Solvex

Recenze cestovní kanceláře Solvex

Zkušenosti klientů

  1. xxx má tuto zkušenost:

    Z priateľkou a dcérou sme sa rozhodli, že koniec leta strávime pri mory a to v Bulharsku na slnečnom pobreží. Kontaktovali sme niekoľko CK. nakoniec sme sa rozhodli pre CK Solvex. Spomínanú destináciu sme navštívili už niekoľký krát ( vždy s inou CK ) takže zájazd, kvalitu a rozsah dohodnutých a hlavne zaplatených služieb , riešenie prípadných problémov či samotnú CK a jej zamestnancov máme s čím porovnávať.
    Tak odlet – prílet , transfer do hotela, hotel, ubytovanie, strava a celkovo celý pobyt bol v poriadku ( aj keď all inclusive som zažil aj lepšie )
    Hovorí sa že “ to najlepšie na koniec “ tak to sa solvexu naozaj podarilo. V budúcnosti by som išiel radšej na bicykli ako znova cestovať zo Solvexom !!!!!!! Že prečo ? Odlietať sme mali 05:55 z Burgasu a v Bratislave sme mali pristáť 06:40. Na chceck-ine treba byť min. 2 hodiny pred odletom pred štvrtou ráno sme prišli na recepciu kde nás mal čakať transfer na letisko. Slečnu na recepcii sme najprv cca 10 min. museli budiť aby sme sa dozvedeli že autobus odišiel asi o dve hodiny skôr ( paráda ) Takže na vlastné náklady sme sa na letisko doviezli taxíkom. Podľa pokynov sme sa hneď odobrali na check-in kde bolo niekoľko cestujúcich ale žiadny zamestnanec letiska a čo bolo horšie ani žiadny delegát v našom prípade delegátka (bohužiaľ neviem či to bola Linda alebo Dominika ) ktorá by nás uviedla do obrazu a vysvetlila nám prečo bol náš let odložený iba o 9 hodín a prečo nás o takejto dosť podstatnej zmene nikto neinformoval. Naša precízna a starostlivá delegátka sa dotrepala okolo 13 tej hodiny ( čo už som si mal dávno doma šunky válať ) aby nás informovala že náš let bol bohužiaľ odložený. Veľká cestovná kancelária nemá 10 centov na sms keď už zamestnáva ľudí ktorý majú v P… ??? Keď si na to spomeniem sa mi vo vačku otvára nožík. Pripadal som si ako Tom Henks vo filme Terminal. Mysleli sme že horšie to už byť nemôže ale nie po deviatich hodinách sme sa konečne dostali do lietadla že Burgas – Bratislava ?? Sme mohli iba snívať pristáli sme v Košiciach tam sme stáli asi pol hodinu a odtiaľ sme leteli do Bratislavy.
    Záver : CK Solvex už nikdy viac človek zaplatí nemalé peniaze a začo ?? Prístup delegátky nula bodov poslal by som ju pracovať niekam na družstvo medzi prasce tam kam patrí. A ak solvex dotyčnú delegátku za toto neprepustí tak medzi tie p….e patrí aj CK Solvex osobne.

  2. Rei má tuto zkušenost:

    Má význam s touto ck letět na Rodos? Je to jen dotaz.

  3. Zuzanka Tudor má tuto zkušenost:

    Uz roky cestujem na dovolenky s rodinou s CK Solvex a vzdy sme boli nadmierou spokojni. Aj letos sme dovolenkovali s touto cestovkou v Taliansku /Kalabria/ a teraz pred tyzdnom sme sa vratili z Bulharska /Slnecne ponrezie hotel Astoria/ . Vsetko co sme si vybrali a dohodli CK naprosto na urovni a zodpovedne splnila , kvalita hotela, letecka preprava a transfery – vsetko organozoane na urovni, sluzby delegatov – profesionalne. S vyletmi naprosta spokojnost /prehliadka mesta Tropea v Kalabrii a piratska lod v Bulharsku/ . Je mi uprimne luto neprajnikov , ktori svoj negativizmus siria na forach a socialnich sietach. Pre mna je nepochopitelne ako sa niekto moze vyjadrovat negativne o danej CK na zaklade zalezitosti , ktore sa jednoducho daju riesit s hotelom, alebo sa postuju absurdne obvinenia a tvrdenia ktore vypadaju ako snaha poskodit konkurencnu CK… nevim ako to presne je, ale je to trapne. Ja som nikdy nemala ziadne problemy s CK Solvex a budem aj nadalej pouzivat sluzby tejto zodpovednej a serioznej cestovky. Vzdy na jednotlivych dovolenkach som sa stretavala s mnohymi spokojnimi klientami tejto CK a proto si myslim ze je to fakt spolahliva cestovka.

  4. Hrnčířová Angelici má tuto zkušenost:

    Dnes jsem se vrátila z Rhodosu.
    Se Solvexem jsem byla spokojená (podotýkám, že jsem byla v Řecku po desáté a umím se řecky domluvit na základních věcech). Problémy ž á d n é. Jen by mohli zlepšit výkon funkce delegáta. Např. od Brenny se o vás opravdu perfektně starají, zajistí, poradí, koupí, dovezou nad rámec povinností, několikrát se dostaví na místo,,,,,
    Delegátka Solvexu nás na letišti po příletu do Řecka doprovodila do busu a zmizla. Na hotelu z našich nikdo- byla noc, starší lidé (to snad může předpokládat každý, že v září se jedná o seniory s ohledem na klima). Pak udělala jednu info schůzku násl. den po příletu a už jsme ji neviděli vůbec. Pokyny o odletu byly v knize. Při odletu přišla jiná, ta aspoň byla v buse na letiště, ale po vystoupení opět zmizla.
    Lidé, kteří nejsou zcestovalí, jsou ve věku, kdy neznají angl. , byli docela ve stresu, bylo mi jich líto. Jen tuto jednu vadu to mělo, jinak busy i lety na čas, all incl. opravdu perfektní, moře, pláž paráda, hotel trochu slabší, ale je to jen na přespání. Snažím se být objektivní a mám k čemu porovnávat. Domnívám se, že buď mají málo delegátů, kteří nestíhají nebo špatné vedení, které nekontroluje odvedenou práci anebo nemá autoritu. Takže Solvexem není třeba děsit. Za své peníze jsem dostala luxusní dovolenou.

  5. Hrnčířová Angelici má tuto zkušenost:

    Závěrem zdůrazňuji, že jsem byla spokojená a já jim nemám co vytknout. Napříště služeb Solvexu využiji opět a bez obav.

  6. Eliška P. má tuto zkušenost:

    Jsou to lhari. Naslibuji novy hotel s nadstandartnima sluzbama a realita naprosto otresna. Hotel, ktery mel byt dle CK vhodny pro rodiny s detmi nebyl absolutne vhodny pro deti. Opravdu si rozmyslete koupit zajezd u teto CK

  7. Radoslav má tuto zkušenost:

    Na úvod iba upozorním, že absolútne vôbec nie som typ človeka, ktorý píše recenzie, neustále sa na niečo sťažuje a nebola táto recenzia písaná v zápale hnevu. Píšem to z presvedčenia, že toto som ešte nezažil a prinútili ma tieto okolnosti:
    Pri hľadaní hotela na Slnečnom pobreží určite vynechajte tento hotel s názvom Colosseum. Nikdy viac.. Pricestovali sme do hotela o 6 ráno a nechali nás čakať do 14:00 kým nás ubytujú a vôbec ich nezaujímalo, že sme prišli nevyspatý, unavení, spotení a hlavne hladní! Museli sme si vybojovať, aby nám aspoň o dvanástej dali pásky a mohli isť na obed… Jedlo: 4 druhy jedla poriadne neochutené a chutili podobne, čiže človek bol toho prejedený už po 2 dňoch.. Raňajky a obedy fakt, že úbohé, večera taký slabší štandard. Personál – uvediem vážne, že málo príkladov pre niekoho banality, ale aj to robí mienku: kečup a horčica bola k dispozícií na obed a večeru (nikto nechápal z akého dôvodu, lebo sa ku žiadnemu z tých jedál nehodili) na raňajky sa vôbec nepodávali a to ponúkali slaninu k raňajkám a klobásky, keď sme požiadali o horčicu tak povedali že nemajú, čiže ste jedli samotnú slaninu s chlebom alebo zeleninou a syrom. Bolo úplne normálne, že počas obeda keď sa všetci usadili či už vo vnútri alebo na terasu začali kosiť pred vami trávnik, alebo sa začalo nad vami vŕtať.. ako keby to nemohli robiť mimo stravovacích časov. 60 % personálu vedelo po anglicky základnými slovami, čiže keď ste chceli niečo riešiť hľadali niekoho kto vie o čo si lepšie a to sa týka aj recepcie… Zvyšných 40% po anglicky nevedelo skoro vôbec.. Personál, ktorý mal na starosti bar pred hotelom aj za hotelom otvorenie baru mávalo omeškávanie aj 15 – 20 minút a vôbec ich to netrápilo, ale akonáhle padla, tak neboli ochotní naliať 1 minútu po… Počas pobytu sme nemali na hotely žiadny program až na jeden večer, kde zavolali 3 malé dievčatka na krátke vystúpenie a dvoch spevákov, ktorý spievali miestami dosť falošne… Bol to pokus o program a to vôbec nie som kritik, celé to bolo smiešne až trápne a trvalo to našťastie tuším len hodinu.. Čiže zábavu na hoteli nehľadajte, vedľajší hotel napríklad praskal vo švíkoch čo sa týka animačných programov, každý deň sa im tam starali o zábavu a kto chcel sa ich zúčastnil. Hudba pred hotelom pri bazéne: každý boží deň hralo dokola 5 skladieb a ľudia boli už z toho otrávení po 2 dňoch, keby aspoň vymenili kábel, ktorý išiel do toho reproduktoru bolo by fajn, lebo im to tam chrapčalo a vrčalo každú chvíľu.. Čistota taký priemer výmena uterákov, dodanie toaletného papiera a spravená postel nič viac 2-3 minúty práce..V celej príchodovej hale smrdeli toalety tak si dávali pozor a dvere od toalety radšej začali zatvárať..
    Poloha: výborná blízko ku všetkému :) až na to, že keď sme chceli isť k moru sme museli obchádzať celé oplotenie hotela, ako keby nemohli sprístupniť prechod od bazénu smerom k pláži…
    Išli sme cez cestovnú kanceláriu Solvex, tiež už nikdy viac, všetko sme si vo svojej podstate museli riešiť na mieste sami a nie cez delegáta (pozdravujem delegátku Jarmilu) ktorý sa akože iba tváril, že je tam od toho aby sa riešili nejaké problémy cez neho.. Skôr tam bol od toho aby Vám poradil čo máte v danej destinácií vyskúšať za jedlo, alebo pitie a to sa dočítate kdekoľvek na internete, čiže úplne nepodstatné informácie.. V krátkosti: mali sme zaplatený pobyt na 7 noci a v siedmu noc nám išiel let o 1 hodine ráno, čiže reálne po nás chceli aby sme po 6tej noci vypratali hotel do 12:00 DOOBEDA!! Pritom sme mali hotel zaplatený ešte do nasledujúceho dňa 12:00 obeda.. Delegátka nebola schopná to vybaviť a od prvého dňa sme ju nevideli a pridelia nám radšej začínajúcu delegátku radšej… AJ tento problém sme si museli vyriešiť sami aby nás aspoň nechali ubytovaných do 22:00 aby sme si mohli aspoň v posledný deň spraviť nejaký program. A to sme sami museli volať na centrálu Solvexu a vyhádať si to aby dodržali zmluvné podmienky!!! Čiže dovolenka nám začala od prvého dňa takto!

    Celkovo hodnotím hotel a cestovnú kanceláriu a služby ako „úbohosť a slabé“ v porovnaní s cenou a popisom čo ponúkajú… Nikoho som sa nechcel dotknúť a ani haniť, iba uvádzam čo sme si zažili a pevne verím, že podobné recenzie sa tu ešte objavia aj od ľudí, ktorí sa tak isto sťažovali a chceli podobným spôsobom varovať ostatných, aby si radšej oddýchli a užili dovolenku podľa svojich predstav inde a cez niekoho iného…
    Ale aj tak, Ďakujeme :)
    (Rado)

  8. Ladislav Varga má tuto zkušenost:

    Dobrý deň.
    Od Invií sme kúpili dovolenku na 8 dní a 7 noci, pre 4 dospelých a 2 maloleté deti /4 a 6/ rokov. Následne sme sa dozvedeli, že to zabezpečuje Solvex. Keď nám oznámili, že odlietame z Košíc o 20:40 hod. ihneď sme sa ohradili, že je to pozdný odlet, no žiaľ aj keď bol odlet aj o 16:15 hod. nebolo nám vyhovené. To sme ešte netušili, že nám zmenia odlet na 20:10 a následne na 19:45 hod.a na prilepšenie s medzipristátím v BA. Nakoniec sme sa na recepciu dostali o 1:00 hod.ich času, aby prekvapeniam nebol koniec oznámili nám, že výťah je pokazený a na 4 poschodie s batožinou a 2 maloletými deťmi máme ísť po svojich.Keď som to ráno povedal delegátovi, ten mi povedal, že on s tým nemôže nič robiť. Nakoniec to dopadlo tak, že namiesto 8 dní a 7 nocí to bol 7 dní a 7 nocí, čiže ušetrili 1 deň pre 6 osôb. K tomu sme boli ubytovaní v Hoteli Riviéra Blue s tým, že je to 4 hviezdičkový no pri dverách mal označené iba 2 hviezdičky, dokončovali niektoré práce aj počas obedu a výťah šiel iba vtedy ak on chcel.

  9. Lenka Vítková má tuto zkušenost:

    Letěli jsme s CK Solvex last minute na Rhodos do hotelu Smartline Cosmopolitan (Ixiá – nedaleko Města Rhodos). Celkově dovolenou hodnotíme asi kladně a to díky tomu, že se domluvíme a zajistíme si tedy sami cokoliv, ale sešlo se několik nepříjemností, které nám pobyt trochu kazily. První byla hned po příjezdu, kdy jsme jednu noc museli strávit v jiném hotelu (rozhodně ne stejné kvality). To nám však samotný hotel vynahradil lepším ubytováním, sejfem zdarma a pod. Co však hodnotíme jako opravdu špatné, byla práce delegátky CK Solvex paní Zuzany. Už první den nebyla schopná nám pomoci s již zmiňovanou prvním noclehem v cizím hotelu, kdy jsme ji žádali o info, kdy se můžeme do našeho zaplaceného hotelu vrátit. Stejně tak se ale zachovala CK, když jsme totéž chtěli řešit přímo s někým SR/ČR – telefonicky nám bylo slíbeno, že se někdo ozve, ale nestalo se tak. Avšak opravdu jako vážný problém vidíme paní Zuzanu, která zřejmě na Rhodosu více dovolenkuje než pracuje. Vše, co nám slíbila zajistit (z její vlastní iniciativy), nezajistila – jako například late check out. Info o odjezdu domů jsme získali až na vyžádání a to mělo prý být někde na recepci (ve skutečnosti v knize CK nic, na recepci také nikdo nic nevěděl/žádný vzkaz). Využili jsme také jednodenního výletu na ostrov Symi, kde průvodcem byla právě paní Zuzana. Naprosto nulová organizace, chaos. Slíbena byla prohlídka městečka s výkladem a prohlídka manufaktury na zpracování mořských hub a ve výsledku jsme viděli dva krámky a dostali info, kde si co máme koupit a kam rozhodně nemáme chodit. Kdybychom si výlet zajistili sami, vyšel by nás na polovic a viděli bychom to stejné a ve větší pohodě. Takže CK Solvex asi OK, ale Rhodos s paní Zuzanou určitě ne.

  10. Eliška Pelikánová má tuto zkušenost:

    Pokud objevite zajezd od teto CK okamzite ze stranky vyskocte pokud nechcete vyhodit sve penize oknem. Zakoupili jsme pres tuto ck zajezd do Bulharska do hotelu Riviera Blue. Hotel prezentovali jako 4+ s nadstandartnimi sluzbami, velkym detskym hristem, stolnim tenisem, kulecnikem a all inclusive. Na pokoji mela byt lednicka, minibar, tv a trezor. Skutecnost byla, ze hotel mel pouze 3* a ck to ve sve nabidce zmenila 14 dni po nasem navratu, kdy si stezovalo 70 ceskych a slovenskych klientu. Jidlo velmi maly vyber a studene, shnile ovoce, nabidka napoju nedostacujici a po 3 dnech uz nebyly dzusy, cola, sprite, bile a cervene vino, vodka a gin. Doplneno den pred odjezdem. Vsude spina, nadstandartni sluzby byly, ze Vam za cely pobyt nevymenili rucniky jen sebrali spinave a tak jste si nemeli ani do ceho utrik. Kulecnik byl ve stoce, stolni tenis jsme nenasli, fitness byl zahazeny bordelem. Velke detske hriste byla jedna klouzacka s polamanou houpackou. Kolem hriste bordel, pohazane gumove rukavice, pod klouzackou cihla a vyrazena lehatka. Bazen behem pobytu zezelenal 20 mesicni dcera diky tomu dostala silnou alergickou reakci a musel byt zavolan lekar. Bazen zustal zeleny 3 dny. Filtraci temer nepousteli. Diky stiznostem dorazil i generalni reditel CK Solvex a bylo nam receno, ze nikde neni dano co je v all inclusive a co bysme chteli za ty penize, pokud si budeme stezovat, tak stejne nevyhrajem. Arogance, lzi a podvody. Jako kompenzace nam bylo nabidnuto 250kc za osobu. Uz jsou podane stiznosti na COI.

  11. Vl K má tuto zkušenost:

    Pokud již máte zájezd koupený, udělejte vše proto, aby jste ho mohli ještě stornovat. Nekažte si dovolenou. Opravdu to byl očistec. Trochu se rozepíši. Největší hrůza byla všudypřítomná německá mládež chlastající od rána do večera. K nejhoršímu zážitku došlo předposlední noc pobytu. S přítelkyní jsme šli spát. Kolem jedné v noci začal někdo agresivně kopat do dveří a křičet cosi německy. Přítelkyně se strašně vyděsila a celá se rozklepala. Volal jsem na recepci o pomoc. Recepční s ochrankou přišel asi za tři minuty, ale to již agresor na chodbě nebyl. Ochranka nám řekla, že máme smůlu a že musíme někoho chytit při činu a zadržet. MY!!. Na chodbě jsou kamery. Navrhli jsme jejich shlédnutí. Toto ale prý není možné bez managera. Ten se měl dostavit do práce až kolem 10 ráno. Podobné útoky se odehrávaly ještě několikrát za noc. Ochranka byla vždy informovaná ale odmítala cokoliv dělat. Nemusím říkat, že jsme celou noc nespali. Kolem šesté ráno jsme už vlítl na recepci a dožadoval se kamerových záznamů. Už jsme hrozil i policií. Bylo to k ničemu. Recepční se mi ještě vysmála, že Gladiola je přece party hotel a musí se počítat s rámusem. Ale na stránkách je hotel popsán jako klidná lokalita vhodná pro děti s rodiči. V deset hodin nám bylo řečeno, že manager má meeting a bude koukat na záznam až kolem 14hod. Ve 14 hod nám oznámili, že kamery jsou rozbité a záznam není možné vidět. Po chvilce zase, že záznam se snaží opravit. Cca v 15 nám řekli, že konečně agresora identifikovali a pokutovali. Ale kdo to byl a jakou pokutu dostal nám neřekli. Už jsme neměli sílu to řešit. Měli jsme i celkem strach, že se nám hotel začne mstít. Poslední noc pochopitelně zase rámus,ale už jsme to neřešili. Brzy ráno jsme jeli na letiště. Sepsali jsme asi 5 stránek reklamace. Delegátka to moc podepisovat nechtěla, ale nakonec podlehla tlaku. Když jsme u ní, dejte si bacha na delegátu Dominiku. Je pěkně opálená ale úplně neschopná. Doporučuji si veškeré rozhovory nahrávat. To pomůže :-)

  12. Lu Ka má tuto zkušenost:

    pro VI K : Hodnotíte tady negativne CK ale jde vam o problém, který se stal a hotelu a mohl se tál na jakémkoliv hotelu kde byste byli i pres jinou CK, mozna se nejdriv zamyslete kam pisete recenzi – neměli byste spis dlat recenzi tedy na ten hotel? a veta – pekne opalena ale neschopna – to je teda recenzem tim jste vsem moc pomohl!!! … jste evidetne id*ot

  13. Vl K má tuto zkušenost:

    Lu Ka:

    No pokud se u cestovky domahate napravy ale cestovka se k vam chova arogantne a nic neni schopna napravit, pak myslim, ze jsem to napsal spravne. A klidne budu i ten id*ot, pokud pomuzu jedinemu cloveku, aby se teto cestovce vyhnul. Delegatka je pekne opalena proto, protoze misto starani se o zakazniky se povaluje na plazi. Tedy opet myslim svym zpusobem recenze. Mej pekny den :-)

  14. Ernest Hajnovič má tuto zkušenost:

    Pekný deň, práve sme sa vrátili z dovolenky v Bulharsku (29.8.2017).
    Môžem povedať, strava na 100%, čo sa týka obsluhy nemám čo vytknúť,super miesto, kúsok od pláže, nemá chybu. Chyba, že hotelový bazén má -10 stupňov celzia.
    Nedá sa s tým niečo robiť, lebo už to komentovali viacerí pred nami. Musím podotknúť, že by bolo dobré, keby delegát na mieste pobytu nemal v záujme len predať doplňujúce produkty, ale aj záujem o svojich klientov ( prísť sa opýtať, alebo zavolať).
    Bolo by ku cti každého delegáta (ako pri príchode, tak si myslím, že aj pri odchode) aspoň dopraviť svojich zákazníkov osobne na letisko a nenechať to na šoféra, ktorému napíšem počet klientov, ktorých má dopraviť na letisko(či Slovák, Maďar, Čech, Rus a pod.). Samozrejme stalo sa, čo sa stalo, ale mal by niekto vedieť a niesť zodpovednosť za spôsobené problémy našich letov (Burgas – Bratislava 19:30; 19:40; dňa 29.8.2017.
    Nikto nevedel čo sa deje a preisť trikrát colnou kotrolou (všetci sme SCHENGEN) je pre nás ponižujúce.
    Ďakujem, Hajnovič Ernest a Eva

  15. Pavlína D. má tuto zkušenost:

    Se Solvexem jsme byli letošní září na Rhodosu..Škoda jen, že paní delegátku Zuzanu spíše zajímalo její opálení a jak se nám vyhnout..:D po příletu totál chaos ..dostali jsme jiný hotel na první noc..někdo od nich nás poslal z letiště na jiný autobus..delegátka s námi ani nejela po hotelech..,takže nikdo ani netušil, jestli nás ubytují..:D nikdo netušil co bude druhý den..,telefon nejdřív vůbec nebrala..pak se tedy ozvala.. s tím že se ozve druhý den ráno..a že ví čo má teraz robit…:D nikdo se neozval ..pak protože jsme tam byly tři páry a jeden jí volal druhy den,slíbila že nás vyzvedne taxi ve 12:00…,info jsme si museli předat mezi sebou..předpokládám že paní Zuzanku by ten minutový hovor hodně zdržel..ve 12:15 taxi stále nikde..tak jí voláme ..diví se a že to provolá..slibuje že mi teda zavolá , když o to požádám ..až něco zjisti ..cca o 15 minut volá a slibuje že taxi je na cestě a že se uvidíme další den..po dalších 15 min taxi dorazí ..veze nás do hotelu..předložím doklady a vochery na recepci .,recepční se podívá a říká ..ale tohle není tento hotel ..:D :D :D ..zbytek jsme došli pěšky cca už jen 100 metrů..no jo no..někdo cestuje po památkách..my naopak po hotelech…Práce paní delegátky je naprosto marná a její přístup zoufalý . Nepřemýšlela bych nad jejím propuštěním..takový člověk tam nemá co dělat ..mě už celá situace přišla komická , protože nemám problém se domluvit anglicky, ale lidé co se nedomluví a jedou přes vaši CK, předpokládají , že se o ně postaráte a jejich dovolená nebude pro ně stresující . Solvex už nikdy!

Sdílet na: FacebookTwitterGoogle+

Přidej vlastní zkušenost

Autor stránek nenese zodpovědnost a neručí za publikované názory klientů cestovních kanceláří. Názory nejsou editovány a jsou jen názorem klienta. Autor stránek si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, které porušují platné zákony ČR nebo obsahují vulgární výrazy a ty u kterých má podezření, že jde o reklamu.