Jokratour

Recenze cestovní kanceláře Jokratour

Zkušenosti klientů

  1. Míša má tuto zkušenost:

    S Jokratourem cestujeme již mnoho let ,jak pobytové tak poznávací zájezdy a nemohu říci sebemenší kritiku . Zájezdy jsou vedeny profesionálně ,místa pobytů jsou vybírány velmi pečlivě . Je to jedna z nejlepších cestovek v ČR.

  2. Pavel má tuto zkušenost:

    Jokratour celkem v pohodě, dobrý servis zde v Čechách,. Letos však hrozná zkušenost s partnerskou CK Misa tour na Tassosu. Vedoucí p. Marcela nevzdělaná a o profesionalitě se už u ní vůbec nedá mluvit. Vše zachraňovala naštěstí delegátka Lenka – nevím zda je z Jokry nebo patří pod Misu. Pokud pod Misu, tak tuto ukřičenou paní Marcelu jí fakt nezávidím.Tato zkušenost mi opravdu znepříjemnila jinak docela dobrý pocit z dovolené.

  3. Simona má tuto zkušenost:

    S Jokratourem jsme byli loni na Krete, hotel Lito. Naprosta parada a spokojenost uplne se vsim.

  4. Helena má tuto zkušenost:

    zrovna jsme se vrátili z Turecka – jeli jsme poprvé s Jokratourem a musím říct, že vše bylo zorganizováno k naprosté spokojenosti. Profesionální přístup rovněž od turecké cestovní kanceláře Lastura, která spolupracuje s Jokratourem a měli jsme delegáta přímo z Turecka, který mluvil česky. Celá dovolená neměla prostě chybu. Jokratour mohu doporučit každému, kdo chce prožít naprosto bezproblémovou dovolenou !! Ještě jednou děkujeme!!

  5. Ivana má tuto zkušenost:

    S Jokratourem jsme byli letos poprvé,zájezd se uskutečnil v termínu 6.-17.9.2014,letěli jsme do Turecka-hotel Kleopatra Dreams Beach.Delegát Ismail byl opravdu skvělý,samý vtip,ochotný,vše bez problémů.Hotel byl perfektní,od jídla přes personál vše na 100%.S touto cestovkou bych příště zase jela,byli jsme s manželem velmi spokojeni,všem bych doporučila jak Jokratour tak hotel. Děkuji. Ivana

  6. Markéta má tuto zkušenost:

    CK Jokratour je naprosto skvělá cestovka. Jezdíme s ní mnoho let především do Řecka -Chalkidiky a Thasoss. Letos jsme byli v červnu a září na Thassosu a byla to nádhera. Delegátka Marcela je naprosto skvělá. Řidiči co nás vozí jsou spolehliví. Na CK Jokratour musím říkat jenom chválu

  7. Jana má tuto zkušenost:

    S CK Jokratour mám jenom ty nejlepší zkušenosti. Cestujeme s nimi téměř každý rok snad od doby co vznikla. Nikdy s nimi nebyl problém. Letos jsme byli poprvé v Turecku v Alanyi hotel Kleopatra Dreams Beach. CK Jokratour měla při výběru tohoto hotelu opravdu šťastnou ruku. Čisto, ochotný personál, jídlo výborné. Moře čisté a teplé, pláž uklizená. Absolutní hvězdou pobytu byl náš delegát Ismail. Staral se o nás od chvíle co jsme vystoupili z letadla až do odletu. Příjemný byl jeho smysl pro humor a hlavně znalost,, českoslovenštiny“. Je to skutečný profesionál a na klientech mu záleží. CK Jokratour může být pyšná na to že má Ismaila ve svém týmu. Naše dovolená se uskutečnila v termínu 6. až 17. září 2014. Jana

  8. Petra má tuto zkušenost:

    Opakovaně jsme tuto CK využili při autobusových pobytových zájezdech (2x Olympská riviera, 1x Chalkidiki, 1x Thassos, 1x Bulharsko) a vždy jsme byli spokojení. Mohu jen doporučit. Ráda bych využila znovu, ale bohužel nabídka autobusových zájezdů této CK není příliš velká a neustále se opakuje, takže „nemám kam jet“. V opačném případě, bych opět tuto CK využila.

  9. Dušan má tuto zkušenost:

    S CK Jokratourem jezdíme na dovolenou už 8 let . Jezdili jsme do Bulharska : Černomorce a Ravdy . Vždy jsme byli velmi spokojeni jak s pobytem tak i s kvalitními profesionálními řidiči . Letos jedeme do Itálie – Casenatica . A už se moc těšíme , že opět bude vše v nejlepší možné kvalitě . Prostě CK Jokratour je pro nás vždy jednička .

  10. Jana má tuto zkušenost:

    Prave jsem se vratila z dovolene s CK Jokratourem. Turecko, hotel Kleopatra Dreams Beach. Lepsi dovolenou jsem jeste nemela. Chvalim cestovku at uz za rychle sprostredkovani,delegat uzasny, sluzby na hotelu. Proste vsechno bylo super. Urcite doporucuji. Moc dekuji vsem, kteri se po celou dobu o nas tak krasne starali.

  11. Dušan má tuto zkušenost:

    Včera 21.6. ráno jsme se vrátili z Itálie – Cesenatica . Jako vždy jsme byli s tímto pobytem velmi spokojeni a moc se nám tam líbilo . Děkujeme veškerému personálu v tomto kempu , který se o nás velmi dobře staral . Také díky vedoucímu a současně řidiči Pavlovi . Také opět musím vzdát hold opravdu profesionálním řidičům . Jen mne mrzí , že jsem nemohl vidět Benátky , na které jsem se obzvláště těšil . Prostě nebyl dostatečný zájem účastníků . Snad mi to vyjde příští rok . Proto, že pokut to bude možné , pojedeme tam znova a snad na dva turnusy . Ještě jednou díky všem zaměstnancům Joratouru . Stračánkovi

  12. Jana má tuto zkušenost:

    Po roce znovu s Jokratourem v Turecku. Opět vše bez chybičky. Hotel, služby a úžasný delegát Ismail. Naše dovča proběhla v termínu 24.6. až 4.7. 2015.
    Všem mohu doporučit ať bez obav cestují ,, S JOKRATOUREM ZA SLUNCEM,,. Jana

  13. Tomáš má tuto zkušenost:

    S CK Jokratour jsme byli letos poprvé a byli jsme moc spokojeni. Zařídili odvoz z Ostravy do Brna na letiště a zpět, jelikož letadlo z Ostravy už bylo plné. Hotel Kleopatra Dreams Beach mohu všem doporučit. Vše proběhlo bez jediné chybičky. Delegát Izmir byl velmi milý a ochotný. Pořád se o nás staral a se vším nám pomohl. Můžu jen doporučit.

  14. Hana má tuto zkušenost:

    CK patří v ČR mezi špičkové.Pečlivý výběr destinací, vše perfektně zařízené do nejmenších podrobností.Žádná jiná cestovní kancelář to nemá tak dokonale promyšleno, jako právě tahle CK.Proto patří velké DÍK panu ing. Josefu Kramolišovi z Rožnova pod Radhoštěm.Své zákazníky nikdy nenechá na holičkách.Minulý rok jsme byly na Thassosu, letos v Turecku a vše bylo naprosto dokonalé – let, delegát, ubytování..prostě vše bez chybičky.DĚKUJEME!!!

  15. Jiřý Nevrla má tuto zkušenost:

    Byl jsem na ostrově Krk v depandanci Marina,ubytování dobré,jídlo skělé,voda sice všude pitná,ale třikrát jsem z ní měl průjem,na celé depandanci,ani jedna lednička-no šok,denně venku 35 C,v noci 30,ani jedna rychlovarná konvice.Jinak místa na plážičkách dost,soukromí na opalování velmi dobré.V noci se moc spát nedalo,žadná klimatizace.Delegát Jožko N..je profík,personál hotelu při výdeji iídla velmi dobrý.S Jokratourem jsem byl potřetí,ale příště si při výběru musím pečlivěji vybrat,aby tam byla lednička.Jinak se mi líbí,že,Jokratour dává dobré slevy na tyto pobytové zájezdy.Takže dobré,až na tu ledničku.

  16. Marcela má tuto zkušenost:

    Cesenatico II-Příšerný systém stravování jako za dob skautů.Postávat s talířem mezi upocenými lidmi v plavkách, prostě nechutné.Jídlo velice skromné,bez zeleniny vzhledem k ceně sice toleruji ale nepotěší.Raději bych volila jen polopenzi ale na větší úrovni.
    Celé dny pochodovat mezi chatkami tam a zpět s talířem a příbory na umytí,dát si kávu na chatce a další pochod k umyvárně 50-100 metrů.Je velice škoda,že nové chatky nemají aspoň umyvadlo se studenou vodou. K moři docela daleko když člověk zváží,že tu trasu tam a zpět urazí denně tak 6 x.Naštěstí jsme bydleli v mobile homes(chatky),ložnice pěkné ,nové ale lidi z karavanů hodně nadávali.Holt za málo peněz málo muziky.Přesto by se snad dalo něco vylepšit.

  17. Renata má tuto zkušenost:

    Cesenatico 07/2015, dva spojené turnusy. Pokud jde o CK, jde o dobrou a spolehlivou CK. Má dobrý výběr lokality. Zodpovězeny všechny dotazy před cestou, dobrá komunikace, výborní spolehliví řidiči, bezpečná cesta do Itálie do kempu i zpět domů do ČR za krásných 14 hodin. Jen to pedantství řidičů aby si člověk nesměl nic položit na sedadlo ani do přihrádek nad sedadly (aby se neucpaly průduchy klimatizace), když máte mít při ruce tašku s jídlem a pitím na cestu, polštářek na příjemnější přenocování a nějakou mikinu nebo deku na chladno v noci – kam si to má cestující dát? Měla bych trochu výhrady k započítávání slev a příplatků, ale vzhledem k tomu, že rozdíl byl jen pár kaček, tak jsem to víc neřešila.
    Jde o skutečně nejlevnější možný pobyt u moře s písečnou pláží. Ideální pro hodně nenáročné klienty, kteří chtějí od dovolené jen koupání v moři, opalování a 3x denně jídlo a nějak přenocovat. Slovům nejlevnější odpovídá ale i moje hodnocení. Pobyt v karavanu a vůbec v kempu bych hodnotila známkou tak 3-4. Delegátka pí Medvecká je sice usměvavá, ale věděla toho o místě pobytu asi stejně jako já, a já jsem tam byla poprvé. V Itálii celkově podruhé. Jen narozdíl ode mne umí italsky, ale to nám nijak nepomohlo. Dala nám jen velmi málo informací o místě pobytu, o všech možnostech jak využít co je v okolí, co se kdy a kde děje a jiné. Ne příliš atraktivní a nevybavený kemp je v odstrčeném městečku Zadina, ve kterém vlastně nic není. Jedno malinké náměstíčko, s jednou malou samoobsluhou, dva krámky se zmrzlinou a dvě trafiky s pohledy a suvenýry a blbůstkami. Na náměstíčku se občas večer něco děje, ale musíte si sami z plakátů v Italštině zjistit co a kdy. Ale zas je tam aspoň klid. Delegátka vám sama od sebe nic neřekne. Řekne vám, že jsou v Zadině jeden den v týdnu trhy, ale kde přesně jsou, to neřekne. Na náměstíčku to není. Musíte neznámými uličkami kličkovat někam dál do městečka a doufat že trefíte tam i zpět, a pokud nakoupíte na trzích trochu více, potáhnete si to v rukách pěšky do kempu. Že je tam v těch uličkách i banka, kde si můžete bez problémů vyměnit další potřebné peníze (na rozdíl od potíží v Cesenaticu), nebo vybrat z bankomatu (protože bankomat na náměstíčku je mimo provoz) neví ani její mladší kolegyně. Zato vám rády vymění za „skvělý“ kurz 29 Kč / 1 Eur. Mapku kempu, městečka Zadiny i Cesenatica jsme od delegátky nedostali, získala jsem ji sama na recepci vedlejšího kempu. Pak dostanete informaci, že někde tam tím směrem je kousek pěšky starobylé město Cesenatico, které je mimochodem fakt pěkné, hlavně kanál se starými loděmi, rušným nočním životem, přístavištěm. Jenže kousek je to pro delegátku, která má k dispozici kolo nebo auto. Vy musíte ten „kousek“ pěšky po cyklostezce 2,8 km, bez mapy, bez znalosti místa a v 35° horku, nebo v noci. Průměrně se to prý dá ujít za cca 35 minut, ale v horku a nebo s dětmi to asi tak rychle nepůjde. Plus cesta zpět. Taky dostanete info že tam jsou velké trhy, ale ty přes jejich rozlehlost a rozmanitost zboží musíte buď prolítnout za dvě hodiny, aby vás svezli busem CK, nebo s nákupem pěšky již zmíněnou trasou. To, že tam jezdí městská doprava, a to i v noci (a ne jen přeplněný vláček pouze o víkendu kam se pravděpodobně nenacpete), která má zastávku kousek od kempu nebo na náměstíčku v Zadině, za jízdenku za 1,30 Eur, vám nikdo neřekne a kde se dá koupit jízdenka si musíte zjistit sami (v trafikách,aj.). Bohužel Italové anglicky umí jen málo, např pán na recepci našeho kempu. Takže si sháníte informace po kouskách kde se dá. Nemluvě o nesprávných informacích od delegátky o výletu do Italia in Miniatura, na který jsme se nakonec vydali samostatně kvůli nedostatku zájmu ostatních klientů, a na který jsem si vše pozjišťovala a zařídila nakonec vše sama. Čekala bych od delegátky více znalostí a informací.
    Stravování je kapitola sama pro sebe. Já opravdu nejsem náročná, nemusím mít ani doma všechno Bio, nejsem vegetarián, ani výběrovou kvalitu, v dětství jsme s rodiči každoročně kempovali ve stanu, tak vím co je strava kempového typu a doma taky vařím klasicky česky, a pestrá a zdravá strava je reálná i za rozumnou cenu – kuchařky by se mohly trochu inspirovat dnešními školními kuchyněmi. Ne těmi socialistickými. Jídelníček je pevně stanoven na každý den na celou sezónu. 6 stejných jídel + balíček na každý týden. Každou středu jsou sladké knedlíky, každé úterý guláš, každé pondělí špagety. Čím déle tam jste, tím častěji si to zopakujete. 14 dní na snídani jen starý český chleba, nejlevnější polský margarín, marmeládu a pomazánku a občas salám (1x týdně párek). Absolutní absence ovoce a téměř úplná absence zeleniny v zemi rajčat a zeleniny a ovoce – nechápu. 1/4 rajčete, 3 kolečka okurky nebo lžička sterilovaného hrášku je příděl na osobu na celý týden. A v guláši přesně odpočítané tři kostičky masa. Zato když jedete na výlet nebo je sanitární den, dostanete balíček nejlevnější vysočiny, tři kostky taveného sýra, paštiku a jako již tradičně starý chleba. Chleba tam už vyhazuje do koše každý. Byly jsme 3 osoby na 3 výletech. Pět balíčků vysočiny a pět paštik jsme si vezli domů.
    Karavan jako ubytování nedoporučuji. Do pozdních večerních hodin rozžhavený od slunce. Otevřená okna se otvírají a zasahují do prostoru předsíně vedlejšího karavanu, čímž vám ubírají prostor, hrozí úraz a pokud si sousedé večer na své předsíni povídají a vy se nechcete ve spánku zalknout vedrem, slyšíte je, jako by vám seděli u postele. Jsou tam jen dvě zásuvky, v jedné máte zapojenou lednici, která sice vevnitř chladí ale zvnějšku ještě přitápí.
    Zapůjčený slunečník je skoro nepoužitelný, je nízký tak, že se pod ním dá sotva sedět, a protože od moře fouká, stejně vám uletí.
    A POZOR!!! K moři je to velmi svižně 15 minut. Jednou jsem tam něco zapomněla, tak jsem si to změřila.
    Holt za málo peněz málo muziky. Ale i tak chci za své peníze kvalitu služeb. Já chci od dovolené s dítětem trochu víc, i nějaké poznání, zážitky, přestože jsme tam jeli hlavně ze zdravotních důvodů dcery. Ještě že moře a pláž byly skvělé a kvůli tomu tam člověk jede a vydrží to.

  18. Roxana má tuto zkušenost:

    S Jokratourem jsem byla poprvé na dovolené.Naše cesta směřovala do Turecka -Alanya hotel Pekcan.Byl to sice malý hotel,ale vše bylo nad naše očekávání splněno.Tento hotel navštěvují spíš klienti,kteří mají rádi kavárny rúzné restaurace a noční život.Obchody kde si můžete nakoupit různé věci a hlavně posedět u dobrého jídla.Všude na vás čekají číšníci s úsměvem na tváři a snaží se vás přilákat na něco dobrého.Hotel Pekcan ve kterém jsme trávily náš čas, má od nás velkou pochvalu.Profesionálním přístupem jak od ředitele hotelu jeho zástupce, tak po zaměstnance kteří se o nás starali k naší velké spokojenosti.Hlavně číšníkům ti se nezastavili celý den.Rovněž velkou pochvalu našemu tureckému delegátovi Ismailovi ,který spolupracuje s CK JOKRATOUR, Byl vždy nablízku,když jsme potřebovaly něco vědět nebo zařídit. S úsměvem, humorem a jeho ochotou nám vyšel ve všem vstříct.A hlavně mluvil česky což bylo velké plus.Staral se o nás od našeho příjezdu až do doby odletu zpátky domů.Vyzvedl nás na letišti a čekal na nás do poslední chvíle,protože jsme dlouho čekaly na kufr. V autobuse nás seznámil s historii Turecka a poskytl nám veškerě informace.Doprovázel nás na výlety a po ukončení naší dovolené, opět ten usměvavý muž nás vyprovodil na letiště což mě překvapilo,že byl i u odbavení naších zavazadel a kontrole pasu.Tohle jsem u jiných cestovek nežažila.Samozřejmě se s náma rozloučil bylo to milé.Za tento jeho přístup ke klientům i k nám osobně mu d ěkujeme.S cestovkou Jokratour bych příště jela zas a určitě i na stejný hotel.Naše dovolená se uskutečnila 25.9.až do 7.10.2015

  19. Zdeněk má tuto zkušenost:

    Jsem velmi rád, že jsem mohl vycestovat s Jokratourem z Rožnova pod Radhoštěm. Tato CK se v top hotelu Sentido objevila mezi renomovanými německými a anglickými CK, a to právě díky majiteli cestovky Ing. Josefu Kramolišovi, který sází již léta na poctivost v podnikání a ta se mu vyplácí. V Turecku spolupracuje se skvělým touroperátorem a proto se dostal do tohoto skvělého hotelu. Lonicera je ale také výborný hotel.
    Doporučujeme a dáváme 100 bodů.
    Hruška

  20. Dušan Stračánek má tuto zkušenost:

    Dne 26.6.2016 jsme se vrátili z Itálie – Cesenatica . Jako už devátý rok s Jokratourem , byli jsme velmi spokojeni . Můžeme velmi dobře hodnotit všechny zaměstnance CK včetně profesionálních řidičů a kuchařů . Všem musíme za péči poděkovat . Stračánkovi z Ostravy

  21. Hana Zábranová má tuto zkušenost:

    Vážený pane inženýre Kramoliši, ve dnech 5.7.- 13.7.2016 jsem se se svými přáteli ( na mou agitaci) zúčastnila dovolené v kempu Zadine v Itálii s váší CK. Před 7 lety jsem se zde přesvědčila, že i za málo peněz může člověk dostat slušnou dovolenou! Ó jak jsem se spletla! Za 7 let jste do destinace v Zadine neinvestoval ani 1 korunu! Mluvím hlavně o stravování, kdy kuchaři neustále chyběly porce a musel dovařovat, jídelna se neuklízela, až na naše upozornění, že jíme v prachu, ve 35 stupních se nekropilo!!!Správce nebo řidič,nevím funci nám vyčítal, že jsme snědli moc chleba, noční výlet se špinavými skly autobusu, celková nevšímavost personálu ( až na dívku v bufetu).Vše zachraňovaly perfektní služby Italů v kempu ( sprchy, WC, úžasný bazén!), Nazvali jsme naši dovolenou RETRO a snažili jsme se myslet na pozitivní věci jako jsou výlety a moře. Vaši destinaci nedoporučíme nikomu známému a možná ani nepříteli. Sám jste tam několik dní pobýval v tomto termínu, ale o rekresnty jste neprojevil sebemenší zájem! Vše je v lidech a měl byste více kontriolovat váš personál! O tom, že je porušován zákon a v kempu neexistuje kniha přání ,stížností a námětů je špička ledovce a možná, že asociace poskytovatelů to bude zajímat! Mělo by Vás to zajímat také a napravit to! Toť vše.

  22. Ing. Josef Kramoliš - CK JOKRATOUR má tuto zkušenost:

    Reagence odpovědných pracovníků CK na příspěvek klientky Hany Zábranové z kolektivu ze Staré Bělé.

    Její příspěvek by se měl jmenovat nejlépe „Potrefená h… se ozvala“.

    Nejdříve vyjádření kuchaře Petra Dokoupila

    „Vážená paní,
    Ve Vašem příspěvku uvádíte, že „kuchaři neustále chyběly porce a musel dovařovat“. K tomuto došlo pouze jedenkrát za celé období od 4.6.2016, a to při výdeji bramborového guláše 165 klientům. Skutečně chybělo na závěr 12 porcí, které byly v časovém horizontu 15 minut okamžitě dovařeny a vydány. Za celou nesrovnalost se omlouváme.

    K úklidu jídelny: Skutečně se jedenkrát stalo, že na stole kde jste ráno snídala, zůstala kapka pomazánky, protože příslušná pracovnice vlivem silného pracovního vytížení nestihla před výdejem oběda stoly setřít.

    Ve věci stížnosti na spotřebu chleba chci uvést, že do příjezdu vašeho turnusu nebyl se spotřebou chleba jediný problém a bylo možné dodávky chleba na středy a soboty (příjezd zásobování z Česka) plánovat. Od první snídaně vašeho turnusu, jsme pokračovali ve volném výdeji chleba i másla z tácu přímo v jídelně. V průběhu každého výdeje chleba a másla, se ztrácelo v průměru 4-8 bochníků chleba a 1-2 másla. Po třech dnech jsme tedy přistoupili k výdeji chleba z výdejního okénka. Díky uvedeným faktům se stala spotřeba dvojnásobnou oproti všem předchozím turnusům, a tak jsme museli přistoupit k nákupu pečiva z místních zdrojů k poslední snídani vašeho turnusu. Po odjezdu zmiňovaného turnusu se spotřeba chleba i másla vrátila do předchozího průměru.

    Co do kvality a chutnosti jídla jsem přesvědčen, že oba kuchaři, kteří v ČR pracují ve 4* restauracích, se vůbec nemusí za své výkony v Itálii stydět. Navíc dle našich průzkumů spokojenosti, které namátkově provádíme, je 98% klientů nadmíru se stravou spokojeno. Z Vašeho příspěvku cítím zášť a velmi nás mrzí, že naši přemíru snahy sklízí personál v Itálii tak kyselé ovoce. Osobně si myslím, že stížnost je vykonstruována zcela jinými vlivy, které mi nejsou známy. Můžete je prosím uvést? Předem Vám děkuji. „

    Nyní dodávám já jen v páru bodech.

    „ Z hodnocení je cítit neuvěřitelná zášť a zloba dána zejména tím, že kolektiv při nástupu do autobusu v ČR – když to uvedu slušně, obalamutil řidiče s tím, že jim sdělil, že mají domluven s pracovnicí CK transport 6 plných beček navíc namražených a tedy těžších do Itálie. Tím došlo k hrubému porušení smluvních podmínek a při zpáteční cestě byla kolektivu nabídnuta přeprava zpět za úhradu. Toto akceptovali nakonec po dlouhých „diskusích“ na místě a po příjezdu do ČR vedoucí vyhrožoval mé kolegyni soudem dokonce. Samozřejmě že to byl pro členy kolektivu šok, že se jim nepovedlo obalamutit CK, ale že za nadstandardní služby si CK naúčtovala pouze celkem minimální poplatek 1800 Kč. Dalším řešením bylo bečky nevzít zpět vůbec, Ale to bylo ztráta záloh pro kolektiv zřejmě 6000 Kč.

    Co se týká sdělení, že za 7 let nebylo investováno ze strany CK ani koruna, tomu se musím pousmát.

    Za 2,5 mil. bylo postaveno 6 mobilhomů, na podzim bude dalších 6, zkulturnila se jídelna, přivedl se plyn, ale když plivat, tak plivat. Však my jim to osolíme. Za 7 let se cena zájezdu zvýšila cca o 10%, vstupy jako platba italskému kempu se zvedla o 100% i z důvodu výstavby nádherného bazénu, potraviny, pohonné hmoty i mzdy vzrostly také min. o 50%. Za takovéto ceny nedokáže žádná jiná CK odrekreovat v superceněné oblasti Itálie své klienty.
    Nikde s nepodíváte do San Marina za 240 Kč, nikdo Vám nedoveze večeři do Mirabilndie byť v balíčku, nikdo se nedostane do Mirabilandie za takovou cenu, jakou mají naši klienti.

    No a nyní ke mně, byl jsem pracovně 3 dny v kempu, měl jsem nespočet jednání se svými zaměstnanci, všichni až na řidiče tam jsou noví a potřebovali instrukce, rady i samozřejmě nějaké to pokárání a korekci jejich představ. Že byly stoly špinavé vím, vyřešilo se to a jsou čisté. S mnoha klienty jsem se bavil, byli tam opakovaně a vůbec jsem neměl potřebu a chuť se bavit s lidmi, kteří mne a řidiče obalamutili. To snad oni měli přijít za mnou a omluvit se, ale než vypijete 300 piv, to se musíte od časného rána věnovat pípě. Minule si tento kolektiv dojednal transport dvou beček, což jsme naprosto akceptovali zdarma. Ale 6!
    Posílají nám klienti mnoho děkovných dopisů, spousta klientů se vrací a každoročně se jich odrekreuje v Itálii kolem 2000. Ale tyto už tam nechceme v žádném případě.“

    Ing. Josef Kramoliš – majitel CK Jokratour.

  23. Dušan Stračánek má tuto zkušenost:

    Zdravím Vás pane ing. Kramoliši . Po přečtení stížnosti paní Hany Zábranové , musím reagovat . Velice mne to rozzlobilo . My s manželkou už s Vaší CK letos byli po deváté a vždy jsem byli velice spokojeni . Bylo to v Černomorci , Ravdě a dvakrát v Itálii – Cesenaticu . Vím , že se najdou lidé , kterým se nelze zavděčit viz. pí. HZ . Jsem již starší člověk a takoví lidé mne vždy nazlobí . My musíme říct a zdůraznit , že kuchaři Petr i Tomáš byli jedineční a také ostatní personál . A to že jste nevěnoval ani korunu do této destinace také nemohu souhlasit . A to mohu srovnávat jen loňskou a letošní sezónu . Mohu a budu za nás všem Vaši CK Jokratour doporučovat a přeju Vám a všem zaměstnancům mnoho úspěchů a pevné nervy do dalších let .

  24. Jan Bureš má tuto zkušenost:

    Včera jsem se vrátil z dovolené s touto CK a jsem krajně nespokojený s poskytnutými službami.Bydlet v pokoji 3×3 metry s toaletou přes chodbu?Ano ta toaleta byla psaná v dispozicích,ale ten pokoj byla naprostá hrůza a výsměch.Místo fr.okna okno obyčejné,které šlo sotva otevřít,bylo znát už ode dveří,že se jednalo o nějaký předělaný kumbál.Dveře měly 60 cm.Když si vezmu,že ostatní měly WC a sprchu na pokoji a platily stejnou cenu,tak jsem opravdu naštvaný.WIFI naprosto nevyhovující,díky obrovskému množství připojených lidí.Slova delegáta mne dostali…vždyť jste na dovolené.Co to je?Něco si zaplatím a nedostanu to?Cesta do místa určení,zpoždění 6 hodin…inu OK,porucha,ale mohly nám dát aspoň grátis kafe…a proč jsme zpět měli 4x zastávku po 30ti minutách?Aby řidiči nahonily výkon?Faktem je,že papír snese mnoho a realita kulhá.S touto CK už ne

  25. Vlasta Šebelová má tuto zkušenost:

    Dobrý den.

    S manželem dlouho cestujeme a rádi trávíme dovolenou u moře.Po vleklých zdravotních problémech si již vybíráme nic nedělání na pláži.Kdysi mi můj ortoped doporučil hotel Lonicera World v Turecku….Jenže,cena od CK byla tak vysoká,že jsem si informaci uložila a každý rok se těžila,že co kdyby…..A to co kdyby nastalo v loňském roce.Srdíčko se mi tetelilo radostí…radostí,že jsem našla vysněný pobyt u pro mne do té doby neznámé CK.A opravdu za zajímavou slušnou cenu.No letos jsme si to zopakovali a příští rok ,pokud se toho dožijeme letíme jedině s Jokratourem do Turecka.Velkou devizí je delegát Ismail.Staral se o nás jako o miminka.Celou dobu při odbavování na nás čekal,doprovodil k poslední pasové kontrole,kde se s námi velmi pěkně a vřele rozloučil.Těm pár Čechům a Slovákům v době našeho pobytu jsme Jokratour vřele doporučili.Letos jsme byli s přáteli,příští rok by chtěli další.Ještě jednou děkuji ,hlavně Simonce a Ismailovi.Vlasta Šebelová

  26. Jiří Fiedler má tuto zkušenost:

    Dobrý den.
    10.6.2017 jsme se vrátili z dovolené, kterou jsme zakoupili ve Vaší cestovce. Byli jsme s manželkou týden v Turecku v Antalii. Byla to snad nejlepší dovolená co jsme kdy měli, a že jich bylo dost. Hotel Monart City byl skvělý. Pokoje pěkné, čisté denně doplňované ručníky, toaletní papír, osušky atd. Každý den jinak ustlané postele, jednou dokonce posypané květy, a to při příležitosti romantické večeře, pořádané jednou za pobyt.Veškerý personál hotelu byl naprosto skvělý, počínaje uklízečkami, kuchaři, barmany, recepčními. Příjemní, usměvaví, ochotní, s tím se málokdy člověk setká. Jídlo velice dobré a veliký výběr. Pochválit musím průvodce Ismaila Bozdaga. Přesně jak píše výše p. Šebelová, byl to nesmírně ochotný ,příjemný člověk který se o nás postaral od začátku pobytu až do konce a to skvěle.
    Pokud mohu, chci všem tuto dovolenou velice doporučit. Je velikou chybou, že o Turecko je mezi turisty menší zájem. Německo, Francie, Anglie, Egypt ,Belgie a jiné země jsou daleko nebezpečnější a jezdí se tam. Turecký lid je šťastný, pracovitý a těší se z demokracie. A co se týče prezidenta Erdogana, turecký lid ho miluje. Nevěřte našim médiím !
    Chcete li prožít nádhernou dovolenou, využijte této možnosti.

  27. Šebelová má tuto zkušenost:

    Dobrý den.
    Dnes ráno jsme se vrátili z Turecka.Opět to byla díky Vaší kanceláři skvělá dovolená.Nejlepší za posledních deset let.I v letošním roce musím vyzvednout výbornou a perfektní práci delegáta Ismaila.Byli s námi přátelé a ti se o celé dovolené a její organizaci vyjadřovali v superlativech.Nesmím opomenout nečekanou pozvánku do salonku,kterou nám v Brně dovolená začala.Velké díky.

Sdílet na: FacebookTwitterGoogle+

Přidej vlastní zkušenost

Autor stránek nenese zodpovědnost a neručí za publikované názory klientů cestovních kanceláří. Názory nejsou editovány a jsou jen názorem klienta. Autor stránek si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, které porušují platné zákony ČR nebo obsahují vulgární výrazy a ty u kterých má podezření, že jde o reklamu.