Medina Tours

Recenze cestovní kanceláře Medina Tours

Zkušenosti klientů

  1. Lenka Golová má tuto zkušenost:

    S Medinou jsem letěla na Djerbu. Delegátka (mladá Slovenka) se o nás vůbec nestarala. Jen nás po příletu provedla po areálu hotelu. Pak už jen flirtovala s animátory. Po našich stížnostech ji, ale cestovka rychle vyměnila za jinou. Byla to naše první letecká dovolená v zahraničí. Takže docela šok.

  2. Roman Rektoris má tuto zkušenost:

    V úterý jsme se vrátili z Tunisu z hotelu Chiraz club. Chtěli bychom poděkovat za suprovou dovolenou. V Tunisu nejsme poprvé, ale byla to nejlepší dovolená. Díky všem, jak vaší cestovce, delegátce Monice, tak místnímu personálu. Příště jen s Vámi. Děkuji.

  3. Tichý Josef má tuto zkušenost:

    V polovině října jsme s Medinou letěli do Egypta. Vše bylo perfekt až na delegátku. Absolutní propadák. V současné době odesílám stížnost na vedení společnosti na tuto konkrétní delegátku-ne na cestovku. Budu informovat o postoji cestovní kanceláře. Rada pro všechny: před odletem vyžadujte přesná pravidla a povinnosti práce delegáta a ty pak na místě tvrdě nárokujte. V této zemi pokud neznáte řeč jste úplně nahraní a pokud delegát selže,stává se z dovolené fraška za spoustu peněz.

  4. Šmídová Michaela má tuto zkušenost:

    Byli jsme s CK Medina v Egyptě , a musím říci , nejlepší dovolená , co jsme kdy zažili. Špičkový hotel, super služby, delegát profesionál. Tuto cestovku mohu jen doporučit . Ještě jednou skvělé skvělé skvělé.

  5. Ludmila Kocourková má tuto zkušenost:

    Ačkoliv jsem o CK Medina uslyšela poprvé, kdy jsme se rozhodli jet do Egypta,mohu jen říci, že to byla skutečně dovolá ,která neměla chybu. Úroveň hotelu a veškerých služeb, které bylo možno využít bylo naprosto perfektní. Rovněž bych chtěla pochválit i delegátku Janu. Její přístup k nám klientům byl naprosto profesionální. Děkuji, bylo to skvělé.

    květen 14.5. 2009

  6. Jarda má tuto zkušenost:

    červen 2009 jsem byl na dovolené v Turecku – Side (hotel Alba resort *****ALL)
    dovolená a hotel – naprosto perfektní
    služby delegáta – naprosto nedostatečný (delegát přišel až na třetí plánovanou schůzky tj. 3 dny před odletem a to ještě po několika telefonických urgencích)
    na požadované dotazy byl naprosto nepřipraven (odpovědi typu ještě prověřím, sdělím dodatečně a podobné výmluvy).
    !!!!!CK Medina naprosto nedoporučuji!!!!!!
    Pozn: Minulý rok jsem byl v Řecku s CK MILE – (naprosto jiný přístup delegáta)

  7. Petra a Milan má tuto zkušenost:

    Letos jsme byli poprvé letecky na dovolené s CK Medina tour, a můžu všem vřele doporučit!! Byli jsme na Djerbe, hotel splňoval to, co napsali v katalogu a hlavně delegátky byly úplně skvělé a super holky ( Mirka a Jaruška), moc příjemné a hlavně ochotné a milé. Můžu všem doporučit, protože to byla nádherná dovolená!! Děkuji moc!!!

  8. Ivana má tuto zkušenost:

    Letos v červenci jsme byli na dovolené s Ck Medina tour v Tunisku v Monastiru,hotel Amir Palac.S touto CK jsme jeli poprvé.Mohu všem jen doporučit.Hotel krásný,služby výborné.Delegátka Veronika naprosto skvělá. V Tunisku jsme byli již po páté,vždy s jinou CK a vždy v jiné destinaci,ale musím napsat , že služby zde byly jednoznačně nejlepší.
    Tímto bych chtěla poděkovat všem, kteří se na naší báječné dovolené podíleli Iva

  9. Václav Henžlík má tuto zkušenost:

    Ještě jsme ani neodletěli a již jsme zklamáni z časových pokynů k odletu a příletu.
    „Lepší načasování odletu a příletu na osmidenní pobyt již nejde lépe naplánovat“. (???)
    Bohužel, vše je platné dle psaných obchodních podmínek,
    ale náš osmý den dovolené bude trvat pouze 50 minut.
    Takto zkrácený pobyt jsme dosud nikdy u žádné jiné CK neměli.
    V. Henžlík

  10. Monika má tuto zkušenost:

    Cestovali sme so slovenskou Medinou. Hotel popisany ako uzasny. Skutocnost absolutne nezodpovedala popisu. Delegatka bola s nami iba 2 x. Na letisko pre nas prisiel anglicky hovoriaci pravdepodobne Egyptan a to iste aj cesta spat. Vylet bol s anglicky hovoriacim spriavodcom o com sme nevedeli. Problemy sme riesili s vlastneho telefonu. Neodporucam. Minuly rok sme boli s Kartagom (Exim tours) a to bolo uplne o niecom inom…

  11. Eva má tuto zkušenost:

    Letos v červenci jsem poprvé byla s Ck Medina tour v Tunisku v Monastiru. Poprvé letecky a poprvé v Tunisku a musím říci, že jak služby tak hotel neměli chybu, delegátka Veronika byla úžasná, vyzvedla nás na letišti a i doprovodila na letiště v den odletu. Na hotelu se objevila za dobu našeho pobytu (13dní) třikrát a stačilo to + byla kdykoliv k zastižení na mobilu a nestalo se mi, že by neodpověděla na sms. Velice příjemná a ochotná. Ještě jednou díky Veronice a další díky cestovce Ck Medina tour, byla to super dovolená. Mohu doporučit :-)

  12. Mirka má tuto zkušenost:

    1-12.8.2009- Egypt- Sharm el Sheik- Delegátka Medina Tours- Ivana. nevím, proč je delegátka. Na smluvené schůzky chodila, ale povýšený postoj, pohrdání všemi. Delegátkou je pro chvíle, kdy je vše v pořádku.Měli jsme zdravot.potíže /nikoli faraon.kletba!/, potřebovali jsme zařídit stravu na pokoj-vyjádření delegátky ve formě sms-dejte si vodu a pečivo.Potřebovali jsme domluvit s recepcí- naše jazyková vybavenost v angličtině bohužel není na vysoké úrovni – delegátka formou sms opět dělala,že nechápe,že jí žádáme o pomoc!!! Teprve po našich 6ti zaslaných smskách přislíbila neochotně pomoc.Vysloveně byla dotlačena. Jinak dovolená super, hotel Grand Sharm doporučuji!!!Čisto, perfekt personál, snaha se domluvit rukama nohama, když už selže AJ, RJ, NJ :-).

  13. Igor má tuto zkušenost:

    CK Medina-zmiešané pocity,skôr tie horšie.Delegátka nestíha,pridelený Egypťan sa nevie dohovoriť-bol v tom,že každý bude po angl.vedieť…,propagovaný hotel-4* má ledva jednu. Som z KE a nepáči sa mi ani to,že Blaváci boli na 12dňovom zájazde od rána 7:00 prvý deň,do 20:00 posledný deň.Košičania boli v prvý deň-ten istý pobyt na mieste o 18-tej,odchod posl.deň o 5:30.To je-ludia z blavy majú ozaj 12 dní,východ republiky potrebuje menej.to nie je o politike…to je o cestovke Medina Tours…

  14. alena hajkova má tuto zkušenost:

    Letos jsme na konci prázdnin letěli na last minut na Djerbu.Přístup CK při výběru dovolené byl skvělý.Výběr nebyl moc lehký vzhledem k počtu a věku nás cestujících. Já-babička,snacha a tři vnoučkové 1.5 , 4 a 4.5 roků.Odlet byl na čas,návrat zpět byl časově ještě lepší. Po nástupu do letadla jsme odletěli směr Praha o 35minut dříve,než byl plánovaný odlet.Hotel DIANA RIMEL je ideální pro rodiny s dětmi.Ideální koupání pro děti(dětský bazén, přístup do moře).Měli jsme štěstí,po celý pobyt bylo moře čisté,bez chaluh.Personál v hotelu vstřícný.Jsou proslulí svou oblíbeností dětí, naši mrňousové byli středem pozornosti domácích obyvatel.Prostě skvělá dovolená ,na kterou se nezapomíná.Možná jsme měli kliku na termín, ale po vyprávění doma se náš počet na příští dovolenou rozrostl.Protože pochopitelně si tento zážitek chceme zopakovat.

  15. Peter Nociar má tuto zkušenost:

    Túto cestovku nedoporučujem a obchádzajte ju „veľkým“ oblúkom!!!!!!!!
    Prvý problém s cestovkou nastal už na letisku v Košiciach. Pri príchode sme zistili, že let je odložený o 3 hodiny neskôr. Ostatní, ktorí leteli s inou cestovkou, napr. KARTAGO, boli o tomto posune informovaný deň predtým telefonicky a s takým oneskorením v deň odletu aj došli. MEDINA sa na svojich klientov, teda najmä na rodiny s malými deťmi ( ako aj my), jednoducho vykašľala. Tiež si nevedia nabookovať lety s lepšímí časmi odletov, pretože z 8 dňového turnusu sme v skutočnosti mali 6 dní dovolenky. V prvý deň príchod do hotela pozde večer a posledný deň odchod z hotela ráno o 06.30 hod.
    Druhý problém nastal s delegátkou počas pobytu. Všetko bolo v poriadku do momentu, kým sa nám nepokazili posuvné dvere na skrini s výplňou zrkadla. Poruchu sme nahlásili na recepcii. Keďže išlo o renomovaný 5*hotel, nepovažovali sme za nutné byť pri oprave prítomní. Bola to veľká chyba, ktorej sa v budúcnosti budem vyvarovať a všetko si pred reklamáciou ešte aj nafotím. Neschopný opravár pri oprave dverí rozbil zrkadlovú výplň a zvalili to na nás. Vyúčtovali nám premrštených 80 EUR až v deň odletu a nechtene sme to uhradili v tureckej mene cez čipovú kartu, ktorú Vám hotel pri príchode pridelí a počas pobytu sa Vám na ňu načítávajú všetky navyše učtované služby hotela. Delegátka, pár dní predtým, keď sme daný problém s ňou riešili, tvrdila, že všetko je OK a škodu bude znášať hotel. O tom, že je to presne naopak, sme sa dozvedeli v deň odletu, keď ostávalo do odletu lietadla 2,5 hodiny, bolo 06:30 hod ráno a pred hotelom na nás čakal autobus. … Super východiskový stav na riešenie problému. Nikoho nikde okrem recepčného, ktorý za nič nemohol. Okamžite sme volali telefonicky delegátku, ktorá nám potvrdila, že škodu si znášame sami a že o tom vedela minimálne 3 dni. Na otázku, prečo nás o tejto zmene neinformovalo ihneď, tvrdila, že sa nás snažila kontaktovať. Vyslovene klamala, pretože keď sme spor s dverami riešili v čase ich zakliesnenia, recepcia nás viackrát kontaktovala telefonicky priamo na izbový telefón. Tu sa ale nič také nestalo a ani žiadny iný odkaz odvtedy na recepcii nebol, keďže manželka overovala ešte aj deň pred odletom, čo všetko budeme doplácať. Jednoducho otras a tak vytočený som nebol pár rokov. Ešte mala odvahu povedať, že taký super hotel by nám bez príčiny túto škodu preplatiť nedal a že verí skôr im, ako nejakému poondiatému jednorázovému turistovi. Trval som na tom, že z hotela neodídeme, kým nám nevrátia peniaze. Nebola však s nimi reč a verím tomu, že by autobus odišiel bez nás a cestu domov by sme si riešili sami. Nakoniec sme do autobusu nastúpili a vytočení dorazili domov.
    Neviniatkami ale nie sú ani Turci. Asi nie nadarmo sa o nich šíria vo svete nepekné reči.
    Tie kladné recenzie, ktoré tu čítam, asi píšu ľudia priamo z cestovky. Česť výnimkám.

  16. Pavel má tuto zkušenost:

    Pokud si přečtete podmínky cestovky (netýká se to pouze této) tak se dozvíte, že vám garantují počet nocí nikoliv dní. To znamená, že když v den příletu dorazíte na hotel těsně před půlnocí a v den odletu opouštíte hotel těsně po půlnoci můžete tím v uvozovkách přijít o dva dny dovolené. Zjednodušeně řečeno: první a poslední den dovolené je na cestu.
    K dalšímu se nemohu vyjadřovat jelikož jsem tam nebyl.

  17. Turecko- Okurcalar : Hotel Stella beach***** má tuto zkušenost:

    Minulý týždeň sme sa vrátili z Turecka tak by som rada pridala aj môj názor na túto cestovnú kanceláriu. Leteli sme s nimi po prvýkrát, tak som mala aj mierne obavy, ktoré sa našťastie vôbec nenaplnili.Na letisku v Bratislave nás čakal delegát z cestovky, dal nám potrebné papiere a so všetkým nás oboznámil. Po prílete do Antalye sme sa stretli s našou delegátkou Zuzanou. Podotýkam, že delegátka bola veľmi ochotná, keď bol nejaký problém hnd ho vyriešila bez akýchkoťvek výhovoriek. Do hotela chodila dennodenne a vždy sa pýtala či niečo nepotrebujeme alebo podobne. Fakultatívne výlety boli super a aj na tie chodila vždy s nami. Určite budúci rok pocestujem s Medinou na ďaľšiu dovolenku.

  18. Eva Fleischmanová má tuto zkušenost:

    Na přelomu července a srpna 2011 jsme byli na dovolené s CK Medina v Turecku (Alanya, holet Jasmine beach resort), dovolená byla skvělá, až na slovenské delegáty. Neposkytli žádné informace, viděli jsme je až 3 den po příletu, arogantní, neměli nejmenší zájem o své klienty.Nespokojeni s touto cestovní kanceláří jsme nebyli sami a i ostatní klienti se vyslovili, že s touto cestovní kanceláří (kvůli delegátovi) již nepoletí. Stejný názor máme i my a tuto CK bychom si už nikdy nevybrali.

  19. Lucie Tlapáková má tuto zkušenost:

    V půli srpna jsme odletěli do Turecka – hotel Mahberi Beach – Konakli. Hotel neodpovídal 4* ani ochotou personálu a ani vybaveností a funkčností zařízení. Např. nefungující klimatizace, rozbitý fén, WC splachovadlo na šňůrku, rezavé a plesnivé sprchy, úklid na bodě mrazu, aj. V hotelu nás bylo přes tuto cestovku celkem 9 a nikdo nebyl spokojen. S delegátem jsme se viděli až 3 dny po příletu a veškeré „problémy“ jsme museli nejprve řešit s neochotným a arogantním personálem. Na první schůzce jsme mu řekli veškeré potíže s pobytem a domluvili jsme se na tom, že zařídí nápravu. Náprava se ani po upozornění personálu delegátem nekonala a tak k nám delegát znovu přijel a řešili jsme celý jeden den potíže a i přestěhování do jiného hotelu. Do nového hotelu jsme se stěhovali 5 den po našem příletu. Delegát – Viliam – byl velice ochotný a hned se začal o nás starat. Dokonce i ostatní češi, kteří byli v hotelu přes jinou cestovku, se též stěhovali. Nový hotel byl již OK.

  20. Izabela má tuto zkušenost:

    So slovenskou Medinou mam vcelku dobre skusenosti, bola som s nimi 2 krat na Krete obidva hotely uzasne,super dovolenka, ludia naco sa trepete do Tunisu a Egypta (ani za nic na svete!) potom sa necudujte ze mate zle skusenosti.

  21. Zuzana má tuto zkušenost:

    S Medinou som bola tento rok v Turecku. Nemam si na co stazovat, celkova organizacia klapala na jednotku. Delegatka Marta bola velmi mila, prijemna, vsetko potrebne poradila. Nemam sa na co stazovat. Aj hotel bol perfektny – zodpovedal opisu.

  22. Mária Hocová má tuto zkušenost:

    S Medinou som bola tento rok prvý krát.Bola som v Egypte.Mala som obavy po prečítaní recenzií,že aká to je cestovka.Mali sme delegátku češku Janku a musím podotknúť,že bola fakt dobrá.Za 12-dňový pobyt urobila až 8 stretnutí na hoteli s klientmi.Syn dostal alergiu na slnko a tak som delegátke písala sms a ona mi obratom volala do hotela na izbu a za 20 minút nás čakalo pred hotelom auto a odviezlo nás k zmluvnému lekárovi.Lietadlo nám nemeškalo ani minútu ani na ceste tam a ani na ceste naspäť.Viem,že o rok s Medinou určite pôjdem zas a už bez obáv.

  23. Helena má tuto zkušenost:

    S Medinou sme boli tento rok prvý krát v Španielsku v Marbella Playa a boli sme nadmieru spokojní. Delegát Petr bol fantastický všetko čo sme potrebovali bol ochotný pomôcť zariadiť, naozaj delegát na úrovni po všetkých stránkach klobúk dolu. No a hotel Marbella niečo úžasné prostredie ako rajská záhrada, jedlo fantastické. Dovolenka na výbornú.

  24. Dana má tuto zkušenost:

    S Medinou sme boli na dovolenke v Egypte v roku 2011 v Makadi Bay a v roku 2012 sme odleteli v septembri do Marsa Alam. Moja osobná skúsenosť je veľmi dobrá. Delegát Dr. Mohamed bol fantastický aj s manželkou. Stretnutie počas pobytu sme mali 3 x k dispozícii bol na telefóne 24 hodín. Problémy a pripomienky riešil hneď s vedení hotela. Boli úžasní sprievodcovia aj na výlete, ktorý s nami absolvovali. Ak sa do Egypta vrátime určite si vyberieme opäť Medinu a verím že delegátom bude opäť Dr. Mohamed. Boli sme so službami CK Medina nadmieru spokojní.

  25. Denisa má tuto zkušenost:

    S Medinou jsme byli na dovolené poprvé v Turecku (Side Alba Queen) v roce 2010 a byli jsme nadmíru spokojení.
    Hotel má výborné služby a to jsme se dorozuměli jen s trochou němčiny,já většinou česky. Manžel se zranil na pláži a na recepci se o něj ochotně postaral hotelový doktor a podotýkám bez placení. Jídlo pití po celý den na hotelu i pláži.Z ničeho nám nebylo špatně a to jsme ochutnali snad vše. Čistota na pokoji, hotelu,u bazénu a pláži.(ručníku čisté i 2x denně) Personál hotelu milý a vždy ochotný.delegátka byla k dispozici i když jsme ji skoro nepotřebovali. Problémy které jsme měli – transfer z letišě v Antalyi při příletu měl 2 hod zpoždění – bouračka na dálnici, hodinové zpoždění při odletu – porucha na letadle a tanken – nic za co by byla odpovědná cestovka. Odlétali jsme poslední den dovolené a to po večeři. ti co byli dále od letiště balili o několik hodin dříve, ale s tím musí lidé počítat (proto doporučuji bydlet ne moc daleko od letiště) V recepci ochotně uložili naše věci a v lázních nás nechali osprchovat a převléct. Takže naprostá spokojenost, skvělá dovolená a všem doporučuji

  26. pavol má tuto zkušenost:

    Dobry den.
    S medinou sme boli v Egypte minuleho roku v oktobri a neboli sme spokojni kvoli tomu, ze nam po prilete na Letisku zmenili hotel..aj ked mal rovnaky pocet hviezdiciek, plaz nestala absolutne za nic…schody do mora..ziaden piesok a vlny ziadne….to som mohol ist kludne na nasu Siravu. takze dovolenka ABSOLUTNE pokazena, kedze do Egypta sa chodi hlavne koli tomu ake krasne a zive je tam more. My sme mali len riasy , spinavu vodu. Co sa tyka hotela za ktory nam vymenili – no ok bol celkom fajn..ale ja som do Egypta isiel kvoli moru a nie hotelu. Nehovoria o tom, ze molo, ktore bolo pri vedlajsom hotely, kde sa dalo ako tak fungovat – tak tam nas nepustili kedze sme z ineho hotela. Kebyze sme neboli na vylete na Giftune tak co sa tyka mora tak cista Sirava. Cele to ale zaklincovala delegatka ktora svojim arogantnym spravanim maximalne zneprijemnila nasu dovolenku a bohuzial na Egypt spominame iba v zlom..takze dakujeme Medina..

  27. Roman má tuto zkušenost:

    Dobrý deň, z cestovnou kancelariou Medina tours som išiel po prvý krát, a bol som spokojný s celou organizáciou dovolenky. Delegatka Silvia starostlivá, milá, komunikatívna.
    Leteli sme do Turecka hotel Royal Atlantis Spa&Resort, s ktorým som bol veľmi spokojný. Jednoznačne ako rodinnú dovolenku odporúčam!!!!

  28. Milan má tuto zkušenost:

    Zdravím všechny potencionální turisty. Pouze chci NEDOPORUČIT cestovní agenturu i-TOURS s.r.o. Jejich přístup a jednání s klienty a arogance dokáže hledání vhodné dovolené pěkně znechutit už na začátku. Hezký den a šťastnou volbu ve výběru dovolené všem! :-)

  29. Inn má tuto zkušenost:

    No chvála bohu, že už Medina neexistuje. Kladné příspěvky zde psali jen pracovníci CK. Ten jejich rukopis pozná děcko v 1.tř. To je jako…..Všechno co slibují v katalogu, do puntíku splnili a neno…….delegátka se pořád snažila, výborná…. a nebo….Napřed jsme měli také obavy po přečtení recenzí, ale bylo to výborné. Tohle jsou do nebe volající nesmysly. Kdyby totiž tyhle nesmysly tady CK nepsaly, tak by byly v recenzích jen skutečné zážitky cestovatelů a mnohým lidem by to ušetřilo peníze a zklamání.

Sdílet na: FacebookTwitterGoogle+

Přidej vlastní zkušenost

Autor stránek nenese zodpovědnost a neručí za publikované názory klientů cestovních kanceláří. Názory nejsou editovány a jsou jen názorem klienta. Autor stránek si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, které porušují platné zákony ČR nebo obsahují vulgární výrazy a ty u kterých má podezření, že jde o reklamu.