Nev Dama

Recenze cestovní kanceláře Nev Dama

Zkušenosti klientů

  1. Petra má tuto zkušenost:

    Byl jste někdo na lyžích od Nev Dama? Jaké máte zkušenosti? Děkuji.

  2. Jirka má tuto zkušenost:

    Milá Petro a ostatní, jestli je vám jedno, kolik zaplatíte za lyžování, pak třeba ještě v roce 2012 vyrazte na předvánoční lyžovačku do Itálie s Nev Damou aliaz CK Ski Travel…

    Čeká vás barevný katalog na křídovém papíře s nepřehlédnutelnou nabídnou až 10ti procentních slev za včasné objednání jednotlivých produktů… Kdo by odolal…

    A jak je to doopravdy?

    Oproti roku minulému cenový nárůst až 10% základních cen nabídek (racionálně nezdůvodnitelný a zejména novými klienty těžko postřehnutelný… )

    Odbourání slev na skipasy pro juniory a seniory (např. předvánoční Livigno v roce 2011 – sleva 450 Kč, letos 0.- Kč – u nejběžnějšího, tedy šestidenního skipasu).
    To vše za situace, kdy samo středisko ovšem tyto skipasy i nadále bonifikuje (stačí letmý pohled na skipasslivigno)… !!

    Výsledek? Zkuste jen vložit pár hodnot do Excelu, a je to tady: Celá ta radost vás s Nev Damou vyjde letos zhruba o 10 % dráž než vloni, za vaše dítě či za seniora zaplatíte dokonce o více než 1 000.- Kč vyšší cenu. To je – při ceně produktu zhruba 6 tis. Kč – zdražení už o cca 17 % …

    Pokud je vám jedno , že chování majitelů je mimořádně asociální a odpudivé (neštítí se bohatnout i na dětech a seniorech, o dalším ani nemluvě), pak lyžujte s Nev Damou. Třeba vám vyjde alespoň to počasí…

    Ale pokud chcete svoje peníze vynakládat racionálně a nechcete krmit nenasytné české „podnikatele“, pak hledejte na internetu. Naštěstí je plný obsahově shodných, ale současně výrazně levnějších nabídek všeho druhu. Svou zimní radost si tak dokážete zařídit vlastními silami – bez asistence a arogantního parazitismu obchodní značky Nev Dama.

  3. martin má tuto zkušenost:

    No ještě jsem na lyže nevyjel a už samé starosti. Vybrali jsme zájezd, přes jejich prodejce Zajezdy.cz
    1. problém, rezervace neplatila jak řekli a normálně jí zrušili dřív. takže jí zas obnovili a omluvili se.
    2. problém byl, že slibovanou slevu přiznali až když jim přítelkyně vynadala
    I zaplatili jsme zálohu
    3.problém byl, že nám prostě do mailu napsali (ani se neobtěžovali zavolat), že už druhý pokoj prodali, ale že mají místo něj čtyřlůžák a že chtějí peníze.

    Jaký bude další vývoj nevím, jelikož na ně budu já řvát až za chvíli.
    Nicméně na to, že je venku 25°C, sníh v nedohlednu, je to na můj vkus nějak moc problémů najednou a jejich jednání nějak moc připomíná gaunery.

  4. Jiří Bulík má tuto zkušenost:

    Za mě Nev-Dama OK, jezdím s nimi už tři roky a nikdy žádný problém. Potom, co tu psal Jirka jsem si spočítal, jak jsem na tom v porovnání s loňskem a za vpodstatě stejný zájezd mi to vychází o zhruba 200 levněji než loni. Takže spíš to bude náhoda. A btw, Jirko, podle tvého slovníku: mimořádně asociální, odpudivý, arogantně parazitující :)) bych tě tipoval na hodně naštvaného z nějakých jiných důvodů, než je tahle cestovka :))

  5. Věrka má tuto zkušenost:

    Chtěla bych napsat pochvalnou recenzi na cestovku Nev dama. Letos v lednu jsme byli s touto cestovkou poprvé na lyžařském pobytu v San Colombanu. Zájezd jsme si vybrali last minute týden před odjezdem. Cena byla velice solidní. bylo tam nádherně, cestovka nás vozila autobusem do různých lyžařských středisek. Zvlášť chci pochválit delegátky v tomto středisku. Stal se mi tam těžký úraz, kdy jsem skončila na operaci v nemocnici. Delegátky nám pomáhaly jak se dalo. manžela vozili za mnou do nemocnice, pomáhali nám při komunikaci s lékaři. Byly neskutečně ochotné. Moc jim chci touto cestou poděkovat. A pokud budu moci, znovu s touto cestovní kanceláří pojedu na zájezd.

  6. Leos má tuto zkušenost:

    Právě jsem se vrátit z lyžařského zájezdu organizovaného ck nev dama a tak si můžete udělat názor podle reklamace, kterou jsem právě odeslal do agentury.

    Dobrý den paní xxx,

    bohužel zájezd, který jsem u vás zakoupil neproběhl úplně k mé spokojenosti. Jedná se zejména o problémy s organizací dopravy tam i zpět.

    Cestou do střediska nás delegát chtěl vysadit z autobusu ve městě Moutiers s tím, že dál budeme pokračovat standardními francouzskými linkovými autobusy a dále pak skibusy. Naštěstí se našla skupina odvážných účastníku zájezdu, kteří se tomuto nehoráznému nátlaku postavili a delegáta donutili aby nás do střediska dovezl autobus cestovní kanceláře.

    Další problém nastal při cestě zpět, kdy nám delegát po urgencích oznámil v předvečer odjezdu čas odjezdu na 14:00. Když pominu co následovalo v několika dalších hodinách tak se domnívám, že tímto nám nebylo umožněno využít sedmý den lyžování. Další okolnost, která by i při pozdějším čase odjezdu znemožňovala, lyžování sedmý den bylo to, že pokoje musely být vyklizeny do 10:00 a nebyl zajištěn zabezpečený prostor pro zavazadla. Žádám vás o vrácení příplatku za sedmý den lyžování.

    Odjezd se nakonec realizoval o dvě hodiny později, ovšem s tím, že před návratem do ČR jsme postupně nabírali na různých místech klienty z dalšího turnusu a rozváželi je do středisek. Poslední jsme vysadili po deváté večer v Tignes. To znamená, že jsme strávili v autobuse pět hodin a téměř se neposunuli směrem domů!

    Další pro mě nestandardní záležitostí bylo, že jsem se až z pokynů, které jsem dostal několik dní před odjezdem, dozvěděl, že bude požadována kauce 300EUR.

    Musím říci, že něco podobného jsem ještě nezažil a připadal jsem si jako bych si zájezd koupil ne u renomované agentury/cestovní kanceláře v evropské unii, ale u Albánské „Tirana-travel“.

    Prosím o Vaše vyjádření. Děkuji.

    S pozdravem,
    Leoš Prokop

  7. Josef má tuto zkušenost:

    Letos v červenci jsme si byli s touto cestovní kanceláří v Marcelli di Numana v apartmánu Palossi. Teda měli být. Jednoduše řečeno, děs a hrůza. Apartmán byl špinavý, tmavý a zatuchlý. Popíšu to postupně. Kuchyň s přistýlkou: stará plechová paneláková hrůza – neodpovídala fotkám na webu, přistýlka špinavá a značně zdevastovaná. Ložnice – ve stejném stavu jak přistýlka, skříň plesnivá!!!
    Sociálka – patřící do minulého století – nebyla vyfocená, nebylo to opomenutí ale důvod. Po protestech nám byl vyměněn apartmán, byl v lepším stavu – pouze špinavý.
    Nejsem přecitlivělý, ale dovolenou za kterou si platím nemalé peníze si představuji trochu jinak. Pro srovnání jsme byli minulý rok v Sarvaru, Maďarsko – apartmán měl tak tři hvězdy. Ty tři byly plně zasloužené, vše nové, čisté a odpovídalo fotkám na webu.

    Doporučení pro příště, ověřit si nejenom cestovní kancelář ale taky lokalitu. Požadovat fotky daného apartmánu kde budete trávit dovolenou. Na naši výtku, že apartmán neodpovídá fotkám na webu nám zástupce odpověděl, že neleze udělat fotky všech apartmánů. V dnešní digitální době chabá výmluva.

    Závěrem – příští rok určitě jinou cestovku a důkladné info.

  8. Renata má tuto zkušenost:

    Zdravím a přidávám zkušenost s CK NEV-DAMA hned z několika zájezdů. Jerlikož mne to už letos nedalo a napsala jsem jim stížnost, tak ji sem jednoduše zkopíruji…

    Vážení,

    dnes se vrátila moje dcera s přítelem z Chorvatska z Drveniku, kam jela s Vaší CK. Okolnosti mě donutily napsat tento e-mail.

    Já osobně jsem s Vaší CK vyjela poprvné zhruba před 4 – 5 lety, byl to lyžařský zájezd do Itálie – Aprica. Tenkrát mně dost vadilo, že se jednalo o „sběrný“ autobus, s mnoha nakládkami a vykládkami cestou. Další problém nastal při ubytování v hotelu Roma, kde po nás chtěli vratnou kauci, nevím přesně, kolik to bylo, ale nebyla to malá částka. Každý má sebou většinou nějakou finanční zálohu, ale rozhodně ne proto, aby ji odevzdal hned při příjezdu jako kauci. Píšu o tom samozřejmě proto, že ve Vašich pokynech o této věci nebyla žádná zmíňka. Bylo nás tam tenkrát dost, kteří odmíti tuto kauci zaplatit, tak to nakonec nějakým způsobem vyřešila Vaše delegátka – nutno říci, že až po našem nátlaku. Pobyt probíhal celkem bez problému. Cestou zpět byla sněhová kalamita, v Livignu před tunelem zácpa a trávili jsme tam hodně času. V tuto chvíli mne překvapilo, že Vaše delegátka nebyla schopná zajistit možnost použití WC s odůvodněním, že v Livignu jsou samé drahé hotely a nikam nás tam nepustí. Stále odkazovala na další a další pumpu, ke které přijedeme, ale všechny byly zavřené. I v tomto případě podlehla náítlaku a mohli jsme nakonec použít jedno hotelové WC.
    Tento zájezd měl tedy několik nepříjemných momentů, ale v zásadě vše proběhlo bez větších problémů. Přesto jsem si řekla, že se budu snažit jezdit více napřímo, bez toho množství zastávek cestou. Několik let jsem pak s Vámi nikam nevyjela.

    Letos v zimě jsem se rozhodla vyzkoušet znovu Vašich služeb a zakoupila zájezd do Bormia. Termín se mně teď nechce hledat, ale odjezd byl v termínu 2. kola prezidentských voleb. Odjezd z Prahy – Hlavního nádraží ve 21,30, sraz v 21 h. Na místě panoval chaos, odjíždělo několik vašich autobusů a nebyl v zásadě nikdo, kdo by podal srozumitelnou verbální informaci. Jen tam jeden mladík pobíhal s nějakými papírovými cedulemi, že se na nich dozvíme informace týkající se zájezdů Vaší CK, jsme se mohli jen domnívat. Někde proběhla informace, že ten náš autobus měl cestou nějakou poruchu a přijede v 21.45 h. Podotýkám, že tou dobou panoval v Praze mráz kolem -20 stupňů, takže už na základě této informace bychom jen na příjezd autobusu čekali 3/4 hodiny. Autobus přijel před 22 h., byli jsme zmrzlí jak drozdi. Když jsme chtěli začít nastupovat, řekl pan řidič, ať to vůbec neděláme, že vůbec neví co bude, že má ten technický problém. Pak nám na náš dotaz dovolil sednout si alespoň do busu a čekat tam. Chopil se mikrofonu a s oslovením soudružky a soudruzi, čímž chtěl asi připomenout probíhající volby, nám oznámil, že bude muset přijet jiný autobus, ať se tedy jdeme někam ohřát, ale ať koukáme být ve 23 h. zpět. Tak jsem doufali, že občas hodí oko na naše zavazadla a šli jsme si dát teplý čaj do nádražní haly. Náhradní autobus opět přijel pozdě, vymrzlý neskutečným způsobem, vyjížděli jsem ve 23,45 h. Kamarádka, se kterou jsem cestovala, měla v úmyslu zájezd v Plzni vzdát, vystoupit a nepokračovat. Nutno říci, že jsem se jí ani příliš nedivila. Nakonec se před Plzní přeci jen podařilo dosáhnout v buse přijatelné teploty, takže nakonec pokračovala dál. Takováto situace hned při odjezdu člověka nijak nenaladí při představě, jak dalekou má před sebou cestu a rádoby vtípky řidiče, místo omluvy, mě osobně jen naštvaly.
    Takže shrnuto a podtrženo, u tohoto zájezdu už byly problémy podstatně větší. Porucha je věc, která se může stát, o tom žádná. Ale měla bych představu, že dejme tomu alespoň v těch 21,30 h., kdy už jsme měli odjíždět, se objeví zástupce vaší CK, který umí jednat s lidmi (narozdíl od některých Vašich řidičů), vysvětlí problém a zajistí hlídaní zavazadel, abychom tam my, vaši zákazníci, nemuseli mrznout. O tom, že bych očekávala nějakou omluvu místo vtípků, ani nemluvě. Po tomto zájezdu jsem si řekla, že s Vámi už nikdy a chtěla napsat nějakou recenzi. Pak ale přišla dcera, že s Vámi pojede v létě do Chorvatska, o mých zkušenostech jsem jí řekla, ale nijak jsem jí nezrazovala. Řekla jsem si, léto není zima. A ani tu negativní recenzi jsem nenapsala. No a dnes se vrátila z Drveniku a já mám bohužel pokračování příběhu……

    Odjezd 19.7. ve 14,30 z Prahy – Strašnické, sraz o 15 minut dříve. V lehkém předstihu před plánovaným odjezdem tam stály 2 nebo 3 vaše autobusy a čekalo se ještě na jeden. Řidiči do poslední chvíle neměli informace, který bus kam pojede. Bus do Drveniku přijel v 15,30 h.
    Omluva, téměř žádná. Cesta do Drveniku trvala 20 hodin. Podle mne nepřiměřená doba. Částečně zaviněná rekonstrukcí dáílnice D1, hlavně ale patrně opět nedostatečnými informacemi pro řidiče. Cestující je totiž v Chorvatsku sami museli několikrát upozorňovat, že už patrně přejeli odbočku, kde měli odbočit, takže opakovně docházelo k tomu, že se autobus musel vracet, bloudil apod. Řidiči se nakonec ještě rozčilovali, proč to cestující neřekli dříve. No, ještě že tam cestovali lidé, kteří do těch středisek jezdí opakovaně….. S přibývajícím časem už se nedodržovaly ani nutné přestávky.
    Bohužel ani cesta zpět se neobešla bez problémů. Odjezd z Drveniku v 16 h. se více méně dodržel (nicméně pan řidič vylézal v 16,05 z moře).
    A od začátku se prý hrozně spěchalo, a to tak, že se opět přehlédla odbočka, a to na dálnici, a jak toto nejjednodušeji vyřešit, no přeci couváním, COUVÁNÍ NA DÁLNICI!!! K dalšímu couvání, a to na menší silničce, došlo po prudkém zabrždění z důvodu toho, že páni řidiči dostali chuť na melouna, tak si ho šli koupit. Styl jízdy brzda plyn se slovy, že pan řidič dříve jezdil s fekáliemi, takže teď se učí jezdit s něčím lepším, pokračoval až do zhruba 22 h., kdy došlo k prasknutí jakési hadičky, která už prý dle slov jednoho z řidičů měla být dávno vyměněna. Oprava trvala 2,5 hodiny. Pak následovala jízda se zastávkami u každé pumpy, kde se vždy dolévala voda. V Rakousku prý už jen u každé druhé pumpy……Cesta zpět trvala pěkných 23 h.

    Dalo by se říci, že vše, co jsem popsala, se může stát. Ano, může se stát. Ale když se s nemalými problémy při cestách s Vámi setkáváme vždy, není to náhoda. Z toho, co jsem napsala, jasně vyplývá, že se kvalita Vámi poskytovaných služeb rok od roku zhoršuje. V tomto smyslu se vyjádřilo i několik mých spolucestujícíh do Bormia, kteří s Vámi jezdí, nebo teď už možná spíš jezdlili, pravidelně. Co by nás čekalo příště? Zde snad už chybí jen vážná dopravní nehoda. Vím, že se neustále rozrůstáte, vím, že autobusových zájezdů především v zimě ubývá, a že Vaše CK má především Itálii v zimě lidově řečeno obšancovanou. Bohužel, na úkor kvality. Nejezdí delegátky, organizace vázne. To, co s Vámi musela prožít moje dcera při cestě do Drveniku, považuju za naprostou nehoráznost. Přála bych Vám jediné, velký úbytek klientů. Proto se spolehněte, že ve smyslu tohoto dopisu budu informovat co největší množství poskytovatelů Vašich zájezdú všetně firmy Invia a zvažuji i nabídnutí tohoto příběhu TV NOVA. Věřte, že znám hodně příjemnějších činností, než sepisování takových dopisů, ale takhle nehorázné chování k cestujícím mě nenechává v klidu.

    S pozdravem
    Renáta Kožená

  9. Zelinková Jaroslava má tuto zkušenost:

    V sobotu jsme se vrátily z Chorvatska destinace Kaštela penzion Jerič v celku hezký penzion i pokoje hezké jen strava byla slabá snídaně tak byly v hodnotě 7 kč ,obědy vesměs studené výměna ručníků 1týdně o službách se nedá ani mluvit i když nejsme nějak nároční ale dalo by se ledacos vylepšit možná to odpovídá cenně kterou jsme zaplatily snad se to do budoucna zlepší pláže hezké a místo klidné jen ty služby ba mihly být na vyšší úrovni.

  10. josef má tuto zkušenost:

    Dobrý den , je toho více co mě přesvědčilo že “ nikdy více “ s new dama . Začnu odjezdem z Olomouce , o tom že bude jakýkoliv svoz nebyla v podmínkách řeč , nicméně přijel autobus CZAD praha , vozík s batožinou narvaný až po střechu , do toho nám naprosto neprůhledně nacpaly všechny batožiny . Pak nástup do busu , sednem te si kam chcete najděte si volné místo . Dále cesta , do Prahy cca 5 zastávek , délka dopravy 4 hodiny . V Praze komplet celý vlek vykládali , chaos hrůza aby Vám někdo nesebral lyže apod. Přestup do busu do Les Menuires už v klidu , cesta až na to že v CZ se jezdí šroty ušla . Pobyt ok. Cesta zpět: Do 10:00 musíte odejít s ubytování , tam kde Vás vysadí už vás ne naloží takže s celou bagáží musíte skibusem sám dojet až na nádraží , kde by jste měl ve 12:00 odjet domů . Autobus přijel v 13:00 ovšem naložený turisty do jiného střediska , kufry autobusu plné , problém s uložením zavazadel . Odjezd z Menuires a dojezd do 50 km vzdáleného Burgu , tam jsme dorazily ve 14:00 , v buse nám sdělily že se máme vypakovat a že oni odjíždí na své středisko . Proběhly diskuze , volání delegátovi , stížnosti , nicméně skupinka ven a oni odjeli. Zůstaly jsme na parkovišti se zavazadly stát a venku ve větru zmrzlí jsme čekaly do 17:45 než pro nás přijel druhý bus . Opilý spolu cestující v autobuse už cestovce vyčítat nebudu , neboť ti se opily z čekání a zklamání této „akce „firmy NEW DAMA .

    Závěrem ani s touto ani z žádnou jinou cestovní kanceláří nikam nejedu . Nemám zájem se nechat okrádat a obelhávat jako na běžícím pásu .

  11. Zdenka.M. má tuto zkušenost:

    Dobrý večer,
    chtěla jsem poděkovat za báječnou zimní dovolenou.
    Manžel nám objednal v cestovní kanceláři NEV-DAMA zimní dovolenou v Italských alpách v dolomitech,v hotelu SPORTING.
    Jeli jsme vlastní dopravou se dvěmi dětmi.
    Parkování : v Cavalese přímo u lanovky,odtamtud se všemi věcmi jsme se lanovkou dostali až k hotelu.
    Hotel : odpovídal fotkám i popisu.Mile nás překvala česky mluvící servírka která nám byla k dispozici po celou dobu pobytu.
    Využili jsme i dětského česky mluvícího animátora který vyplnil volný čas dcery v podvečerních hodinách.
    Strava : nadstandartní
    Hotel Sporting určitě doporučíme.S pozdravem Zdenka.M.

  12. jirka má tuto zkušenost:

    I já přidávám svoji zkušenost s cestovkou NEV DAMA. Jezdíme s Ní již 6 let lyžovat do Francie,celkem bez nějakých větších problémů.Jen jednou se stalo,že Nám asi 5 dnů před odjezdem poslali e-mail,že pojedeme bez delegáta.Vadilo Mi,že při odjezdu jsme museli do 10.00.hod. vyklidit pokoj a čekat až do odpoledne na autobus,který pro Nás přijede,každý rok se čas odjezdu prodlužoval,ale co se dělo letos to by vydalo na román.Už při cestě do Francie Nám nefungovala klimatizace,takže v zadní části autobusu bylo vedro a ve předu jsme mrzli.Odjezd z Francie do ČR byl plánován na 18.15. hod,ale všechno bylo jinak.Řidiči nabírali klienty v LES 2 ALPES a potom měli jet pro Nás do PUY ST.VINCENT,neprojeli průsmykem amuseli jet jinou trasou,takže se zdrželi 5 hodin.Delegátka Nám v 17.00.hod. řekla abychom všichni šli dolů do střediska.Takže jsme se se Svými zavazadly táhli po zasněžené cestě na skibus a pak znovu sněhem do nějaké kulturní místnosti,kde jsme měli všichni čekat na příjezd autobusu.Vmístnosti se přestalo topit,bylo Nám zima a měli jsme už hlad.Díky jednomu klientu,který to telefonem zjišťoval na co máme nárok se lidi začali ozývat a tak Naše delegátka Nám sehnala 1/2 pizy na osobu,várnici s horkou vodou,čaj,citrony,med a dokonce i 20l vína.V 23.30.hod. volali řidiči,že jsou 6 km pod PUY ST. VINCENTEM a že nemůžou vyjet,takže budou nasazovat řetězy.Za 1/2 hodiny volali znovu,že Jim praskl klín kterým se zvedá a jestli by ho delegátka nemohla sehnat.Samozřejmě ve 24.00.hod. to bylo nemožné a tak po další asi hodině volali znovu,že ty řetězy nenasadí a prostě nepřijedou.Takže nastala opět patová situace,delegátka telefonovala s nějakým hotelem a 01.00.hod. jsme prochladlý,unavení a vynervovaní nechali zavazadla v kulturní místnosti a vydali se znovu po cestě sněhem do hotelu.Ubytovaní jsme sice byli,ale bez povlečení jako prasata.Ráno jsme na recepci hotelu dostali každý 2 croasanty a hnali jsme po sjezdovce hlubokým sněhem dolů ke kulturnímu středisku pro věci a honem na skibus,který Nás svezl na dvakrát(protože Nás bylo 31) k 6 km vzdálenému autobusu.musím podotknout,že Ti klienti co jeli z LES 2 ALPES strávili noc i s řidiči v autobuse.Protože jsme protestovali,že řidiči nemají řetězy takže odmítáme jet původní trasou přes kopce,jelo se přes Grenobl,což se řidičům nelíbilo,ale to ještě nebylo všechno.Po příjezdu na švýcarskou celnici nastal problém.Řidiči Nás o ničem neinformovali,dlouho něco s celníky řešili(sice nevím jak se s Nimi domlouvali,protože neuměli ani německy ani anglicky),potom odstavili autobus na bok celnice a zase něco řešili.Pak přišli oba nasedli a řidič prohlásil a jedeme rychle do prdele.Po asi 1/5 hodině zastavili na benzině,že si uděláme přestávku,bylo Nám to divné,protože stavěli vždycky po 4 hodinách.Během 10 minut byli na benzince celníci,hledali řidiče a nakonec se ukázalo,že měli zaplatit na celnici a protože dělali,že nerozumí tak Jim ujeli.Průser jako hrom,neměli na zaplacení a tak po Nás chtěli,abychom to zaplatili My,že Jejich šéf Jim telefonicky řekl,že to zaplatit nepřijede a vyrovná to až v Praze.Nakonec to jeden klient zaplatil a mohli jsme odjet,ale ouha,jak se říká do třetice všeho zlého.Řidiči nasedli do autobusu a ony nešly zavřít ani jedny dveře,takže znovu 3/4 hodiny než to opravili.Lidé si museli vzít další den volno,protože místo v neděli v 16.00.hod.jsme přijeli v pondělí v 10.30.hod ,katastrofa,nepochopím jak si NEV DAMA může najímat společnost CZAD na přepravu,když jezdí takovýma herkama a ještě bez řetězů a nářadí.Oni si snad vůbec neuvědomují jak hazardují s lidskými životy.Píšu hlavně proto aby se další lidé nenechali napálit,jestli NEV DAMĚ nezáleží na dobrém jméně,tak Mně na životě určitě.S NEV DAMOU už nikdy více. Jirka

  13. Renata má tuto zkušenost:

    Pane Jirko, pojďme založit klub nespokojených klientů CK Nev Dama :-). Můj příspěvek také najdete na tomto místě. S Nev Damou je to rok od roku horší a horší, také bych už s nimi ani náhodou nikam nejela. Spokojení snad mohou být jen ti, co jedou vlastní dopravou, ale na co pak vlastně cestovku potřebují?
    Snažila jsem se u nich něco vyreklamovat, ale jediné, co mě nabídli, byla sleva na další zájezd s nimi. Stejná sleva, kterou obdrží všichni ostatní při včasné rezervaci. Výsměch. A ještě se oháněli nějakými výpisy z jízdy, skoro to vypadalo, že si vymýšlím. Neměla jsem náladu se s nimi dál hádat, ale o to, aby pocítili značný úbytek klientů, o to bych se ráda zasadila. Chtělo by to pořádnou reklamu.
    Renata

  14. jirka má tuto zkušenost:

    Paní Renato nemám stím problém myslím že nás bude víc.Uvidím jak se nev dama postaví k problému.Jak jsem psal za neučast delagáta jsem obdržel dva krát asi 150kč.Můžete mně kotaktovat.

  15. Renata má tuto zkušenost:

    Dobrý den, pane Jirko, možná to vypadá, že mám nějaký plán, to určitě ne, ale když nás bude víc, tak dáme hlavy dohromady a můžeme něco vymyslet…možnosti jsou. Kontaktovat Vás mohu jedině tímto způsobem a to není ideální. Pokud byste v tomto směru chtěl něco podniknout, můžete se ozvat na rekoz@centrum.cz.
    Mějte se. Renata

  16. Zdenka má tuto zkušenost:

    Minulý týden jsme jeli na lyže do Itálie do městečka Alagna. Jeli jsme vlastní dopravou a ubytování a skipasy jsme měli zajištěné přes CK Nev-Dama. Byli jsme ubytování v residenci Mary, cca 150 m od sjezdovky. Apartmán se naprosto shodoval s fotkami na webu a také odpovídal popisu. Spíše bylo vybavení lepší, než jak bylo popsáno.
    Dovolenou jsme si užili a se službami CK jsme byli naprosto spokojeni. Také cenově to bylo bezkonkurenční, jelikož nás dovolená vyšla na cca 6300 Kč/os. vč. pojištění. Jenom skipas by na místě stál 190 EUR. Cena byla nízká, jelikož jsme zájezd koupili na first minute a ještě před intervencí ČNB.
    Ještě chci jenom reagovat na nářky ostatních, že museli vyklidit pokoj do 10:00 a odjížděli odpoledne. Toto je běžná hotelová praxe po celém světě, že se pokoje vyklízí do desíti, to proto, aby mohly být už od (většinou) 14:00 k dispozici novým ubytovaným.
    Takže shrnuto a podtrženo, za nás naprostá spokojenost a příště pojedeme zas!

  17. jirka má tuto zkušenost:

    Milá Zdenko asi jste si špatně přečetla moji stížnost.Netýkala seNev-Damy jako takové ale přepravní společnosti CZAD Praha kterou si NEV-dama najímá.Proto si klienti pochopitelně stěžuji na Nev damu,která zájezdy prodává i s dopravou a tudíž za dopravu zodpovídá.

  18. Jindra má tuto zkušenost:

    Dobrý den.Reaguji na Jirkův příspěvek.Patřím ke klientům, co jeli ze střediska LES 2 ALPES a v tom autobuse jsem přenocovala.Byl to vážně zážitek.Jen chci doplnit, že z našeho střediska k vám jsme vyjeli v 16hod v sobotu.A za celou dobu nám řidiči ani jednou nezastavili na toaletu.Museli jsme do sněhu za autobus.První možnost byla až poté, co jsme vás nabrali po Puy S.Vinc.A o nějakém čaji nebo pizze jsme si mohli nechat zdát.S touto cestovkou jsme také jeli poněkolikáté, ale co začali jezdit s CZAD Praha, jejich služby hodně ztratili na kvalitě.Pokud nezmění dopravce, už nikdy více.

  19. Katka má tuto zkušenost:

    Zdravím,
    pokud jde o cestování s Nev Damou, jezdíme s nimi na hory už 5 let a za tu dobu jsme měli jedinou špatnou zkušenost s ubytováním (v Rakousku, ubytování v soukromí), kterou CK vyřešila ihned po návratu vrácením části ceny zájezdu a omluvou. Ostatní zkušenosti jsou kladné, ubytování leckdy předčilo očekávání (jako letos ve francouzském Vars), delegáti byli k dispozici osobně i na telefonu a ceny jsou, vzhledem k věrnostní slevě (na kterou dosáhne každý, kdo byl minulou sezónu klientem), také dobré. Suma sumárum, s Nev Damou jezdíme na hory rádi a do budoucna nebudeme měnit :)

  20. Katka má tuto zkušenost:

    Ještě dodatek k dopravě – nevím, s jakými řidiči CZAD jste jeli, my měli velmi pohodovou dvojici (poslední lednový týden, Vars) – stavěli pravidelně po 3 hodinách na benzínkách (dvakrát dokonce i mimo „plán“ na požádání), dokonce nám při cestě tam i zpět zastavili na hodinu u Carrefouru, abychom si nakoupili a pak nás nechali uložit si nákupy do zavazadlového prostoru. Odjezd i příjezd byly podle plánu a na čas. Takže i pokud jde o dopravu, nemám si na co stěžovat, naopak.

  21. Jindra má tuto zkušenost:

    Musím dodat ještě kladnou recenzi na CK.Po cca 26 dnech nám naší reklamaci vyřešili k naší spokojenosti a omluvili se za potíže s cestou.

  22. Jana má tuto zkušenost:

    Bohužel musím napsat negativní reakci na CK New Dama. Objednali jsme si lyžování do oblasti Dachstein West – CHalety Alpendorf. Od CK přišly veškeré informace, tj. byli jsme seznámeni s tím že, je tam vratná kauce (běžná záležitost) dále, že platíte za sadu ručníků a info o ceně za konečný úklid. To vše by nebyl problém, ale při příjezdu jsme zaplatili vratnou kauci, kterou běžně na jiné dovolené dostanete při odjezdu vrácenou zpět. Tady už nastal první problém, chtěli po nás číslo účtu a samozřejmě IBAN..ten bohužel většina z nás nezná z hlavy…že prý tuto kauci pošlou na účet..toto byla ještě maličkost. Nakonec jsme zaplatili 89 Eur za záverečný úklid. Musím podotknout, že chatku jsme nechali v čistotě, nic nebylo rozbité,úklid jim mohl trvat tak hodinu… Ale poslední kapka byla, když se nám místo 200Eur vratné kauce, vrátilo zpět pouze 150Eur…protože , jsme nechali povlečené peřiny, a nádobí , které bylo špinavé jsme nechali umýt,ale bohužel nestihli uklidit do skříněk….potom tedy nechápu za co si berou oněch 89Eur…Pokud by nám někdo dal informaci ,že chtějí sundat povlečení, určitě bychom to udělali, ale takto je přece důvod k tomu, že si mohou zase něco strhnout a poslat o to méně……

  23. Denisa má tuto zkušenost:

    S cestovkou Nev Dama jsme byli na horách už 2x a musím jen a jen chválit! Maximální spokojenost. Jezdíme autem, tudíž nemohu posoudit dopravce, ale zájezdy s Nev Dama doporučuji.

  24. Michal má tuto zkušenost:

    Tak já jsem zatím neodjel, ale na zakoupený a zaplacený zájezd tento pátek, tj. 6.6.2014 ještě poledne v úterý 3.6.2014 nemám žádné pokyny k odjezdu. Prý to není jejich vina, prý nemají potvrzen termín od dopravce. To se mi ještě u žádné dovolené nikdy nestalo a doufám že je to naposledy. Naštěstí tady máme nový občanský zákoník umožňující odškodnění za špatnou dovolenou. :-D

  25. Václav má tuto zkušenost:

    Dobrý den,
    před týdnem jsem se vrátil z dovolené v San Menaiu,hotel Marechiaro.Jsem naprosto spokojen s ubytováním a službou delegáta.Jídlo a obsluha v hotelu byly exelentní.Pokoje účelně zařízené a úklid probíhal každý den.Personál hotelu vždy příjemný.Rád se sem opět vrátím

  26. Hana má tuto zkušenost:

    Pročetla jsem všechny recenze na CK Nev Dama a nestačím se divit. Jezdíme s nimi už spoustu let na hory do Itálie a to i 2x za zimu. Většinou v prosinci a v březnu. 2x jsme s nimi byli i na letní dovolené a vždy k naší naprosté spokojenosti. Ani cena mi nepřijde nijak přemrštěná. V hotelu kam jezdíme, jsem si zjišťovala ceny pro případ, že bychom chtěli přijet individuálně a když jsem si k tomu přičetla cenu skipasu ve stejném období, zjistila jsem, že by mi dovolená vyšla dráž než s CK Takže raději jezdíme dál s nimi. Vše mám bez starostí a delegát funguje většinou na jedničku. Je pravda, že jsme nikdy nevyužili dopravu autobusem. Jezdíme totiž vlastní dopravou. Ale abych nebyla úplně nekritická, musím napsat, že letos v dubnu se nám přeci jen malý problém vyskytl. Po příjezdu na objednaný hotel nám pan majitel oznámil, že je hotel již zavřený, protože je již po sezoně a byli bychom jediní klienti v jeho hotelu. Volali jsme tedy na cestovku, kde se velice omlouvali s tím, že hotel je o této skutečnosti informoval pozdě. Během dvaceti minut nám vyřídili ubytování v jiném hotelu, kde se nám nakonec velice líbilo a uvažujeme, že se tam ještě vrátíme. Po návratu domů a po nahlédnutí do katalogu jsme zjistili, že náhradní hotel, ve kterém jsme byli nakonec ubytováni, by nás vyšel cca o 1200,- Kč levněji než hotel původní a tak jsme napsali na cestovku žádost o vrácení tohoto rozdílu. Do měsíce přišel od CK omluvný dopis a částku vrátili na náš účet. Myslím, že nějaký problém se může vždy vyskytnout a záleží na tom jak rychle a s jakou ochotou je vyřešen. Tato CK rozhodně alespoň zatím mezi podvodníky nepatří.

  27. Radek má tuto zkušenost:

    Tak takové špatné recenze jsem nečekal, naopak jsem si myslel, že když NevDamu koupila ck Fischer, tak služby zlepší. Ale jak to jde s Fischerem do háje tak i s Nev Damou. Doporučuji jezdit indiv.,ubytování vždycky seženete a nestresujete se, jak klienti výše popisují.

  28. Lída má tuto zkušenost:

    S Nev Damou máme bohužel špatné zkušenosti. Byli jsme s ní 4 krát. Poprvé zakouřený apartmán, který se ani po týdenním pobytu nepodařilo vyvětrat (pro rodinu s dětmi, kdy jedno je astmatik, žádná výhra). Při dalším pobytu až na nefunkční zařízení celkem OK. Letos nás dorazili – avizují slevu za včasný nákup, ale buď není možné si daný apartmán objednat nebo na internetu není možné uplatnit tuto slevu. Při telefonické informaci vám bohužel také nikdo neporadí. Z naší zkušenosti – NEV DAMA už raději ne.

  29. Michal má tuto zkušenost:

    Dodatek k mému příspěvku ze dne 3.6.2014:
    Vše dořešeno v polovině srpna kdy došlo zpět na účet 10% z ceny zájezdu.
    Nicméně když jsem psal první stížnost (ještě před odjezdem) na email ze kterého přišly pokyny k odjezdu, nebyl email doručitelný, což je trochu podivné.
    Nicméně po měsíšní lhůtě čekání na vyjádření napsán nový email a poté zhruba do necelých 2 týdnů vráceny požadované peníze s omluvným dopisem.

  30. Beáta má tuto zkušenost:

    Dobrý den, včera jsme se s kamarády vrátili z dovolené v Itálii v Bibione a musíme říct ,že s nev damou by už jsme nikdy nejeli. Autobus příšerný a organizace taky, neustále čekání a mylné informace a nebo vůbec žádné. Takže nev dama už nikdy.

  31. Petra má tuto zkušenost:

    Bohužel pro nás se rovněž musím připojit k nespokojeným klientům, hlavně co se týče jednání cestovky. V minulém roce jsme si přes Nev Damu objednali letní dovolenou v Rakousku.
    Objednali a zaplatili jsme si záměrně dražší ubytování v hlavní budově hotelu, kde bylo umístěno veškeré zázemí (bazén, sauna, dětský koutek, restaurace, kam se chodilo stravovat atd…). Ubytováni jsme ale byli ve vedlejší budově bez jakéhokoliv zázemí. Pokoj byl sice čistý a pěkný (byť ne tak moderní jako v hlavní budově), ale neustále jsme na všechny služby museli i s dětmi přecházet na hlavní budovu. Vše jsme hned na místě řešili, bohužel ředitel hotelu nám sdělil, že tato „chyba“ se nestala poprvé a příště ať si radji objednáme ubytování přímo u nich, ne přes cestovku. Bohužel pokoj na hlavní budově již žádný volný nebyl, bydleli jsme tedy v dependanci. Po uznané reklamaci nám byl vrácen přeplatek a kompenzace v podobě malé slevy na příští dovolenou (výsměch), ale pouze z katalogových cen (v podstatě tedy žádná sleva, jelikož stejná je v průběhu sezóny běžně nabízena). Jelikož jsme se letos rozhodli jet znovu do Rakouska, po dlouhém přemýšlení jsme se rozhodli, že to tedy s Nev Damou zkusíme znovu a třeba se nám podaří slevu uplatnit (nepovedlo se, byl to přece first minute za zvýhodněnou cenu, která pak ale zůstala stále stejná). Potíže tentokrát nastaly hned při objednávání, kdy zaměstnankyně po našem zaplacení zájezdu omylem vystornovala celý pobyt a již nebyl k dispozici a se slovy „Bohužel máte smůlu“ nás slušně poslala do háje (s již uzavřenou a zaplacenou cestovní smlouvou). Po sáhodlouhých peripetiích, korespondenci a telefonátech na všechny možné strany se podařilo naši objednávku obnovit a my tedy v létě jeli na ono místo. Bohužel opět jsme nedostali to, co jsme si zaplatili – pokoj měl být s balkónem – dražší), dostali jsme bez balkónu, jelikož s balkónem pro 4 osoby prostě nemají (pokoje byly malé). Nechápu tedy, proč je Nev Damou nabízen… Večeře měla být výběrem ze dvou až tří hlavních jídel, pokaždé ale byla jednotná bez možnosti volby, salátový bufet, který měl být její součástí, se konal jednou…. Tentokrát nám Nev Dama reklamaci zamítla s tím, že jsme si údajně mohli vybrat na místě, zda půjdeme do pokoje s balkónem nebo bez něj (ano, ale do pokoje s balkónem by se nám jaksi nevešly dvě děti, což nám majitelka obratem sama sdělila). Druhé dítě jsme tedy asi měli dát sousedům…. K stravě se milá Nev Dama ani nevyjádřila. Tolik naše zkušenosti ve zkratce. Za nás Nev Dama již nikdy! Nejvíc nás ale zaráží jednání zaměstnanců – absolutně žádná omluva, projevení lítosti (kdyby se chovali profesionálněji a ne tak arogantně, vše by se dalo vyřešit a ani bychom nebyli tak naštvaní, chyba se stát může…).

  32. Kristýna má tuto zkušenost:

    Dobrý den, mám otázku ohledně cestovní kanceláře Nev Dama. S touto cestovní kanceláří jezdíme již 3 roky-spokojenost, ovšem tento rok se stalo že v Aprice ( lyžařské středisko ) není sníh. A ND je ,, prý „ proti této situaci pojištěna. Má s tímto někdo zkušenost ? Jestli ano vrátili Vám peníze nebo Vás poslali do jiného lyžařského střediska ?
    Děkuji

  33. Tereza má tuto zkušenost:

    Zkušenost ze zájezdu do lyžařského střediska Vars: ubytování v pořádku, bez problémů, lyžování super.
    V ceně zájezdu měly být služby delegáta, nikdo takový se v místě pobytu nevyskytoval (pouze při cestě tam a zpět autobusem), vysazeni jsme byli v místě ubytování, pro lidi mluvící pouze česky mohl být problém domluvit se na recepci ohledně ubytování, mám za to, že v takových situacích mají být využity právě služby delegáta, který by se měl o zákazníky v době příjezdu a odjezdu postarat…
    Čas a den odezdu z čr byl oznámen jen pár dní předem, čas odjezdu z místa ubytování byl oznámen pouze jeden den před odjezdem smskou, ubytko mělo být vyklizeno do 10:00, nicméně odjezd až v 16:00… šest hodin čekání na recepci není podle mě nic příjemného, následné 1,5h čekání v praze na přestup do rozvozových autobusů do jiných měst taky docela trapas.
    Jedinou výhodu využití ck bych viděla v cenách za ubytování a skipasy
    Výše uvedené skutečnosti jen utvrdily můj názor na cestovní kanceláře a doufám, že to bylo naposledy, kdy jsem musela využít jejich služeb.

  34. Duckym má tuto zkušenost:

    Ahoj já mam s nev-dama.cz dobré zkušenosti hlavně co se tyče zimní dovolené. Letos sme byli v lednu 9 dni na horách. Vše proběhlo podle pokynu atak jak cestovka avizovala dopředu. Za mě spokojenost

  35. Vítek má tuto zkušenost:

    Jezdíme z New Dama každý rok a není na co bych si mohl stěžovat.

  36. Petry má tuto zkušenost:

    Ahoj blíží se čas léta a já se začínám rozhlížet kam bychom tak jeli na dovolenou. Mate nějaké tipy? Kde se vám třeba loni libilo? Určitě bych chtěl jet zase s nev-dama byli jsme s nima loni i letos v zimě a pocity byly dobře. Rozhodně jsem si nemohl nijak stežovat….

  37. Olga má tuto zkušenost:

    NEV DAMA – JIŽ NIKDY VÍCE … za útrapy, které byly kvůli tomu, že LŽOU jak v katalogu, tak na internetu, jsme byli odškodněni necelými 1500,- Kč – ovšem celá dovolená nás vyšla na necelých 50tis. (přičemž jen cestovce jsme obratem zasílali 30tis. – zbytek doprava, jídlo atd.) Výsměch a ne vyrovnání zkažené dovolené!!! JSOU TO NECHUTNÍ POKRYTCI, kteří jsou schopní poslat rodiny s dětmi do vybydlených ubytoven, které v katalogu nazvou 3* hotelem … NIKDY s touto cestovkou!!!!

  38. Petra má tuto zkušenost:

    Ahoj, chtěla bych se zeptat, zda jste byl někdo s touto cestovkou na Mallorce? Konkrétně Continental Park? :-)

  39. Eva má tuto zkušenost:

    Dobrý den,byla jsem v červnu na dovolené s New Dama na Malorce Hotel Marbel.Do toho hotelu nikdy,za celou dobu pobytu se uklízelo,že se přestlala postel.Vytírat tooni neznají,nedali nám ani toaletní papír.Na víc tam vedle nás po oba týdny nastěhovaly mládež/španělé/ Dělali hrozný kravál,ve dne i v noci.Jak by tam byli bez dozoru.Ale učitélé tam byli s nima. Ke konci zájezdu na nás zapoměla paní delegátka s informacemi o odjezdu. Vše pak napravila telefonátem,poslala nás jinam než pro nás přijel autobus.Konec nejlepší čekala nás na letišti u odbavení,my tam bloudili . No moc si rozmyslím jestli vůbec s nima pojedu.

  40. Andy má tuto zkušenost:

    Zdravím,
    Já byla s Nev Damou už na několika zájezdech a nemohu si stěžovat, vždy jsem byla spokojená já, manžel i děti. Ubytování bylo fajn a komunikace s delegáty také. Já si dovolené vždy moc užila :)

  41. Mikuláš má tuto zkušenost:

    Já s nimi byl spokojený, byl jsem s rodinkou v Itálii, kde mají i ten jejich Orange club, takže děti meli zábavu celý týden a my měli téměř klid :D
    Za mě palec nahoru!

  42. Romik má tuto zkušenost:

    Já na New Dama také nemohu říct nic proti. Dva zájezdy a oba o.k.

  43. Olga má tuto zkušenost:

    Ja byla s Nev damou zatim jednou a vse bylo ok. Velka pokojenost z me strany. Snad brzy bude moznost a poletim znovu.

  44. Katka má tuto zkušenost:

    s nev damou jsem byla 2x a oba dva zajezdy super. palec nahoru

  45. Valča má tuto zkušenost:

    na nevdama jsem si vybrala už hodně zájezdů a vždy bylo vše na 1*

  46. Gábi má tuto zkušenost:

    s touto cestovkou jsem byla vždy naprosto spokojená. Dobré ceny a super přístup. Jako velké plus je jejich dětský animační klub

  47. Leoš má tuto zkušenost:

    Koukám, že do července to bylo s NewDama jako na houpačce, spíš dole než na hoře, ale je vidět, že se poučili a teď samá spokojenost …

    Andy, Mikuláš, Gábi – rodiny s dětmi, animační program
    Romik, Katka, Valča – opakovaná dobrá zkušenost
    Olga – poprvé a naprosto super (předpokládám, že se brzy někdo připojí)

  48. Petra má tuto zkušenost:

    S Nev damou pojedeme letos do Alp poprvé, na doporučení několika známých, kteří s nimi jezdí už několikátým rokem. Jen bych chtěla napsat, že na takovou cenu, jako oni, se žádná jiná ck nedostala, a to jsem jich obeslala několik!!! Cena za čtyřčlennou rodinu (děti 8 a 11, takže už docela větší) za týden ubytování přímo u svahu, polopenze a skipasy v ceně za 25 tisíc pro všechny. Platili jsme to v srpnu se slevou, v září už byla tato destinace vyprodaná. Chtěli se přidat ještě jedni známí a už měli smůlu.
    Takže ceny mají výborné, uvidíme, jak dopadne dovolená.

  49. Helena má tuto zkušenost:

    s Nev Damou jedu letos poprvé do Itálie. Mají parádní ceny a nabídky. Už se nemohu dočkat.

  50. jan má tuto zkušenost:

    S Nev Damou jsem byl letos na dovolené v Itálii konkrátně Caorle apt: Zefiro.Doprava tam i zpět v pohodě ovšem jednání Italů hrůza.Nevím proč přistupuje cestovka na kauce 100EU.Cena ubytování budiš ale ubytování hrozné.Čelal jsem na klíče údajně po úklidu nakonec jsem je dostal až na zásah delegátky a apt. nebyl stejně uklizen.Nač se tedy platí úklid.A mohl bych pokračovat dále.Ta kauce odradí hodně zákazníků.

  51. Ywka má tuto zkušenost:

    s rodinou jsme byli s nev damou nekolikrat jak u more tak na horachh. vzdy jsme byli spokojeni a nadseni. ubytovani, jidlo i pristup delegatu byl super.

  52. jarda má tuto zkušenost:

    Presto, ze v dobe objednavani a placeni zalohy jsme overovali zda lze se sebou do Italie vzit psa, 14 dni pred odjezdem je vse jinak a psa nelze vzit. Manzelka nelyzuje ma psa jako spolecnika na turistiku I v zime na nasi rodinne dovolene. Neseriozni pristup a podivne praktiky. S NEv DAMOU jiz nikdy vice. Vse si overujte vicekrat a nechte si slovo do slova potvrdit jinak radeji volte nekoho jineho.

  53. jan má tuto zkušenost:

    Tak já byl z NevDamou 2x a je jasné že hodně podražili přitom služby od Italů nic moc.Hlavně ty jejich slavmé kauce.Hodně lidí to odradí.Já letos jedu z CK Šulcová to je uplně jiný přístup ke klientům a hlavně přijatelné ceny .

  54. Janka má tuto zkušenost:

    Dobry den,
    my sme boli tento tento rok vo Francuzskych Alpach z Prahy. Je pravda, ze ak isli ludia z inych miest robil sa zvoz do Prahy, ale to sa da samozrejme zistit od cestovky vopred a je to aj v pokynoch. Napriklad my sme cakali na Ostravu ani nie 20 minut, ktora mala meskanie. Nebolo to nic strasne, VegaTour (dopravca) nas zabavil varenym vinkom a medovinou :-) Inak v buse boli k dispozicii deky, male obcerstvenie (za poplatok), plus cestovny balicek pre kazdeho (spunty do usi, nafukovaci vankus a ocna maska). Delegat od dopravcu a vodici boli velmi mili a usmievavi, jazda bola bezproblemova aj ked to trvalo dlhsie, pretoze cestou do Les2Alpes sme vyhadzovali este jednu skupinu v Alpes de Huez (mali sme ale na vyber ostat v hypermakete po dobu asi hodinu a pol). Dalsia skupina, ktora isla este dalej prestupila do ineho autobusu, ked sme sa zastavili nakupovat, takze ziadny problem s dalsim zachadzanim.
    V nasom hoteli/apartmanoch nas uz cakala delegatka cestovnej kancelarie, ktora nam vsetko vysvetlila a nechala na seba kontakt. V hoteli (personal hotela, nie cestovka) nas donutili zaplatit mestsku dan, ktora uz ale bola platena cestovke, takze sme to este tam reklamovali a dan nam bola vratena.
    Niektori sa tu stazujete na zalohu 300 eur za apartman. Toto nieje vec cestovnej kancelarie, ale je to bezna prax prenajimatelov.
    Co sa tyka ceny, tak nieje to idealne, ale ak by ste to chceli riesit vo vlastnej rezii, takze pre vacsie strediska Vam zozerie polovicu ceny (ktore ponuka cestovka) len skipass. A to ste tam este nedosli a nevyriesili si ubytovanie. Takze skor nez sa zacnete stazovat na ceny, skuste si to prepocitat.. aspon orientacne.
    Este dalsia vec, apartmany Vas vyhodia vacsinou o desiatej, pokial sa neda dohodnut inak, takze my sme museli riesit odlozenie batoziny (ktore bolo za 10 eur na osobu na druhom konci mesta :-)) ), aby sme nemuseli niekolko hodin to tahat so sebou.
    Dakujem, ze ste dosli az sem, drzim vsetkym palce s dovolenkou a ked chcete mat vsetko podla seba, tak nechodte cez cestovku, ale si to naplanujte vo vlastnej rezii.
    J.

  55. jan má tuto zkušenost:

    Janka má asi dost peněz na rozhazování.Ale mě a mé přátelé nepřesvědčí nikdy více

  56. Jura má tuto zkušenost:

    S Jankou nesouhlasím ubytování plus skipas přes cestovku.ale cestovat sami ve čtyřech se vám to vyplatí.Hlavně odjezd ze střediska neřešíte ráno zabalíte a odjezd večer jste doma a ne v neděli na večer jeli jsme 1260 km.V loni jsme to tak vyřešili po zkušenostech z roku 2014 (.ale mají jiného dopravce)

  57. Petra má tuto zkušenost:

    Měli jsme jet v prosinci o vánočních svátcích. Když jsme chtěli zrušit zájezd pro nedostatek sněhu, tak nás ujišťovali, že sníh máme v ceně, ať nic nerušíme. Sami jsme byli přesvědčeni, že tomu tak není, ale paní z cestovky nás ujišťovala, že my pravdu nemáme. Měli jsme jet do Apricy. 14 dní před odjezdem sníh nebyl, sjezdovky z 50% nejely, tak jsme sami chtěli zájezd zrušit a to mám zavolali z cestovky, že italská strana sama zrušila objednávku a penzion vůbec neotevře, tudíž nám vrátí zpět peníze. Za dvě hodiny byla situace jiná, snad kvůli jedné paní, která tam jezdí několik let se penzion otevře, ale nikdo tam z cestovky nebude, klíče si máme vyzvednou v docela jiném hotelu a tam kde jsme měli být ubytování se děj asi vůle boží. Napsali jsme cestovce, že nepojedeme nikam, kde se nelyžuje a v tu chvíli nám řekli, že pojištění proti nedostatku sněhu v našem zájezdu nebylo a tak nám vrátí z ceny jen 10%. Naše chyba, že jsme se pořádné nepřesvědčili ohledně záruky sněhu, ale jednání cestovky a arogantní a přisprostlý mejl, který nám byl zaslán, nás přesvědčil o tom, že jezdit s nimi už nikdy nikam nebudeme. Jak jsem tady taky četla ohledně autobusů, jezdili jsme kdysi i jejich dopravou, ale byla to vždy katastrofa. Jednak svozy z Ostravy do Prahy – 5 hodin, jednou nešly brzdy, neochota ze strany řidičů, zbytečné prodlevy. Rozhodli jsme se tedy pro vlastní dopravu, ale s touhle cestovkou už nikdy. Neférové a arogantní jednání. přišli jsme o peníze, díky jejich prolhaným zaměstnancům.

  58. slávek má tuto zkušenost:

    Zatím jsem se nedopátral jakou částkou platím delegáta v destinaci .Někdy se mě zdá, že je to pro něj dobře placená procházka, ne-li dovolená. Stal se mě úraz nevhodným vybavením lyžárny. Neochota delegátky věc okamžitě řešit a výmluva na zaneprázdněnost mne ohromila. Informoval jsem svoji pojišťovnu o události. Na moji důraznou žádost její přítomnosti se za půl hodiny dostavila. Žádal jsem zápis o úrazu. To bylo odmítnuto s poukazem, že je hotel pojištěn a já mám také úrazové pojištění. Nevole delegátky neměla konce. Odvoz na ošetření na adresu udanou mojí pojišťovnou si vymiňovala, že na mne nebude čekat s odvozem po vyšetření. Oznámil jsem jí, že v tom případě budu nucen si objednat taxi i kdyby to bylo přes půl Itálie.
    V Trauma Klinice před ošetřením na můj dotaz zda odjíždí, jinak ihned objednávám taxi odpověděla, že počká a tak se stalo.
    Na moje štěstí v neštěstí jsem polovinu dovolené strávil polykáním utěšujících léků s výhledem na krásné sjezdovky v Livigno.

  59. bohdana má tuto zkušenost:

    Hotel Villaggio Girasole. Zakoupila jsem zájezd v termínu 19.3.-26.3.2016 a byla jsem hodně zklamaná – znechucená, hotel 3*??? Ani náhodou spíše podprůměrná ubytovna, stěny špinavé, v koupelně plíseň! zápach z odpadů i s cigaret. Vzniklou situaci jsem chtěla řešit s delegátkou v Bormiu a ta mě odkázala na zprostředkovatele prodeje a tam zas opět na delegátku. Delegátka byla velmi arogantní a situaci nechtěla řešit, podle ní bylo vše v pořádku. Koupila jsem jen STANDART a ne KOMFORT, nějakou plíseň vůbec neřešila. Do dnešního dne si mi nikdo neozval, VELMI SMUTNÉ. V nabídce uvádějí balkon, který jsem požadovala, ale ani ten jsem nedostala, na hotelu-ubytovně ani 1balkon není. Cestovní kancelář uvádí nepravdivé informace a klame klienty – potenciální zájemce.

  60. Běla má tuto zkušenost:

    Vrátila jsem se z Rakouska, lyže, Rauris. Středisko není vůbec špatné, areál s apartmány také ne, ale NEV DAMA neuvádí správné informace v katalogu. Má neaktuální fotografie a vybavenost asi nikdy nekontroluje s majiteli areálů. Např. pro rodiny s dětmi skvělý Schoenblick Appartementanlage: má dětský koutek, vířivku, venku skluzavku… Ne, NEMÁ!!! To je, panečku, zklamání, když přijedete…. Příště snad zkontroluji vybavenost přímo s recepcí areálu….vybrala bych něco jiného, kdybych to věděla. Ale peníze si cestovka vezme, to ano… pak už se nikdo nestará… jsem ZNECHUCENA!!

  61. Ladislav Bouda má tuto zkušenost:

    Dovolená v Chorvatsku zakoupená u společnosti Nev-Dama byla už od příjezdu na místo naprostým hororem. Jeli jsme dvěma auty – 4 dospělí a 2 děti ve věku 4 a 2 roky. Bydlet jsme měli 2 týdny v bungalovu pro 6 osob. Na místě jsme zjistili, že budeme ubytovaní v jedné malé maringotce, kam se nevešla ani naše zavazadla! Delegát cestovní kanceláře na místě nebyl a my měli na výběr buď se vrátit do ČR, nebo si koupit pobyt ve vedlejší maringotce za nehoráznou sumu. A do toho plačící děti! Nakonec nám babička dovolila požadovanou sumu 950 EUR čerpat z jejího účtu. Po návratu jsem zájezd reklamoval u Nev-Dama. Odpověď zněla, že ubytování odpovídalo informacím před odjezdem, což byl nesmysl. Po urgenci mi došla další zamítavá odpověď z CK Fischer! Nev-Dama jsou prostě podvodníci a nás dovolená přišla 3x dráž.

  62. Betka má tuto zkušenost:

    Nev Dama

    Operátorky mají cíl hlavně prodat, aniž by daly jasné informace.Jakmile se dozví, že jste již hovořili s někým jiným např. den předem, odmítnou se Vám více věnovat, protože by již provize nebyla přičtena jim. Přitom k žádné smlouvě ani k rezervaci ještě nedošlo, měli jsme čekat na paní , která nám jako první poslala nabídku na email. Na druhý den ale zájezd byl již zdražen o 700 Kč a nabídka , co mi byla poslána na email už neplatila.Dále agentura neuvádí přesné informace o ceně za dopravu busem, dozvíte se až ve smlouvě, že na osobu připlácíte např. o 300 Kč více na osobu, když jedete z Ostravy, což u početné rodiny je třeba 1500 Kč více než uvádějí. Při reklamaci, nám stejně nakonec sdělili, že musíme přijet do Brna, že jsme jediní z Ostravy. Pro nás nová informace, chtěli jsme par hodin na přemýšlení, jak to uděláme, zda nakonec nepojedeme autem, které bychom si zajistili v půjčovně nebo pojedeme vlastním ale jen do Brna. Neochota, dali nám na rozmyšlenou pul hodiny, že zájezd nám rezervovat nebudou, přičemž už jsme měli sepsané smlouvy a byli jsme ochotni zaplatit zájezd s tím, že dopravu pořešíme na druhý den. Neuspěli jsme, takže za nás NE.

  63. Petr má tuto zkušenost:

    Právě jsme se vrátili ze zájezdu s NEV-DAMA do Chorvatska – Kaštela – Rekr. areál Resnik. Místo bylo pěkné, strava v pořádku. Co byl ale průšvih byla doprava. Cestovka nás vůbec neupozornila, že se jedná o svozovou dopravu. Jsme z Českých Budějovic, tak jsme předpokládali, že to nasměrujeme přes Rakousko a za 12-13 hodin budeme na místě. Čekáme na luxusní autobus a ono prd. K naší hrůze na nás čekal malý kostitřas, kterým jsme začali brázdit Čechy a Moravu. Nabírali jsme další a další zmatené spolucestující, kteří taky nechápali, čím to jedeme. Řidič běhal po nádraží a scháněl další cestující. Prostě totální zmatek. Po 5-ti hodinách nás předal na Moravě (už si nepamatuji kde přesně) dopravci Vega Tour. Konečně pořádný autobus, ale bez delegátky, takže zmatky pokračovali. Do Rakouska jsme dorazili s 6-ti hodinovým skluzem. Jeden z řidičů nebyl moc vyjetý. Poprvé málem srazil chodce. Zabrzdil tak, že jedna ze spolucestujících přišla o půlku zubu (asi se bude soudit). Podruhé málem narazil do odstaveného bagru (noční jízda). Tento manévr probudil jeho spícího kolegu, tak raději vstal. Cesta trvala 20 hodin – šílenost. Po této zkušenosti jsme právem očekávali problémy i při cestě na zpět. Psali, že odjezd bude mezi 16-20-tou hodinou. Nakonec byl odjezd 21:15 i s delegátkou. Řidiči nám oznámili, že jedeme do Prahy. Když viděla delátka mojí reakci, tak začala to mírnit slovy, že se najde nějaké řešení a že se domluví s ostaními autobusy. Prostě nic nebylo dané – totální chaos. Slíbila, že nás vyloží v Hradci. Mezitím jsme vyzvedávali další nešťastníky zájezdu. Ty poslední ve 24:00. Když si uvědomíte, že vás z ubytování vykopnou do 10-té hodiny ranní, tak vám dojde, jaký to byl opruz. Během cesty jsem tlačil na delágátku, abychom nemuseli jet do Prahy. Nakonec jsem dosáhl toho, že nás z ČB vysadili v Humpolci, kde na nás 2 hodiny minibus s dalšími spolucestujícími tohoto dopravce jedoucí do Tábora a Č.B. Cesta trvala 17 hodin.
    Kdybych se nechal odbýt, tak by trvala 20-21 hodin.
    Rozhodně se vyhněte svozové dopravě.
    Je to podvodné jednání, že na to cestovka neupozorňuje.

  64. Jozef Beťár má tuto zkušenost:

    Dnes jsme se vrátili z pobytu z Itálie od společnosti nev-dama. Po příjezdu a ubytování do apartmánu jsme byli zdrcení.Měli jsme mít 2 ložnice a 1 přistýlku. Ložnice 1 přistýlka nikde-2 ložnice byla pokoj=chodba o šíři 1,5m a 2 palandy za sebou. Bratr musel celý týden s přítelkyní a synovcem (2 roky) spát na posteli o šíři 150 cm-prima odpočinek. Do druhé ložnice jsme si vezli cestovní postýlku pro dcerku (1,4 měsíce) kterou jsme neměli kam dát. Jinak apartmán měl být pro 7 osob a parkovací místo 1= nepochopitelné!!! V celém týdnu byl v apartmánu neskutečný zápach kanalizace…..Po volání delegátce-naprostá arogance-žádné řešení-pouze výmluvy na katalog. S 2 malými dětmi super dovolená. Nejezděte a vyhněte se této společnosti………..S pozdravem Beťár

Sdílet na: FacebookTwitterGoogle+

Přidej vlastní zkušenost

Autor stránek nenese zodpovědnost a neručí za publikované názory klientů cestovních kanceláří. Názory nejsou editovány a jsou jen názorem klienta. Autor stránek si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, které porušují platné zákony ČR nebo obsahují vulgární výrazy a ty u kterých má podezření, že jde o reklamu.