Recenze cestovky - Blue Style

Průměrné hodnocení: 31%
★★★★★

					
					
					

					



Přístup a profesionalita
Služby delegáta
Uvedené informace vs. realita
Doprava
Přidat fotky mohou jen registrovaní uživatelé.
Vybrat fotku (1/2) Vybrat fotku (2/2)

Prosím, pozorně zkontrolujte všechna pole. Po přidání recenzi nemožno upravit!

Přidáním recenze vyjádřujete souhlas s Pravidly používání.





			

					
★★★★★
Recenzi napsal/a Milada,Jarda | 03.02.2019 14:15
Dovolená s CK BLU STYLE už nikdy více !!! Záři 2018 Egypt-Hurghada-hotel Fort Arabesque. Hotel, který je nabízen touto CK je údajně presentován jako 4+ hvězdičky. Tato CK garantovala na pokoji milibar doplňován nealko nápoji zdarma, delegátka – bylo to už zrušeno před rokem. Wifi na recepci za poplatek 2 eura, zákaznici Blu Style jsme museli platit 3 eura na hodinu, na pokoji garantovali trezor, bohužel žádný nemají, protože jsou pokažené, toto nám po reklamaci sdělil šéf delegát, kterého jsme kontaktovali, výsledek = 0. Klimatizace na pokoji tak hlučná, že se dala pouštět jen v naši nepřítomnosti a delegát na to, bohužel s tím se nedá nic dělat a náhradní pokoje nemají . CK garantovala zapůjčení windsurfingu na 0,30 hod zdarma , realita byla že pro Blu Style jen za poplatek 10 eur na hodinu, delegátka údajně zajistila, aby to bylo bez poplatku a hned druhý den jsme to vyzkoušeli, ale zase jen za poplatek 10 eur. Bohužel, delegátka se objevila za celý pobyt dvanácti dnů pouze dvakrát a to, po příletu za dva dny a den před odletem, šéf delegát bohužel ani jednou. Reklamace probíhaly pouze pře telefon, hotová katastrofa. Toto byl jen začátek, protože to nejhorší přišlo později a to pod dveřmi něco proběhlo a turistka s vedlejšího pokoje chytla švába, šváb byl odnesen na recepci a přivolán hlavní manager hotela a informovali jsme opět delegáta CK . Po návratu od moře na pokoj a krátkém pobytu na pokoji se nám udělalo špatně a silné bolesti hlavy, jak jme zjistily naše pokoje byly vystříkány proti švábem a různému hmyzu, bohužel nás nikdo neinformoval. Na pokoji v noci po zdech pobíhaly ještěrky (gekoni), CK odpověděla, šváby i ještěrky patří k místní fauně a že to je normální. Při odjezdu autobusem na letiště nám nějaký delegát CK rozdával nějaké papíry abychom ohodnotily CK Blu Style, ale že máme napsat jen dobré hodnocení, to vše téměř za tmy a v jedoucím autobuse. Po příletu do CZ nás několik lidí podalo stížnost a reklamaci na jednání delegátů a odpověď - vše je v nejlepším pořádku a nic se zvláštního nestalo a vše je v souladu CK Blu Style. Doporučení pro ostatní, BLU STYLE prostě NE !!! S pozdravem Milada, Jarda, Jana a ostatní.

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 25%

							Výsledné hodnocení: 6%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Ivana | 28.09.2018 09:12
Září 2018 Djerba: hotel Yadis Djerba Thalassa a spa. S cestovní kanceláří Blue Style jsme byli letos už po třetí. Po příletu na Djerbu nás čekala delegátka a rozdala nám obálky s informacemi. Nastoupili jsme do autobusu a delegát který nás doprovázel do hotelu byl prostě super, vše co bylo potřeba tak nám pomohl a my jsme se ubytovali. Druhý den jsme měli schůzku s delegátkou, která nám vysvětlila spoustu věcí a říkala pokud bude nějaký problém tak se na ní máme obrátit. Byla prostě suprová, pokud jsme něco potřebovali, neváhala a pomohla. Jediný nedostatek který jsme měli byla po příjezdu na hotel na pokoji kde na nás čekala připravená večeře. To fakt nebyla večeře pro dospělého člověka. Spíš bych řekla, že to byla lehká svačinka. Jinak za nás příště opět Blue Style. Dovolená neměla jinak žádnou chybu.

Přístup a profesionalita: 100% Služby delegáta: 100%
Informace vs. realita: 95% Doprava: 100%

							Výsledné hodnocení: 99%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Jiří Opat | 23.09.2018 08:51
Dobrý den všem, nemá cenu zde psát slohovou práci, jen bych všechny rád varoval před ck Blue Style. Po příletu do cílové destinace v Tunisku nás bez vysvětlení a omluvy zavezli do jiného hotelu, což bylo dané už v době výběru dovolené, to znamená, že když jsme vybírali dovolenou, oni už věděli, že nás pošlou jinam, takový malý podvod. Odpověď arogantní delegátky: "máte to v obchodních podmínkách" a víc se s námi nebavila. V tomto náhradním hotelu navíc nebylo vůbec nic domluvené!!! a recepční vůbec nevěděl co s námi, protože jsme zde být vůbec neměli a hloupá a arogantní delegátka se ani neobtěžovala jít s námi an recepci a něco zařídit. Náhradní hotel mnohem horší než námi vybraný a zaplacený, bez vodních atrakcí pro děti, kvůli kterým se hlavně dovolená vybírá. V hotelu Abou Sofiana služby a zázemí katastrofa, často nebyly k dispozici ani příbory, protože prý jich mají málo. U mini louže, která měla být bazén byl bar s velmi omezenou otevírací dobou, takže nebylo možno využít nápoje zaplacené v All inclusiv. Zkrátka dovolená velmi nepovedená a to jen díky aroganci a neochotě ck Blue Style. Na nějaké jednání nebo snad omluvu, byť jen pár řádek do mailu můžete zapomenout, tato ck se s vámi prostě bavit nebude. Ještě jednou důrazně varuji před nákupem zájezdu u CK BLUE STYLE !!!!!

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 1%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 20%

							Výsledné hodnocení: 5%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Alena | 14.09.2018 07:02
U CK jsme zakoupili zájezd v termínu 29.7.-8.7.2018 do Marsa Alam hotel Royal Tulip Beach Resort pro 4 osoby. Ihned při první scůzce s delgátkou Ck Terezou Abess v den odletu jsme vyjádřili nespokojenost s ubytováním. V Egyptě jsem byla já i partner po několikáté a jsme si vědomi, že nelze srovnávat úroveň hotelu s hotely např. v Rakousku, ale tohle bylo i na Egyptské poměry hrubě podprůměrné pro hotel oficiálně označen 5*. Stejný názor měla nezávisle na nás i rodina (2 dospělí a 2 děti), která přiletěla s námi. S ohledem špínu v hotelu (nedopadlky cigaret všude kolem, špatně umyté nádobí, zašlá špína na židlích v jídelně, prostírání v dětské koutku, koupena v pokoji apod), nebezpečně poničené zařízení (dětská židlička v jídelním koutku pro děti, trampolína apod.) a nefunkční zařízení (nefungující část zásuvek na pokoji, trezor, velmi obtížně otevíratelné dveře, chybějící přikrývka na posteli pro starší dítě a v dětské postýlce namísto matrace složená přikrývka) jsme žádali o výměnu hotelu. V oblasti Marsa Alam jsem byla pouze jednou a hotel, kde jsem byla v minulosti neměla CK v nabídce jsem tedy navrhla hotel Radisson Blue, který jsme měli původně vybrán než nám byl i s hledem na nový aquapark Ck doporučen Royal Tulip. Do druhého dne měla delegátka zjistit možnosti. Na schůzce měla zjištěnu pouze cenu za Radisson pro dospělého, děti nebyla schopna zjistit a pořád říkala, že na centrále mají jednání (v sobotu) a nezvózně volala různým lidem, pouze mezi řečí zmínila hotel Sunrise marina a tento nás cestou z letiště příliš nezaujal, tudíž jsme neprojevili zájem. Rodina, která první den rovněž měla zájem o změnu a neochotu delegátky od změny následně ustoupila a to i s ohledem na jejich kratší pobyt. Delegátka měla tedy zjistit cenu za změnu hotelu za dítě a během večera nám na pokoji zanechat vzkaz. Rovněž jsme ji požádalai, aby se šla na náš pokoj podívat. Vzkaz jsme neměli ani ráno, tudíž jsem delagátku kontaktovala a celé nedělní dopoledne strávila komunikcí, případně chytáním wifi, abych byla dostupná. V 9:21 jsem požádala o transfer na 15h a na to mi bylo napsáno, že začne řešit s šéf delegátem. Když jsme šli dát našeho 14ti měsíčního syna spát, volala v 11:42 delegátka, že do 12h máme pokoj vyklidit. Na mé rozčílení, že neumím za pár minut sbalit všechny věci, sdělila, že se tedy máme sbalit, co nejrychleji. Naše stěhování tedy vypadalo spíše jako úprk s brečícím nevyspalým miminem. U recepce jsme následně uplatnili reklamaci, když delegátka vůbec nevěděla co má dělat, partner hovořil s šéfdelegátem a uhradili jsme cenu za změnu hotelu. Rozhodně nesouhlasíme s tvrzením delegátky, že reklamace je neoprávněná, na námitku, že si nikdo nestěžoval jsme poukázali na další rodinu jejíž stížnosti jsme byli svědky a na to nám bylo sděleno, že to nepodali oficiálně, takže je vše v pořádku. Bphužel nelze vložit fotografie pořízené v hotelu na nichž je jasně viditelná špína, poničené zařízení a např. jídlo v dětském koutku tj. nechutné hranolky a párky s kečupem, což rozhodně nepovažuji za dětskou stravu. Při sjednávání smlouvy CK viděla věk našeho syna (nar. 2/2017) a žádala jsem o doporučení hotelu zejména pro děti a v tomto hotelu jsem skutečně byla neustále ve stresu, aby pobyt zde neměl pro něj nějaké zdravotní následky. Z všudypřítomného několik hodin neuklizeného špinavého nádobí, pokaždé jinak chutnající vodě (jednou po džusu, jindy po pivu) a povalujících se nedopalcích cigaret se mi samotné dělalo špatně. S partnerem i dětma cestujeme velmi často a s takovu úrovní hotelu jsme se ještě nesetkali. Z naší strany bylo řešeno hned první den pobytu a i tak jsme byli nuceni v hotelu zůstat téměř tři dny v důsledku neschopnosti CK, což rozhodně nešlo považovat za dovolenou.

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 1%
Informace vs. realita: 1% Doprava: 50%

							Výsledné hodnocení: 13%

							

Upozornění: Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru RecenzeCestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.

Poslední recenze

Fischer
★★★★★
Redok Travel
★★★★★
Víkend
★★★★★
Exim Tours
★★★★★
Čedok
★★★★★