Neckermann ČR

Recenze cestovní kanceláře Neckermann ČR – Thomas Cook s.r.o.

Zkušenosti klientů

  1. karel má tuto zkušenost:

    Letos Kuba a žadný problém.

  2. Jan má tuto zkušenost:

    Letos jsme byli poprvé celkem úplně spokojeni s dovolenou u moře. Jednalo se o náš první pobyt od CK Neckermann, středisko Side, hotel Paloma Perissia na Turecké rivieře. Stručně řečeno – nádherná dovolená. Práci delegátky, mimo jiné sympatické slovenské dívky, nelze ani hodnotit jednoduše proto, že nebylo co řešit.

    Moc děkujeme !!!

    Jan a Kateřina

  3. špatná zkušenost s CK Neckermann!!!! má tuto zkušenost:

    Pozor na reklamace u Airstop!!!!
    Od srpna 2008 do ledna 2009 mi nebyli schopni vyřídit reklamaci zájezdu – stále se vymlouvají na to, že s nimi německá CK nekomunikuje, pak že se stěhovali a vyjádření se ztratilo atd. – budu je muset dát k soudu!!!!!!
    Vymlouvají se, že jsou „jen“ zprostředkovatelé, ale peníze jsem platil jim a od nich chci stanovisko!!!

  4. Varování před CK Airstop !!! má tuto zkušenost:

    Odpověď od CK AIRSTOP.CZ ze dne 7.1.2009 na reklamaci ze září 2008:

    RE: Reklamace zájezdu č. VS [86192207]

    Vážený pane xxxxxx,

    včera jsem telefonoval s panem xxxxxxx. Následně jsem urgoval odpověď v Německu (domnívám se, že již potřetí).

    Není naprosto naší chybou, že nám bohužel společnost Neckermann není schopna odpověď znovu zaslat!

    AIRSTOP.CZ, s.r.o.
    cestovní kancelář
    Lublanska 40
    120 00 Praha 2
    Tel: 774 787 787
    Fax: 221 989 501
    matousek()airstop

  5. hanka má tuto zkušenost:

    letos ostrov Kos – s cestovkou absolutně žádný problém,vše probíhalo jak mělo.byli jsme moc spokojení.cestovku mohu jen doporučit.

  6. hana má tuto zkušenost:

    nedoporučuji ck neckermann
    červenec 2009 – rhodos, Lindos Sunny Vilage (3 a1/2 hvězdičky)
    Naše skupina byla bez předešlého upozornění CK či delegáta ubytována v zařízení podstatně nižší kategorie než bylo zaplaceno- „vybydlené“ bungalovy bez teplé vody, s velmi použitým zařízením, mnohdy nefunkčním. Další objednané služby nefungovaly – ultra all inclusive, animační program.Objednaný hotel byl údajně v rekonstrukci. CK vyřizovala pouze klienty, kteří se hlasitě ozvali. Zájezd v naší skupině reklamovala 100% účastníků. Delegátka (jediná na Rhodos pro českou klientelu CK Neckermann) se věnovala převážně reklamacím. Je zajímavé, že v našem ubytování, do kterého nás CK umístila, nebyl žádný Němec!

  7. Jarmila má tuto zkušenost:

    Vrátila jsem se z Egypta 25.8.2009, vše bez nejmenších problémů. Delegát super.
    Ubytování:hotel Festival de Jardin – bezvadné. Personál příjemný, nečeká na bakšiš, všude čisto. Uklízeli denně, výměna prádla samozřejmostí. Jídlo bezvadné, velký výběr – vše chutné.
    Bazény (sladkovodní, mořský ) čisté, okolí uklizené. Jediný nedostatek a to velký, při odlivu daleko do moře. To však nemůže ovlivnit žádná cestovka. Schody do vody byly, ale je tam zábradlí, žádný pád jsem neviděla . Pláž uklizená, místo se vždy našlo , i když ne v první řadě. U bazénů místo nebylo – obsazovali jej již v 7 hodin.
    Okolo areálu je překrásná zahrada, kvetoucí, což je v Egyptě s podivem. Jela bych znovu. Kdo nešnorchluje, bude se mu tam líbit.

  8. Ivan Holan má tuto zkušenost:

    Kréta – Jo An Beach.S CK Neckerman jsme jeli z důvodů,že máme 3letá dvojčata.Ubytování ani strava all inclusive naprosto neodpovídá tomu,co ck uvádí v katalogu.Práce delegátky otřesná.Na pokoji 5cm švábi,pod apartmánem odpadky,nefunkční kuchyňský kout,klimatizace pouze do jedné místnosti,ač je psáno plně klimatizované.Prostě naprosté fiasko.Při následné reklamaci (závady na dvd zadokumentované),řešila ck situaci dopisováním.Na návrh osobně řešit nepřistoupila.S CK Neckermann již nikdy více.

  9. Daniela má tuto zkušenost:

    Komplikace nastali už v Praze, kdy jsme si rezervovali místa v letadle. Cestovkou vše potvrzeno, na letišti žádnou rezervaci neměli. Totéž se opakovalo v Burgasu. Přestože nám delegát na letišti sliboval, že rezervace ještě jednou prověří. Naprosto neschopná delegátka v Burgasu. Nedokázala vyřešit jediný problém, na schůzky zásadně nechodila – vyvěsila ceduli, že “ v rámci zkvalitnění služeb CK se schůzka ruší..“ Když jsme potřebovali na letišti vyřešit rezervaci, vyslechla si nás a odkráčela pryč, aniž by cokoliv řekla nebo udělala. To že jsme dostali letenky pro matku a 4 leté dítě ob dvě řady komentovala slovy – to dítě tam snad vydrží ne? tak v čem je problém????? .. Příště pojedeme raději s jinou CK, i když tady to byla chyba spíše jednotlivců než celé CK, ovšem i za to nesou zodpovědnost.

  10. Ivan Holan má tuto zkušenost:

    S CK Neckermann je to jako odjet se slibotechnou.All inclusive u této ck obnáší:vajíčka na tvrdo,míchaná vejce,vaječná omeleta,vařená mrkev,vařené lusky,zapařený zelený salát a k tomu rozpustný nápoj-píšou o tom juice.Kdo nevěří,ať jede.Na cestu mu mohu zaslat dvd,které si prohlédne a nebude překvapen,bude připraven.Tento zážitek s ck Neckermann pořídí za pouhých 62 000,-Kč,jako bonus bude mít ve vyhřátém (pochopitelně klimatizovaném) pokoji švábi,které v Čechách jen tak neuvidíte.Krásné 5ti centimetrové.Tato zologická je jako bonus od CK Neckermann.Na delegátku se neobracejte,ona se švábů bojí.Jedno překvapení Vám ještě u moře-rybím ráji připraví.V prvním týdnu dostanete mražené file,ve druhém panganiuse.S Neckermann již ani zadarmo.

  11. Lada Grandischová má tuto zkušenost:

    Byli jsme s CK Neckermann na řeckém Kosu a nemělo to žádnou chybu. Delegátka byla všude, kde jí bylo potřeba, zařídila, vysvětlila… Výborné All inclusive, ubytování. Opravdu si nemám na co stěžovat.

  12. Emília má tuto zkušenost:

    Byli jsme na 2 týdny na Krétě v září 2010, strava výborná,úklid také,delegátka výborná, spokojenost s personálem i CK Neckermann. Na závěr bylo jenom negativní chování českých dětí, dělají si co chtějí, jsou neposlušné.

  13. Lada Vančová má tuto zkušenost:

    S CK Neckermann výborná zkušenost. Dovolená v Řecku na ostrově Rhodos. Vše proběhlo na jedničku. Výborná organizace a úžasná delegátka Marcelka Dušková. Byla s námi od začátku až do konce, 24 hodin na telefonu. Velice nám pomohla. Moc děkujeme

  14. Emília má tuto zkušenost:

    Dobrý den,vrátili jsme se z Egypta, hotel Lotus Bay,byli jsme velmi spokojeni. Organizace, strava, ubytování,dokonce i asisntenční služba pro ZTP klienta fungovala, byli ochotni vyměnit pokoj, aby to měl blíž k restauraci. Velká nabídka výletů, úžasné moře.

  15. Stanislava Kucerova má tuto zkušenost:

    Dobry den,

    lakaly by mne zajezdy poradane CK Neckermann. Slysela jsem vsak, ze tato CK nedisponuje dostatecne ceskymi delegaty, kteri bud v oblasti uplne chybi (napr. Tenerife) anebo jsou v nedostatecnem poctu (1delegatka na cely ostrov Rhodos).
    Zlepsi se toto v budoucnu a budu moci letet napr. na Tenerife bez obav?
    Je mozne pozavat od CK Neckermann v tomto ohledu lepsi sluzby v budoucnu?
    Dekuji za odpoved,
    Stanislava Kucerova

  16. Emília má tuto zkušenost:

    Byli jsme s ck Neckermann již dvakrát, Kréta a Egypt, vždy jsme byli spokojeni s delegátem, nabídkou výletů, delegát byl k dispozici na telefonu 24h, nemůže být přece v každém hotelu, má jich na starosti víc.

  17. Petra má tuto zkušenost:

    Egypt je fajn, ale v zime…pres leto je v Hurghade nebo Marsa Alam (tam je alespon vetsinou kvalitnejsi ubytovani a prijemny vanek) kolem 50 stupnu-naprosto nevhodne zejmena pro rodiny s malymi detmi, navic letos pripada na cervenec a srpen Ramadan (omezeni stravovani ap.)…
    Ramadan in 2012 will start on Friday, the 20th of July and will continue for 30 days until Saturday, the 18th of August.

  18. Markéta má tuto zkušenost:

    Cestování s CK NECKERMANN – to radši budu doma….první zkušenost a hned zklamání.

  19. Gabriela má tuto zkušenost:

    Dovolena v Bulharsku v hotelu Balaton s CK Neckermann+sluzby delegata pana Balacheva-velmi slabe!!! hotel zvenku a bazen vcelku fajn,ale pokoje priserne….koupelna jen pro velmi nenarocne-sprcha nad WC,voda neodtekala,takze sedite na WC a pod nohama mate „bazenek“,po 19h tece jen studena voda….zarovky nesviti,pripadne vam prasknou nad hlavou u postele jako nam,povleceni ani rucniky nam nevymenili za cely tyden ani jednou,jidlo fomou „kdo driv prijde….“,personal mluvici jen bulharsky a mnoho-mnoho dalsiho….. More,plaze a vylet do Nessebaru je to jedine prijemne z celeho Bulharska….. Uz se sem nikdy nevratime !!!!!

  20. ZUzana má tuto zkušenost:

    Opravdu nedoporučuji!!! Korfu 4* hotel a úroveň pokoje tak 2*. Pokoje mimo hlavní budovu a samozřejmě, že tam ubytovávali jen Čechy. Po ozvání zajímavý přístup delegátky a i CK. Takže naprosto zkažená dovolená, klamavá reklama ubytování. Jejich odpověď byla, že jsme dostali hotel, který jsme chtěli, a že v řecku si dělají hvězdičky jak chtějí. Vyhozené peníze za dovolenou. Fakt s nimi nejezděte.

  21. Holan má tuto zkušenost:

    Neckerman?Dobytkové s klamavou reklamou.

  22. Irena má tuto zkušenost:

    Dobrý den, byly jsme na eurovíkendu v Paříži, Ubytování v holetlu Renessance La defense. Delegátka paní Iveta S. super. Všem doporučuji, skvěle nás provedla celou Paříží,Versailes a ukázala vše co je v Paříži k vidění. Ví toho opravdu hodně a i takové zajímavosti které se nikde nedočtete. Je velmi obětavá a vždy udělala i individuelní plán pro případ,že nechcete jít se skupinou. Eurovíkend s Neckerman určitě doporučuji a paní Ivetě moc a moc děkujeme. Nezapomenulaný zážitek

  23. Emma a Jakub má tuto zkušenost:

    Firotour je spolehlyvá cestovka. Jezdíme s ní již pátým rokem a nikdy žádný problém. Na požádání jsme si mohli vybrat i třídu v letadle. Poprvé jsme byly vDom. republice a úžasný! Potom v SAE, na Srí Lance, Filipíny a Mexiko. Letos jsme s nima jeli na Ostrov sv. Martina a také super! Cestovka je to skvělá, ale stejně to nemá na cestování na vlastní pěst, jako třeba do Ameriky, Číny, Nový Zéland, nebo Austrálie(tu mám nejradši;). Mám 3 děti Miky(13), Thea(10) a Yasmine(6). Ráda bych je poslala na jazykový kurz do Ameriky, nebo Austrálie, ale mrzí mě, že nám cestovka nevyjde vstříc.

  24. Holan má tuto zkušenost:

    CK Neckermann?Nejhorší co jsme kdy zažili.Již nikdy v životě s touto cestovkou ani do zoo.

  25. Otmar má tuto zkušenost:

    Od CK Neckermann jsem s několikaměsíčním předstihem zakoupil dovolenou v Chorvatsku na ostrově Brač. Do poslední chvíle mi cestovka nebyla schopná poslat ani mapu ani pokyny, kde mám na ostrově apartmány hledat. Po urgenci mailem mi poslali opětovně pouze jméno obce a následně GPS souřadnice, které ukazovaly zcela jinam. Naštěstí se mi podařilo najít web hotelu, kde byla popsáno, jak se k nim dostaneme. Takže palec dolů :-(

  26. Zdeněk má tuto zkušenost:

    S CK Neckermann´jsem letos byl na Zlatých Pískách v hotelu Grifid Metropol. V katalogu cestovka informovala o stravě all inclusive bufet, skutečnost však byla jiná; all inclusive spočívalo ve výběru z menu s obsluhou, každý přísně zaevidován, porce miniaturní. Již s nimi nepojedu.

  27. Edita má tuto zkušenost:

    Právě jsem se vrátila z dovolené s cestovní kanceláří Neckermann. Musím říct, že jsem byla velmi zklamaná. Jela jsem na dovolenou už s několika jinými cestovními kancelářemi, ale tato mi vychází jako nejhorší. Při příletu nám pouze u stánku nějaká paní řekla do jakého autobusu máme nastoupit a víc se o nás nikdo nezajímal. Při ubytování jsme si všechno museli vyřizovat sami. Delegát druhý den dorazil na schůzku, byl vcelku milý, ale nejvíce ho zajímalo, kolik prodá výletů. Řekla bych, že ani hotel neodpovídal pěti hvězdičkám a animaci by ck neměla vůbec uvádět jako lákadlo pro rodiče s dětmi. Při odjezdu opět nikdo. Na letišti od jiných ck byli delegáti přítomni odbavování, u nás opět nikdo. Ještě, že se domluvíme.

  28. Jan má tuto zkušenost:

    Jedte všichni do hotelu Pela Maria (Řecko-Kréta) tam zažíjete to, co jste v životě nezažili na dovolené. Plně doporučuji. Na delegátku CK paní Romy Drábkovou se ale neobracejte….neboť je tam k ničemu. Pokud si budete stěžovat….tak z vás udělají chronického LHÁŘE u CK.

    CK si myslí, že dovolenkáři jsou v podstatě LHÁŘI, neboť sama CK toto nepříznivé dění na hotelu PELA MARIA podporují. Bohužel za naše našetřené peníze. Jinak by nemohli v klidu podnikat….a bohatnout na lidech. Jan Beneš

  29. Vladimír má tuto zkušenost:

    Letos první zkušenost s CK Neckerman a asi i poslední.
    letěli jsme do Turecka oblast Alanya. Letiště je ovšem v Antalyi. Na letišti žádný problém až na delegátku, která nám řekla, že cesta potrvá přibližně 2 hodiny, nakonec to byly 4. Dlouhá cesta by mi nevadila, kdyby mně někdo řekl pravdu a nezkracoval dobu cesty (nehledě na to že jiné CK to opravdu jezdí za 2 hodiny).
    Další problém nastal s výletu. Dostali jsme papír, kde byly všechny výlety vypsány, ale pouze velice stručně. Když jsme je chtěli objednat, řekli nám, že 2 výlety se vůbec nekonají. Vybrali jsme tedy 3/5 co jsme chtěli. Při prvním výletu na nás zapomněli a vrátili se až za hodinu čekání na recepci a 3 telefonátech delegátce. Další výlety již více méně bez problému, ovšem všechny v angličtině nebo němčině popřípadě holandštině, česky byl pouze jeden jediný a ten byl více zaměřen na nákupy, než na historii. Další věc, co nás zaujala, nastala při odjezdu, kdy jsme z hotelu odjížděli hodinu před ostatními cestovkami na to samé letadlo.

    Osobně mám z CK Neckerman pocit, jako kdyby velkoryse rozšířili služby na ČR, ale tím to končí, dopraví vás na místo, hotely mají pěkné, ale raději nechtít žádné další služby.

    CK Neckerman u mě skončila

  30. Vladimír má tuto zkušenost:

    Omlouvám se double-post, ale ještě musím doplnit, že o pokyny před odletem jsme si museli psát, neboť ani 3 dny před odletem nám nic nepřišlo.

    Snad jsem už nic neopomenul

  31. martina má tuto zkušenost:

    Letos první zkušenost s touto cestovní kanceláří. Dovolenou jsme trávili na Krétě (Řecko) a k nějakým nesrovnalostem ohledně ubytování první noc došlo. I proto bych chtěla vyzdvihnout práci naší delegátky ( Romy Drábková ), která byla nejen moc příjemná a o vše se postarala, ale i zařídila poměrně slušnou kompenzaci (kterou bych ani nečekala:-))…i na letišti nechyběla. Jinak nabídka výletů byla (na to že jsme jeli v září) také velice pestrá (19 z toho 4 z českým výkladem o památkách). Nevím, jestli to bylo štěstí, ale nám se dovolená s touto cestovkou líbila.

  32. Edina má tuto zkušenost:

    Varováni pro ty, co chtějí s CK Neckermann do Bulharska. Sice si účtují ceny za 3 lůžkové pokoje, ale ty tam nikde nenajdete, pouze 2 + dětská přistýlka! Vhodná pro osoby do 50 kg a 120 cm, o přistýlce Vás nikdo předem radši neinformuje.

  33. Petr má tuto zkušenost:

    CK Neckermann je nejhorší cestovka, kterou jsme za 30 let cestování zažili.
    Pozor na nabídku, že Vám za příplatek zajistí pokoj „lépe situovaný“ v klidnější části hotelu. Kdo by si nepřiplatil ???
    Tak jsme si připlatili za pokoj 2A místo levnějšího ale stejně vybaveného 2S přes dva tisíce korun.
    Pokoj byl v 1. patře hned nad recepcí a přímo nad vchodem do hotelu z parkoviště. A hned vedle výtahu. Takže rachot non stop i v noci.
    Když jsme reklamovali, že máme zaplacený „lépe situovaný a klidnější“ pokoj 2A, tak jsme se na recepci dozvěděli, že takové rozdělení pokojů u nich neexistuje. Vše je jednotné a pokoje se přidělují podle toho, jak jsou po úklidu připravené k předání. Delegátka nás politovala s tím, že ona nic nezmůže.
    Je to podvod od cestovky, klamání zákazníka a neoprávněné obohacování. Prodává „nadstandard“, který neexistuje. Reklamaci neuznali a tak jdeme k soudu. Od CK Neckermann raději pryč..Lžou od prvního kontaktu.

  34. Dagmar má tuto zkušenost:

    Dobrý den, tuto cestovní kancelář nedoporučuji v žádném případě. Byli jsme už na spoustě dovolených s jinými ck. Nevím co nás napadlo letos letět s CK Neckerman, ale vím jistě, že to bylo naposledy. Pokud skočíte na to co mají ve svém katalogu a dokonce Vám to potvrdí mailem budete velice zklamaní. Měli jsme sebou dvě děti tudíž jsme chtěli hlavně hotel u moře s přímým vstupem do moře, bohužel po několika dotazech a potvrzeních jsme jim uvěřili, že tomu tak bude. Tedy jestli chcete jet do hotelu na Krétě jménem Vasia Village, žádná pláž tu není do moře se nedostane ani dospělí člověk. CK nabízí i odvoz na pláž 1 km od hotelu několikrát denně, bohužel je to jen jedenkrát denně a to přes oběd na dvě hodiny. Tato pláž je ovšem od hotelu vzdálená 5km a bez bot do vody se tam přes kameny nedostane ani dospělí člověk.
    Dovolenou jsme po příletu reklamovali, z důvodů klamavé reklamy, bohužel táhne se to již 3 a půl měsíce. Po měsíci nám nabídli 1000,- kč z ceny 93 500,-kč za způsobenou škodu. Přijde mi to od dosti vtipné, tak se tedy odvolávám, bohužel pořád žádná odpověď.
    Jestli tedy chcete radu s touto CK nikam nelétejte.

  35. Martina má tuto zkušenost:

    Velké zklamani-zkazena dovolena za spoustu peněz, reklamace striktne zamítnuta, neprofesionální přístup zaměstnanců CK k problémum klientu, není důvod je chválit a doporučovat. I v Cesku mají lidé nárok na kvalitu a servis!

  36. Vladimír má tuto zkušenost:

    Dobrý den.
    Dne 21. 12. 2013 jsme se vrátili z krásného pobytu na ostrově Cozumel v Mexiku, který byl pořádán CK NECKERMANN Reisen – Thomas Cook Touristik a nám byl zprostředkován cestovní kanceláří RUDOLF REISEN, které bychom tímto chtěli poděkovat za přípravu, zajištění potřebných náležitostí a pomoc v nouzi, které se nám ze strany této CK dostalo.
    Toto ovšem neplatí o zajištění služeb pořadatelskou CK NECKERMANN Reisen – Thomas Cook Touristik. Konkrétně se jednalo o zabezpečení delegátských služeb touto renomovanou společností. Po příletu do Cancunu jsme současně s ostatními rekreanty byli očekáváni delegátem této CK, převzali od něho zalepené obálky s (jak se později ukázalo) cestovními poukazy pouze k přepravě trajektem z přístavu vzdáleného cca 90 km od letiště na ostrov Cozumel a dále k přepravě taxi do hotelu Iberostar Cozumel. Totéž na cestu zpět. Přeprava z letiště do přístavu a zpět při návratu, měla být zabezpečena garantovaným delegátem pořadatelské CK. Po převzetí uvedených dokumentů jsme byli nasměrováni do přistavených taxi, ale s cílem sesterského hotelu Iberostar v Cancunu. Na dotaz proč do Cancunu a ne na trajekt a přejezd na ostrov Cozumel jsme dostali odpověď, že transfer bude realizován až následujícího dne. S tímto jsme byli do uvedeného sesterského hotelu převezeni. Proč a z jakého důvodu nám sděleno nebylo. To bylo naposled, co jsme se s jakýmkoliv delegátem této pořadatelské cestovní kanceláře vůbec setkali.
    Následujícího dne po informaci od pracovníků hotelové služby, že se doposud žádný delegát CK NECKERMANN Reisen nedostavil, obrátili jsme se o pomoc na místní průvodkyni českého původu, která s touto CK nemá nic společného, paní Martinu Brychovou, která nám po telefonickém kontaktu se zástupci CK dojednala příjezd delegáta, který nám měl přepravu do cílové destinace zajistit. Garantovaného delegáta jsme se však nedočkali a byli donuceni využít profesionálního přístupu zaměstnanců hotelu, kteří nám vyšli v maximální míře vstříc a zajistili nám přepravu z Cancunu do přístavu ve své režii a na náklady hotelu místní taxislužbou (asi cca 80 – 90 km) a dále pokračovat po „vlastní ose“ až do cílové destinace.
    Už toto jednání svědčí o zodpovědnosti, kvalitě přístupu a charakteru zaměstnanců pořadatelské CK.
    S garantovaným delegátem jsme se však nesetkali jak po celou dobu pobytu, tak ani při přípravě na odjezd a ani při vlastním odjezdu. Před odjezdem nebyly na recepci hotelu dodány žádné pokyny s uvedením časů v návaznosti na přepravu trajektem, ani informace jak postupovat po příjezdu do přístavu a ani způsob přepravy na letiště. Vše jsme tedy řešili samostatně a doufali, že delegát bude alespoň v přístavu. Nebyl. Z tohoto důvodu jsme na základě telefonického dohovoru se zástupcem CK RUDOLF REISEN byly nuceni využít k přepravě z přístavu na letiště místní taxislužby a to na vlastní náklady.
    Vzhledem ke skutečnosti, že cestujeme poměrně často s využitím služeb různých pořadatelských cestovních kanceláří můžeme konstatovat, že s podobným bezohledným a neprofesionálním přístupem akreditované cestovní společnosti vůči zákazníkovi, jaký nám prezentovali zástupci CK NECKERMANN Reisen, jsme se doposud nesetkali. Na základě těchto osobních zkušeností se zdá, že nám doporučená, byť neověřená a nerealizovaná informace o nutnosti předat ihned při prvním setkání delegátu zastupujícímu CK NECKERMANN Reisen – Thomas Cook „všimné“ ve výši 5 – 10 US dolarů vám pak zajistí jeho aktivitu, se zakládá na pravdě.
    Že u této pořadatelské CK není zřejmě něco v pořádku mi potvrzuje též podobná zkušenost z loňského roku, kdy nás při cestě na Maledivy ponechal (zapomněl??) delegát téže CK v přístavu na letišti v Male a přepravu do místa pobytu jsme si museli zajistit sami, byť tato služba měla být součástí zájezdu. Tehdy jsme to však neřešili, neboť to považovali pouze za mimořádné pochybení.

    leden 2014, Vladimír a Lenka, Stará Boleslav

  37. Jan má tuto zkušenost:

    Přeji dobrý den vážený cestovatelé,
    Mám také takovou zkušenost s CK Thomas Cook zast. dceř. spol. CK Neckermann . z nevydařené dovolené 2013 (Řecko-Kréta) Nebudu se moc rozepisovat, ale pokud si přečtu recenze (názory) od jiných spoluobčanů, nedá mne to nezareagovat dobrou radou, neboť je nás hodně zákazníků s nespokojeností se službami s CK a jejich delegátů, kteří Vám v konečné fázi všechnu vaší reklamaci zalžou za vámi zaplacené nemalé peníze.
    Podal jsem reklamaci po příletu do ČR CK Neckermann neboť naše odpočinková dovolená ztratila smysl odpočinkové dovolené vzhledem k objektivním vadám na zájezdu, který byl v rozporu s cestovní smlouvou.1.dopisem z CK Neckermann mojí reklamaci s politováním hodila do koše a věc byla z jejich strany vyřešena. Po mém podaném výhružném písemném odporu , když jsem zaujal stanovisko se obrátit k soudu se žalobou, CK drobet neochotně zareagovala kladně, stím že mne napsali, že mojí věc v reklamaci budou tedy opět nadále prověřovat s místním hotelem v Řecku, neboť mé odůvodnění reklamace považuji z mé osobní strany že každá cestovní kancelář je zákonně pojištěna proti zjištěným vadám na zájezdu dovolené vůči klientům .tvz. (pojištění profesní odpovědnosti).Každá CK (by se měla řídit ve svém zájmu), neboť má ve vlastnictví ITQ KODEX, který byl vypracován na základě (Frankfurtských tabulek)., kde je každá vada např. špinavé ručníky, špatné či zkažené jídlo, špatné služby delegáta, špatný úklid na pokoji, atd….) jednotlivě ve vadách procentuálně ohodnocena od …do.,(například za rušení na pokoji činí procento 5% až 25%,hmyz na pokoji 10-50%,špatný úklid na pokoji 10-20%,plíseň na pokoji, vlhko,trhliny ve zdi aj. činí 10-50% atd…) kde se pak veškeré zjištěné vady na zájezdu reklamují po sečtených celkových vad v procentech. Pokud překročíte 50% máte nárok po celou dobu své dovolené 1.000 až 2.000 Kč/den + každá osoba (dneska podle nového občanského zákoníku od 2014 se tomu říká (ztráta radosti ) Pokud nedosáhnete procentuálně nad 50 %, máte pak nárok od CK požadovat náhradu z celkové zaplacené ceny zájezdu. (My jsme byli 4 .dospělé os. a z částky 73.000 Kč jsme každý obdržel od CK Neckermann peněžní částku ve výši 2.000 Kč, Tj.8.000 Kč ,s finančním vyrovnáním samozřejmě (nelze souhlasit)že tato částka není konečná vzhledem k našim vyčíslením a procentuálním vadám nad 70% na zájezdu, tudíž se CK nechce smírnou cestou dále mimosoudně domluvit na částce, jsem rozhodnut podat žalobu k soudu, neboť právo je na mé straně, a nemíním nikomu z CK odpouštět za zaplacené peníze. Navíc, žádná CK se neřídí svými tabulkami vad, které právě přináší jejich ITQ KODEX. kde si každý jednotlivec (zákazník zájezdu či dovolené) spočítá vady v procentech a může se CK domlouvat na peněžním vyrovnání, resp. kompenzaci. Důležité je ihned po příjezdu podat od roku 2014 do 1.měsíce písemnou reklamaci s důkazním prostředkem např.(foto, výpověd svědků, atd..) 1) Nejlepší je sepsat na místě pobytu reklamační protokol s delegátem (nezapomenou si ponechat jednu kopii reklamačního protokolu o zjištěných vadách) nebo za 2) učinit ihned reklamaci po příletu domů do nejdéle 1.měsíce (veškeré písemnosti zasílat doporučeně s poštovní Dodejkou)Jinak ztrácíte právní nárok na odškodnění nemajetkové újmy. Cestovní kanceláře se svými vnitřními tabulkami (KODEX INTERNATIONAL TRAVEL QUALITY) ITQ KODEX, (moc nevystupují na veřejnost),neboť za 1. jsou plně pojištěny u (Cestovní Evropské pojišťovny,Křižíkova 237/36a,Praha 8. nechtějí vycházet navenek…neboť jde o jejich peníze. CK pokud může, tak z reklamace klienta ihned se postaví nekladně, záleží doopravdy na člověku zda se nechá či nenechá jedním dopisem od CK plně odradit, či vám jako klientovi poskytnou jako odškodnění 500 Kč v rámci dalšího zájezdu. Toto je ze strany CK (účelově jednání a v rozporu s celospolečenskými zatím uznávanými mravy a slušnosti) ve vztahu ke svému klientovi. Co jsem zde pročítal zážitky od různých potížích zákazníků, resp.klientů na jejich uskutečněné (nevydařené) dovolené, určitě všichni tito pisatelé (výše) mají PRÁVNÍ NÁROK na finanční kompenzaci od Cestovních kanceláří. Je to o náročnosti v dopisování si s CK a neústupnosti klienta. Pokud by někdo z klientů zákazníků chtěl domoci se svého práva, rozhodně by to 1.dopisem neměl vzdávat, neboť tyto dopisy už mají cestovní kanceláře dopředu připravené pro klienty, kterým pak rozesílají to stejné s jejím obsahem, když se klienti dožadují svého nároku na odškodnění v reklamačním řízení. Jinak CK má ze zákona lhůtu po společné domluvě s klientem nejdéle vyřešit reklamaci do 3.měsíců od podání reklamace. Dále CK je povinna klientovi zaplatit veškeré (náklady) Tj. poštovní a důkazní prostředky apod.) Člověk jezdí na dovolenou aby si odpočinul a ne, aby člověk vyhledával delegáta CK a řešil nedostatky ze strany CK či jiného dodavatele služeb. Pokud CK zaujme svého vnitřního mocenského jádra a bude se řídit svými závazky či uznávanými ITQ KODEX, věřím, že též se zmírní reakce nepříznivých dopadající nepěkných reakcí na CK od klientů v cestovním ruchu. Pak i ten chronický stěžovatel nebude mít proč si stěžovat.CK se řídí heslem: Zatloukat a zatloukat. Pokud si klienti cestovního ruchu nechají všechno líbit od liknavého či arogantního jednání cestovních kanceláří, tímto sami podporujem jejich podnikání za naše nastřádané penízky. (klient platí za kvalitu služeb a neplatí CK za kvantitu klientů). Přeji v roce 2014 více spokojených klientů na odpočinkových dovolených a nezapomeňte si všechno v nedostatcích ve zjevných vad na zájezdu (fotit,psát a brát kontakt na důvěryhodné případné svědectví v zahraničních
    destinacích) pořiďte si každý den (fota) jídelníčku snídaně,oběd a věčeře, neboť může se jednat o (jednotvárný jídelníček ze strany dodavatele služeb) tudíž by procentuální tato vada byla v 5% (z celkové ceny zájezdu) když CK je odpovědná už od 1% odškodnění za vady. Dne 23.února 2014 S úctou Jan

  38. Jirka má tuto zkušenost:

    Tak se přidám s recenzí.Letos jsme byli s CK Neckermann v Turecku.Delegátku jsme viděli první den pobytu a to bylo také naposledy.Za dovolenou jsme zaplatili skoro dvakrát tolik,co jiní,kteří jeli s námi od jiné ck na stejnou dobu do stejného hotelu.Na delegátku jsme neměli ani kontakt,na recepci ho také nikdo nevěděl a ck v Čechách na své delegáty kontakty nesděluje.Takže s CK Neckermann poprvé a naposledy!!!

  39. eva má tuto zkušenost:

    Dovolená od cest. kanceláře CK Neckermann Bulharsko od 1.8.-8.8.2014 . S hotelem, ubytováním, přístupem personálu jsme byli spokojeni, ale co se týká práce delegáta nikoliv. Při příletu nás nasměroval do příslušného autobusu a pak nám pouze sdělil, že voda v Bulharsku je pitná a pořadí hotelů tak jak bude autobus zastavovat, jinak jsme ho za celou dobu neviděli, telefon nebral . Dále jsme byli zklamáni, s tím, že jsme do Burgasu přiletěli ve 23 hod místního času a do hotelu jsme byli dopraveni o půl jedné až 2.8.2014 . Hladoví a žízniví a nic jsme již nedostali . Museli jsme si jít koupit sami pití do blízkého supermarketu. Odlétali jsme 8.8.2014 od hotelu jsme tedy odjížděli již v 15 hod, takže 8 denní dovolená byla pouze 6,5 dne. Dále jsme nebyli spokojení s leteckou společností, jednalo se o bulharskou leteckou společnost, pití za peníze , k jídlu pouze bagetka , káva jen zakryté dno . proto jsme se rozhodli, že již nikdy více s cestovní kanceláří Neckermann. Dříve jsme byli na dovolené s českýmí CK a jednalo se o úplně jiný přístup jak delegáta tak let na dovolenou a zpět.

  40. Tomas má tuto zkušenost:

    Rád bych využil možnosti upozornění na nekalé praktiky, které se nám bohužel dostalo od společnosti Neckermann u které jsme si zakoupili zájezd na podzim 2013 na Bali.

    Tímto chci upozornit na nebezpečí, kterému se zákazník vystavuje uzavřením smlouvy s touto společností. Tato společnost se zákazníkem uzavírá smlouvu na společnost v Německu (byť přes českého zprostředkovatele) a tím využívá následné složitosti uplatňování jakékoli reklamace a prakticky nemožné vymahatelnosti práva.

    A pokud si myslíte, že můžete ušetřit tím, že poletíte z Německa a třeba se o vás lépe postarají, jste na velkém omylu.

    Nebezpečí plyne především z důvodu, že na vyřízení reklamace není v Německu zákonem stanovená lhůta (a proto např. v našem případě je zcela v pořádku 3/4 roku čekat na vyjádření k reklamaci) a také případný soud s vymáháním nároků probíhá v této zemi a dle jejich zákonů, takže pokud nehodláte na soudní výlohy a právníky při reklamaci dovolené, platit desetitisíce, máte prostě smůlu.

    Dbejte tedy zvýšené opatrnosti s kým je smlouva podepisována a nepodepisujte nikdy smlouvy s firmami z cizích zemí! Případně si předem zjistěte, jaké to pro vás bude mít důsledky, pokud se něco nepříjemného stane.

    Pro příklad uvádím popis naší události a závěr jejich řešení a také vzorek jejich neurvalého chování:

    Smlouvu jsme podepsali s Neckermann partnerem, zprostředkovatel prodeje je společnost: Thomas Cook s.r.o., se sídlem v Praze, pořadatelem zájezdu je německá cestovní kancelář: Neckermann Reisen. Na Bali jsme měli odletět z Mnichova 7.12.2013 ve 14:55 s leteckou společností Quatar. Po nasednutí do letadla jsme čekali asi do 18:30, kdy nám oznámili, že letadlo má poruchu a máme si z letadla vystoupit. Zhruba do 22:30 jsme čekali v letištní hale, kdy nám průběžně oznamovali, že poletíme zhruba za hodinu a půl.
    Letištní personál vůbec na tuto situaci neuměl reagovat, na cestující byl velmi nepříjemný až drzý a arogantní s tím, že prakticky nesděloval žádné informace. Když cestující žádali o reklamační protokoly a náhrady za zpoždění letu, letištní personál se choval velice hrubě s informacemi, že pokud se cestující neuklidní, vyškrtnou je z letu.
    Ve 22:30 nám oznámili, že náš let byl definitivně zrušen a odletíme až další den v 10:00. Dostali jsme tedy zpět naše zavazadla, kdy se ještě letištnímu personálu podařilo jeden z našich kufrů ještě zničit a zhruba ve 23:45 jsme se dostali na hotel. Ráno jsme spěchali na 8:00 na letiště a snažili se ještě zničený kufr vyreklamovat. Z Quataru nás posílali do Lufthansy, která prý má zastoupení v Německu a Lufthansa nás posílala na Quatar, že prý nepřijímají reklamace. Reklamační protokol nám nikdo nenabídl, jen nám paní z Lufthansy napsala na letenku e-mailovou adresu, kam máme stížnost podat. Z uvedené e-mailové adresy se nám dosud nikdo neozval, nikdo na naši reklamaci nereagoval nebo se případně omluvil.
    Očekávali bychom, že pokud má letadlo takovéto zpoždění, že se nám Neckermann Reisen/Thomas Cook s.r.o. ozve telefonicky v českém jazyce, za zpoždění letu se omluví, domluví se s námi, zda něco nepotřebujeme, případně nám přeloží informace od letištního personálu. Opravdu jsme na letišti byli ve velmi nepříjemné situaci, anglickým informacím od letištního personálu jsme úplně nerozuměli nebo jim nebylo rozumět pro hluk ostatních cestujících, kteří byli rozzlobeni kvůli stále se zvětšujícímu se zpoždění.
    Kvůli zpoždění v Mnichově jsme čekali na přestupu v Doha místo plánovaných 3,5 hodiny celých 7,5 hodin, což bylo velmi nepříjemné a fyzicky i psychicky náročné. Na Bali jsme tedy dorazili se zpožděním asi 24 hodin, unavení po nekonečných čekáních na letištích.
    O zpoždění jsme informovali cestovku z vlastní iniciativy již na letišti při čekání s tím, že se o reklamaci po našem návratu postarají a nic není problém. Reklamaci jsme podali 9.1.2014 a do této chvíle, tedy do července 2014, jsme urgovali reklamaci zhruba po 2 – 3 týdnech. Z české strany Neckermanna nám, pokud tedy vůbec nějaká odpověď přišla, bylo oznámeno, že naši reklamaci zhruba 1x do měsíce urgují, že německý Neckermann má velmi mnoho reklamací k řešení a že si máme počkat.
    Už jsme nevěděli, kam se máme obrátit, tak jsme zkusili napsat na e-mailovou adresu jednatelky Neckermanna v ČR. Během dvou dnů jsme obdrželi odpověď, kdy nám CK Neckermann přiznává kompenzaci za všechny tyto útrapy v částce 4 000 Kč. Tato částka představuje pouze poměrnou část dovolené, tedy kompenzaci za nevyužité ubytování v rozsahu jedné noci a snídaně v hotelu pro dvě osoby. Nezohledňuje den času strávený na letišti, který jsme si neobjednali a rozhodně nechtěli absolvovat.
    Když jsme tuto částku opět reklamovali, bylo nám sděleno toto:
    „Od pořadatele zájezdu jste obdrželi nabídku finanční kompenzace, která je konečná, a je v adekvátní výši v poměru k ceně a délce zájezdu. Tato finanční kompenzace Vám bude převedena na Vámi sdělené číslo účtu.“ (citace společnosti)
    S tímto vyjádřením jsme nesouhlasili a opět částku reklamovali, ale nikdo se již neozval. Na naše e-maily, zprávy na FB již nikdo nereaguje.
    Přiznanou finanční částky 4 000 Kč, po odečtení zahraniční platby, jsme dostali po dalším více než měsíci. Platbu za zničený kufr 67 euro jsme dosud (již je to více než měsíc) na nás účet neobdrželi a asi se jich ani nedočkáme.
    Přemýšlíme, že celou záležitost budeme řešit pomocí médií a soudní cestou.
    Máte někdo obdobnou zkušenost a jak jste ji řešili a podařilo se Vám jí uspokojivým způsobem vyřešit?

  41. Jarka má tuto zkušenost:

    Včera jsem se vrátila z dovolené v Turecku,Konakli,hotel Anitas,organizované CK Neckermann.Mé zkušenosti jsou většinou negativní.Deklarovaný 4 hvězdičnový hotel neodpovídal ani úrovní ubytování/nedostatečný úklid,všudypřítomný zápach kanalizace,připáleného jídla a tlejících zbytků/,stravování na velmi nízké úrovni.Výběr jídel chudý,maso se prakticky nevyskytovalo,zbytky od předchozího dne byly po malé úpravě použity

    následující den v nabídce jídel.
    Reklamovat nedostatky nebylo komu.Delegátka se objevila v hotelu první den a více ji nikdo neviděl.Na rozdíl od od delegátů ostatních kanceláří neměla uvedeny hodiny,kdy bude v hotelu k dispozici.
    Výčet nedostatků bych mohla ještě rozšířit,nicméně myslím,že to už stačí.
    Závěrem bych chtěla apelovat na CK Neckermann,aby v zájmu své dobré pověsti věnoval více pozornosti úrovni hotelů,kam posílá své hosty.

  42. Jan má tuto zkušenost:

    Dobrý den pane Tomas,
    k vašemu výše uvedenému obsahu k rekalmaci nevydřené dovolené: (zpoždění vašeho letu) Unijní předpisy při zpoždění letu nad tři hodiny přiznávají kompenzaci každému jednotlivci ve výši 250 EUR. Spodní dvůr Evropské unii ROZHODL, že za skutečný čas příletu musí být považován až okamžik, kdy cestující skutečně může opustit letadlo a opět se nerušeně věnovat svým osobním, rodinným,sociálním či pracovním záležitostem.
    (rozhodující je tedy otevření dveře letadla posádkou, nestačí jen přistání letadla „zaparkování letadla“. Pokud cestovní smlouva byla podepsána zde v ČR, vše v reklamačním řízení se řeší u spol CK Thomas Cook zde, tudíž i případný soudní spor, a to u Obvodního soudu pro Prahu 7.V případě zanechte nějaký kontakt, já se Vám ozvu. Jan

  43. Jan má tuto zkušenost:

    Dobrý den paní Jarko,
    Máte nárok na kompenzační plnění z ceny zájezdu.

  44. Soňa má tuto zkušenost:

    Zkušenost s CK Neckerman,jen ta nejlepší,2x Řecko,naprosto bezproblémů,jediná reklamace zaplaceného výletu ,na kterém jsme bohužel kvůli počasí nebyli,byla do týdne vyřízena a peníze vráceny,oproti jiným českým CK,myslím,že i pokoje jsou na lepším místě,my jsme měli vždy výhled na moře a v Dimitrios Beach resort&spa na Krétě,luxusní 3+KK,takže bez výhrad,letos chceme zkusit Turecko a opět se přikláním k této CK,ale ještě uvidíme.

  45. Soňa má tuto zkušenost:

    Ještě,po tom,co tady čtu,mám takový pocit,že lidé už neví,co by si vymysleli aby mohli žalovat CK,jasné snad je,že animační programy jsou hlučné a že v kuchyni se ráno musí brzo pracovat a že vám těžko CK zajistí ostrov bez hmyzu/to už mi připadá opravdu jako legrace/,to by vás ta dovolená nestála 73.000kč,ale minimálně půl milionu a ještě vám nikdo nezaručí,že tam toho komára,nebo mravence nepotkáte!!!

  46. Miloš má tuto zkušenost:

    Opravdu špatná CK!!!! Zaměstnanci nevědí, že KOS je ostrov v Řecku. Smlouvu neumí také vysvětlit … jejich odpovědí je : To dělá systém, to vedení já nevím… NEDOPORUČUJU!!!!

  47. Kateřina má tuto zkušenost:

    CK Neckermann děs běs. Zimní dovolená v Rakousku. Ubytování sice odpovídalo popisu, ale apt. zcela prokouřený Okamžitě jsme kontaktovali sos linku, paní byla ochotná a snažila se vyjít vstříc.Byl večer, tak jsme se na přestěhování dohodli následující den a…..nikdo se neozval. stalo se tak až po 2 dnech a tak jsme se domluvili na reklamaci po příjezdu a kompenzaci. Hahaha, to jsme se nechali napálit. Reklamaci řešila paní Rusinová – no potěš koště. Neprofesionální přístup jak hrom, asi byla na školení odřené desky a opakovala stále totéž. Že jsme byli s dětmi v naprosto děsném prostředí ji nezajímalo, pouze byli ochotní uhradit osvěžovače vzduchu. Takže za mě, již nikdy více. Abych nezapoměla, kompenzace měla být ve formě voucheru na další dovolenou…. to radši pojedu na Mácháč !!!!!!!!! Takže pozor a s nim nikam.

  48. Ivana má tuto zkušenost:

    Ahoj. Letos už máme dovolenou za sebou (bohužel).Jeli jsme s cestovkou Neckermann. Objednala jsem zájezd do Recka a poté jsem se si četla recenze, musím říct,že jsem z nich nebyla nadšená a kdybych zvolila opačný postup asi bych vybírala jinde. Ovšem ve finále – dovolená super, to co jsem zaplatila se mi vrátilo ve formě spokojené dovolené. Perfektní delegát (ahoj Jirko) vždy při ruce, je vidět,že ho baví co dělá. Pokoj v poho,denní úklid perfektní koupelnička . Klimatizace,telka.pokojík akorát pro nás tři. Odlet i návrat bez problémů. Hotel i strava na úrovni zaplacených peněz.Prostě vše OK.

  49. Miroslav má tuto zkušenost:

    Leto jsem byl s ck neckermann v Bulharsku a můsím říct že vše proběhlo na výbornou jak smlouva tak i dodání dokumentů k zájezdu, přišli osm dní před odletem. A delegát v letovisku Sv. Konstantin min. na výbornou. Samozřejmě nabídka výletů byla, ale žádné vnucování jen nabídka. Při zařizování výletu i na poslední chvíli zařízená na výbornou. Delegátka na výbornou, profesionální přístup. DOPORUČUJI

  50. Soňa má tuto zkušenost:

    Opět a již poněkolikáté jsme byli s Neckermannem na dovolené,tentokrát v Řecku na Rhodosu,vše jako vždy na jedničku,delegátka čekala na letišti a druhý den ráno v hotelu,milá,poradila,pomohla s klimatizací i s výběrem výletů,vše,jak mělo být,Tímto Radce mooc děkujeme a určitě pokud to půjde využijeme opět tuto cestovní kancelář,vždy jsme dostali to,co jsme si zaplatili.Taže za nás jen a jen DOPORUČUJEME!!!

  51. Hana má tuto zkušenost:

    Zakoupila jsem zájezd do Turecka do hotelu Atlas Beach v Konakli na first minute, cena byla dobrá. K hotelu a hotelovým službám nemám připomínky, ale k delegátce ano, a velké. Nastoupila s námi do autobusu, nepředstavila se, jela část cesty, poté vystoupila s tím, že 1. inf. schůzka bude druhý den ve 14.30 na recepci. Přišla na schůzku dříve, a protože bylo prý velké horko, zůstala sedět venku před recepcí (to jsem nevěděla a po 15 minutách jsem odešla). Od dalších hostů jsem se dozvěděla, že žádné další schůzky nebudou, že CK nepořádá žádné výlety (to jsem ještě nikdy nezažila), bylo doporučeno jet do Alanye do delfinária na vlastní pěst. Delegátka nezanechala na sebe žádný kontakt s tím, že všechny informace jsou v knize (tam bylo nějaké číslo s poznámkou „mluvíme česky“). Informace k odletu byly slíbeny na předposlední den v 7 ráno, objevily se po 17. hodině (celkem nepatrný rozdíl). Delegátka se jmenuje Valentina Erdogan, jak jsem zjistila na jmenovce. V den odletu na letišti nebyla, zastoupila ji kolegyně. K čemu je tedy taková delegátka? Opravdu nevím. Byli jsme s CK Neckermann poprvé a naposledy. Důrazně varuji všechny, kdo se rozhodují využít této CK.

  52. anna má tuto zkušenost:

    Měli jsme zakoupeno ubytování v 1/2015 na ostrově Elba. Po 7 měsících a 11 dnů před odjezdem nám napsali, že nastala chyba v systému a apartmán pro nás nemají. 14 dnů před odjezdem jsme přitom obdrželi vouchery a popis cesty.
    Teď nevíme jak tuto situaci vyřešit. Nabízejí apartmán nižší kategorie, který nemají v nabídce i kompenzaci. Ale po přečtění recenzí mám obavu v jakém stavu apartmán po příjezdu bude a kompenzace vůbec nevím jestli bychom se dočkali.

  53. Renata má tuto zkušenost:

    V lednu jsme přes Invii zakoupili pobyt v hotelu Bilyana Beach v Nesebaru(Bulharsko)Po zjištění,že pobyt pořádá CK Neckerman a po přečtení recenzí,jsem byla celkem v rozpacích,co nás čeká.Musím konstatovat,že lepší dovolenou jsem zažít nemohla!Super ubytování,strava a vůbec vše-delegátka na letišti v Burgasu při příletu i odletu byla moc milá a se vším poradila a pomohla.Jedinou výhradu mám k delegátovi Patrikovi,který se měl o nás „starat“ během pobytu v hotelu.Na první informativní schůzku přišel,nabídl výlety a sdělil,že časy jeho přítomnosti v hotelu jsou uvedeny v informační knize.To sice byly,ale když jsme potřebovali informace před odletem,protože do knihy uvedl nejen špatné datum (místo 3.9.2015 tam bylo uvedeno 3.8.)ale i špatné číslo letu,tak se prostě nikdo nedostavil (čekali jsme na něj 45 minut)a ani nebral telefon.To ale není chyba CK Neckerman ale selhání jedince a určitě budu cestovku informovat.Jinak opravdu velká spokojenost.Co jsme si zaplatili,to jsme dostali a snad příště zase.

  54. Láďa má tuto zkušenost:

    Oproti jiným cestovkám mlží…na obrázku jiný hotel než ve skutečnosti…jiné cestovky klienty upozornily na uzavřenou silnici Neckermann nikoli příště jedu s jinou cestovkou zde nebyl úplně seriózní přístup

  55. Rei má tuto zkušenost:

    V Německu by si to nedovolili. Nikam s něma nejezdit a třeba se vrátí tam, odkud přišli.

  56. Lenka má tuto zkušenost:

    Naprosto otřesná CK … Jestli to je kvalit z Německa tak ať táhnou odkud přišli. Prodejci neví naprosto žádné informace … Jednou to jde zarezervovat pak to zase nejde, system nejde, bezte na jinou pobočku a když už komečně zarezrvujete zájezd tak to opravdu stojí za to. Ihned po přijezdu nás dali do pokoje bez oken, delegát nám řekl, že to bude řešit zítra, protože je nemocný na SOS lince nám bylo sděleno, že se musíme obrátit na delegáta. Volala jsem prodejkyni, lae ta už dala výpovèď, tahle mi řekla, že ona končí další týden, protože je to normální, že Neckermanna nikdo nevydrží… To me vsak nezajímá, já chtěla vyřesit svuj problem. Druhy den delgat dorazil s tim, ze to budeme muset vydrzet. Coz byl vrchol. Na zaklade reklamace jsem ondrzela sleva 5 tis. Na dalsi dovolenou s touto CK. Diky, ale nam uz to stacilo. Naprosto NE NE NE

  57. vasek batek má tuto zkušenost:

    Nejezdete s CK Neckermann.Byli jsme s jejich videnskou pobockou na Mallorce.Diletanti.Na hotelu zadny delegat zadne informace.Vsechny ostatni cestovky meli konfortni informace.Mi si pripadali jak opustene ovecky.Na letisti v Palma Mallorca pritom se to jejich delegaty hemzilo.Takze jen takove divadlo pro nove cestujici.Pokud si chcete usetrit nervy nikdy se ani ockem nepodivejte na tuto neseriozni CK.A to kdysi byvala panecku zavedena znacka!

  58. Láďa má tuto zkušenost:

    Souhlasím. Měl jsem možnost na lyžích poznat přístup různých cestovek v jednom penzionu a ten „náš“ Neckerman byl nejhorší !!!! prodat zájezd a nestarat se to jim jde dobře

  59. Zdeněk má tuto zkušenost:

    Systém Neckermann? Pěkní podvraťáci.Společnost byla z minulosti zvyklá, že katalogový prodej jí dělá to pravé antré. Skončilo.Nyní to funguje tak, že se snaží zákazníka především získat. Až je lapen tak je to loterie.Podaří se nebo nepodaří.Koupili jsme si zájezd s Neckermann WIEN.Preciznost rakouské cestovky …. kdeže! Už v letadle do destinace všichni okolo dostávali v rámci letenky občerstvení.Jen na nás zbyla omluva a nabídka placeného pití i jídla. V destinaci nebyl delegát.V případě potřeby si zavolejte.Divili se němci i rakušané. Takže se napsala kvalifikovaná stížnost i s fotografiemi.Vřele poděkovali .. ale že nějaká satisfakce absolutně nebude.Dobře.Pokud jsou takoví šetřílci jistě tak šetří na všem. Všem doporučuji důrazné NE! I když ze začátku jsou milí a vstřícní, zbytek je loterie.Vyjde nebo nevyjde.Pokud nevyjde, čekejte hlavu v písku a trapné výmluvy.I když budete kupovat přes Invii nebo Zajezdy.cz pečlivě si pohlídejte skutečného pořadatele zájezdu.

  60. ZdeněkH má tuto zkušenost:

    S CK Neckemann jsme byli letos již po 3., tentokrát na Krétě, a opět jako vždy proběhlo vše tak, jak bylo uvedeno ve smlouvě. Po přistání na letišti Heraklios na nás čekala delegátka, která nás doprovodila do autobusu a ten nás zavezl přímo před náš hotel. Ubytování proběhlo bez problémů. Pokoj odpovídal parametrům uvedených ve smlouvě. Druhý den se přesně ve stanovený čas dostavila delegátka s informacemi o Krétě a nabídkou výletů. Přestože jsme nevyužili žádnou z nabídek, měli jsme tentokrát zapůjčené auto, poskytla nám mapu a vyznačila místa, která bychom mohli navštívit. Dva dny před odletem nám CK zaslala SMS s potvrzeným časem odjezdu na letiště. V den odjezdu dorazil před náš hotel, přesně na čas, autobus, který nás odvezl na letiště. Delegátka nás odvedla až k naší odbavovací přepážce.

    Možná naše spokojenost s touto CK pramení z toho, že jsme s ní nemuseli řešit žádnou reklamaci, Tomu se vždy snažíme maximálně předejít tím, že si projdeme recenze daného ubytovacího zařízení. Letos jsme po přečtení těchto recenzí měli jisté obavy, takže jsme se před objednávkou dotázali přímo pracovnice CK, zda nemá s daným hotelem nějakou zkušenost. Odpověděla nám, že shodou okolností v něm byla její kolegyně ubytována v loňském roce a byla naprosto spokojená.

  61. Lenka Sovová má tuto zkušenost:

    Bohužel musím sdílet negativní zážitek z dovolené v Bulharsku. Byli jsme se dvěma dětmi (10 a 12 let) na 8-denní dovolené v hotelu Avliga Beach. Odlétali jsme ve 4 hodiny ráno, ve 2 jsme tedy museli být na letišti. Nikdo z nás tudíž celou noc nespal. Cca v půl deváté ráno jsme se dostali na hotel, kde jsme se dozvěděli, že nám ho uvolní až ve 14 hodin. Do té doby jsme byli nuceni se vyčerpaní potulovat po pláži, což všem zkazilo prvotní dojem z dovolené. Chápala bych, že delegátka Alena nebyla s námi na hotelu, co jsme ovšem nikdo nepochopili bylo její chování. Kdokoli z našeho hotelu jí volal, byl nemile překvapen jejím nepříjemným jednáním a absencí potřebných informací. Já sama s ní mluvila třikrát, věděla jen povrchní info a navíc ne vždy dobře. Odpovídala spíše obecné věci, co se dají vyčíst z letáku a bylo zřejmé, že si oblast nikdy sama pořádně neprošla. Netušila např. kde přesně je pošta, kde kotví jediná loď, co z pobřeží vyplouvá a že vůbec něco takového existuje atp. Vše jsme si zjišťovali víceméně sami. To, že byla při odletu zjevně překvapena tím, že pro nás jediné přijel jiný autobus už byla jen třešnička na dortu. Ale všechno by jí člověk asi i prominul, kdyby si odpustila ten neochotný tón. Nemohu posoudit kancelář jako takovou, je to vždy o konkrétním zájezdu. Věřím, že v jiné destinaci, nebo spíše s jinou delegátkou, mohou být klienti spokojeni.

Sdílet na: FacebookTwitterGoogle+

Přidej vlastní zkušenost

Autor stránek nenese zodpovědnost a neručí za publikované názory klientů cestovních kanceláří. Názory nejsou editovány a jsou jen názorem klienta. Autor stránek si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, které porušují platné zákony ČR nebo obsahují vulgární výrazy a ty u kterých má podezření, že jde o reklamu.