Johoho

Recenze cestovní kanceláře Johoho

Zkušenosti klientů

  1. Lada Škorníková má tuto zkušenost:

    Dobrý večer, uplynulo třičtvrtě roku od návratu z naší dovolené se zmíněnou CK. Vzhledem k hlubokým prožitkům hlavně cestou zpět, jsem si musela nechat odstup.Cestujeme s manželem od roku 1990 nejméně 2x ročně. To co se nám stalo letos byl zlý sen. Až dnes můžu myslím zcela bez emocí okomentovat naší dovolenou:

    V dubnu tohoto roku jsme se zúčastnili 12 denní okružní velikonoční plavby s CK Johoho. Vzhledem k tomu, že jsme si okružní plavbu vybrali poprvé, chtěli jsme mít k dispozici delegáta. A opravdu není potřeba. Odjížděli jsme z Janova, CK zajistila autobusovou dopravu do Janova z ČR a zpět. Plavba probíhala vcelku dobře, téměř denně jsme měli informační schůzky. Až potud vše v pořádku. Bohužel jsme dostali velice hlučnou kajutu, pozor všem cestovatelům na lodi MSC Magnifica na kajutu č. 12159 a 12160. Tyto dvě vnitřní kajuty jsou obě pod přípravnou jídel a bohužel do 1,00 hod po půlnoci máte dojem, že vám kajuta padá na hlavu. Je velmi nezodpovědné od lodní společnosti, že tyto kajuty vůbec pronajímá. A tady přesně začíná naše martirium. Samozřejmě jsme požádali delegáty a majitele CK v jednom aby nám pomohli na recepci. Proběhlo to velmi rychle a stručně: toto jsou naši klienti, stěžují si na hluk. V recepci nám řekli ať zavoláme až hluk bude. A byl. Každou druhou noc. Ale to jsme již s recepcí museli řešit sami. A poměrně dost zbytečně. Ptám se na co potom je delegát? Dobře, přežili jsme to i když nám to velmi narušilo dovolenou. Cesta zpět začala podivným prohlášením řidičů že: nemají vyprázdněné toalety protože to nestihli, že nefunguje video. Ale že nefungovala klimatizace, to nám opomněli sdělit. V polovině autobusu bylo na padnutí, v druhé polovině zima. Byl to patrový autobus brněnské firmy Lechner. A protože jsme se vraceli na velikonoční pondělí a přes Alpy, nebylo v autobuse zrovna příjemně. Venku byly 2 stupně nad nulou a pršelo. V 17,10 jsme zastavili na odpočívadle ve Švýcarsku cca 40km od rakouských hranic. Za 3 minuty za námi zastavila švýcarská policie a autobus odstavila, nesměl opustit parkoviště, protože z něj vytékal olej a dost. Zůstali jsme tedy v nevytopeném autobuse ve velice bídných podmínkách. Řidiči nebyli schopni nás ani informovat o situaci.Až kolem šesté hodiny jsme se konečně dověděli, že autobus je porouchaný, dál jet nemůže a náhradní z Čech přijede někdy zítra ráno. Náhradní autobus byl vypravovaný z Brna! Protože cestovní kancelář jsou pouze její majitelé, kteří nás v Janově předali do autobusu a odjeli na další okružní plavbu ještě ten samý den, neměli jsme možnost ani nikam zavolat ani se nic dovědět. Mohla bych tuto situaci popisovat velmi podrobně a dlouho. Nechci. Prostě CK Johoho se nemůže v takovýchto případech postarat o své klienty. Na moři není signál a nikdo jiný komu by se v takovém případě dalo zavolat neexistuje. O vyrovnání se s klienty, o invektivách, které jsme si všichni při korespondenci s CK užili vrchovatě už asi nemá ani cenu psát. Prostě závěrem: Nemusíte mít v žádném případě delegáta, ale pokud přeci někdo bude jistější s ním, pak v žádném případě ne CK Johoho. Pokud se nevyskytne problém, není moc co řešit, delegáty jsem zažila už o hodně lepší, ale to je věc názoru. Pokud však problém je, a tady byl a ne malý, pak ho neřeší nikdo, až ex post a to ještě velice nevybíravě. A takovou doušku na závěr. Na Facebooku CK Johoho, kam jsem dvakrát poslala recenzi, vydržela vždy pouze jeden den! Velmi zajímavý úkaz.
    PROSTĚ CK JOHOHO UŽ NIKDY!! A vřele to doporučuji i ostatním cestovatelům.

    Lada Škorníková

Sdílet na: FacebookTwitterGoogle+

Přidej vlastní zkušenost

Autor stránek nenese zodpovědnost a neručí za publikované názory klientů cestovních kanceláří. Názory nejsou editovány a jsou jen názorem klienta. Autor stránek si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, které porušují platné zákony ČR nebo obsahují vulgární výrazy a ty u kterých má podezření, že jde o reklamu.