Recenze cestovní kanceláře
Čedok

Průměrné hodnocení: 38%
★★★★★

					

Důležité upozornění


V souvislosti s mimořádnou situací způsobenou COVID-19 jsme při každé CK otevřeli diskusní fórum, do kterého můžete napsat svou zkušenost.


Pokud chcete hodnotit zájezdy a služby CK do 15.03.2020, můžete přidat svou recenzi.

					



Přístup a profesionalita
Služby delegáta
Uvedené informace vs. realita
Doprava
Přidat fotky mohou jen registrovaní uživatelé.
Vybrat fotku (1/2) Vybrat fotku (2/2)

Prosím, pozorně zkontrolujte všechna pole. Po přidání recenzi nemožno upravit!

Přidáním recenze vyjádřujete souhlas s Pravidly používání.





			
Upozornění: Příspěvky uveřejněné v recenzích vyjadřují názory zákazníků cestovních kanceláří a agentur, nikoliv redakce serveru RecenzeCestovek.cz, která za jejich obsah nenese zodpovědnost.

					
★★★★★
Recenzi napsal/a Adéla Bendová | 14.01.2020 19:21
V září roku 2019 jsme si byli objednatel zájezd. 2.dospely a dítě 1 rok. Zaplatili jsme zálohu 6000 s tím že další zálohu zaplatí partnerův zaměstnavatel. Ale nezaplatil to tady nebudu rozebrat. Zájezd celkove cca 35 000. Konec listopadu roku 2019 jsme se rozhodli že zájezd stornujeme. Chci jenom upozornit že dovolená byla plánovaná do Bulharska začátek září 2020. Takže storno dovolené za 2 dospělé 1 dítě a nějaké pojištění 5700! ČEDOK UŽ NIKDY!

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 0%

							Výsledné hodnocení: 0%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a B.Matĕjíčková | 18.11.2019 08:59
Ano, paní průvodkyně Cimpová je dokonalá. Byla jsem s ní na týdenním leteckém zájezdu v Provence a velmi chválím i Čedok. B.M.

Přístup a profesionalita: 100% Služby delegáta: 100%
Informace vs. realita: 75% Doprava: 100%

							Výsledné hodnocení: 94%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Eva | 14.11.2019 11:19
Dobrý den, již několik let jsem se pokoušela vyjet s Čedokem na poznávací zájezd, ale vždy to skončilo telefonátem, že se zájezd ruší, a Čedok mi vracel peníze bez nabídky jiného zájezdu, prostě nezájem o zákazníka...Myslím, že by Čedok měl zvážit, na co má a neplnit katalogy sliby. Letos jsem zkusila -ještě jedna šance pro Čedok - Paříž. Do posledního dne jsem trnula, jestli se neozve telefon a zájezd opět bude zrušen. Naštěstí se tak nestalo a já se 1.5.2019 zúčastnila s Čedokem poznávacího zájezdu Paříž od A do Z. Ubytování bylo v centru v hotelu Luxia přímo pod bazilikou Sacré Coeur. Hotel velmi skromně vybavený, jako by se tu zastavil čas. Snídaně skromné, za to poloha úžasná na toulání po Montmartru. Ovšem největším bonusem zájezdu byla průvodkyně Čedoku paní Jaroslava Cimpová. Její úžasné znalosti a láska k Paříži nás doprovázely na každém kroku. Paní Cimpová děkuji, díky Vám je mi Paříž blízká a hlavně opět někdy dám Čedoku ještě šanci. Eva Šanovcová

Přístup a profesionalita: 50% Služby delegáta: 100%
Informace vs. realita: 50% Doprava: 100%

							Výsledné hodnocení: 75%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Karel Macháček | 29.09.2019 18:08
Dobrý den, dnes jsem se vrátil s manželkou z dovolené s Čedokem. Zájezd - Víkend v Římě s návštěvou Florencie 6 dní. Bohužel se tento zájezd od samého počátku, kdy si má člověk užít, odpočinout a zregenerovat změnil díky průvodkyni Lence R. v jednu z nejhorších dovolených. Bohužel přístup ze strany průvodkyně = jedna velká tragédie. Arogantní, nadřazená, neochotná. V době zájezdu jsem si připadal a nejsem sám jako malé dítě na školním výletě. A bohužel taky tak, že klient tam je pro ni a ne ona pro klienta. Ponižování klientů v podobě vy jste tady a já ....... je opravdu nepochopitelné a v dnešní době neakceptovatelné! Jak se může setkat v dnešní době klient, který si hradí služby v rámci zájezdu s tím, že k němu přistoupí řidič s lopatkou a smetáčkem a požaduje zametení podlahy a průvodkyně se nepostaví na jeho stranu a musí to za ní udělat několik dalších z klientů? Průvodce stanoví čas a místo odjezdu po výstup klientů z autobusu s tím, že autobus bude odjíždět ze stejného místa a klienti jej najdou na jiném 500 m vzdáleném místě a následně je jim vyčítána skutečnost, že z jejich strany nebyl dodržen čas! Jak se může průvodci stát, že stanoví odjezd do ČR na 17,50 a informuje o posunutí odjezdu pouze řidiče nikoliv klienty? Klienti, kteří v rámci svého volného času na svůj program při opouštění skupiny informují průvodce a ten jim ještě potvrzuje v této chvíli čas odjezdu 17,50. Následně dochází k tomu, že klienti, kteří opustili skupinu nemají informaci o odložení odjezdu, nevědí co se děje a v nepřistaveném autobuse mají uloženy nedostupné osobní věci! Zbytek klientů se následně vrátí se zpožděním na nástupní místo a průvodce toto zpoždění odůvodňuje zdržením, které vzniklo při návštěvě památky. Následně vyjde najevo, že průvodce zbytku klientů lhal neboť zpoždění bylo z důvodu návštěvy lahůdkářství a vetešnictví. Zcela otevřeně odsuzuji neprofesionální přístup průvodkyně, ale i personálu nasmlouvaného dopravce. Proč není v autobuse, který je vybaven WC umožněno v průběhu cesty jeho použití? Jak může průvodce změnit harmonogram zájezdu aniž by s námi tuto skutečnost konzultoval? Jsem 23 let zaměstnance jedné bankovní společnosti a dovolím si konstatovat skutečnost, že pokud bych se já takto choval ke svým klientům, tak už u svého zaměstnavatele určitě nepracuji. Velké pozitivum = skupina lidí, kteří se dokázali zastat druhých.

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 50% Doprava: 0%

							Výsledné hodnocení: 13%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Kačka | 05.09.2019 12:14
Dobrý den. S čedokem jsme byli od 28.8. - 4.9. na Mallorce v destinaci Playa de Palma v Hotelu Bahamas *** . S hotelem jsme byli spokojeni, pokoje čisté, uklizené, jídlo také nebylo špatné, velký výběr ale jídlo bez chutě. Jinak co nás nejvíce zklamalo po příletu na letiště Mallorca, nikde žádný delegát, takže jsme si museli zavolat taxika, pak jsme měli mít info schuzku a opet delegatka neprisla. Ale nějak nam to nevadilo, půjčily jsme si auto a jezdily jsme všude. Takže hotelu bych dala 1 s malým mínusem, Mallorce bych dala 1 a naše destinace taky za 1, delegátku ani hodnotit nebudu, když jsme ji neviděli a letadla tam ( 2 hod. Zpoždění ) i zpět ( 1 hod. ), taky v pořádku akorát zpoždění ale s tím jsme nějak počítaly. Jinak jsme spokojeni . A tem co se chystají na Mallorcu doporučují si zakoupit výlet jmenuje se to Delphin watch, můžete jet vlastní dopravou do Santa Ponsa a budete to mít levnější, lodi na moře a uvidíte krásný delfini na vlastní oči v moři .

Přístup a profesionalita: 75% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 75% Doprava: 0%

							Výsledné hodnocení: 38%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Josef Ziegler | 01.09.2019 22:18
Právě jsme se vrátili z dovolené na Ischii, hotel La Scogliera. Vybrali jsme si poprvé CK Čedok, neměli jsme s ní žádné zkušenosti. Pravda je, že ohlasy na Čedok většinou nevyznívají moc lichotivě, ale nedali jsme se tím odradit. Celkově musím říci, že jsme strávili velice příjemnou dovolenou s žádnými nepříjemnými okamžiky. Je pravda, že celá dovolená byla sdílena s dalšími cestovními kancelářemi, jako letadlo, trajekt, hotely, výlety. Mohu tedy porovnat pouze činnost delegáta, kterého měla každá CK svého. Nám se věnovala delegátka Čedoku paní Veronika Leoni a ta byla tedy super. Je to nejenom neobyčejně krásná a inteligentní žena, ale hlavně velice ochotná a obětavá každému pomoci. Se vším nám pomohla, od příletu v Neapoli až zase k odletu, poradila, co bychom měli navštívit, jaká zajímavá místa i termální lázně. Jedna paní (klientka) tam onemocněla a musela do nemocnice, Veronika jí chodila navštěvovat každý den. Byla nám k dispozici prakticky celou dobu našeho pobytu. Za to jí patří velký dík.

Přístup a profesionalita: 75% Služby delegáta: 100%
Informace vs. realita: 75% Doprava: 75%

							Výsledné hodnocení: 81%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Martin | 01.09.2019 20:07
Dobrý den všem. Od 15 do 26.8 2019 jsme byli s touto cectovní kanceláří na Řeckém ostrově Zakynthos , oblast Tragaky a hotel Pelagos. Hotel odpovídal nabídce , vše čisté,upravené. Co nás zklamalo byla pláž ,kterou CK popisuje v nabídce jako certifikátem Modrá vlajka, pláž sice byla 100m od hotelu,ale malinká, kamenitá a navíc přeplněná Poláky, kteří si nedělali starosti o čistotu pláže. Personál vstřícný, ochotný a milý. Po příletu na Řecké letiště a přebrání zavazadel na nás čekala delegátka, která nám dala do ruky informace o pobytu a číslo autobusu s tím,že následující den bude schůzka a vše podrobně dovysvětlí. Druhý den na smluvenou hodinu přišla s tím ,že na veškeré informace máme cca 15 minut a že pospíchá na další schůzku. Z informací jsme si odnesli pouze termíny výletů a jejich ceny. Tím veškeré služby delegátky končí. Po vybrání výletu jsme obdrželi lístek s cenou a nástupním časem autobusu. Delegatká nás ujistila ,že výlet bude v českém jazyce. Autobus nás dovezl po několika zastávkách ( ostatní účastníci z jiných hotelů) na místo určení bez DELEGÁTKY , ta se dostavila 5 minut před odjezdem s jiným autobusem. Mezi tím jsme se museli sami rychle z orientovat, kam máme jít. Výlet byl krásný ,ale byl spíše pro polské turisty. Kterých tam bylo více jak 90% a většina pozornosti byla věnována jim. To samé se každý den odehrávalo v našem hotelu Pelagos. Po dvou dnech jsme zjistili,že hotel ovládá CK ITAKA a my jakož to klienti CK Čedok jsme byli jenom do počtu. Všude samé polské nápisy , polská upozornění a prostě vše pro Poláky. Polština byla všudypřítomna. Personál hotelu nás dokonce považoval také za Poláky. Polská arogantnost ,hrubost a neúcta k dalším spoluúčastníkům zájezdu :) byla vidět a dokonce slyšet na každém místě nejen na hotelu ,ale na celém ostrově. Mohu s jistotou říci,že ostrov Zakynthos se mění v Polský ostrov. CK nás tímto velice zklamala ,že nás neinformovala ,že sem jezdí jenom polské zájezdy.

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 50% Doprava: 100%

							Výsledné hodnocení: 38%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Karel | 30.08.2019 12:02
Clovek se rozhoduje s jakou cestovkou pojede na dovolenou at neni zklaman, ze si radsi priplati, ale hlavne at je spokojen. No jake velke zklamani na Cedok. Pri navsteve pobocky vse hraje na vasi notu. Rozhodnuto, poznavaci zajezd do Londyna. Je pravda ze zakaznik je informovan o hotelu kde bude ubytovan 7 dni predem, ne hned pri objednani zajezdu. Jenze ve snu vas nenapadne ze dostanete hotel ( Best Western Airlink ) od centra cca 25 km. Coz vas prijde na 45 min. cestovani vlakem pak autobusem nebo metrem, a to nejste na Victoria station. To jeste pripocitejte + - denni utratu na cestovnem pro jednu osobu 13 liber. Volani na Cedok, je moznost dostat hotel blize? Ano je za priplatek 5000Kc. na osobu. Coz nepripadalo v uvahu. To dcera jela s cestovkou Kormidlo do Londyna, a mistnim autobusem dojela na Victoria statinon za 30 min. Po priletu do Londyna nas vyzvedl delegat, rekl nam co nas bude nasledovat, prijede autobus a udela s nami okruzni jizdu po centru, V AUTOBUSU SE NESMI JIST ANI PIT to vse super az na to ze venku 30 stupnu a v autobuse jeste vic, bohuzel autobus nemel okna na otevreni, proto jsem pozadal delegata at rekne ridici o zapnuti bud klimatizace nebo ventilatoru at se vzduch ochladi. Bohuzel se nic nestalo, ostatni v autobuse jen sedeli otacely koleckem nad sebou a potily se jako p...e Nikdo dalsi nemel koule se ozvat. Cekal jsem kdy nekdo omdli. Jedna zastavka 15 min, po dalsi projizdce 30 min. pak jizda na hotel. 15 min. pred prijezdem k hotelu se najednou spustila klimatizace, pozde ale prece. Celkova jizda v autobuse 4 hodin. A na pokoj v hotelu jen ve skratce, otevrete dvere a koberec hral barvama i kdyz jeho puvodni barva byla cervena, upadla policka, urvany bant ve skrini a za kliku od okna radsi moc nesahat. Vsem preji Krasny den a peclive vybranou dovolenou.

Přístup a profesionalita: 25% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 100%

							Výsledné hodnocení: 31%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Jana Kučerová | 28.08.2019 15:35
Dovolená s Čedokem v Bulharsku. Letos jsme trávili dovolenou v Primorsku . Po příletu se nás ujal delegát, který však Zz autobusu vystupoval s cestujícími o dvě zastávky dřive než my, ale ujišťoval nás, že řidič bude hlásit zastávky a navede nás ( bylo cca 00:30 ) Řidič sice hlásil zastávky, ale měl po celou dobu dost nahlas rádio, takže jsme nic neslyšeli. Vystoupili jsme tedy na druhé zastavce-správně a jelikož jsme jeli do hotelu Perla Gold, tak jsme očekávali, že nám řidič ukáže cestu. Ten však rozmachnul ruce a řekl, že tady všude jsou Perly ( hotelů bylo 5, bez označení), takže nezbývalo než pokus omyl. Druhý den přišla delegátka, která se o nás měla starat, a když si jí jeden pán stěžoval na příjezd, řekla že stačilo zavolat. Nevím jestli by někdo volal v jednu ráno. Seznamila nas s informacemi. Předložila nám možnosti výletů, vyzdvihla ty, které jsou nejoblíbenější a pokud něco budeme potřebovat at zavoláme. Jelikož máme děti, které se chtěli někam podívat, tak jsme si vybrali půl denní výlet a ko taktovali ji. Výlet plavba na loďce po řece Ropotamo ( prales a zvířata- lákadlo pro děti) a následná prohlídka Sozopolu s průvodcem.V tomto případě chyběly od naší delegáty dost důležité informace. Jelikož bylo pod mrakem, tak plavba po řece byla nezáživná, protože zvířata, která jsme měli vidět vylézají, jak jsme se později dozvěděli, pouze při sluníčku, takže smůla. ( Myslím si, že informace, nejezděte, pokud je oblačno,což bylo z předpovědi zřejmé, je na místě). Na výlet, jsem také jeli, protože byl blízko cca 20 minut, nedostali jsme ovšem další informaci, že budeme objíždět i jiné hotely, které byly až za řekou, takže cesta autobusem trvala hodinu (tam a také zpátky), upozorňuji že z 5 hodinového výletu, který nás jako čtyřčlennou rodinu vyšel přes 200 leva. Po projížďce na loďce, jsme museli, čekat půl hodiny na další autobusy, které musely čekat na další lodě. Poté se nás ujala delegátka ( z Exim tours) a provedla nas městem ( na čtyř místech nám řekla pár informací o 2 kostelech, parte a výhledu) . Potom jsme dostali cca 45 minut rozchod, protože nezbylo více času, takže tak na cestu zpět k autobusu. Poté následovala opět hodinová cesta se zajížďkami. Tudíž určitě tento výlet nedoporučuji. Jinak pro informaci 40 minutová cesta lodičkou stála 12leva dospělého (my platili výlet 60 levaza dospělého), kdyby byla pani delegatka, co k čemu, tak by nám ho nemohla doporučit, navíc když ví, že máme malé děti. Předražené až hrůza. Provize je provize. A poslední perla na konec. Cesta na letiště trvala 60 minut, na letišti se musi byt 2 hodiny předem, to máme 3 hodiny. V den odjezdu bylo na informacích v knize Čedok napsané odjezd o 4,5 hodiny dřive než letí letadlo. Když jsme se poté naší delegáty ptali proč, říkala, že je to kvůli dopravním zácpám. Pravda však byla jiná , paní delegatka se o hodinu sekla, takže kdyžjsem po 20 minutách dojeli k hotelu, vyzvednout další cestující, museli jsme tam přes hodinu čekat, protože oni měli od svého delegáta správné údaje. Asi nemusím dodávat, že čekání bez klimatizace nebylo možné, takže celý autobus vyskákal ven a čekal venku. Po příjezdu na letiště se nás spousta chystala na pana delegáta, který tam měl být. Místo toho tam byl delegát od Neckermana a ten nám ukázal jen přepážky k odbavení. Pobyt v hotelu se nám líbil, dovolenou jsme si užili, ale delegáti nás tedy značně vytočili a nejen nás. Měli by tam být pro nás a ne pro sebe.

Přístup a profesionalita: 25% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 75% Doprava: 25%

							Výsledné hodnocení: 31%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Jan Šoltés | 23.08.2019 12:25
Dovolená s Čedokem v Turecku 2019 12. - 19.8.2019 Byli jsme s Čedokem před dvouma rokama v Albánii (Dures) a vše bylo tak, jak si člověk All inclusive představuje. Vše čisté, jídlo velmi chutné a denně různé možnosti výběru, kousíček do města k nákupům, kousek do přístavu atd. atd. atd. Bohužel letos to byla jedním slovem "katastrofa". Po příletu jsme od delegáta dostali na papíře informace a byli vysláni autobusem k hotelům. Řidič pouze u hotelu zastavil a řekl název hotelu. O zbytek se starejte sami. Delegát přišel až další den po obědě na schůzku, navíc pozdě. Tam nám jen nutil výlety (ze kterých má provize) a hrozně spěchal na další hotel. Výlety předražené a krátké, žádné kvalitní informace. Výlety místních cestovek jsou za půlku, minimálně dvojnásobně dlouhé a starají se o Vás. Zaplatili jsme si osmidenní pobyt ve čtyřhvězdičkovém hotelu Lighthouse v oblasti Bodrum. Na fotkách vše krásné ale ve skutečnosti bylo vše tak nějak opotřebované, špinavé a rozbité. Hotel ve svahu s různými terasami mohl být hezký, kdyby se o něj pravidelně starali. Animace, Fitcentrum a další věci, které jsme měli v rámci All inclusive prostě nefungovali nebo měli zavřeno. Na pláži bylo lehátko na lehátku, což byl problém s přístupem do moře nebo naopak k plážovému baru. U bazénu prakticky to stejné. V jídelně se vše zdálo v pořádku, ale jen první tři dny, kdy se jídla obměňovala a večer bývaly grilované speciality. Pak vše stejné. Tak se nám stalo, že jsme dál měli jen kuřata s rýží, protože hranolky nebo opékané brambory (jiné přílohy nebyly) připravili kuchaři k snídani. Na pokoji klimatizace fungovala tak na 40%, uklízečka pouklízela pokoj jen tak zhruba aby se neřeklo a spousta zůstala špinavá (na balkoně byla tak jednou za dva-tři dny). Ručník, pokud leží dle mezinárodního standartu na zemi má být vyměněn. Odebrán, nenahrazen. v celém hotelu bylo jen zameteno a možná vytřeno. Nerezové panely ovládání výtahů neviděli hadr snad od namontování před deseti lety. Pokud tedy na dovolené nemáte možnost výběru jídla, žijete ve špíně a prodíráte se přes lehátka k moři nebo baru, za pár dnů se Vám něco takového zprotiví, když ještě navíc vidíte, jak se leze rusým turistům do prdele. Do centra to bylo dle CK 1km. Tak jsme se vydali k nákupu. Po 1km jsme narazili na dva obchody, nic víc. Možnost toho, že si můžete někam zajít podívat nebo projít se rovná nule. Podtrženo a sečteno: S Čedokem nikdy více!!!

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 0%

							Výsledné hodnocení: 0%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Iva Šešulková | 07.08.2019 21:22
Dobrý večer,letos jsme byli na dovolené poprvé se společností Čedok na Krétě (hotel Gouves see Mare).Musim říct,že jsme byli náramně spokojeni.Všechno co se inzerovalo bylo pravda.Hezké prostředí,kousek k moři,jídlo bylo fantastické co více si přát.Jen ještě co bych měla vyzdvihnout tak animační tým (holky se moc snažili vymýšlet různé aktivity pro děti ,věnovaly se jim na plno a ještě to fakt vypadalo že to dělají s velkou láskou k dětem) .Všem kdo mají menší děti tak mohu doporučit ,rodiče si fakt odpočinou a nemusí vymýšlet aktivity pro své děti.Tím to bych holkám (Klárka,Deniska)chtěla moc poděkovat a popřát ať se jim daří.

Přístup a profesionalita: 100% Služby delegáta: 100%
Informace vs. realita: 100% Doprava: 100%

							Výsledné hodnocení: 100%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Eva Eretová | 13.07.2019 10:59
Byli jsme na dovolené v Turecku - Beleku - hotel Pine Beach resort Maritm v červnu 2019. Veškeré služby byly poskytnuty v odpovídající- resp. námi očekávané kvalitě. Až na delegátku!! Nepodávala úplné informace, pokud vůbec nějaké poskytla. Pokud něco slíbila nejen nám, ale i ostatním ubytovaným v tomto hotelu, nic nedodržela, samozřejmě bez řádné omluvy. Při odbavení na letišti v Antalyi, kdy lze u mnohých očekávat jazykové bariéry, trávila čas tím, že vedla živý hovor s dalšími dvěma delegáty! A ještě jedna dle mého názoru důležitá skutečnost, týkající se této CK - neexistují ceníky k zájezdům, které tato CK pořádá. S " původní" cenou si různě pohybují, samozřejmě směrem nahoru, a nato hrdě zlevní na cenu, která byla uvedena na stránkách jako původní - a podotýkám, že se klidně jedná i o 30%.

Přístup a profesionalita: 50% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 50% Doprava: 50%

							Výsledné hodnocení: 38%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Andrea Hulova | 25.06.2019 21:02
S ck Cedok nikdy vice! Delegatka naprosto k nicemu, neposkytla zadne informace, nesdelila nam vubec nic. Na dotazy nam odpovedela, at si to vygooglujeme. Ck nabizi ty nejdrazsi fakult.vylety, omnoho drazsi nez ostatni ck. Kdyz jsme chteli jet na vylet s jinou ck, nebylo nam to diky dohode s ck cedok umozneno. Neprijatelne!

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 25%

							Výsledné hodnocení: 6%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Simona | 04.02.2019 13:37
Čedok ve “vstřícnosti” zřejmě ustrnul před rokem 1989. Šokovalo mne, když jsem chtěla pro sebe a maminku, které bude 75 let, koupit dva týdenní turnusy po sobě jdoucí do hotelu v Emirátech, kde jsem již jednou byla, ovšem tehdy s německou cestovkou. Milá a ochotná paní na prodejně si zapsala pečlivě, co všechno mi má zjistit, včetně jinde u jiných CK naprosto běžné a logické redukce ceny o dvě letenky tam a dvě zpět. Zjišťovala jsem vše předtím na chatu Čedoku, kde mne jiná dáma ujistila, že lze koupit dva týdenní pobyty po sobě a že redukce ceny bude kolem 6tis. na osobu právě kvůli nevyužitým letenkám. Paní z prodejny na Můstku mi zavolala v domluveném termínu a s omluvou mi sdělila, že mluvila s jejich obchodním odd., a že mi dva týdny po sobě prostě neprodají. Naprosto mne to šokovalo. Podotýkám, že šlo o zájezd za něco málo pod 90 tisíc za obě. Neuvěřitelné. Tuto CK, která klienty evidentně nepotřebuje, a jejíž obchodní oddělení deklaruje styl uvažování a chování k zákazníkovi z doby, kdy byl Husák prezident, tedy nedoporučuji, navzdory milé a ochotné dámě z prodejny, která za takové “obchodníky” samozřejmě nemůže,a která by měla změnit zaměstnavatele, protože pro takovou CK je jí evidentně škoda.

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 0%

							Výsledné hodnocení: 0%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Podzimek | 11.01.2019 19:26
Pozor na polsky CEDOK! Jsou to vychytralci. Objednali jsme v zari zajezd pro 2 dospele a tri deti a tesili se ze pojedeme na oblibene misto. Pred tydnem, cca 8 ledna nam ck oznamila, ze zajezd zrusila. Rekli jsme si, ze tedy ok, vybereme neco jineho. Pri vybirani jineho hotelu doslo k jeho smazani v okamziku vyplnovani rezervace. Kontakt telefonicky byl zoufaly, pisemny take. Nebyly schopny nic nabidnout, deti navrhovali dat jako dospele a slevu v zari nedali vubec, pry uz neni zari. K dovrdeni vsi ostudy jsme zjistili, ze nasemu hotelierovi cedok ani po 5 mesicich nezaplatil a on ani nevi, ze byl vyskrtnut ze seznamu nabizenych. Takze lidi, nesezerte hada, Cedok je polskej a podle toho to vypada. Kdo by byl zvedavy, necht napise na podzimek@funchem.cz, preposlu celou komunikaci s touto garazovou cestovkou.

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 0%

							Výsledné hodnocení: 0%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Vlasta Hlaváčková | 17.11.2018 15:04
S CK Čedok již NE. V říjnu 2018 jsme si zaplatily u Čedoku zájezd na Kanár. Ostrovy, Fuerteventura, hotel SBH Costa Calma Beach. Jsme důchodkyně, které uvažovaly, že je to možná poslední výlet k oceánu, a tak jsme Čedokem nabízenou a zpoplatněnu službu “výhled na moře“ za 1 000Kč /na osobu, zaplatily. Pokoj, který jsme obdržely, měl jedinou vadu – chyběl zaplacený výhled na oceán. Výhledu překážely vzrostlé palmy a tak jsme oceán viděly jako modrou linku na obzoru. Zklamání jsme ihned ventilovaly požadavkem přestěhování do pokoje s výhledem. Pokoj byl nabídnut 3 den - bohužel s tím samým palmovým výhledem, ale s předností - byl blízko baru. Tuto výměnu jsme neakceptovaly a sepsaly reklamaci, kterou paní delegátka potvrdila. Advokát zastupující CK odpověděl ve stanovené lhůtě. V dopise vysvětlil, jak CK chápe výklad slov: „výhled na moře“. Dle CK „… výhled na moře je třeba chápat jako ubytování v určité části ubytovacího objektu, která je orientovaná směrem k moři, ale mezi mořem a okny pokoje mohou být určité překážky (např. Stromy nebo stavby), které výhled do určité míry omezují ...“ . Slovník českého jazyka vysvětluje výhled jako “ možnost volně hledět, vidět do dálky“, tj. úplně jinak. Dle našeho názoru CK nabízí a prodává službu, kterou nemůže naplnit. Doporučujeme všem , dřív než začnou balit , přečíst si pečlivě veškeré dokumenty zaslané CK , zvláště to, co je psáno malým písmem, NOZ- část, se týkající se poskytování služeb = zájezdů i recenze uvedené na Internetu a Všeobecné smluvní podmínky CK Čedok, které jsou účinné od 16. 2. 2016. Mimo to se dozvíte, že od srpna 2016 je novým majitelem CK ČEDOK, polská cestovní kancelář ITAKA. Naší chybou bylo, že to co doporučujeme, jsme udělaly až po příjezdu. Zklamání z jednání CK v nás zůstává a tak pokud ještě někam pojedeme, tak s CK Čedok – NE.

Přístup a profesionalita: 80% Služby delegáta: 70%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 100%

							Výsledné hodnocení: 63%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a E.Obr | 25.10.2018 10:38
Již nikdy více s CK Čedok! V srpnu 2018 jsme vyrazili s naší roční dcerou na rodinnou dovolenou s CK Čedok na Kanárské ostrovy. Jaké nás čekalo překvapení, když jsme dorazili na recepci hotelu, kde nám bylo sděleno, že naší rezervaci NĚKDO zrušil. Paní delegátka situaci nedokázala vyřešit a doporučila nám si zaplatit pokoj, který jsme již měli zaplacený, znova. Pokud bychom si ho nezaplatili, nebyli bychom ubytovaní. Věc se po velkých peripetiích vyřešila až další den v poledních hodinách. Mezitím nás recepční v hotelu požádala o vystěhování z pokoje. Načež nám byla zablokovaná karta k pokoji. Nakonec se ukázalo, že pochybení bylo opravdu u CK Čedok. Své pochybení Čedok po reklamaci uznala, ale bohužel se k situaci nedokázal postavit tak, jak by dle nás opravdu měl. Byla nám přislíbena kompenzace ve výši necelých 5-ti procent z celkové ceny zájezdu, což je spíš výsměch. Bohužel pro ně - svým přístupem jak na místě, tak po reklamaci - přicházejí o klienty. Nejhorší na situaci byla ale bezohlednost jak delegátky, která je zástupcem CK Čedok, tak i hotelu, když nás nechali po velice dlouhé cestě sedět skoro dvě hodiny na recepci s dcerou, kterou jsme měli dát již dávno spát. Namísto relaxace a krásných zážitků z dovolené, jsem se celou dobu těšili až se vrátíme domů. Poslední den dovolené tomu paní delegátka nasadila korunu. Požadovala po nás pod pohrůžkou vrácení sepsaného reklamačního protokolu - asi abychom to nemohli reklamovat. To byla teda dovolená... S CK Čedok již nikdy více!!!

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 0% Doprava: 50%

							Výsledné hodnocení: 13%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Ilona | 05.09.2018 10:12
Bulharsko, hotel Andalusia. Dovolena uvadena a zakoupena jako osmidenni,byla ve skutecnosti jen necelych sedm dni. Hotel pekny jen z dalky. Pokoje v horsi kvalite, nez muj pokoj na intru v osmdesatych letech. Matrace pamatovaly perestrojku, televize se sedmi programy(ctyri bulharse,jeden rumunsky,jeden rusky a jeden turecky) pamatovala jeste ,,Jen pockej zajici,,. Pristylka bylo procurane kreslo po prababicce. Plisen v koupelne a problem se zasobovanim rucniky, pres uplatek pro uklizecky. Strava na urovni skolni jidelny ze sedmdesatych let. Menilo se pet jidel, zbytek stale dokola. Specialitou bylo maso na grilu,vetsinou k veceri, ktere se nedalo ani krajet. S vyjimkou jednoho vecera,kdy byl losos. Nejoblibenejsi stravou se tak stalo vcerejsi pecivo s ,,maslem,, a marmeladou. Jeste zminim cekani na ubytovani ,,dle evropskych standardu,, . 6 hodin u recepce na hotelu bylo nekonecnych, neprijemnych a trapnych. Sdeleni ,,pruvodce ci delegata,, , ze se muzeme prevleknout do plavek a jit k bazenu(mame se svlect na recepci?), bylo povzbudive jen do doby prijezdu na hotel. Neni kde se prevlect do plavek, zachody jsou tak male, ze se musite otirat o znecistenou misu, aby jste mohli privrit dvere(zavrit sly jedny ze ctyrech). Na zaver neco pozitivniho, more bylo fajn, plaz uzka,ale dostatecne dlouha. Shrnuti je, za cenu Egypta ci Turecka, s silene se otrasajicim letadlem, jsme zazili neco, co uz nechceme opakovat. Ale pamatku na zajezd mame take, tydenni prujem.

Přístup a profesionalita: 39% Služby delegáta: 50%
Informace vs. realita: 29% Doprava: 23%

							Výsledné hodnocení: 35%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Věra Dernie | 28.08.2018 18:41
Dne 20.-27.8.2018 jsme absolvovaly vás zájezd:Čína jako nikdy předtím.Program zájezdu,organizace,ubytování...vše na jedničku!!! Třešničkou na dortu byla naše úžasná,fundovaná,milá paní průvodkyně Natálie Markovicova!!!!Moc ji za to děkujeme a přála bych s ní absolvovat další vaše super zájezdy. Věra Dernie a Alena Chludilova ze Zlína.

Přístup a profesionalita: 100% Služby delegáta: 100%
Informace vs. realita: 100% Doprava: 100%

							Výsledné hodnocení: 100%

							

★★★★★
Recenzi napsal/a Daniela | 13.07.2018 21:07
Poznávací zájezd s Čedokem nemůžeme v žádném případě nikomu doporučit. Zaplatili jsme si POZNÁVACÍ zájezd začátkem července na 6 dní na jih Francie. Odjezd z Prahy naprosto nevhodným autobusem Planetline, se sedačkami tak natěsnanými, že i cestující menšího vzrůstu se nemohli pohodlně usadit. Na sedačkách nebyly ani síťky pro odložení drobných věcí! Hned na začátku cesty asi po 1 hodině jízdy řidič se arogantně ohradil proti jedné spolucestující, která měla nutnou potřebu použít WC, přiběhl a toto WC uzamknul. Předem nám bylo oznámeno, že během zájezdu se nebudou prodávat teplé nápoje, pouze studené( voda, pivo). Průvodce Aleš Čech se nechoval jako průvodce, ale jako prominentní turista Čedoku. Během cesty nám nepodával takřka žádné informace o místech, kterými projíždíme, jen nezbytné pokyny, a to zpočátku i bez mikrofonu ( začal ho používat až na opakované prosby lidí ze zadní čáasti vozu) a jen o délce bezpečnostních a hygienických zastávek. Ty však bývaly nedostatečně dlouhé. Pak se stalo, že na úkor těchto krátkých zastávek, do cíle prvního zájezdového dne Monaka jsme dorazili již v půl páté ráno. Pak se tedy čekalo v přítmí garáží plných zplodin do 7 hodin, kdy byla plánovaná prohlídka města. Stále bylo velmi brzo, všude bylo ještě zavřeno( např. Oceánografické muzeum). Ve 13 hodin se odjíždělo do Antibes, tam pro změnu průvodce nenašel, co hledal a vodil cestující bezcílně po přístavu na prudkém slunci. Mezitím uplynula doba prohlídky města a byl čas odjezdu z města do místa ubytování poblíž Marseille. Jelo se nekonečně dlouho, řidiči bloudili, otáčeli autobus na nevhodných místech za neustálého troubení ostatních vozidel. Příjezd do místa ubytování už každý netrpělivě očekával. Ubytování bylo otřesné. Stísněné, sotva se člověk protáhl kolem postele k umyvadlu, na našem pokoji nešla TV a po chvíli nešel proud v celém zařízení. Personál v zařízení bezmocně krčil se slovy sorry, rameny, nicméně se po čase proud podařilo obnovit, naše TV nefungovala. Prý to zítra napraví. A k čemu? My ráno odjížděli. Naštěstí. Večeře v tomto místě byla také malé fiasko,jako předkrm zelený páchnoucí salám. Druhý den návštěva Marseille s možností výletu na o. Iff, což byl další nepříjemný zážitek s naším zástupcem Čedoku. Nechal nás vystoupit z autobusu, po naléhání zájemců o prohlídku města, nás, aby se neřeklo,odvedl k nejbližší katedrále a řekl, že odjíždí se skupinkou na ostrov, takže, ať si každý naloží se svým volným časem dle svého uvážení. Načež odešel se svojí skupinkou koupit lístky na loď. Tam oznámil čas odplutí právě z tohoto místa. Zbývala však celá hodina, tak se lidé rozešli zbylý čas strávit do okolních ulic města. Mezitím se pan zmatkař dopátral, že loď odpluje z jiného místa, o čemž lidé nebyli informováni. Lidé byli značně naštvaní, když se dostavili na původní místo odplutí a tam nikdo. V poslední minutě se jim podařilo panu Aleši dovolat, ten již seděl na lodi a sdělil jim, že musí pohnout, aby loď nezmeškali. Chudáci přiběhli jen tak tak. Samozřejmě, že další ostuda před obsluhou u vstupu do lodi, která už měla vše připraveno k vyplutí.. Lahůdkou byla taktéž cesta z Marseille do Saint Tropez, cca 2 hodinová cesta se protáhla na 3,5 a to jen díky tomu, že řidiči se nedokázali jaksi vymotat z města Marseille. Trvalo jim to celých 50 minut. Projeli jsme kdejakou nejmenší uličku v Marseille, kde nikdy tak velké vozidlo lidé neviděli, ti nevycházeli z úžasu. Nikdo nechápal, jak to tihle dva fešáci dokázali. Pak vyšlo najevo, že v této destinaci jsou oba poprve. Druhý den návštěva města Fréjus po předešlé noci v ubytování poblíž tohoto města, ráno opět řidiči nemohli trefit parkování v tomto městě, toto se podařilo až po několika pokusech, stále jsme projíželi těmitýž místy, takže údajných 5 km, jak bylo avizováno jsme jeli cca 45 minut. Odtud následoval po nepovedené prohlídce arény přesun do Cannes. Po příjezdu bylo oznámeno, že pan Aleš nás opět opustí a s hrstkou lidí se pojede vykoupat na o. St. Marguerite, takže o Cannes nevíme dodnes nic a viděli jsme jen Festivalový palác a to, co jsme pak sami viděli a ani nevíme, co jsme viděli. Jen víme, že tam bylo hezky a vedro. Tak jsme se uchýlili opět jako v Monaku na pláž. Museli jsme tam vydržet tentokrát celých 6 hodin než se pan Aleš se skupinkou vrátil, aby nás opět usadil do autobusu a odvezl na poslední ubytování. Ráno, po nepovedené snídani, kdy se na všechny nedostalo všechno jídlo-jen suché bagety, kterých byl dostatek-následovala prohlídka výrobny parfémů a dále přesun do Nice. A opět stejný scénář jako předešlé dny. Než pánové řidiči našli ve městě továrničku na parfémy, opět se špatně orientovali, přestože jsme předešlý den jeli kolem. Opět nějak přehlédli odbočku, což se jistě může stát komukoliv. Oni to ovšem opět řešili po svém. Rozhodli se zastavit provoz na ulici tím, že se s autobusem otočí právě na tom nejméně vhodném místě. Za každou cenu. Tak se stalo, že se pokusili překodrcat přes kruhový ostrůvek uprostřed cesty a na asi pátý pokus se to konečně podařilo. Podařilo se jim způsobit vytvoření nepěkné kolony v centru Grasse s vykulenými Francouzi za volanty svých miláčků. My v autobuse jsme byli rovněž vykulení a navíc vytřepaní z neustálých nárazů do malého vyvýšeného kruhového ostrůvku, přes který se pokušeli za každou cenu dostat. Domorodí lidé civěli nevěřícně, cože to tam ten český autobus provádí. Otřesné…. V Nice pan Aleš se nás pokoušel dovést na vyhlídku nad město, což se mu ne a ne podařit. Nakonec se to ale zřejmě pomocí navigace v mobilu, povedlo. Bylo k poledni a odjezd domů plánovný na 20.30h. Co dělat? Nezbývalo než se vylepit ve vedru opět na pláž a nějak to přežít, aby toho nebylo málo, tak řidiči telefonicky vzkázali, že se o 20 minut opozdí. Proč? To nikdo dodnes netuší. Při odjezdu před 21 h z Nice je nad slunce jasné, že nemohl být dodržen plánovaný příjezd do Prahy v dopoledních hodinách. Nakonec jsme se vrátili před hl. n. v Praze před 15 h. Co dodat? Že s Čedokem již nikdy více!!!! Ani zadarmo. Jak je možné, že v v dnešní době ještě někdo pustí do světa naprosto nevyhovující nekomfortní autobus, který řídí dva naprosto neznalí řidiči a naprosto neschopného a ničeho neznalého človíčka, který si na pana průvodce jen hraje??? Mnoho lidí neustále poukazovalo na program zájezdu, který byl velice obsáhlý a sliboval poznání. Ve skutečnosti jsme ta města pouze navštívili, ale k jejich poznání nedošlo. Shrnuto a podtrženo: pár procházek po přístavech se nedá považovat za poznávací zájezd. A několikahodinová vylehávání na pláži taktéž. K tomu slouží zájezdy pobytové a rovněž pořízené u jiných CK, jak je vidno ze zdejších některých hrůzostrašných recenzí. Za nás tedy Čedok rozhodně nikomu nedoporučujeme. Máme s čím porovnat, jezdíme často, chtěli jsme vyzkoušet, ale byla to velmi drahá a hooodně nepříjemná zkušenost!!!

Přístup a profesionalita: 0% Služby delegáta: 0%
Informace vs. realita: 10% Doprava: 0%

							Výsledné hodnocení: 3%

							

Seznam-Cestovek.cz

Poslední recenze

Azzurro
★★★★★
Delfín travel
★★★★★
Delfín travel
★★★★★
Fischer
★★★★★
Blue Style
★★★★★