na posteli pro starší dítě a v dětské postýlce namísto matrace složená přikrývka) jsme žádali o výměnu hotelu. V oblasti Marsa Alam jsem byla pouze jednou a hotel, kde jsem byla v minulosti neměla CK v nabídce jsem tedy navrhla hotel Radisson Blue, který jsme měli původně vybrán než nám byl i s hledem na nový aquapark Ck doporučen Royal Tulip. Do druhého dne měla delegátka zjistit možnosti. Na schůzce měla zjištěnu pouze cenu za Radisson pro dospělého, děti nebyla schopna zjistit a pořád říkala, že na centrále mají jednání (v sobotu) a nezvózně volala různým lidem, pouze mezi řečí zmínila hotel Sunrise marina a tento nás cestou z letiště příliš nezaujal, tudíž jsme neprojevili zájem. Rodina, která první den rovněž měla zájem o změnu a neochotu delegátky od změny následně ustoupila a to i s ohledem na jejich kratší pobyt. Delegátka měla tedy zjistit cenu za změnu hotelu za dítě a během večera nám na pokoji zanechat vzkaz. Rovněž jsme ji požádalai, aby se šla na náš pokoj podívat. Vzkaz jsme neměli ani ráno, tudíž jsem delagátku kontaktovala a celé nedělní dopoledne strávila komunikcí, případně chytáním wifi, abych byla dostupná. V 9:21 jsem požádala o transfer na 15h a na to mi bylo napsáno, že začne řešit s šéf delegátem. Když jsme šli dát našeho 14ti měsíčního syna spát, volala v 11:42 delegátka, že do 12h máme pokoj vyklidit. Na mé rozčílení, že neumím za pár minut sbalit všechny věci, sdělila, že se tedy máme sbalit, co nejrychleji. Naše stěhování tedy vypadalo spíše jako úprk s brečícím nevyspalým miminem. U recepce jsme následně uplatnili reklamaci, když delegátka vůbec nevěděla co má dělat, partner hovořil s šéfdelegátem a uhradili jsme cenu za změnu hotelu. Rozhodně nesouhlasíme s tvrzením delegátky, že reklamace je neoprávněná, na námitku, že si nikdo nestěžoval jsme poukázali na další rodinu jejíž stížnosti jsme byli svědky a na to nám bylo sděleno, že to nepodali oficiálně, takže je vše v pořádku. Bphužel nelze vložit fotografie pořízené v hotelu na nichž je jasně viditelná špína, poničené zařízení a např. jídlo v dětském koutku tj. nechutné hranolky a párky s kečupem, což rozhodně nepovažuji za dětskou stravu. Při sjednávání smlouvy CK viděla věk našeho syna (nar. 2/2017) a žádala jsem o doporučení hotelu zejména pro děti a v tomto hotelu jsem skutečně byla neustále ve stresu, aby pobyt zde neměl pro něj nějaké zdravotní následky. Z všudypřítomného několik hodin neuklizeného špinavého nádobí, pokaždé jinak chutnající vodě (jednou po džusu, jindy po pivu) a povalujících se nedopalcích cigaret se mi samotné dělalo špatně. S partnerem i dětma cestujeme velmi často a s takovu úrovní hotelu jsme se ještě nesetkali. Z naší strany bylo řešeno hned první den pobytu a i tak jsme byli nuceni v hotelu zůstat téměř tři dny v důsledku neschopnosti CK, což rozhodně nešlo považovat za dovolenou.

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 1%
Informace vs. realita: 1% Doprava: 50%

							Výsledné hodnocení: 13%

							

Seznam-Cestovek.cz

Poslední recenze

Blue Style
★★★★★
Čedok
★★★★★
Čedok
★★★★★
Čedok
★★★★★
Invia
★★★★★