Wisnar

Recenze cestovní kanceláře Wisnar

Zkušenosti klientů

  1. Michaela Lapešová má tuto zkušenost:

    Bohužel se musím podělit o negativní zkušenost s cestovní kanceláří Wisnar. Jela jsem s nimi letos na poznávací zájezd Severské metropole. Již v nabídce se objevilo několik nepřesných informacích (což jsem bohužel zjistila až během zájezdu) a nesprávné informace pak byly podány i v zaslaných pokynech. Týkalo se to především možnosti návštěv jednotlivých památek (na některé nebyl čas, některé nebyly ukázány), ale také změn časového rozvrhu (bezdůvodné změny až o půl dny). Co se týče pana průvodce, tak ten sice měl velké historické znalosti, ale ty nemohly nahradit jeho špatnou komunikaci se skupinou a jeho neskrývanou neochotu. Toto celé pak v posledním dni vyvrcholilo tím, že s námi nekomunikoval vůbec. Takže bohužel po několika velmi vydařených zájezdech s jinými cestovkami v minulých letech, letošní dovolená byla velkým zklamáním.

  2. Vlasta má tuto zkušenost:

    Jednou a naposled. Dvakrát nevstoupíš, do téže řeky.

  3. Aneta má tuto zkušenost:

    Jen dobré zkušenosti :-) .17.7.-21.7.2013 jsme byli s CK Wisnar v Beneluxu, vše proběhlo podle plánu, průvodce ochotný, o Beneluxu toho věděl spoustu, jeli jsme klimatizovaným moderním busem, takže cesta byla v pohodě. :-)

  4. Lena má tuto zkušenost:

    Bohužel musím přidat také velmi negativní zkušenost s CK WISNAR. Absolvovala jsem s touto CK zájezd po severských metropolích, který jsem koupila mamince k 60tinám, neb to byl vždy její sen navštívit Norsko a Švédsko. Recenzi přidávám se zpožděním, na zájezdě jsme byli již v červenci 2011 (v Oslu jsme pobývali zrovna v den inkriminovaného bombového útoku p. Brejvika, osobně jsem procházela zrovna o ulici níže, naštěstí nikdo ze spolucestujících nebyl v době výbuchu v bezprostředním nebezpečí). Na tyto stránky jsem narazila až nyní, kdy v průběhu dalších let se člověk přece jen více zajímá a pročítá zkušenosti jiných, aby se případně vyvaroval nemilému překvapení. Protože zkušenost s CK WISNAR mě stále nenechává při té vzpomínce chladnou, nedalo mi, abych nevarovala další potencionální klienty. Zejména klienty, kteří očekávají od poznávacího zájezdu, že se skutečně něco dozvědí, a dále klienty, kteří by snad zájezd chtěli obstarat svým rodičům či prarodičům – nedoporučuji. Dřív, přiznám se, jsem nikdy neřešila, kam jedu, resp. s jakou CK. Nyní bedlivě studuju nejen konkrétní destinaci, hotel, služby, ale i CK. Zejména po tristní zkušenosti s CK WISNAR, která nebyla ochotna řešit ani mou stížnost na průvodce s reakcí, že si na něj nikdy nikdo nestěžuje, ale naopak ho vždy jen chválí, že jsem jediná a kdesi cosi…. si dávám bedlivě pozor, s kým cestuju. Nejsem kverulant, tak jsem to pak nechala být, ale dodnes lituju, že jsem tu záležitost nedotáhla do konce a nepodala stížnost na sdružení obrany spotřebitelů případně striktně netrvala na snížení ceny zájezdu, neb CK deklarovala některé prohlídky (např. zámek v Kodani), avšak ty nebyly naplněny – většinu míst jsme pouze projeli autobusem s konstatováním, támhle vidíte to či ono. Celkové zajištění služeb, ubytování, stravování, bylo příšerné. Dodnes mám z toho hořkou pachuť a opravdu provinilý pocit, že jsem rodičům zprostředkovala tak úděsný zájezd. Oni nemají to srovnání, nikdy pořádně nidke nebyli, tak byli spokojení (jsou prostě skromní a nestěžují si), ale upřímně řečeno, spát v něčem podobném koňské stáji, kde o hygieně slyšeli snad jen ve výkladovém slovníku, mizerný průvodce, kterému bylo vše jedno, dosti nevhodné chování řidičů autobusu, se kterými jel navíc další člověk, o kterém dost pochybuju, že byl součástí servisního týmu…celkově na mě zájezd působil neprofesionálním, ošizeným a naprosto nedostatečným dojmem. Ve srovnání s jinými CK a hlavně cenami, které nabízely, se tento zájezd lišil v tom, že byl kratší, dražší, byť nezahrnoval norské fjordy, a poněkud rozpačitý. V jednu chvíli se člověk cítil opravdu ztracený v cizím městě, neboť nějaké provádění ze strany průvodce nehrozilo. Informace, kam zajít, tipy, kde co sehnat, kde nakoupit (velký problém ve Stockholmu je např. sehnat klasickou samoobsluhu s potravinami či pekárnu) si člověk musel nějak zjisti sám nebo holt bloudit. Kdo neměl vlastní mapu a knižního průvodce, byl skutečně ztracen. Pak jsem to i stopovala, jak dlouho se nám za ten den průvodce věnoval, a vycházelo to na 30 minut nějakého prohlížení památek, poté nás vždy opustil a dělejte si co chcete. Když byla možnost prohlídky nějakého muzea apod., vždy zůstal sedět v buse a sledoval tam videofilmy nebo klábosil s řidiči autobusu. Říkala jsem si, že má asi něco jiného na práci, chce si město užít po svém, což je sice neprofesionální, ale dá se to pochopit, ale když jsem zjistila, že jen tak zevluje a trčí 8 hodin v buse namísto, aby s námi prošel aspoň centrum jednotlivých metropolí, nebo nám vysvětlil cestu, kudy kam se dostat, vjel do mě fakt vztek – horšího burana a kulturního barbara jsem jako průvodce v životě nezažila, a to mám zkušenost s iks poznávacími zájezdy po stěžejních místech celé Evropy. Za zmínku stojí i jeho neohleduplnost ke starším lidem, kterých nebylo málo a kteří nebyli schopni držet jeho nasazené vražedné tempo – vždy s námi pouze prolítl nějakou hlavní proudovou ulici, takže člověk neměl šanci ani postřehnout kudy jde, natož si něco vyfotit. Když se někdo ztratil, neměl ani předstíranou snahu nějak situaci řešit, zavolat na policii, zastupitelský úřad apod. Vyděšená rodina se mohla zbláznit…bohužel se taková situace skutečně stala – přes 4 hodiny byl pohřešovaný jeden cestující, řešilo se to i s místní policií…jediná jeho starost byla, aby neodjel trajekt, takže honem honem, musí se jet, holt tam ten nebohý ztracenec musí zůstat, ať si to dotyční vyřeší sami, odkázal na spoje Student agency a tím to haslo – je to ostatně blbost toho ztracence, všem přece řekl, kdy a kde se mají vrátit. O informacích k vstupnému a možnosti výhodných slev, když se bude chodit ve skupině, asi ani nevěděl. Bohužel touto rozháraností nebylo ani možné se třeba s ostatními spolucestujícími domluvit, že by se šlo např. do ponorky hromadně apod.

    Ale abych nebohému průvodci nekřivdila… jednou (na poloostrově Bygdoy) na výslovný dotaz, kde že je ta super restaurace, o které v autobuse mluvil (výklady o místních zvycích, historii apod. nám podával zásadně jen za jízdy v autobuse do mikrofonu), když lilo a všichni jsme byli hladoví a prokřehlí, nás poslal kamsi za roh, kde však dávno nebylo nic, vše zavřeno, člověk si připadal jak v městě duchů. Očividně neměl aktuální informace, ale to by mu projednou člověk i odpustil, jenže když takové fatální nedostatky vykazoval neustále, o předávání nějakých vědomostí ani nemluvě – to nám vždy přečetl z papíru, co měl pravděpodobně staženo z wikipedie… Nevím, možná jsem příliš náročná, ale od poznávacích zájezdů očekávám nějaké nové poznatky, získání poznání – u pobytových zájezdů je mi v podstatě fuk, když je delegán méně schopný v historii či místním folkloru. Smyslem pobytových zájezdů (alespoň podle mě) není nějaká vzdělávací osvěta, narozdíl od zájezdů poznávacích. Za sebe prostě vím, že s WISNAREM NIKDY VÍCE. Samozřejmě nevylučuji, že někdo jiný může mít s touto CK jinou (pozitivní) zkušenost, to ovšem za předpokladu, že se bude pravděpodobně jednat o jiný zájezd (jinou destinaci) a především s jiným průvodcem.

    PS: paradoxně jsme při prohlídce muzea mořeplavců narazili na jinou cestovku – VSACAN – s níž cestovali naši známí z Moravy (svět je malý) – a musím říct, že to bylo naprosto neporovnatelné. Průvodce jim dělal jeden starší pán (tipuji důchodový věk minimálně), který však svou energičností předčil kdejakého třicátníka. Do všech míst, muzeí se všemi chodil, zajišťoval hromadné slevy vstupného a podával opravdu zasvěcený výklad. Když nás viděl tak bezprizorní a opuštěné, vůbec mu nevadilo, když jsme se na tu chvíli připojili k jeho skupině. Tomu říkám přístup!

  5. Lenka má tuto zkušenost:

    Zájezd do Skotska, úžasný zážitek, výborní řidiči i paní průvodkyně, starší dáma, povoláním učitelka. Ve velmi nabytém programu jsme stihli vše co bylo v plánu i něco navíc. Ubytování F1 s čímž jsme počítali, komu to nevyhovuje musí si koupit zájezd luxusní, F1 je totiž opravdu jen na přespání. S námi cestovalo několik dalších lidí, kteří s CK absolvovali zájezdy i do jiných destinací a jsou spokojeni.
    Za nás tedy doporučujeme.

  6. Eva H má tuto zkušenost:

    Letos jsme s CK navštívili v květnu Paříž. Průvodce Ondra byl naprosto na 1*. Měl opravdu veliké znalosti, byl usměvavý a ochotný, všechno fungovalo a když byla nějaká nejasnost, tak to v klidu vyřešil. Měl nás na starosti 70. Páni řidiči z Minitranzu Olomouc byli taky fajn a i když jsme měli na zpáteční cestě technickou závadu na kole, dělali všechno pro klid a pohodu cestujících. Klidně bychom jeli zase!!!

  7. Bára má tuto zkušenost:

    S CK Wisnar zatím jen pěkné zážitky. Absolvovala jsem s kamarádkou poznávací zájezd Paříž od A do Z s návštěvou Versailles a byly jsme obě nadšené, jak bylo vše do puntíku naplánované a vše šlapalo jako hodinky. Ačkoliv jsme se bály, že nestihneme si pořádně prohlédnout Eiffelovu věž a Versailles, ale všude nám čas ještě bez problému zbýval. Osobního volna byl dostatek. Moc jsme byly spokojené s naším panem průvodcem, který nás neustále překvapoval svými nevyčerpatelnými znalostmi ať bylo 6 ráno nebo 9 večer. Na jakékoliv dotazy odpovídal ochotně. Trpělivě vše důležité několikrát opakoval. Kromě faktů nás bavil i zajímavostmi, u kterých se celý autobus smál z plných plic. Kromě programu, kdo chtěl mohl stihnout i něco navíc. Řidiči autobusu byly také moc ochotní a jeli bezpečně. Jen pokoje v F1 byly pro 3 osoby malé, že se tam nedalo hýbat, ale na přespání to bohatě stačilo. Vybavení bylo nové a moderní, na pokoji vlastní umyvadlo. Snídaně slabší než bylo očekávání, kromě bagety s máslem samé sladké věci, ale hlady nikdo netrpěl. Jsme velmi spokojeni. Můžu s klidem Paříž všem doporučit!!!! Moc se nám to líbilo.

  8. Matějkovi má tuto zkušenost:

    Dnes jsme dorazili ze zájezdu CK Wisnar.“Perly azurového pobřeží“a můžem doporučit.Byli jsme nadšený a maximálně spokojený s celou organizací zájezdu od začátku až dokonce.Průvodce se nám věnoval byl ochotný,nebyl vůbec žádný problém.Ubytování v F1 splňoval naše požadavky.Díky celému týmu včetně řidičů máme krásné vzpomínky.Pokud bude možnost rádi budem opět klienty Ck Wisnar.

  9. Silva V. má tuto zkušenost:

    Já jen chválím. Jela jsem na poznávací zájezd Florencie – Toskánko 10 – 14.6. 2015. Jsem naprosto unešená. Skvělá organizace, parádní komunikace a jako bonus naprosto úžasná parta lidí. A úplnou náhodou jsem na konci zájezdu zjistlila, že pruvodce nám dělal pan Wisnar. Příště jen s CK Wisnar, nejlepe jako pruvodce pan Petr W. Vřele doporučuji

  10. Zdeňka má tuto zkušenost:

    Chci se podělit o špatnou zkušenost s ck Wisnar.Byl to poznávací zájezd do Provence.Myslím,že každý si hned představí levanduli.No,jaké bylo naše zklamání,když jsme se žádné levandule nedočkali.V nabídce ck Wisnar totiž bylo napsáno,že pojedeme do města Grasse, které leží mezi Provensálskými kopci,obklopeno loukami posetými levandulemi,jasmíny,mimózami a růžemi.Bohužel jeli jsme po dálnici,takže z toho co slibují, jsme nic neviděli.Když jsme se zeptali průvodkyně Katky,kdy uvidíme levanduli,tak nás odbyla,že tady není,jen v parku ve městě./To jí mám sama víc na své zahrádce/.Když se na to samé ptala další klientka byla už průvodkyně nervózní a třetí klience jen odsekla,že žádná levandule nebude a už se o tom nehodlá bavit a končím debatu-řekla.Je mi smutno,že se někteří lidé,takto chovají.S WISNAREN už NIKDY více nepojedu.

  11. Havelková Dáša má tuto zkušenost:

    To nejlepší z Norska – 4.8.-9.8. 2015. Zájezd byl velmi dobře připraven, ubytování příjemné, řidiči ochotní. Problém se vyskytl s průvodcem Adamem, který byl sice velmi dobře informován o dané zemi a poskytoval nám zajímavé informace, avšak při vstupech vybíral nadbytek financí, který nevracel. Při žádosti o navráceni peněz nás odkázal na CK Wisnar, která prý předem určuje ceny vstupů a on je tedy musí vybrat i v případě, že je cena vstupu nižší. Po příjezdu z dovolené jsem CK Wisnar kontaktovala s daným problémem. Odpovědí ovšem bylo pouze to, že CK nemá na ceny vstupů vliv, čímž se tedy stal výrok průvodce lživým. Jsem zklamaná postojem CK Wisnar k danému problému, jelikož dle mého názoru by je měl zajímat případ, kdy jejich průvodce vybírá nadbytek financí, odmítá je vrátit a navíc odkazuje na CK Wisnar, která má údajně výši vybraných peněz předem určovat.

  12. Zdeňka má tuto zkušenost:

    Zdravím,nemám dobrou zkušenost s touto cest.kanc.Zúčastnila jsem se zájezdu konec r.2015 do Francie-silvestr.pobyt.
    Po nočním přejezdu z ČR do Paříže a celodenním chození po Paříži nás majitel CK a průvodce v jedné osobě při rozdělování ubytování nechal dlouho čekat venku,vybíral peníze na „dýchavičné“,které měly být v ceně zájezdu,nedokázal to vysvětlit,apod.Pro klienty,kteří byli v Paříži poprvé,dával rozchody až 11 hodin!Čtvr´t La Defense jsme jen projeli busem,no hrozné.Naprosto ho nezajímaly přání klientů,byl tam jen sám pro sebe.Naštěstí jsem byla v Paříži několikrát,ale tak špatnou organizaci jsem nezažila.Podruhé bych s nimi už nejela.Řidiči výborní!

  13. Radana Fialová má tuto zkušenost:

    zkušenost ze zájezdu Paříž-Londýn-Brusel ve dnech 23.3.-28.3.2016.

    Tato zkušenost byla velmi negativní.

    Průvodce svévolně zkrátil plánovaný zájezd, nebyl přístupný komunikaci o náhradním řešení (před zájezdem došlo totiž k útokům v Bruselu, tudíž bylo zcela zřejmé již den před nastoupením cesty, že Brusel nenavštívíme), průvodce nenavrhl žádné adekvátní řešení, na naše návrhy reagoval nejprve arogantně, pak už vůbec nekomunikoval. Nebyl přístupný diskuzi a na naši následnou stížnost po ukončení zájezdu a požadavek finanční kompenzace se obhajoval vyšší mocí. U solidní CK bych logicky očekávala hlavní iniciativu od průvodce a nabídku náhradní méně nebezpečné lokality (jediný návrh průvodce byl výsměchem – namísto Bruselu navštívit WATERLOO, což je předměstí Bruselu). Jiná varianta u něho nepřipadala v úvahu, přestože sami účastníci vznesli několik návrhů. Jednalo se o velmi neprofesionální přístup. S touto CK již nikdy více !
    Radana Fialová

  14. Václav Koráb má tuto zkušenost:

    Před týdnem jsem se vrátil z poznávacího zájezdu pořádaného cestovní kanceláři Wisnar – Báječná Provence. Už název Provence je přehnaný, protože pod touto oblastí si téměř každý představí levandulová pole, na které lákali již při objednávce zájezdu. Jednak v podobě fotografií, které se objevují u daného zájezdu, jednak pak přímo v textu, kdy bylo vyloženě uvedeno, že město Grasse je obklopeno loukami posetými levandulemi, jasmíny, růžemi a mimózami. Jaké bylo překvapení, když nám bylo sděleno, že k žádným polím nepojedeme a že jsou vzdáleny 4 h jízdy. Zoufálá průvodkyně nejdříve odpovídala každému individuálně, poté již tlak nevydržela a sama účastníky nabádala, ať napíší do CK, že se to opakuje již několik let a ona s tím nic neudělá. Z mého pohledu se jedná o klamovou reklamu, cestuji pravidelně, ale nikdy jsem se nesetkal s tímto přístupem.

    Bohužel tento nedostatek nebyl jediný, poznámku možnost koupání si opravdu vykládám jako možnost, ne jako nutnost. Předpokládal jsem, že bude k dispozici poznávací program s průvodcem a kdo se nebude chtít účastnit, může se jít koupat. Tak to bohužel nebylo. Průvodkyně nám dávala nesmyslně dlouhé pauzy a předpokládala, že všichni se s radostí vrhnou do vln moře. Kdybych stál o tuto varianu, koupím si pobytový zájezd u moře, ne poznávací, který je odvozen od slova poznávat. Pláže byly navíc kamenité, bál jsem se,že si ještě něco vrazím do nohy, o botách do vody v instukcích ani zmínka. Nejhorší zážitek byla návštěva ostova sv. Markéty, kde jsem si připadal jak ve vězení, čekal jsem, že tam bude něco k vidění, ale bohužel opět jen pláže a koupání v kamenech. Člověk by se snad i raději vrátil do Canes, ale lístek na trajekt měla průvodkyně, tak nebyla možnost. Nechápu také, proč se v pokynech píše možnost návštěvy dalšího ostrova, který na obrázku vypadal zajímavěji, když se tam prý nejezdí.

    Tento argument jsme ale slýchali docela často, marně jsem čekal, že se dozvím něco o historii nebo památkách navštívených měst společně s průvodcem, jak se to běžně dělá. My jsme byli většinou jen dovedeni do města a zanechání osudu s odůvodněním, že takhle se to dělá a průvodkyně s námi nikam nepůjde. Opravdu jsem litoval starší spolucestující, kteří se nedomluvili cizím jazykem, divím se, že jsme se vrátili všichni.

    S touto CK již opravdu ne.

  15. Michal Machatý má tuto zkušenost:

    Bohužel i já se musím podělit o velmi negativní zkušenost s CK Wisnar.

    Zúčastnil jsem se v termínu 5. – 10.7. 2016 poznávacího zájezdu Báječná Provence. Po velmi vydařeném zájezdu s jinou cestovní kanceláří v minulém roce, byl letošní zájezd s CK Wisnar jedno velké zklamání.

    – zájezd bych spíše než „Báječná Provence“ nazval „Koupání na francouzské riviéře“
    – slovní spojení „možnost koupání“ beru tak, že je možnost vykoupat se v moři, ale ve skutečnosti zabíralo koupání 60 % času zájezdu. Průvodkyně nám skoro nic neukázala, dovedla nás na pláž a koupejte se, hlavně po mě nic nechtějte. Od poznávacího zájezdu očekávám, že něco uvidím, poznám, ne že se budu pořád koupat. Pokud bych se chtěl koupat, tak si zaplatím pobytový zájezd u moře!!!
    – nesmyslně dlouhé osobní volno (6,5 hodiny v Nice – na dotaz co máme tak dlouho v Nice dělat, když se nechceme koupat, průvodkyně odpověděla, že v Nice je co dělat, můžeme se třeba projet tramvají, což jsem považoval za špatný vtip)
    – proč lákají na levanduli, když jsme pak skoro žádnou neviděli? Teda pokud pominu záhon levandule na střeše ve městě St. Rafael a pár levandulí na kruhovém objezdu.
    V nabídce mají např. Grasse – známé centrum parfémářství, ležící mezi kopci Provensálských Alp, obklopeno loukami posetými levandulemi, mimózami a růžemi. Když jsme se průvodkyně zeptali, kdy uvidíme ty louky s levandulemi, tak nám řekla, že nikdy.
    Že se pojede po dálnici, a že levandulová pole jsou vzdálená 4 hodiny jízdy autobusem. Není to tak trochu klamavá reklama, když je u nabídky tohoto zájezdu obrázek s polem levandule???
    – je opravdu neobvyklé, aby průvodkyně dovedla skupinu k branám historické části města a na dotaz jestli nás provede, případně okomentuje památky řekla, že se vrací do autobusu, že si to máme projít sami, že taková prohlídka se běžné nedělá
    – když jsme v osobním volnu chtěli navštívit nějaká zajímavá místa (např. v Nice – navštívit nedaleké Monaco), tak nám průvodkyně nebyla schopná poradit, prý je to moc složité na vysvětlování a nezvládli bychom to. Tomu říkám opravdu profesionální přístup.

    Možná by stálo zamyslet se nad kvalitou poskytovaných služeb, protože nespokojených klientů nás byla na zájezdu většina. A hlavně, Provence má každý spojený s levandulí. Takže by možná neškodilo místo koupání zařadit výlet k levandulovým polím, myslím, že by to všichni ocenili.

    S CK Wisnar už nikdy více.

  16. Leoš Šimek má tuto zkušenost:

    CK Wisnar pro nás nemá chybu!Zúčastnili jsme se zájezdu Řím -Vesuv- Pompeje- Neapol ve dnech 19.-23.4.2017 a vše proběhlo bez jakéhokoliv problému.Vše opravdu perfektně připravené a profesionálně zorganizované.Průvodce Petr i řidiči jsou profíci na nejvyšší úrovni.Všem i v CK velké díky.

  17. Josef Štrojsa má tuto zkušenost:

    Byl jsem s nimi na poznávacím zájezdu do Říma, Neapole a Pompejí. Výklad a výlety byli fajn. Jenže ubytování bylo hrozné.
    Měli jsme na bungalovu štěnice. Při reklamaci se nám dostalo výsměchu, že jsme si fotky štěnic snad někde stáhli a byli jsme obviněni, že se chceme obohatit na úkor cestovky. Přitom pan delegát pochytané štěnice i viděl, jen nám to nenapsal nikam na papír. Jsem zvědavý jestli se nakonec reklamace nějak vyřeší.
    Proto chci jen varovat, když se vyskytne nějaký problém, dávají od toho ruce pryč a obrací to proti Vám a jsou schopni Vás ještě neprávem očerňovat.
    Velmi neseriozní jednání pana ing Miroslava Wisnara

  18. Jirka Mach má tuto zkušenost:

    Po návratu ze zájezdu Švýcarské a Francouzské Alpy (16.-20.8.2017) mohu hodnotit jen pozitvně. Ubytování – klasika (F1) s možností nákupu potravin v marketu, řidiči a paní průvodkyně Katka – na jedničku (ochotně nad rámec pomohla při organizaci individuálního programu), oceňuji možnosti volného času v jednotlivých destinacích a pestrou skladbu programu (hory, jezera, města,…..).

  19. Hana Turková má tuto zkušenost:

    Po návratu ze zájezdu Řím,Neapol a Florencie mám velmi smíšené pocity autobus a řidiči bezvadní , ubytování v Říme v mobilheimech ucházející jen jsme tam spali, ale paní průvodkyně Janka neochotná a výklad o památkách minimální. Styl prohlídky, že obejde se skupinou památky něco poví a potom si kupte lístky a běžte si kam chcete je nehoráznost to může cestovka rovnou rozdat mapy a knižního průvodce možná se toho dozvíme více. Ve Florencii jsem jí požádala, aby mi poradila a pomohla koupit lístek do Paláce Pitti a její odpověď v paláci jsem nikdy nebyla je tam fronta a stát tam nebudu. Takže s CK Wisnar už nikdy

Sdílet na: FacebookTwitterGoogle+

Přidej vlastní zkušenost

Autor stránek nenese zodpovědnost a neručí za publikované názory klientů cestovních kanceláří. Názory nejsou editovány a jsou jen názorem klienta. Autor stránek si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, které porušují platné zákony ČR nebo obsahují vulgární výrazy a ty u kterých má podezření, že jde o reklamu.