Kovotour

Recenze cestovní kanceláře Kovotour plus

Zkušenosti klientů

  1. Vaska má tuto zkušenost:

    Dovolená z CK KOVOTOUR byl nehorší zážitek v mém životě, něco tak strašnýho nechci už v životě zažít, ubytování jak v rozbořeném paneláku, jídlo hnus, pláž všude nepořádek, prostě příšerný. K tomu šíleně arogantní delegátka. Počítali jsme každý den kdy už pojedem domů. Ještě jeden zážitek, při cestě na letiště řidič autobusu při řízení jednou rukou telefonoval, druhou jedl a přitom mu při sjezdu do údolí vypl motor, takže jsem se všichni báli o život. Naštěstí motor nastartoval a situaci zvládl. (toto nezvládl jiný řidič který vezl Rumuny, i s autobusem spadli do údolí a plno turistů se zabilo. Na rekreaci jsme podali reklamaci, delegátka se nám vysmála, že nám nic nepodepíše, strašný! Už nikdy s CK KOVOTOUR!

  2. Michaela má tuto zkušenost:

    S Kovotourem jsem byla 2x , Černá Hora- letecky, Chorvatsku busem. Průměrné služby, žádný luxus, spíše pro nenáročnou klientelu.Ale celkově to stálo za to, moře je moře. pokoj je jen na přespání.

  3. Vaska má tuto zkušenost:

    Za ty peníze to byly jednoznačně podprůměrné služby, plesnivé pokoje, otřískané zdi, veškeré markýzy na paneláku ulámané, takže tam zbyly jenom držáky, zatuchlá společenská místnost, všude špína, neskutečně hlučná klimatizace. Servírované jídlo od neochotných a arogantních Černohorců, kteří jídlo podávali jako na vojně, např. k večeři dávali vybrat buď zákusek nebo pomeranč, strašný. několikrát jsme navštívili jídelnu a protože se to jejich jídlo nedalo jíst, tak jsme raději chodili do pizzerie do města. Byl to hrozný zážitek, když dneska někdo vysloví že by jel s Kovotourem, tak mu to upřímně nedoporučuji.

  4. Beáta má tuto zkušenost:

    Dovolená v Crikvenici byla zlý sen. Příšerné ubytování a jídlo. Hotel Riviera, který CK presentovala byl jen na obrázku a 3 hvězdy se proměnily v místě pobytu na 2.
    nikdy více. Pokud porovnám tuto cenu zájezdu a cenu loňské dovolené v Egyptě, tak zájezd byl příšerně předražený.

  5. Hanka má tuto zkušenost:

    Musím se přidat k názorům, které zde píšou ostatní. Za peníze, které si cestovka vzala byly služby naprosto příšerné. Jeli jsme CK Kovotour v červenci do Černé Hory. Zaplatily jsem za služby které na hotelu nebyly, CK píše v katalogu lživé informace a při následné reklamaci se tváří jako že bylo vše tak jak má být. S touto cestovkou už nikdy nikam!!!!!!!!!!!!!!!!!§

  6. Helena má tuto zkušenost:

    v pondělí jsem se vrátila z černé hory Depandance Bellevue, je to moje nejhorší dovolená,vybydlené paneláky,nefunkční lednička,jídlo hnus,plná penze bez nápojů,jenom voda,neosvětlený areál,vzhledem k tomu,že byl zájezd senior 55+,schody do jídelny vysoké,po dešti mokré a kluzké,okolí hotelu neuklizeno,suché květiny v květináči před hotelem,asi 2 obchody v okolí,jinak vše zavřeno,názor ,že pro čechy je to dobré,mně uráží jsem kulturní člověk,podle toalet se pozná kultúra národa (termín 9.9.2013-16.9.2013)

  7. Vratislav Stejskal má tuto zkušenost:

    Hotel Park, Budva. něco tak příšerného jsem ještě nezažil!!! Pokoj v devastaci! Zámek u pokoje nefuguje, splachovadlo nefunguje,není kde uložit prádlo,jelikož místo prádelníků je vecpaná do pokoje další skládací postel.Noční stolek zničený, stolní lampa nekompletní. Na pokoji televizor,ale není chybí antení rozvod,ale přesto katalog cestovky slibuje TV satelitní připojení. Uroveň stravování by mohli kladně hodnotit pouze bezdomovci! Delegáti cestovky pracují pod heslem: „Koho chleba jíš,toho píseň zpívej!“ Předražená dovolená a klamavá reklama,nechápu,jak se tato cestovka může chlubit emblémem – nejlepší cestovka roku 2013,když rok ještě neskončil. Souhlasím s některými hodnoceními, jsou to novodobí šmejdi!!!!!!!

  8. Věra má tuto zkušenost:

    Plně se ztotožňuji s názorem pana Vratislava Stejskala. V mém případě se jednalo o hotel Pantheon Hall na Korfu.
    Jako bonus nebyla přítomna animátorka, tedy označení Klubový hotel ztratilo svůj význam. Ostatní všechno stejné. S Kovotourem bych nejela ani na druhý konec našeho města.

  9. Jirka má tuto zkušenost:

    V červenci 2013 jsme byli s manželkou a dcerou na dovolené v Černé Hoře (Zlatna Obala) s CK Kovotour. Bohužel nám 2 den našeho pobytu onemocněla dcera a byla hospitalizována v Barské nemocnici dalších 7 dní. Manželé Kostkovi z CK Kovotour nám poskytli absolutně perfektní a bezchybný servis při zajišťování kontaktů s nemocnicí, péči po návratu z nemocnice a repatriaci naší dcery.

  10. vera má tuto zkušenost:

    V nabídce na letošní rok je opět hotel Pantheon Hall na Korfu. Všechny od této dovolené zrazuji. Loni v září byla příšerná – za celou dobu pobytu nebyly vyměněny ručníky, ani ustláno. Strava nepoživatelná, jediný servírovaný salát se shnilými rajčaty. Animátorka nebyla přítomna. A na stížnosti v žádném případě CK Kovotour nereaguje. Ocenění nejlepší CK několika let si uděluje sama, asociace CK o tom nemá ani ponětí. V hotelu není ani bar, ani žádný pokoj, který je na foto, hotel je vybavený velice chudě a omšele. A welcome drink? Ani náhodou. Když jsme přijeli kolem půlnoci do hotelu, nebyla tam ke koupi ani voda. Věřte mi a nenechte se napálit jako my v loňském roce. Věra

  11. jirka má tuto zkušenost:

    Kovotour jsou podvodníci. Jejich zcela vychytaný systém lží a polopravd o typu ubytování, službách atd je vlastně neprůstřelný. Je to strašný jak člověk dokáže naletět. Nikdy více s těma ulhancema. Varuju všechny důchodce před jejich klamavou reklamou zaměřenou právě na ně. Dávejte si pozor na Kovotour

  12. Anna má tuto zkušenost:

    Dovolená naposledy s touto ck,neplní ani polovinu slíbeného z katalogu

  13. Vanda má tuto zkušenost:

    Jeli jsme s Kovotourem poprvé, předtím jsme cestovali pouze s Čedokem a Exim tours.
    Zájezd byl do Chorvatska, last minute, polopenze, ubytování v pavilonech 2*.
    Jeli jsme nijak pohodlným autobusem, ubytování sice čisté a účelné, ale úklid vůbec nijak zajištěn, polopenze naprosto příšerná.. CK nabízí fakultativní výlety, kdo by měl zájem v Crikvenici a okolí o výlet na ostrov Krk do Vrbniku, ať si raději nechá zajít chuť, je to jen tahání peněz z lidí.. delegátka Jan se na vás arogantně usmívá, o rádoby animátorce Báře raději ani nemluvím.. Za ty peníze jsme dostali u Čedoku naprosto nesrovnatelně lepší zájezd. Čili za mě – s Kovotourem už nikdy nikam ani za nic

  14. lucka má tuto zkušenost:

    KOVOTOUR JE NEJHORSI CESTOVKA!NABIZI UPLNE NECO JINE A MNOHEM HORSIHO JAK UVADI A JEJICH DELEGATI JSOU MILI,JEN POKUD NIC NEVYZADUJETE.MOC JSEM E SKLAMALA,KDYZ JSEM CEKALA JEN TO,CO NABIZELI.JE SPOUSTA CESTOVEK,KDE SE TAKY NECO NEMUSI POVEST,ALE JESTLI NECHCETE MIT TOTALNE ZKAZENOU DOVOLENOU ZA SVE PENIZE,JDETE S HOCIKYM JINYM,JEN NE KOVOTOUREM!

  15. Jana má tuto zkušenost:

    CK Kovotour mě velmi sklamal. Vrátili jsme se 9.8.2014 z Černé Hory. Ubytování , které jsme si vybrali-
    Hotel Olympic Club- po příjezdu na místo nám delegátka řekla, že budem ubytovaní jinde.Bylo nás celkem deset.Další přijeli autobusem a také byli ubytováni jinde. Bazén špinavý.Sepsali jsme reklamační protokol, a jsem zvědavá jak se zachovají.
    Již nikdy.

  16. jarda má tuto zkušenost:

    Byl jsem na zájezdu v Bulharsku. Ubytování v hotelu Festa Panorama v Nesebaru bych ze zkušenosti hodnotil maximálně 3 hvězdičky. Odlet v časných ranních hodinách a pak 5-ti hodinové čekání na ubytování v hotelové hale, nebyl šťastný začátek dovolené. Nebyla v hotelu špína, ale takové drobnosti, jako ručníky připravené na výměnu opět sebrané ze země a složené znova na vaně, při osmidenním pobytu provedena výměna osušek až 2 dny před odjezdem. Z pokoje jsme koukali na staveniště – i když nejel jsem k moři, abych se plácal na pokoji. Pokud chcete klid, musíte získat pokoj na jiné straně hotelu, jinak budete mít denně od cca 23 hodin do rána diskotéku. Personál až na výjimky vstřícný. Hotelová bazén nevyhovující pro množství klientů v hotelu. Vzdálenost pláže 150 metrů je spíš 200 metrů. To co je ovšem prezentováno jako pláž je veřejná pláž, téměř veřejné smetiště, plná odpadků, vajglů a hnijícího rostlinstva na břehu. Uvítá vás cca 6 metrů široký a cca 50 metrů dlouhý koberec zelené břečky. Výraz hlava na hlavě jen stěží může vystihovat množství návštěvníků. Chcete-li být v trochu slušnějším prostoru máte jedinou možnost koupit si na pláži slunečník 40 leva (cca 560,-Kč) na den. Po polovině pobytu jsme zjistili, že jsou zde pláže sice vzdálenější, cca 600 metrů, ale čisté a s možností pronájmu slunečníku za 30 leva na den. Delegátka neměla o existnci něčeho jiného ani páru a jen blábolila, že prezentuje to, co má od cestovní kanceláře. Domnívám se, že když je někdo delegátem cestovky, má místo perfektně znát, aby jej nezaskočil žádný dotaz všetečného rekreanta. Kovotour má na recepci knihu, kde přezentuje Nesebar, Burgas, Sozopol. Ale jedinou informaci, kterou byla delegátka schopna poskytnout, že do starého Nesebaru je tzo asi 20 minut pěšky, nebo je možno jet vláčkem, či autobusem č. 1. Kdybych chtěl navštívit Sozopol, už bych se nedozvěděl nic (např. zda tam jede autobus, jaké číslo, za jakou cenu, odkud a jak často jezdí). Inu konec dobrý – delegátka nás při odletu poslala k jiným odbavovacím přpážkám…ještě že umíme číst. Takže zájezd nás neuspokojil a už vůbec nenadchnul.

  17. Vllasta K.opecká má tuto zkušenost:

    Čtu tyhle recenze a nestačím se divit.Jako bych byla úplně v jiné cestovce a nebo někdo vymazal ty dobré recenze.My jsme byli na Krétě-Hotel Mari Beach..Všechno bylo výborné,Všichni milí,usměvaví,ochotní.Delegátka příjemná.Nabídla nám zájezdy-nenutila nás-byl perfektní.Na baru perfektní personál.Hlavně Kosta.Mladý barman,ovšem na svém místě.No prostě Řecko je Řecko a Kovotour cestovka je určitě schopná.Doporučujeme a příští rok jedeme zase.

  18. Vladimír má tuto zkušenost:

    hotel Zlatibor 13- 20. 9 Vybydlený hotel,televize bez signálu,židle na balkoně jsou z ocel.trubek svařené (thonetky z Holešova),dvéře na balkon skřížené, další a další drobné závady, k moři ne 200 ale 400 m,pláž po bouři celý týden neuklizená(hromady odpadků) Jídlo studené, teplé vany bez ohřevu, ráno vlažný mátový čaj, dtto mizerné kakao,kdysi ohřáté popraskané párky,jiné s připečeným úmělým střívkem,klobás syrový,máslo či margarin 2x jeden talířek pro 50 lidí,stále slaný tvaroh slušné pouze 3 druhy salámu.nejhorší ovšem stedené brambory,rýže,zelenina(dušená)masa dost ,vše ale jako dovezené ve várnici ze vzdálené kuchyně. Saláty, na plátky nakrájené přezrálé rejčata,vymačkané zelí a okurky podivné chuti (s olejem) .Spokojenoust pouze s organizací zájezdů a celkovou péčí delegátů kteří byli téměř trvale přítomni také organizaci dopravy na letiště a včasnost letů je vzorná,pouze hotel Zlatibor připomíná tak osumdesátá léta minulého století. Možná jiné hotely v ČH má kovotůr lepší, ale do Zlatiboru bych více nejel. Vladimír

  19. Kamila má tuto zkušenost:

    Já bych už s nimi taky nejela,nechala jsem se ukecat,a byla to moje nejhorší dovolená za 20 let,co cestuji k moři.No a že by zrovna byl pobyt levný- 16.000,-kč na týden pro 1 osobu,polopenze bez možnosti výběru jídla,pokoj ponurý,bez výměny ručníků,delegátku jsme snad viděli jednou a i to stačilo,poslouchat ty kecy,nic nevěděla.Stačí a už nikdy víc.

  20. Radek má tuto zkušenost:

    Kovotour je bez pochyby příšerná cestovka, ale měl bych tady pro většinu přispěvatelů ještě jednu radu: NEJEZDĚTE DO TAKOVÝCH PRDELÍ JAKO JE ČERNÁ HORA, NEBO RUMUNSKO!!! Respektive, pak se nedivte, že bydlíte v paneláku a všude je svrab a špína. Přemýšlejte!!!

  21. Alča má tuto zkušenost:

    S CK Kovotour jsme absolvovali 6x pobyt na Černé Hoře v různých destinacích. I když se vyskytly různé nedostatky a nebyli jsme nároční, dovolenou jsme si užili. Ovšem v červnu 2014 se vše změnilo. Objednali jsme si pobyt v Albánii. Neočekávali jsme samozřejmě luxus, ale jak se k nám zachovala CK po našem návratu, bylo neskutečné. Jen katalog je jedna velká klamná reklama. Zaplatili jsme zájezd v plné výši, bez jediné slevy, neboť jsme jeli autem a neměli jsme prý nárok. Uvedené švédské stoly nebyly, navíc jsme byli zařazeni do dotovaných pobytů 55+. 14denní pobyt byla hrůza . Zaslanou reklamaci CK neuznala, jak jinak. Oškubat klienty, to by jim šlo, ale alespoň nějakou kompenzaci za nabízené a nesplněné služby, od toho se distancují. Závěrem – velké zklamání z přístupu a jednání CK Kovotour.

  22. Jarda má tuto zkušenost:

    Dovolená s touto prý nejlepší??? cestovkou byla co se týká jejich služeb absolutně nejhorší ze všech (i za sociliasmu). Byli jsme na Krétě v hotelu Mari Beach. Důrazně varujeme před celou touto destinací – vzhledem k blízkým horám je stále příšerný vítr a vlny, ve kterých se prostě nedá. My jsme byli v moři jen 2 dny. O tom se ovšem dozvíte až na místě, kdy se delegátka podřekne a prohlásí, že ona by sem nikdy nejela!!!! A to se Kovotour ještě nestydí uvádět tuhle hrůzu za klubový hotel!!! Toho zoufalce, který sem přesto pojede varují důrazně před ubytováním v pokoji č.309 _ to je asi jakýsi bývalý chlívek upravený snad ještě před válkou na „ubytování“. Všude krásná černá plíseň, obě dřevěné zárubně shnilé, smrad z vývodu kanalizace – opravdu luxus. Hotel je jinak narvaný rusákama. Někomu nevadí, nám ano. Obraz na televizi není skoro vidět, ale to nevadí, protože z těch asi 15 programů je 8 ruských a zbytek řecké. Všechno jsem to nafotil, nahrál na video a poslal těm zlodějům do Kovotouru. O nějaké alespoň formální omluvě si mohu nechat zdát. Odpověď byla – všechno jste si to vymyslel, všechna naše ubytování jsou skvělá. Chci proto opravdu důrazně varovat všechny před touto cestovkou. Pokud si nechcete zkazit dojem z Kréty, nejezděte do oblasti Kavros a už vůbec ne s Kovotourem!!! Přeji Vám šťastnější ruku při výběru dovolené.

  23. miroslav má tuto zkušenost:

    Krásnou dovolenou nám pokazila cesta a strava.Cesta do Albánie odjezd 5.6 2015 7:15- příjezd 6.6 15:20.
    Z Albánie 13.6 8:00 – 14.6 18:15.
    Jídlo bez výběru,později výběr ze dvou menu.
    Slibované švédské stoly nebyli.
    Cestovka neuvedla,že budeme přestupovat a čekat v Černé Hoře.
    Jinak hezká dovolená a čistý hotel.

  24. Šárka má tuto zkušenost:

    Po delší době jsem se rohodla jet k moři. S CK Kovotour již nikdy – krásný katalog, ale plný keců. Co se píše o hotelu Olympic v Černé Hoře a co je realita, tak to se fakt nestačíte divit. Pokoj špinavý, že se štíte vyzout boty, kufr se nedal vybalit, nebylo kam – odporná skříň, plesnivá, smradlvá. Balkon pos…. od vlaštovek, špinavé židle. Při cestě domů Vás vyhodí ve 4. ráno a za 2 jídla dostanete 3 plátky veky, kousek tvrdého masa, 1 vejce, 1 rajče a 1 malý džus. Toho člověka, který hotel vybíral z CK Kovotour a doporučuje ho dál bych pověsila za uši do průvanu.
    Závěr – vyhněte se CK Kovotour a PArdubické agentuře p. Milana Mádla, který má tru drzost a bezostyšně zájezdy prodává dál. Za tyto peníze bych se měla v Čechách báječně – no chybami se člověk učí.

  25. Danuš má tuto zkušenost:

    S přítelem jsem si vyhlédli zájezd na 9 dnů, vše jsme uhradili a až ze zaslaných z odletových pokynů jsme se dozvěděli, že odlétáme z destinace předchozí den ve 23:15 a přiletíme do ČR 1:00. Takže tuto hodinu v mezivzdušném prostoru jsme si zaplatili jako 1 den dovolené!
    K tomu všemu nás z hotelu vypakovali již dopoledne, takže jsme celý PŘEDPOSLEDNÍ DEN DOVOLENÉ byli bezprizorní, neměli jsme si kam dát kufry ani možnost se osprchovat.
    Bohužel je to v českých CK běžná praxe, nad kterou se už nikdo ani nepozastavuje. Místo opravdu strávených dnů na dovolené se inzeruje každá minuta.

  26. Markéta má tuto zkušenost:

    Přidávám se k názorům, že s Kovotourem už nikdy více… Černá Hora je krásná zem, pokud je člověk dobrodružnější povaha a nejde mu o luxus na pláži, pak je vše v pohodě. Výlety, které jsme si byli nuceni vymýšlet, protože jsme byli neuvěřitelně daleko od pláže, se vyplatily a povedly. Našli jsme nádherné pláže a přírodní krásy v horách, kaňony, jezera, stará zbořená města…to vše jen díky nepřesným informacím v cestovce, kde jsme měli bydlet od moře 350m, bylo to však mnohem dál po rušné cestě bez chodníku a v nejbližším místě se nedalo do moře jít, protože tam byly obrovské kluzké balvany, takže jste museli jít ještě dál. Na apartmánu jsme si museli první den vytřít, protože z podlahy jsme měli černá chodidla, toaletní papír a prostředky na údržbu koupelny a wc jsme si museli kupovat. Poslední den jsme měli vyklidit pokoj do 10 hod a návrat domu byl uveden tentýž den, ovšem odjížděli jsme až 21,30, takže domů jsme se vrátili až druhý den večer. Ovšem perlička na závěr…kufry, které jsme si dali do místnosti správkyně, jsme odpoledne našli vyházené na slunné terase s tím, že pan majitel křičel, že tam nepatří, že je to zázemí pro rodinu, když přijde a personál a ne pro klienty. V černých kufrech na slunci se nám zničila ne zrovna levná kosmetika a bylo štěstí, že se nám podařilo rozchodit notebook, který tam byl též. Domů jsme navíc jeli v autobuse s rozbitou klimatizací, takže jsme byli totálně zničení. I když tento fakt beru tak, že to se stát může. Pozitivně hodnotím péči a přístup řidičů, nejsem si však jistá, zda to nejsou zaměstnanci jiné společnosti než Kovotouru.
    Takže shrnu-li to, přestože to byla last minut dovolená, za ty peníze a organizaci byla velmi předražená. Dokázala bych na vlastní pěst za ty peníze si zajistit lepší komfort a pohodlí. Rozhodně do Černé Hory zase pojedu, je to hodně krásná a zajímavá země, pokud budu chtít, aby o mě bylo postaráno, pak si najdu jinou cestovku nebo si za ty peníze jako u Kovotouru zajistím vše sama a lépe. TUTO CESTOVKU NEDOPORUČUJI a vzhledem k tomu, že pan ředitel se k mé stížnosti nehodlal ani vyjádřit, tak uvažuji o reklamaci.

  27. Šárka má tuto zkušenost:

    Souhlsím s Markétou, podala jsem stížnost, zaslala reklamační protokol a čekám co se bude dít – zatím tedy nic, Asi to budou muset prozkoumat Černé ovce z TV – pak se možná něco hne. Za odjezd prý CK neručí – ale nevím, odlet v 7:30 h, takže za dost dobré peníze jsem byla ve 12. 00 doma na oběd, zatímco jiní se ještě vyvalovali na pláži.

  28. Markéta má tuto zkušenost:

    Vzhledem k tomu, že panu řediteli nestojí do této chvíle za to se vyjádřit, zítra podám reklamaci.

  29. lucka má tuto zkušenost:

    PRO MARKETU,SARKU A VSECHNY,CO REKLAMUJI ZAJEZD U KOVOTOURU:
    Moc Vam preji,ale jeste neslysela,zeby nekdo zazil,aby Kovotour uznala reklamaci.Vsichni,co byli s nami na dovolene podali reklamaci,vcetne nas.My konkretne jsme meli plesnivej pokoj,bez lednice,k tomu jeste vchodove dvere do pokoje presklenne,nesedely casy slibovaneho prichdu,ani odchodu atd ,proste vsechno jinak jak slibovala Kovotour! A po mesici od reklamace nam prisla doslova vysmesna zamitnuta odpoved ,stesne jak vsem dalsim.
    Snad budete mit stesti a Vam to uznaji

  30. Šárka má tuto zkušenost:

    Podívejte se na internetu na tzv. „frankfurtské tabulky“ je to tam dost dobře popsané – není to tak dlouho (asi 14 dní) byla přílohou MF instrukce jak postupovat při reklamacích. Bylo to i ve zprávách ČT – myslím si, že by si to neměli dát občané líbit, většinou nad tím každý mávne rukou, zanadává si, ale to nic neřeší, takhle nás budou cestovky drbat dál.

  31. Eva má tuto zkušenost:

    Máte někdo zkušenost s hotelem Golden Sands na Korfu s CK Kovotour ?? Děkuji

  32. Tereza M. má tuto zkušenost:

    Nejhorší CK !!! Po příjezdu do hotelu Olympic v Černé hoře nám bylo sděleno, že „zkrátka není místo a hotovo“, „to se v sezóně stává“ a „musíme jet jinam a nemáme na výběr“. Delegátka byla arogantní, byli jsme jí zcela jedno, neomluvila se, nenabídla řešení. Takové jednání je zcela nepřípustné! I když jsme na místě se změnou zásadně a hlasitě nesouhlasili, byli jsme nuceni jet do komplexu Ada Bojana. Tam nám bylo druhý den sděleno, že můžeme být přestěhováni až za 4 dny. To nás opravdu rozzlobilo. Protože jsme nechtěli mít 4 dny zabalené věci a až v půlce pobytu se stěhovat, odmítli jsme.

    Dovolenou jsme vybrali dle určitých parametrů, které nedobrovolným přestěhováním nebyly splněny. Protože jsme na místě mluvili se spoustou lidí, se kterými bylo jednáno stejně, a také jsem četla recenze i z minulého roku, které říkají to stejné, pochopila jsem, že je to plánovaná a dlouhodobá taktika této CK, jak obsadit zájezdy i přesto, že v daných hotelech není místo. A je to hrubé porušení cestovní smlouvy a toto jednání je postaveno mimo zákon, protože je to podvod.

    Nyní přemýšlíme, jak budeme toto dále řešit. Je mi líto, že CK s tak otřesným jednáním může dále fungovat na českém trhu a myslím, že by se takovému druhu podnikání mělo zamezit.

  33. Martina má tuto zkušenost:

    Absolvovala jsem týdenní pobyt s dcerou a přáteli ve Vile Regině Eleně v Černé Hoře. Tato fakticky neexistuje. Jedná se o ub. zařízení S. Oliver. Vzdálenost od pláže neodpovídá, ubytování šílené, jídlo taky, nefunkční klimatizace, lednice a nikoho to nezajímá. Podala jsem reklamaci, zatím nic, Na místě jsme sepsali hromadnou stížnost. Nikdy více, Varuji a nenechte se zlákat hezkými obrázky a slovy. Namísto krásné zahrady nás čekal bet. chodník se třemi stolky. Jeden z nich měl desku dokonce z dopravní značky :-D s číslem 80, to byl poslední den a při pohledu na okenici, která visela silou vůle, jsem propadla v hysterický smích…

  34. Michaela má tuto zkušenost:

    Poprvé a naposledy jsem se synem a s přáteli vycestovala s Kovotour Plus, hotel nižší úrovně, hromada závad, delegátka na baterky. Podala jsem stížnost, poslala reklamační protokol a uvidíme. Mám obavy, že podle ostatních recencí se asi požadovaného odškodnění nedočkám, takže dalším krokem bude společnost, která se vymáháním odškodného zabývá. S Kovotourem už nikdy.

  35. tibor má tuto zkušenost:

    Jak píše Michaela – existují společnosti na vymáhání odškodného takže při zamítnutí reklamace je asi dobré jich využít. Perme to do nich at je po nich. I já si bohužel užil „komfortu“ vily Reginy Eleny.. naše ubytovna pro ukrajince kde platí 80 Kč za den je proti tomu Intercontinental.

  36. Markéta má tuto zkušenost:

    Mně se omluvili a nabídli jako odškodné slevu 500 na osobu na další zájezd, kterou ovšem nevyužiji, protože s nimi už více ne :-)

  37. Yvona má tuto zkušenost:

    My jsme cestovali přes kovotour plus do Albánie hotel Marina. Sice hned při cestě tam nastali problémy s čekáním na autobus v Černé Hoře, kde se přestupovalo do Albánie. Takže avízovaných asi 22 hodin cesty se změnilo ve 27 hodin. V podstatě však to byla velmi vydařená dovolená, protože jsme měli delegáta Romana, který zařídil abychom ani při cestě zpět nemuseli čekat v Černé Hoře a zůstali v hotelu. Hotel Marina byl čistý, útulný, denně uklizeno. Jídlo výborné, i když malý výběr, ale stačilo to. Co jsme však slyšeli od jiných turistů, at už ubytovaných v jiném hotelu v Albánii, tak od těch co nastoupili v Černé Hoře, bylo nám až hloupé se dělit o krásné zážitky z hotelu Marina. Možná potěším ty, co se právě chystají do tohoto hotelu. Nemůžeme kromě toho nekonečného cestování a přestupu o kterém jsme se dozvěděli na poslední chvíli tomuto zájezdu nic vytknout.

  38. Tibor má tuto zkušenost:

    Pro Markétu – odškodné 500,- Kč a omluva? Za zaplacených 25 tis pro dospělého a dítě za týden je to v mém případě výsměch…

  39. Tibor má tuto zkušenost:

    Prosba – není zde prosím někdo kdo se zúčastnil zájezdu do Vily Reginy Eleny v termínu od 18-25. 7.2015? Sepisovala se hromadná stížnost a sháním kontakt na paní z Ostravy, která ji CK předávala…

  40. sofie má tuto zkušenost:

    Dobrý den , reaguji na pána Tibora , byli jsme v době 18.7-25.7. 2015 ve vile Regíně-Eleně. Minulý týden jsem podala poslala reklamaci do Ostravy. Za 3 dny jsem volala do Ostravy a mluvila jsem s paní ,která má na starosti naši reklamaci a říkala,že má všechny reklamace včetně hromadné stížnosti. Nám poslala potvrdit reklamační protokol o finanční kompenzaci . Řeší se , manažer jel zjistit do Budvy naši stížnost. Ještě dnes jsem z toho naštvaná.

  41. Martina má tuto zkušenost:

    Sofie – No to jel pan manažer do Budvy tedy opravdu brzy… že?? Škoda, že nejel před sezonou… Ovšem nic to nemění na skutečnosti, že prodávají Vilu Reginu Elenu, která totiž fakticky neexistuje.. existuje St. Oliver…

  42. sofie má tuto zkušenost:

    Paní Martino s vámi souhlasím a jsem opravdu zvědavá jak nás kompenzují. Až doma jsem zjistila na Černohorských stránkách ,že se nejedná o Vilu R.E. ,ale St. Oliver se 2 hvězdičkami. Byla jsem překvapená ,že se po takoví době rozhodl jet , až tam přišel můj dopis 4.8. a ve středu razil do Budvy. Tak uvidíme jak se dál bude vyvíjet situace. Mám tam volat příští týden.

  43. tibor má tuto zkušenost:

    Pro Sofii – také jsem zaslal reklamaci ale navíc jsem vše nahlásil na ČOI – pro klamání spotřebitele – nabízejí hotel, který fakticky neexistuje, protože je to St. Oliver a dvojhvězdičkový. ČOI chce veškeré doklady a podněty vč. té sepsané hromadné stížnosti. Proto sháním kontakt na tu paní z Ostravy…

  44. sofie má tuto zkušenost:

    Já jsem taky zkoušela se s ní zkontaktovat ,psala jsem ji do nemocnice kde pravděpodobně děla ,ale neozvala se mi

  45. Martina má tuto zkušenost:

    Oni se teď budou velice divit, v jakém stavu ubyt. zařízení je :-D a budou to svádět na Černohorce atd.. oni však mají prověřit osobně, kam své klienty celou sezónu posílají. Pan manažer si udělá výlet, přeji mu to, doufám, že dostane nějaký pokojíček, ze kterého bude zrak přecházet, tak jako nám a klidně si může s sebou vzít celou rodinu :-D

  46. Markéta má tuto zkušenost:

    On to asi nebude problém jen této vily, ale spíš kovotouru obecně. Už se s nimi nebudu zabývat, ale taky s nimi už nikdy nepojedu a každému budu rozmlouvat cestu s nimi

  47. Martina má tuto zkušenost:

    Markéto – já už to dělám. Protože, tohle co dělají, dělají vědomě, jak jen vydělat za každou cenu a to nemíním podporovat. K reklamaci se také nemají, mají přeci zákonnou lhůtu… Pokud by si vážili zákazníka, měli by snahu dát vše do pořádku. Varuji všechny lidi kolem důrazně, pryč od této CK!

  48. tibor má tuto zkušenost:

    No. Já mám trochu obavy že to že nějaký manažer jel prověřit tohle povedene zařízení je jen další lez z jejich strany. Moc dobře vědi co prodávají a z klientů se snaží dělat blbce.

  49. Martina má tuto zkušenost:

    V každém případě je to proti nim. Nejdříve pošlou klienty celou sezonu někam a v srpnu to jedou prověřovat :-D.

  50. Jan má tuto zkušenost:

    Zdravím všechny, kteří bohužel měli to štěstí vyrazit na letní dovolenou s CK Kovorour +…
    Minulý týden jsme se vrátili z Černé Hory, asi nemusím popisovat naše zkušenosti…
    Rozhodli jsme se, že budeme po zmíněné CK žádat kompenzaci.
    Chtěl bych se zeptat, jestli někdo z přítomných uspěl při reklamaci a CK uznala, resp. plnila kompenzaci.
    Díky všem.

  51. Martina má tuto zkušenost:

    Jan. Zatím ne. Vrátili jsme se 25.7. 2015, poté koncem července zaslali reklamace. Hromadnou stížnost jsme sepsali již na místě, pouze nám poslali protokol k podpisu. Tím to skončilo. Mají zákonnou lhůtu, ale snahu nemají evidentně žádnou.

  52. Šárka má tuto zkušenost:

    Tak moje další zkušenost s CK Kovotour – reklamaci mi přijali, teď jsem dostala odpověď . Z jejich strany nedošlo k žádnému pochybení, vše bylo v naprostém pořádku a supr, takže asi já jsem ta divná. Nicméně velice „vstřícný krok“ – na příští dovolenou mi dají prý slevu 1.000,– Kč. Považuji to za dobrý vtip, protože s touto cestvkou bych už nejela ani na 2 denní výlet, natož na dovču. To bych asi musela být blázen. Varuji všechny budoucí dovolenákáře – s Kovotourem nikam a nikdy!!!!

  53. Šárka má tuto zkušenost:

    Čtu si názory výše – co budeme tedy dělat??? Zná někdo agenturu nebo firmu na kterou se obrátit??? Nebo máte zkušenost s ČOI – jí to tak nenechám. Chodeím poctivě do práce do práce, platím daně a nemíním se nechat oškubat od nějakých gaunerů, kteří si lítají bůhvíkam za naše peníze a nám se vysmývají. S paní Xenií Stehlíkovou, vedoucí cest. kanceláře jsem několikrát mluvila – je určitě velice milá,odpověď na reklamaci také úžasná – ale zvládne ji každý schopný rétorik – a asi namnožená, jen se mění jméno, ale dovolání žádné. Chtěla bych vidět pana ředitele, zda- li by si v takovém humusu v jakém jsem byli my zul třeba boty, nebo si dal kafe na balkoně, který byl celý podělaná od vlaštovek. Zvířata mám ráda, ale co je moc, to je příliš……Š.

  54. Martina má tuto zkušenost:

    Já počkám na odpověď a poté začnu jednat. Existují přece jen úřady. Zatím je dán podnět na ČOI. 25 000, Kč za mne a za 12 ti letou dceru na týden v humusu je fakt dost. Může se stát nepříjemnost, to chápu, ale tady dvouhvězdičkové ub. zařízení vesele prezentují jako tří atd. Moc dobře o tom vědí. Jsem strašně zklamaná touto CK.

  55. tibor má tuto zkušenost:

    Šárka – byl dát podnět k prošetření na ČOI, čekám na vjádření Kovotouru a vše jim zasílám. V září by mělo dojít ke kontrole CK a jejích praktik..

  56. Michaela má tuto zkušenost:

    Já počkám na vyřešení reklamace, pokud to dopadne i s námi jako se Šárkou, tak existují firmy, které jsou schopné z cestovky finanční kompenzaci dostat, berou si od 5-25% z vymožené částky, takže je zkusím kontaktovat, i kdyby se povedla třetina z těch 25 tis., co jsem za sebe a syna dala, tak je to rozhodně víc než sleva na zájezd, na který 100% nepojedu.

  57. Markéta má tuto zkušenost:

    Je to hodně škoda, protože Černá Hora jako taková mě uchvátila a Černohorci nejsou taví neandrtálci, jak by se v podání Kovotouru mohlo zdát. Už na místě jsem si našli na příště ubytování v krásné vile se třemi apartmány v pomerančovém sadu, umožnili nám podívat se na právě uvolněný apartmán a pokud pojedeme vlakem, tak nás cesta i s pobytem vyjde levněji než jejich nejlevnější last minut a rozhodně si budeme schopní zajistit nesrovnatelně lepší komfort než tato CK za ty prachy

  58. sofie má tuto zkušenost:

    K naši nepovedený nebo podvedený dovolený. Dnes jsem volala do Kovotouru do Ostravy a chtěla jsem mluvit s paní Stehlíkovou nepřepojila mě k ní a bylo mě řečeno co potřebuji ať ji napíši. Tak jsem psala a prosila jsem ji o jméno paní ,která za nás dávala hromadnou stížnost jak se jmenuje. Byla to bezvadná výmluvu cituji: Dobrý den,
    podklady jsem obdržela scanem od delegátky v destinaci, poté přišel doporučeně poštou. Bohužel nemám evidováno, kým byl tento tento dopis odeslán.
    Děkuji za pochopení. Ti byl nás dnešní písemný kontakt uzavřen. Nevím co si o tom mám myslet každý dopis když je napsán doporučeně a je podepsán ,tak má jméno. A delegátce jsme nic nedávali podepsat pokuď vím?

  59. Martina má tuto zkušenost:

    Sofie – Podle mne se doporučená pošta musí evidovat všude :-), jak příchozí, tak odchozí.

  60. sofie má tuto zkušenost:

    Máš pravdu, taky jsem nechápala tuto výmluvu. Asi těch reklamaci mají tolik ,že v tom mají guláš. Nechtějí moc komunikovat.

  61. karel má tuto zkušenost:

    Naše zkušenost z letošní dovolené s Kovotourem
    v Černé Hoře, přímo otřes a katastrofa.
    S touto cestovkou bychom již nejeli nikam ani kdyby nám za to zaplatila. Varuji ostatní, předražené ceny za nejhorší ubytování, stravu a vlastně vše.
    Nenechte se ostatní napálit jako my.

  62. tibor má tuto zkušenost:

    Karle, vítejte v klubu, nejste v tom sám

  63. Josef má tuto zkušenost:

    Taktéž máme s cestovní kanceláří bohužel negativní zkušenosti. Koupili jsme si letecký zájezd do Černé Hory. Nikdo nás neupozornil, že budeme mít mezipřistání v Pardubicích. Místo deklarovaných 60 minut (odlet z Ostravy) strávíte v letadle přes 3 hodiny! Kdybychom už todle věděli při nákupu, tak bychom si ani takovou dovolenou určitě nekoupili. Po příletu a příjezdu do hotelu Olympic další nemilé překvapení. Již nejsou volné pokoje a to jsme si dovolenou koupili již v únoru 2015. Ještě však dva dny před odletem je tento hotel nabízen jako ultra last minute. Vypadá to jako stálá a trvalá praktika a taktika této CK jak dostat lidi do neobsaditelných hotelů (konkrétně nudistický komplex Ada Bojana), kam dobrovolně lidé nechtějí jít. Závěr dovolené taktéž velké zklamání. Odjezd na letiště v brzkých ranních hodinách ve čtyři ráno. Jelikož jsme pobyt začínali večeří, měl jsme jak samotné delegátky říkaly končit obědem. Místo snídaně a obědu jsme dostali balíček. Obsah následující: 3 krajíčky potrhané veky zabalené v ubrousku, 1 vajíčko uvařené na tvrdo, 1 kus nepoživatelného masa v alobalu, 1 kus nepoživatelné paštiky, 1 kus rajčete a malý džusík 1 dc nebo 2 dc už si to přesně nevybavuji. To vše jako náhrada za snídani a oběd v rámci stravování all inclusive. Prostě ostuda. Této CK jde pouze o zisk a je jim jedno za jakou cenu. Zákazník je u nich až na posledním místě.

  64. Martina má tuto zkušenost:

    Josefe. My jsme také odjížděli z ubytování ve 4 ráno a měli jsme to přesně jako vy, jen jste měli bohatší balíček :-D my měli dvě veky a v tom salám zn. junior, tomu se podobal, toť celé, vodu jsme měli vlastní. Ale tohle jsme už vše oželeli. Ano jde zde o to, vyrejžovat přes sezonu co nejvíce peněz, není nikde dovolání a z toho mi je fakt zle.

  65. Martina má tuto zkušenost:

    My jsme naopak letěli z Pardubic a zpět jsme letěli do Ostravy, kde nás vyhnali z letadla do haly a pak jsme zase letěli do Pardubic, také nás nikdo neinformoval… To oni neřeší.

  66. Jan má tuto zkušenost:

    Zdravím všechny zklamané zákazníky CK Kovotour.
    Ve vašich příspěvcích uvádíte, že jste podali stížnost na ČOI.
    Chtěli bychom se k vašim stížnostem přidat (myslím si, že čím více podvedených zákazníků se „spojí“, tím větší pravděpodobnost, že z našich negativních zkušeností budou vyvozeny patřičné závěry).
    Tedy, když jste podávali stížnosti na ČOI… Máte jednací číslo, případně na jakou konkrétní kancelář jste se obraceli (v jakém kraji)?
    Díky, Jan.

  67. Martina má tuto zkušenost:

    Jan .. zatím mají CK zákonnou lhůtu k vyřízení reklamace, takže se čeká. To, že prodávají něco co neexistuje.. to bohužel ČOI jaksi nezajímá. Plno úřadů a k ničemu. Sezóna bude na konci a CK vesele prodává dál takové zájezdy.

  68. Martina má tuto zkušenost:

    Máte pravdu, oni spoléhají, že jim to bude procházet. Maximálně se pak přejmenují na Kovotour mínus a jedou dál se svými praktikami. Není nikde dovolání. Jak si můžete ale překontrolovat zájezd?? Nijak že? To není houska na krámě.

  69. tibor má tuto zkušenost:

    Pro Jana: podnět na prošetření se musí podávat v místě, kde dotyčná firma sídlí, takže jsme to podávali do Ostravy, spisová značka je : ČOI 82203/15/4000, č.j. 83618/15/4000, vyřizuje to paní Smolíková. Kontrola bude zařazena do plánu po uplynutý 30 denní lhůty reklamace.

  70. Jan má tuto zkušenost:

    Díky tibore.

  71. colombo má tuto zkušenost:

    Nejhorší zkušenost, Ulcijn 1.- 8.8.2015…nuzákovský komplex Belevue.. pokoj plesnivý, špinavý, celkově vybydlený…výtah jede a nejede, když tak jenom do 3.posch. Ani lednice, TV na pokoji, Wifi…větší lenoši než jsou černohorci se nenajdou ani v Chánově…na pokojích zásuvky rozdrcené, vypínače rozbité- když jdete z plesnivé koupelny a chcete si rozsvítit kryt Vám vypadne…jídlo přes den stejné…špinavé příbory i talíře…u moře jsme strávili 3. dny ostatní jsme měli průjem a zvracení…hlavně, že všude visí transparenty o nejlepší c.k. v ČR…tak do Č.Hory již nikdy….každého zájemce varuji !!!!!!!!!!

  72. Martina má tuto zkušenost:

    Vítej v klubu, Colombo a reklamuj. Odepíše ti Xenie Stehlíková a všichni budeme čekat, jak se k reklamacím CK postaví.

  73. ivana má tuto zkušenost:

    Moja skusenist,zakupili sme si uz v zime zajazd do Budvy,vila Elena regina,nedostali sme ziadnu zlavu pretoze sme cestovali autom,pred odchodom asi tri dni som este na ich strankach cetovala s ich zamestnankynou ktora mi potvrdila ze mozeme vyuzivat bazen,animacie pre deti a zahradu vedlajsieho hotela,po prichode sme zistili ze vedlajsi hotel s nimi nema nic spolocne,vila Elena neexistuje,v skutocnosti sa jedna o hotel st.Oliver s dvoma hviezdickami,uz to je hrube porusenie zmluvy ,ziadne wifi,ziadna zahrada a animacie,svedske stoly vobec,ubytovanie zivotu nebezpecne,z katalogu sedi jedine to ze sme v Cernej hore v Budve,inak nic.Ak toto nie je opravnena reklamacia tak nezijeme v pravnej krajine mozeme sa vratit do temneho stredoveku.Boh s nami.

  74. Jan má tuto zkušenost:

    Colombo… jen ulehčení atmosféry ohledně Kovotour. Taky mají motto „jen to zkus…“, takže asi tak nějak.

  75. Eva má tuto zkušenost:

    Týdení dovolená s Kovotour na Korfu byla jedinečná. Hotel Golden Sands, čistý, útulný, lednička, klimatizace. Jídlo u polopenze na výbornou, široký výběr včetně vepřového, ryb, krůtího atd. Ostatně člověk přece nejede na dovolenou, aby se přecpával, ale aby se lehce najedl a ochutnal místní speciality. Delegát Tomáš na výbornou, organizoval výlety jak na kole (projeli jsme jižní část ostrova), tak na lodi včetně noční procházky historického hl. města Kerkiry. Koupání na nádherné pláži, ochutnávka v místní restauraci, k tomu snad „objednaní“ delfíni na dohled z pláže. Není co vytknout, vřele doporučuji.

  76. lucka má tuto zkušenost:

    Jo,prispevek EVY je typicka reakce nekoho z Kovotour,vsimnete si styl psani,jak nic nezapomela vychvalit a zaroven rovnez i prezentaci,aby sa opet nekdo „CHYTIL“a ZAPLATIL
    Dala se taka reakce po tolik stiznostech,,kdy lidi zaplatli sve penize za lzi, fiktivne obrazky v katalogu, prazdne sliby a pak jeste vysmechu z reklamaci.Klidne at se urazi,nebo „obhajuje“ ten kdo to skutecne psal.Ledaze zaplatil 100 000Kc za dovolenou/na osobu,kdyz KOVOTOUR NIC NEDODRZELA ANI PRI ZAPLACENI 25000Kc/os NATOZ LEVNEVSICH!!

  77. Eva má tuto zkušenost:

    Mila Lucko, z Kovotour nejsem, jsem klientka z Opavy, která si prostě a jednoduše zaplatila standardní dovolenou za 15 tis. Kč. se kterou jsem holt byla spokojená. Nic víc, nic míň. Proč nepochválit, když se vše podařilo.

  78. Michaela má tuto zkušenost:

    Tato stránka je pro hodnocení cestovky, takže i paní Eva má právo napsat sem své zkušenosti a pro ostatní, kteří se chystají třeba do dotyčného hotelu vycestovat, to může být ulehčením, že všude to tak hrozné není. Já myslím, že kdyby měla CK úplně všude problémové pobyty, tak už by asi fungovat nemohla, takže my jsme zřejmě zvolili špatné destinace, to se stává. Nicméně, rozhodně by se CK měla stavět čelem a zodpovědně k reklamacím a uznat svou chybu a kompenzovat zkaženou dovolenou tak, jako si hrdě dává na své stránky pochvalné komentáře.

  79. Martina má tuto zkušenost:

    Naprostý souhlas s Michaelou. To že je jedna z mnoha recenzí je pochvalná se prostě člověku v první chvíli ani nechce věřit… ale snad za ty peníze by to mělo být samozřejmostí. Bohužel té kritiky a oprávněné je zde bohužel více a CK si s tím moc hlavu nedělá, např. s reklamacemi.

  80. Martin má tuto zkušenost:

    Zakoupili týden v Bosně a Hercegovine v grand hotelu Neum. Bohužel cestovka se ukázala jako naprosto otřesná a celý výlet nám dost pokazila. Ve smlouvě jsme podepsali, že odjez do Bosny bude v pátek ve večerních hodinách, bohužel týden před odjezdem jsem obdržel email, kde si to cestovka rozmyslela a odjez byl v pátek v 8:30. Den dovolené navíc a to tak v krátkém čase a navíc v pátek byl opravdu veliký problém a skoro jsem si myslel, že ani nevyjedeme. Nakonec jsme se to povedlo, ale cesta autobusu trvala 18h (pravděpodobně díky tomu, že jsme jeli celou cestu 80 km/h) Do hotelu jsme dorazili ve 2:30 ráno. Delegát nám jen oznámil, ať se sami zeptáme na recepci, že určitě už budeme mít pokoje připravené a následně odjel a nic nezařídil. Leč pokoje jsme nedostali ani ve 2:30 ani v 9h ale až v 15:30 odpoledne! Do té doby jsme byli jako bezdomovce v loby hotelu a celý personál hotelu nad námi ohrnoval nos. Stačilo pouze říct, že jsme přijeli s CK kovotour a už se s námi nechtěli bavit. Když jsme dostali pokoj, tak sice zapáchal kanalizací, ale alespoň nějaký byl. S CK jsem si ještě předem domluvil pokoj s výhledem na moře, ale recepční nám oznámila, že tato CK má objednané pouze ty nejlevnější pokoje, takže bye, bye krásný výhlede… V den odjezdu jsme dopadli úplně stejně jako v den příjezdu. do 10h jsme museli odevzdat pokoj a autobus dorazil ve 2:30 ráno druhý den !!! Takže dalších 16,5 h v loby. Autobus dorazil do ČR kolem 9 večer, takže výsledek. Nikdy více už nepojedeme s CK Kovotour a ani ji nikomu nedoporučuji. BTW raději už příště jen letadlem a bez jakékoliv CK :-)

  81. tibor má tuto zkušenost:

    Martin – to je teda fakt síla… absolutně si to neumím představit s dětmi..

  82. Martina má tuto zkušenost:

    Martin – Tak cestovat ještě k tomu všemu autobusem a tímto způsobem si fakt neumím představit.. Zlatý letadlo, sice opět zničený kufr, ale to je jiná kapitola, ten by bez problémů měli nahradit. Řekla bych, že ve všech recenzích jste se umístil tak na prvním místě :-). Reklamace a stížnost a nenechat si to hlavně líbit.

  83. colombo má tuto zkušenost:

    Zdravím Vás všechny co máte špatné zkušenosti s c.k. Kovotour, měli jste pravdu již jsem dostal reklam. protokol od pí. Xénie Stehlíkové….podepsaný a doplněný jsme ho poslali zpět…teď budeme čekat (mají 30dní)…tak doufám, že se to vyřeší finanč. kompenzací. Je nás ale mnoho a tak v úspěch nevěřím. Naši útrpnou dovolenou jak ji popisuji výše jsem popsal i do TV a Černé ovce….nedejte se…….zdravím….

  84. Martina má tuto zkušenost:

    Colombo (Y). Já čekám na vyřízení, termín je 27.8. 2015, dám potom vědět. Pomlouvám, kde se dá.

  85. colombo má tuto zkušenost:

    Ale podívejme ….hned pod mým příspěvkem reklama na Montenegro….tady to vypadá kouzelně ale skutečnost….pod borovic. hájem se povalují rodiny v černém písku, všude plno prachu, bordel a smrad. Popisuji Ulcinj, hotel. komplex AVALA a BORIK. Oni tomu říkají hotel.komplex ale je to vybydlená ubytovna pro nepřizpůsobivé…..a ani ti by tam nešli…..

  86. colombo má tuto zkušenost:

    Martino ….díky…hezký den a ještě hezčí víkend……

  87. sofie má tuto zkušenost:

    Zdravím zklamané turisty:) každý den debatujeme s manželem jak se k tomu CK postaví i když je nás dost, ale do Vily Reginy – Eleny jsou až do konce sezony zájezd prodaný,tak si s tím hlavu asi nedělají ,vydělají nám srmknou na utěšenou 500 kč poukaz a příští rok to stáhnou z nabídky . Jsme moc zvědavý jak vyřeší reklamaci. Bude se jinak řešit přes ČOI a jiné instituce.

  88. Tibor má tuto zkušenost:

    Zdravím Sofii – i my se ještě měsíc po dovolené bavíme o naší vile „Vylekule“ a jsme v očekávání co pěkného nám zase milá Xenie /nomen omen ale ne z pohádky nýbrž z hororu bratří Grimmů zvaném Kovotour plus :-D / zase napíše pěkného..

  89. Šárka má tuto zkušenost:

    Ahoj všichni podvedení, Dnes jsme tel. mluvila s paní z organizace, která pomáhá toto řešit – je to na stránkách vasenaroky, takže na základě jejich informací to pošlu. Udělejte to také. Možná nebudu úspěšná, ale když nás bude více, tak se snad něco pohne. Dávajte prosím na vědomí co největšímu počtu lidí, ať s touto cestovkou nikam nejezdí a nenechají se napálit. Fakt mně pobavilo, když jsem si minulý týden pustila TV Prima a před pořadem Prostřeno, šla reklama o nejlepší cestovce. Míra jejich drzosti snad nemá mezí.

  90. tibor má tuto zkušenost:

    Ano i my se na ně zcela jistě obrátíme po obdržení vyjádření CK což by mělo být do konce tohoto měsíce..

  91. Michaela má tuto zkušenost:

    Já budu také kontaktovat organizaci zmíněnou Šárkou hned, jak dorazí vyjádření z CK.

  92. Martina má tuto zkušenost:

    Já také se případně obrátím na tuto organizaci, kterou zmínila Šárka.

  93. Dagmar má tuto zkušenost:

    Ahoj všichni, koukám jak jste téměř všichni nespokojení. Byli jsme v Albánii v hotelu Pameba s nástupem 27.7.2015 – vlastní dopravou – 7 nocí za 6.000,-Kč/osoba. My tedy nejsme ti praví stěžovatelé, kterým vadí, že slunce moc svítí, moře je slané, v noci je tma, . . . Chyby bych našla, jídlo bylo dost stereotypní – snídaně vajíčka(vařená, volské oko, omeleta) šunka, salám, párky, 2 druhy tvrdého sýru, ovoce zelenina, džem, máslo, chleba a nějaké sladké pečivo, čaj, káva, džus, mléko, voda (ale vybrala jsem si bez problémů) a na pokoji jsem nevyžadovala každý den výměnu ručníků a úklid (byl asi 3x). Hotel byl ale pěkný, uklizený, majitel téměř stále na dohled, personál příjemný. U hotelu byl i bazén, který většinou byl poloprázdný. Koupání v noci nebyl problém. Okolí hotelu bylo pěkné a uklizené, za plotem bylo to už jiné. Jsou to Albánci – jezdí Mercedesem po polňačce. Kde si ale dáte dobrou kávu za 10-15 Kč ? Jela bych klidně znovu. A k cestovce – delegáta jsem moc neviděla a když jsem od nich chtěla zjistit, zda je bezpečné cestovat přes Srbsko a Kosovo, tak jsem dostala informaci, že nedoporučují, pouze na vlastní nebezpečí. My jsme z Moravy a tak to je pro nás nejbližší cesta. Cestou tam jsme se báli a tak jsme jeli jejich doporučenou trasu – byla delší a horší :-). Zpět jsme jeli přes Kosovo a Srbsko a můžu jen doporučit!!! Téměř až domů jsme jeli po dálnici a v Kosovu je zadarmo a kvalitu můžeme jen závidět! — Za nás doporučujeme zájezd s Kovotour plus do Albánie do hotelu Pameba.

  94. sofie má tuto zkušenost:

    Reaguji na předchozi příspěvek paní Dagmar. Můžete být ráda, že jste měli hotel bez problému. Se vším co jste vypsala plus strava o to se nám jenom mohlo dát, za 13500 kč na osobu tak by jsme neposilali žadnou reklamaci. Za ty peníze jsme mohli si uživat v Řecku celý měsíc byli jsme tam uz 6x. Tak nas odsuzujte když o tom nc nevite

  95. Martina má tuto zkušenost:

    Škoda, že sem nejdou přidávat fotky, přidala bych něco z našeho tříhvězdičkového ubytování :-( . Když jsem někomu ukazovala fotky z dovolené a pochopitelně jsem tam měla nafocené i naše „drobné“ nedostatky.. a fakt to nebylo typu, že slunce moc svítí apod., ale plesnivé a děravé matrace, díry všude kde se dá apod. tak se přímo hrozili.

  96. sofie má tuto zkušenost:

    Myslim ,že názory na naše připomínky by fotky a ten vzduch v kterým jsme spaly ,který se nedá vyfotit . Mluvili by jinak

  97. Šárka má tuto zkušenost:

    Další vtipný postřeh – dívala jsem se na stránky Kovoutouru a ty hotely stále nabízejí. Tak to jim fakt skočí další klienty na „lep“ – no to je děs.

  98. colombo má tuto zkušenost:

    Ano…může se to povést…my za 12900,-/os. …8mi denní ve skutečnosti 6ti denní… Nyní to dám na Facebook…ať se na ten hnus už nikdo nenačape….

  99. markéta má tuto zkušenost:

    Colombo, můžete dát odkaz, kde fotky najdeme?

  100. Dagmar má tuto zkušenost:

    Jak to tak čtu, tak jsme měli opravdu velké štěstí. Hotel i pokoj čistý, klimatizace fungovala a k moři kousek.

  101. Jura má tuto zkušenost:

    Momentálně jsme na dovolené v Albánii. Měli jsme být v hotelu Marina, na který jsou dobré i špatné recenze. Po příjezdu nám ale bylo řečeno, že Marina je plná a tak nás přemýstili do drahšího a bombastiského hotelu Leonardo **** místo Mariny***. Večeře i snídaně formou bufetu jak bylo slíbeno, ale bufetu jak ve filmu :D na večeři k pítí víno a voda zdarma. Na snídani džus a kafe. Jídlo se doplňuje, takže nikdo nemusí mít strach, že se na něco nedostane. Pokoje luxusní, vlastní klima a na pláži se neplatí za lehátka a slunečník, jen ukážete náramek hotelu .). Pláže čisté písečné a stejně tak voda. Občas vajgl v písku, ale personál to prohrabává nějakým vehyklem ať je jich co nejméně. V pizzerii co jsme u hotelu byli, měli jídelníček v jejich hatmatilce a pak slovenštině. Asi jediný vážný průser vidím, že jsme kvůli poruše jeli 30 namačkaní na zadním 5 sedadle. Kdyby jsme jeli 4 tak by nebyl problém, ale bus plnej takže jsme trpěli jak psi v 5. Ve Vídni jsme měli přesednou do jiného busu (delegátka se nám snažila domluvit místa v dalším busu co sem jel). Bohužel kvůli poruše na nás nečekali. Tedy pokud jedete do Albánie a máte Delegáta Romana, tak se nemáte čeho bát. Vše se snaží zařídit :). Ti co mají špatnou zkušenost tak je lituju, ale my máme černého Petra a naopak vše vychází líp, než jsme čekali :)

  102. Jura má tuto zkušenost:

    jeli jsme 30 hodin namačkaní na zadním sedadle pro 5 v 5 lidech a to se fakt nedá :/. Jinak delegát Roman je delegát přímo až v Albánii.

  103. colombo má tuto zkušenost:

    Ano Markéto….je to na Facebook,- Dobroslav Slavík…veřejně přístupný….teprve dnes se mi to podařilo tam nacpat….Fotky vnuček nejsou z Černé hory, v Montenegro já, žena a jedna vnučka – ta větší na foto a ta chtěla jako my a nejenom my , hned odletět domů…..oni mají heslo “ jen to zkus“ tak my zase “ nedejme se“…..

  104. Dagmar má tuto zkušenost:

    Juro, asi je lepší vlastní doprava. Cestu z Albánie domů jsme zvládli za 18 hod. a to jsme zastavovali různě na kávě adt.

  105. Michaela má tuto zkušenost:

    Dnes mi dorazila odpověď z Kovotour ohledně naší reklamace na vilu Regina Elena, přiznali nám na osobu 1500,- Kč a slevu na příští zájezd 500,- Kč na osobu.

  106. sofie má tuto zkušenost:

    Nemám slov k té částce 1500 kč , nevím podle jakých tabulek posuzovali

  107. Lýdie má tuto zkušenost:

    Já už nikdy víc nepojedu na dovolenou z CK Kovotour. Mé zážitky v ubytovně, která neodpovídá žádné kategorii hotelové nebo aspoň pro méně náročné, jsou podobné těm, které už napsali jiní. Zajímalo by mně, jak je možné že zájezdy +55, dotované EU nepodléhají kontrole. Je to tak, že cestovka spoléhá na málo odvážné starší lidi ?? Lidi, kteří nemají tu pravou dravost ? Odvahu postavit se zaběhnutému okrádání. Je nutno napsat všem, co můžou zasáhnout.

  108. Aneta má tuto zkušenost:

    Dobrý den, já mám s Kovotourem dobrou zkušenost, Byli jsme s nimi letos v černé hoře… samozřejmě plno věcí by mohlo být lepších, ale na balkáně a navíc za ty peníze nelze čekat žádný luxus

  109. Zima má tuto zkušenost:

    Dobrý den, my jsme byli letos s Kovotůrem v Albánii hotel Pameba (14.8-24.8). Měli jsme hodně o zemi a mentalitě lidí načteno, takže jsme nečekali žádnou exotiku. Poměrně hladká cesta, kterou si šéfovali 2 řidiči (delegát necestoval). Zastávka v Ulcijnu, kde jsme přesedali na Albánský expres. Hodinu jsme strávili v Černé Hoře a poté pokračovali dále. V Albánii nastoupil delegát Roman a rozděloval lidi do hotelů. Ubytování v Pamebě bylo v pořádku, pokoj čistý (pravda vybavení už něco pamatuje), uklízečka denně nabízela úklid. Okolí hotelu, zahrada, bazén naprostá paráda. V hotelu byl klid, žádní hluční hosté a jelikož jsme byli ze 6i letou dcerou, tak jsme byli rádi. Číšníci, klučíci možná 17 let trochu pomalejší, ale v pohodě, majitel příjemný člověk. Snídaně dost stereotypní jako píše Dagmar, večeře super. Hotelová pláž udržovaná, lehátek by mohlo být více, ale nestalo se během týdne, že bychom neměli místo. Po pláži místní nabízí k prodeji kde co. Nejlepším lákadlem je nabídka čerstvého ovoce přímo z oslíka či foto s medvědem, kterého si bez náhubku majitel provází mezi návštěvníky pláže. Týden utekl jako voda a jelo se domů. Odpolední odjezd do Ulcijnu, tam přestup do jiného autobusu směr ČR (měli jsme velké štěstí protože jsme dorazili do ČH v 18:45 a jeli jsme v 19:15, někteří lidi co cestovali s námi odjížděli až 0:15!). V autobuse jsme dostali balíček na cestu jako pozornost Kovotůru a jelo se. V Bosně na hranicích obrovské kolony, delegát suverénně vystoupí z autobusu, něco řeší. Za chvíli přijede policejní džíp s majáky a protáhne nás v protisměru až k hranici- klobouk dole pane Delegáte (jméno nevím). Naše dovolená s Kovotůrem tedy byla perfektní a moc jsme si ji užili. Podtrženo sečteno ale naposled, neboť co tu píšete jsme slyšeli snad ze všech koutů autobusu (změna destinace, špinavé hotely…). Pokoušet štěstí rozhodně nehodláme a přejeme, ať reklamace dotáhnete do zdárného konce

  110. Martina má tuto zkušenost:

    Pane Zimo, asi jste měli opravdu velké štěstí. Jejich praktik už mám plné zuby, recenze a příspěvky, které se jim nehodí mažou, blokují atd.. Podnikání tohoto typu je hnus. S nimi opravdu nikdy více. Včera mne dostala jejich reklama na Nově :-D.

  111. Tatiana má tuto zkušenost:

    Som veľmi rada, ked čítam, že ľudia sa už nechcú nechať okrádať. Moja sestra a ja sme s citovanou cestovkou t.r. od.1.8.2015 tiež zažili neuverteľné veci vo Vile Regina Elena v Čiernej Hore. Radšej by som na to zabudla, lebo som veľmi nahnevaná, že sma sa tiež nechali napáliť. Spísali sme aj reklamáciu a zaslali ju. Táto cestovka na trhu nemá čo robiť.

  112. Šárka má tuto zkušenost:

    Aneto, zajímalo by mne jaký máte příjem? 13.500,– Kč za 6 dnů u moře ve špinavém pokoji, kde si nemohu ani položit kufr mi teda nepřipadá málo. A hotel, který připomíná ubytovnu a CK ho nabízí jako nejlepší mně opravdu připadá dost drzé. Jeďte se podívat na nějaké hotely a penziony tady – a za ty peníze se budete mít královsky. Nejste náhodou agentkou CK – vypadá to tak.

  113. Aneta má tuto zkušenost:

    Šárko, jste lehce paranodiní. Můj příjem vám může být ukradený, stejně tak jako mě váš. Žàdnou agentkou nejsem a já zaplatila 6000,- za 9 dní i s cestou v 3*** vile se snídaněmi a vše odpovídalo ceně…možná je zapotřebí přečíst si recenze a ohlasy na danou lokalitu, než někam jedete.

  114. Martina má tuto zkušenost:

    Tak jste měla,Aneto, výjimečně štěstí a buďte tomu ráda. Ono je to ale dost těžké, když Kovotour plus všechny špatné recenze, kde může maže. Na jejich FB stránkách např. a dokonce, když někdo napíše něco co jim zrovna není vhod, nahlásí ho za urážení atd.. Tak kde to jsme?Tady tu možnost ještě asi nemá. Nemáte ty zkušenosti jako my jak na dovolené, tak při reklamaci, tak se laskavě nedivte, že když člověk nedostane to, co si zaplatil, že má právo být rozhořčený. Z jednání této CK mi je zle. Příští rok seženou zase nějako pastoušku, nazvou si ji podle svého, nalžou si co budou chtít a vesele pojedeme dál? Proč ne, když se jim nic nestane.

  115. colombo má tuto zkušenost:

    Nám se zatím Kovotour neozvala…Martino jsme na tom jako vy…již nikdy s touto c.k. pan Jíří Hájek majitel a jednatel a „správný podnikatel“ se také zatím neozval…ale umí se pohybovat v našich kalných vodách – jen co je pravda….. my jsme zaplatili 12900,- za osobu na 8 dní a pobytových bylo vlastně 6. Všude mají napsáno „hotelový komplex“ a pak nám pracovnice na c.k. řekla „co se divíme , když to je ubytovna“…to je drzost…..zdravím Vás….

  116. Tibor má tuto zkušenost:

    CK odpověděla na mou reklamaci ve smyslu, že vše již dala do pořádku :-D a nabízí vrátit částku 2000,- Kč na osobu. Na to, že jsme v podstatě 3 dny nemohli užívat náš zaplacený pokoj plus všechny další nedostatky již zde několikrát jmenované to opravdu není odpovídající. Vše zasláno ČOI.

  117. colombo má tuto zkušenost:

    Tibore gratulace…radši si ale příště dobře rozmyslím kam a s kým pojedu…… zdravím z HK….

  118. Michaela má tuto zkušenost:

    Já jsem za naši neexistující vilu Reginu Elenu dostala přiznáno 1500,-/osobu, ale přijde mi to při ceně zájezdu neadekvátní, takže za mě to bude řešit právník.

  119. Dagmar má tuto zkušenost:

    Je mi to až trapné, ale opravdu jsme prožili pěkný pobyt u moře v Albánii !!!

  120. Bosso má tuto zkušenost:

    Tak jsem si se zájmem přečetl názory z letošního roku, zda se něco proti létu 2014 nezměnilo: Byli jsme v Černé Hoře v hotelu Savojo, samozřejmě, že s CK „Kovošrot“, a nezměnilo se bohužel nic. O zážitky se nebude už podělovat, ale v ničem se nelišily s většinou těch vašich. Jen s tou reklamací: Stěžoval jsem si a pohrozil soudem, dostal jsem nazpět za každou osobu 1.000 a za syna 500, takže celkem 2 500 CZK. A mají v tom asi pěkný „bor…“, protože před Vánocemi mně to poslali ještě jednou!!! Zřejmě omylem! Letěl jsem z Brna, což byla výhoda, za 4 hodiny už přímo na pláži, jinak ale katastrofa: Objednané Studio Apartmán byl nepřál ani současným Migrantům, teprve když jsem řekl, že se odstěhuji jinam, tak nám dali jiný-tedy normální pokoj. Jídlo šílené, ale v hotelu vařit uměli, byli jsme několikrát na obědě a jako den a noc. Delegát Veselý byl neuvěřitelně arogantní, pouze chtěl prodávat své zájezdy, nebo měnit CZK za Eura v kursu 30:1….atd, atd. Prostě s Kovošrotem už nikdy a nikam!

  121. Otto má tuto zkušenost:

    Cestovni kancelar Kovotour je totalni propadak na ceskem trhu a nema tu co pohledavat. Byli jsme cela rodina (5+3) na dovolene v Cerne Hore (Bellevue) a totalni hruza. Bordel, smrad, ubytovna misto hotelu, jidlo porad na jedno brdo, uklid, kdybychom aktivne nezadali o vymeny rucniku, ci prosteradel, tak by neprobehly.
    Pokoje totalne vybydlene, pro rodinu s malymi detmi absolutne nevhodne, tak jako cely areal, kde musite chodit na jidlo cca 200-300m od Boriku, takze ani plaz neni v dosahu 150 m :).
    Pokud bych jel v ramci ROH a bylo to vse hrazeno, tak nebudu nadsen, asi to zkousnu, ale za tyto penize, jako rodinna dovolena to bylo neskutecne. Normalne nejezdime s CK a po tomto zazitku to asi zase hned tak nebude. Nechapu jak se takova CK s timto lzivym a vyhybavym pristupem muze vubec drzet na trhu, tohle mi hlava fakt nebere.

  122. Bosso má tuto zkušenost:

    I já jsem po loňské zkušenosti s českou CK zvolil raději individuální řešení: Objednal jsem si hotel a letenky sám – na Mallorce – a byl na víc než 100% spokojen. Ale ten loňský zážitek s CK Kovošrot mě občas ve snu straší, stejně jako přístup tehdejšího arogantního delegáta této CK.

  123. Martina má tuto zkušenost:

    Zájezd jsme reklamovali. Reklamace vyřizují jako přes kopírák, všem stejně. Po poradě s právníkem máme nárok na podstatně vyšší částku. Víc jsem se už vyjádřila výše v příspěvcích, odmítám se již rozčilovat :-)

  124. Martina má tuto zkušenost:

    P.s. věc jsme předali právníkovi

  125. Šárka má tuto zkušenost:

    No Aneto, nevím proč bych měla být paranoidní – jestli čtete pečlivě všechny recenze, tak je asi jasné, jak to tam vypadá. A 6.000,– Kč za 9 dnů ve vile – tak to fakt supr, kde to teda bylo, to se nesežene ani tady – tak co v tom je ??? Koukněte se do katalagu Kovotouru vy a pak napiště, co jste vůbec přečetla. Já jsem tedy neviděla ani neslyšela nikoho, kdo by byl za takovou cenu u moře. To snad bývalo dříve za totáče za ROH, tak možná Vám to někdo takový dotoval, ale nám ne. Tak jsme si tu hrůzu prachsprostě zaplatili.

  126. Aneta má tuto zkušenost:

    Kupovala jsem to normálně na last minute… paranoidní protože mi nepřijde zrovna v pořádku říkat o někom, kdo má jen pozitivní nebo přinejmenším neutrální zkušenost s touhle CK, že její agent. Nevím, co bych si tam měla vyčíst ;) jednoduše to chce mít trošku ekonomické myšlení a něco v mozku a nebát se riskovat last minute, já bych si za plnou palbu a ještě z katalogu nikdy dovolenou nekoupila… ;)

  127. Jana má tuto zkušenost:

    Na Slevomatu jsem za 6 990,- koupila pobyt v Neumu v Bosně a Hercegovině ve 4hvězd.hotelu Grand Neum v terminu konec srpna.
    Při vyřizování info na lince Kovotouru mne překvapilo,že mladičké operátorky nic nevědí-na vše se musely vždy někoho ptát,např.zda mohu jet na OP.
    Asi při mne stál sám Pánbůh,že jsem nemohla cestu tam absolvovat autobusem,ale soukromě letěla do Dubrovníku.Jen informace od cestovky,že odjezd je už v pátek v 9.30 mne rozladila.
    Ostatní „chudáci“jedoucí autobusem do Neumu dorazili časně ráno v pul 2 a do odpoledne tam byli sami sobě napospas v sice hezké,ale jen hotelové hale.První jídlo byla samozřejmě až večeře.Celý problém je v tom,že ck vysadí část lidí v Neumu,další veze do Černé Hory a zbytek do Albánie!!!Chudáci řidiči!Hotel má 380 pokojů,sám je na vyšší úrovni,pokoje jsou nádherné,nábytek také,balkonek,koupelna nemá chybu.
    Město Neum leží snad 2km podél pobřeží,a vypíná se do výšky,takže hotel Neum je vysoko a z teras a vyšších pokojů je nádherný výhled.My samozřejmě dostali pokoje hned nad zemí,takže výhled do zahrady.
    Jídlo-polopenze -bylo rozmanité a výborné.Bohaté snídaně,velký výběr k večeři-ryby,řízky,chobotnice,telecí,kuřecí,vepřové,pečená a dušená zelenina,snad 6 druhů příloh,studené saláty,ovoce,zákusky.
    Bohužel pití k večeři nebylo,i vodu jsme si museli draze kupovat!Na snídani džus,čaj,káva.
    Za největší tragédii považuju hotelovou pláž!!!
    Kousíček čehosi,přeplněného lehátky-jedno na druhém.Na tomto plácku,kolem kterého byly zbytečně kiosky,ležel snad celý hotel.Kovotour nějak ZAPOMNĚL sdělit,že lehátka a slunečníky se platí,takže denně za 1osobu navíc 3Eura!
    My chodili kousek podél pobřeží,lehali na chodníku,vlez do vody byl po schůdkách,ale měli jsme klid.Ale když si uvědomuju,jak jsme tam všichni „relaxovali“,ještě teď se mi z té úrovně chce brečet.
    Ale moře bylo úžasné,čisté,teplounké,výhled na zelený ostrov,ale je to zátoka,ne širé moře!
    Další šok byl posl.den.V sobotu v 10 hod opustíte pokoje,kufry dáte do malé místnosti,žádný pokoj na osprchování,převléknuti!
    Odjezd neznámý,mělo nám být sděleno po 14 hod na recepci.Ti stále nic nevěděli,pak prý 23.30-0.30.
    Odjížděli jsme ráno v 1.45,dostali jsme pak SMS zřejmě od řidičů,kteří opět jeli až z Albánie.
    Doma v Chrudimi jsme byli cca v 19 hod v neděli.
    Celkový dojem-příště asi jinak,vše si do detailu zjistit předem,no ale to je risk a holt život :-)).
    Bohužel ručníky se neměnily,jen skládaly,ustlání halabala,ale to absolutně neřeším.Dělali to studenti a byli moc milí.

  128. colombo má tuto zkušenost:

    Uznaná reklamace s tím, že když někam jedete tak musíte být připraveni na to, že vše není tak jak jste to viděli v katalogu, nebo internetu…a neustále volat při nespokojenosti tel.linku 800 …. atd.. To nám stejně nepomohlo…..uznali nám stížnost s výše uvedenými připomínkami a poslali 2000,- slevu na celý zájezd (mě, manželce a vnučce)… a 500,- na příští rok /osobu slevu v případě objednání zájezdu. Ale s Kovotourem už nikdy a do Černé Hory teprve né……varuji předem…co píše NEVĚŘTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Majitel pan Jiří Hájek má všechny na háku…ani neodpoví na dopis !!!!!!!!!!!!!!!!!! končím ..nemám už sílu….všechny Vás zdravím…

  129. Jan má tuto zkušenost:

    Ahoj všem,

    naše reklamace (podotýkám že jsem si na ní dál záležet a sepsal ji nevybíravě) je v „klasickém“ schvalovacim procesu. Paní Xenie nás požádala o potvrzení oficiálního reklamačního protokolu…
    Budu informovat jak celá anabáze dopadla.

  130. Pavla má tuto zkušenost:

    Zdravím! Tak se k vám přidáváme. Dovolená v ČH letos v srpnu. Jedním slovem děs!!! Už čekáme na vyjádření z CK – reklamace. Pokud nebude úspěšná, tak postupujeme výš. Nemíníme někomu nechávat naše peníze jen tak.

  131. Martina má tuto zkušenost:

    Správně, Pavlo .

  132. Milan má tuto zkušenost:

    Vrátili jsme se z dovolené v Albánii v hotelu AS, luxusní dovolená, nádherné moře a výhled na zapadající slunce. Příští rok jedemu s Kovotour Plus rozhodně znova. Nemáme si na co stěžovat, animační program v bazénu super nápad.

  133. Dagmar má tuto zkušenost:

    Jak to tak čtu – tak na Albánii snad nikdo nenadával :-)
    Jen jsem ráda (protože jsme byli vlastní dopravou), že jsme jeli na přelomu červenec-srpen. Protože cestovat nyní přes Kosovo a Srbsko??? Nevím, nevím . . . a přitom to pro nás byla velice příjemná cesta.

  134. Pavla má tuto zkušenost:

    Dnes jsem podala případ na „Vaše nároky“. Snad s tím začnou co nevidět něco dělat, protože se to ve mě začíná dosti vařit. V pátek přišel dopis z CK – vyjádření k reklamaci a ať jim dáme vědět, zda s částkou a slevou na příští rok souhlasíme a dnes ve schránce najdu ušmudlanou poštovní poukázku na tu almužnu???

  135. Dana má tuto zkušenost:

    Dobrý den všem, kdo s CK Kovotour plus již nikdy více. S přáteli jsme si zakoupili zájezd do Čené Hory, hotel Olympic 28.8. – 9.9.2015 – tedy na 12 dnů za 15390,- Kč. První den odlet v 18.45 a poslední den odjezd z hotelu v 11.30 hod. Po příjezdu balíček: 3 plátky suché veky, plátek tmavé sekané, 1 rajče, 1 jablko a malá krabička džusu. Po přidělení pokojů jsme zažili obrovské zklamání – okamžitá reklamace, ale jiné pokoje neměli, výměna přislíbena za 2-3 dny. Pokoj v přízemí byl tmavý, vlhký se zapáchající skříní, do které nešlo nic uložit. Měli jsme objednaný dvojlůžkový pokoj, ale v malém prostoru jsou postele 3, je problém vůbec projít. U sprchového koutu byla utžena polovina dveří, všude rez – atd. Až 6. den jsme se domohli výměny pokoje – byl alespoň světlejší a bez zatuchliny. Škoda, že nelze připojit fotodokumentaci. Vybavení hotelu je velmi zastaralé, vše je téměř nefunkční, ručníky a prostěradla děravá. Na všechny nedostatky bych potřebovala skoro celou stránku. Po návratu jsme podali stížnost a žádali kompenzaci, neboť ubytování a poskytované služby neodpovídají ceně zájezdu. Kovotour se prezentuje jako nejlepší a nejlevnější CK, ale pravý opak je pravdou. Procestovali jsme velký kus světa s několika cestovními kancelářemi, ale s Kovotourem již nikdy více – jednou a dost. No a na naší stížnost nám odpověděla paní Xenie Stehlíková – pochopitelně se zamítá, ale můžeme si uplatnit slevu na příští zájezd 500,- Kč na osobu. Budeme se inspirovat vašimi podněty a na CK podáme stížnost u ČOI. Budeme informovat všechny známé a přátele a doufat, že Kovotor brzy zanikne.

  136. colombo má tuto zkušenost:

    Ano…c.k. Kovotuor nemá mezi cestovkami v dnešní době co dělat….Tímto svůj a nejenom můj hororový zážitek v Montenegro končím a snažím se vytěsnit ho z paměti…škoda peněz za to zaplacených…za 13tis/ osobu…bych raději letěl do Egypta a užil luxusu….ale žena se bála a let byl z Pardubic (z HK). no zkušenost ….všichni se mějte a těm co se dovča vydařila to s manželkou přejeme….. :-) ….

  137. Martina má tuto zkušenost:

    Musím Vás zklamat, ale pokud CK „vyřídí“ reklamaci v zák. lhůtě, což si hlídají, tak máte šanci jen soudní cestou – občanskoprávním sporem. ČOI v tomto případě nic neudělá. Takže další úřad, který Vám nepomůže, reaguje pomalu. Za měsíc a něco sdělí, že zájezd již není v nabídce… Jak úžasné.. v říjnu po sezoně je to asi pochopitelné.. Více se k tomu nebudu vyjadřovat.

  138. Michaela má tuto zkušenost:

    Tak já mám pro všechny, co reklamují, pozitivní zprávu. Právě jsem dostala informaci od právníka, že CK přistoupila na mimosoudní vyrovnání (na základě předžalobní výzvy) a vrátí nám zpět 35% z ceny zájezdu. Takže nebojte se do toho jít, oni asi vědí, že u soudu by neobstáli.

  139. Martina má tuto zkušenost:

    Dobrý den, ano je to pravda, jak píše Michaela. Mám radost.. Už jen proto, že přece jen nějaká spravedlnost existuje. Prostě to na lidi zkouší, kam až mohou zajít a co si k nim dovolit. Nic nás to nestálo, pouze odměna z vymožené částky a i tak se nám to opravdu vyplatilo. Pokud máte důkazy a jste v právu, nebojte se ve věci pokračovat.. Držím vám všem palce.

  140. Dana má tuto zkušenost:

    Dobrý den paní Michaelo, moc děkujeme za informaci a rozhodně se budeme také bránit. Jen zvažuji zda se obrátit přímo na právníka či na „Vaše nároky“. Na naší reklamaci jsem čekala alespoň omluvu, vyjádření paní Xenie Stehlíkové považuji za výsměch klientům – co by jsme za své peníze vlastně chtěli.

  141. Michaela má tuto zkušenost:

    Paní Dano, já bych Vám doporučila Vaše nároky, na základě zaslané dokumentace posoudí, jak vysoká je Vaše šance na odškodnění a všechno zařídí. Nám se nechtělo shánět právníka, ale je možné, že pokud zvolíte tuto cestu, bude jeho palmáre nižší. Nás to stálo 25% z vymožené částky. Plné moce a smlouvy jsme odeslali začátkem října a v tuto chvíli je vlastně záležitost vyřízena, takže to trvalo měsíc a půl.

  142. Michaela má tuto zkušenost:

    Oprava – smlouvy jsme odeslali začátkem září.

  143. Dana má tuto zkušenost:

    Super, díky moc paní Michaelo, pošleme to co nejdříve a uvidíme. Mějte se fajn a s Kovotourem již nikdy více..

  144. Martin má tuto zkušenost:

    Jak se tak dívám a čtu, občas se dost divím.
    Někteří si vylévají zlost, jiní špekulují nad tím, jak dostat co nejvíce za dovolenou nazpět. Jste normální..??
    My jsme byli jak v Černé Hoře, tak Albánii s Kovotourem a vše bylo v pohodě. Nemůžeme se stěžovat. Byli jsme spokojení. To co tady někteří píší mi připadá jako snůška nesmyslů. Já naopak i nadále s Kovotourem i v roce 2016.
    A ničeho se nebojte, je to stabilní cestovka, to jen někteří tady plyvou nesmysly. Martin, Olomouc

  145. tibor má tuto zkušenost:

    Martine z Olomouce… přeji vám, že jste byl pokaždé spokojen, jezděte s Kovoutourem dál, pro příští sezonu vám doporučuji hotel Vila Regina Elena v Černé Hoře.. budu se těšit za rok na vaši recenzi.. :-)

  146. Martina má tuto zkušenost:

    Tak Martine z Olomouce, doporučuji také Vilu Reginu Elenu.. vlastním jménem St. Oliver.., ale je možné, že příští sezonu může mít zase jiné kovotourské jméno :-D. Bydlím doma standartně, žádný luxus. Když jedu na dovolenou, nemusím mít dráty čouhající z bojleru, žvýkačky na stěně, okenice na jednom pantu, nedovíratelné oko a dveře, kudy chodí plno lidí, celý týden párky, svítící lednici, ne všech chladící.. a jiné, to můžu být doma, bude mi líp a nedám za to 25 tisíc za dvě osoby. Směle s nimi jeďte znova…

  147. Bosso má tuto zkušenost:

    Když někdo PLYVE jako Martin, tak se od něho ani jiný názor nedá očekávat, že? A byl jsem s Kovošrotem vloni v Černé Hoře – myslím, že se ten kutloch jmenoval Savojo – a stačilo mně to navždy. Špína, prostě vyhozené peníze atd.

  148. Dagmar má tuto zkušenost:

    Nevím, kdo je Martin :-(
    Já jsem ale už zde přispívala. Byli jsme v Albánii a opravdu si nemůžu stěžovat. Krásná a zajímavá dovolené i když pro každý případ (dle ostatních recenzí) s kovotourem raději nepojedu. Na dovolenou v Albánii ale jen tak nezapomenu a to v dobrém :-))

  149. Dana má tuto zkušenost:

    Dobrý den pane Martine, buďte rád, že patříte ke spokojeným klientům CK Kovotour. My však k těm šťastným rozhodně nepatříme. Pokud rád cestujete s touto CK a nevěříte našim stížnostem a názorům, doporučuji vám hotel Olympic, nejlépe pokoj č.5. Možná by bylo dobré si přečíst i jiné recenze. Máte-li zájem, ráda vám pošlu několik hezkých foteček z tohoto pokoje a hotelu. Nešpekulujeme jak dostat peníze zpět – jen chceme za své peníze odpovídající služby. Na naši stížnost jsme očekávali omluvu, ale opak je pravdou. Cestujte dál s Kovotourem, ale mi rozhodně už nikdy více !!!!!!!!

  150. Inn má tuto zkušenost:

    Ano, p. Radek má pravdu. To chce nejezdit do takových destinací jako je Cerná Hora, Rumunsko a ještě bych připojila Egypt a Tunisko, kde je to po r. 2011 kopytem nahoru. A je po problémech.

  151. Jarka má tuto zkušenost:

    Rovněž se chci přidat k varování před CK Kovotour. V letošním roce mi zcela zkazili dovolenou a lituji vyhozených peněz. V Budvě Vila Golf jsem nalezla pouze špínu a smrad. Z ubytování jsem doslova utíkala, jídlo podprůměrné, hluk, neustálý štěkot psů, majitel stále opilý, pláž kamenitá. Nic z toho, co slibovali. Odpověď Xenie Stehlíkové na moji reklamaci byla velmi arogantní. Nabídka 1000,- Kč slevy na další zájezd po příšerném zážitku je doslova výsměchem. Doporučuji všem, aby své peníze zhodnotili raději v jiných CK, kde za stejnou cenu dostanou žádané služby. Byl to nejhorší zážitek mého života.

  152. Jarka má tuto zkušenost:

    Fotky najdete na ulozto cz soubory kamenolom2015 budva

  153. Jarka má tuto zkušenost:

    Nebo na
    ulozto cz xY 43mYW8 Kovotour plus budva cerna hora zip

  154. Vlasta má tuto zkušenost:

    tak s tím Kovošrotem nikam nejezděte a je klid. Když s nima někam pojedete, tak se potom nedivte, vždyt´to co se tady píše je katastrofa a kovošrot pořád láká a láká…vykašlete se na tu cestovku a cestujte s jinými.

  155. krista má tuto zkušenost:

    kovo tour nikdy byli jsme v černé hoře ulcinj koplex Bellevue
    nikdy jsem nic podobné ho nezažila.nebudu se rozepisovat
    všechno už jste nspsali .Na moji reklamaci a fotografie
    byla odpověd že jsme stím k dané destinaci měli počítat.
    Nevím kam se mohu odvolat.jsem důchodkyně apočítají stim
    že nemáme odvahu se bránit.a to mě štve.

  156. colombo má tuto zkušenost:

    Tak Martine z Olomouce, nevím na jakou syrečkárnu jsi doma zvyklý, ale co je moc je moc…věřím, že jsou lidé, kterým se líbí i bydlení ve velké krabici od bot a nepotřebují ani mýdlo, hlavně že jsou svobodní k nim asi patříš práv ty…. proto ti přeji hodně dalších nezapomenutelných zážitků s c.k. Kovotour….oni takové klienty jako jsi ty právě potřebují….občas pak budeš muset na kožní… tak buď zdráv a vesel…… dál už to ani nebudu psát ……….

  157. Pavla má tuto zkušenost:

    Prosím Vás, byl někdo z vás Černé Hoře, v hotelovém komplexu Bellevue v době od 8. 8. 2015 do 15. 8. 2015? Děkuji

  158. colombo má tuto zkušenost:

    škoda, že nemohu pomoci…my od 1.8- 8. 8. 15……Bellevue Avala…. taky dortík…potom Borik …taky lahůdka….. hnus fialovej…

  159. Jara má tuto zkušenost:

    Diky vam vsem za varovani.Jiz tri dny si vybiram dovolenou z touto cestovkou.Maji opravdu pekne nafocene hotely.Takze opet s moji osvedcenou cestovkou Exim tour.Tuto cestovku vrele doporucuji.

  160. Šárka má tuto zkušenost:

    To co píše paní Vlasta je sice pravda – nikam s nimi nejezděte. Ale poradí někdo jak to zařídit. Když se podíváte do nabídek různých agentur, tak CK jede dál a jejich přiblblý růžový katalog je vidět na každém rohu. Málokterého člověka napadne si přečíst nějaké recenze než jede na dovolenou. Spíše se podívá až potom (což byl i můj případ), ale to je bohužel pozdě. Po mých stížnostech mi velkoryse nabídli, že mi dají na další zájez slevu 1.000,– Kč. To bych snad musel být blázen, abych s nimi někam jela. Rozšiřujte prosím své info dále mezi co největší počet lidí a snad to bude mít nějaký úspěch.

  161. Rei má tuto zkušenost:

    Exim tour si může s Kovotourem podat ruce. S Kovotourem jsem ke své radosti nikde nebyla, ale s Eximem 1x stačilo pro zbytek života. Toto snad může fungovat jen na českém trhu.

  162. Dana má tuto zkušenost:

    Ještě jednou děkuji paní Michale za radu. Rovněž v naší kauze Kovotour přistoupil na mimosoudní vyrovnání a vyplatil nám pořadovanou částku. Vřele doporučuji všem obrátit se na Vaše nároky – opravdu pomohou.

  163. Alena má tuto zkušenost:

    V roce 2014 jsme byli v Albánii. Zaplatili jsme celý zájezd bez jakékoliv slevy, neboť jsme jeli vlastní dopravou. Zaplacené švédské stoly, které nebyly, pláž špinavá, bahnitá. Jediné, co bylo v pohodě – ubytování. Reklamaci Kovotour samozřejmě neuznal. Díky tomu, že jsme se nedali a naši reklamaci jsme postoupili na ČT1 – Černé ovce – vysíláno 27.5.2015, nám CK Kovotour naši dovolenou kompenzoval v plné výši. Jiná destinace a velká spokojenost díky odvysílání naší reklamace. Jinak jsme neměli žádnou šanci. Smutná zkušenost

  164. Eliška má tuto zkušenost:

    V době od 11-18.6. 2016 jsem měla objednaný pobyt v Budvě v hotelu Golf. Po příjezdu do Černé hory mi byla nabídnuta kompenzace z důvodu nesplnění podmínek v Golfu. Vybrala jsem si hotel Olympic v Ulcinji. Byla jsem velmi spokojená. Bylo tam čisto, denně uklízeli, měnili ručníky i osušky, jedenkrát za týden měnili prostěradla. Jídlo bylo velmi chutné, obsluha vzorná. Taktéž delegátka p. Darina a animátoři byli velmi sympatičtí a ochotní. K tomu ještě nádherná písečná pláž, co více si přát. Pro mne pobyt snů. Vřele díky CK Kovotour plus

  165. Mudr. Koudelka má tuto zkušenost:

    Velmi nedoporučuji. Je to banda podvodníků. Naslibují hory doly a výsledek je něco příšerného.

  166. Petr V. má tuto zkušenost:

    Arogantní zástupce – kosovský Albánec, velice arogantní.
    Ubytování: zaplaceno na pláži se stravou, skutečnost kilometr od pláže a stravování v jiném hotelu.
    Sleva za nedodržení podmínek? Zástupce CK se vám vysměje.
    S touto CK nikdy, nikdy, nikdy.

  167. Katerina Langova má tuto zkušenost:

    Kovotur je opravdu hrozná cestovka,byli jsme teď v Černé hoře hotel Olympic,a nic horšího jsem nikdy neviděla špína,nábytek tak po me prababicce,strava des běs a delegátka měla velký problém nás informovat o výletech a tak nak o všem. Pak o odletu z dovolené hrůzy jsme skoro ani nebyli informováni,odvezli nás na letiště a bohužel opět nás nikdo ne informoval kam se máme jít od bavit,museli jsme sami si vše najít a zjistit. V životě z touto cestovní kanceláří už nikam nepojedu.jo a All inclusive pro ně znamená k snídani káva a džus a jídlo kdo dřív přišel,žádná svačina nebo naky nápoj mezi snídani a obědem,k obědu žádná káva ani džus jen voda a popřípadě kdo dřív přišel měl dokonce i víno,pak zas nic ani vodu jsme nedostali a večeře opět k pití jen voda a jídlo kdo dřív přišel, a za celých osum dní jsme měli 5 jídel které se točili dokola. HRUZA

  168. Luboš Smitka má tuto zkušenost:

    Návrat 12.7 2017z Černé hory,hotel Olympic Ubytování první dva dny, místo 2+ přistýlka tři jednolůžkové pokoje. Po přestěhování pokoj jen na přespání sotva že se tam vešly tři postele. Matrace v posteli velmi špatné.
    Strava kdo dřív přišel ten líp jedl. Ovoce 2x meloun za celých osm dnů .Delegátka Marie zcela bez zájmu o klienta,nemá přehled co kde a jak. Dle vyjádření některých zaměstnanců hotelu,je hotel v majetku státu do konce září. Pak oni končí a dostávají odstupné,takže už nemají žádnou motivaci. Pláž je ovšem velmi pěkná, vstup do moře pozvolný. Celkové shrnutí lepší pionýrský tábor.

Sdílet na: FacebookTwitterGoogle+

Přidej vlastní zkušenost

Autor stránek nenese zodpovědnost a neručí za publikované názory klientů cestovních kanceláří. Názory nejsou editovány a jsou jen názorem klienta. Autor stránek si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, které porušují platné zákony ČR nebo obsahují vulgární výrazy a ty u kterých má podezření, že jde o reklamu.