Brenna

Recenze cestovní kanceláře Brenna

Zkušenosti klientů

  1. Jarda má tuto zkušenost:

    Tak s touhle cestovkou už raději nikdy.Práce delegátky nulová,pouze přišla prodat výlety.Na reklamace k pobytu neberou absolutně žádný zřetel.
    Tuhle cestovku rozhodně NEDOPORUČUJI!!!
    Jarda

  2. Jura má tuto zkušenost:

    Side Turecko Altinkum Park hotel.Delegát David vynikající,personál senzační,strava dle očekávání dobrá,vše OK ALE neberte si pokoje číslo 1až 7.Na první pohled dobré,ale po příchodu na WC/sprchu vás přejde jakékoliv nadšení a smích ve vás zamrzne.Rozměr 125x11Ocm,v této“místnosti“WCmísa s pohyblivým prkénkem(úraz téměř zajištěn/,výlevka 30×40,kohoutek musel být šikmo jinak voda tekla mimo,jako opatření proti zatopení pokoje GUMOVA STĚRKA!Bez bot neradno vstupovat,stále mokrá podlahaSprchový kout-PWC folie,která bránila normální poloze u mytí o holení nemluvé,zavěšená u stropu.Po 2 dnech se objevili spolubydlící ŠV’ABY!! Jako kompenzace“vůně“z tohoto zařízení-osvěžovač vzduchu.To nás dorazilo a požádali jsme o výměnu pokoje.Recepční po shlédnutí té parády chvíli lapal po dechu,potom pokoj vyměnil.Co dělali nákupčí CK Brenna když podepisovali smlouvu?Poslat klienty do takových zařízení je snad možné jen pro slepé nebo…….Pobyt 21.6.-2.7.2014

  3. Pavel Ondráček má tuto zkušenost:

    Byl jsem s Brennou na dovolené pošesté a musím říct – stačilo!! Takový přístup ke stálým klientům, aby člověk pohledal. No, budeme to nazývat pravým jménem – okrádání. Zákazník si zaplatí za služby, které nedostane a když podá reklamaci, odkážou ho na „Informace k zájezdu“. Tam se samozřejmě dozví, že mu jako klientovi, nevzniká nárok na náhradu neposkytnuté služby, kterou samozřejmě zaplatil!! WTF?! Pokud někdo nevěří, rád mu poskytnu k nahlédnutí komunikaci s p. jednatelkou T. Ledererovou.

  4. roman má tuto zkušenost:

    Letos s brennou jedu zase,cena je supr,co chcete za 13000 plnou penzi?pisete ze s ni jedete uz po kolikrate a uz nikdy?sedte doma na prd….,nebo pripladte 5000,- a cekejte na gril.kurata.Dovolena ve dvou me prijde na 50000 necekejte ze Vas tam bude nekdo vodit za rucicku,Ja jsem spokojen a nejsem sam.

  5. Pavel má tuto zkušenost:

    Romane, na tomto webu máte psát recenze cestovních kanceláří. Komentování příspěvků ostatních si nechejte na Facebook!
    Dle času u Vašeho příspěvku soudím, že jste nemohl usnout a potřeboval ventilovat svoje noční emoce a pochlubit se svou finanční situací! ;)

  6. Dvořák má tuto zkušenost:

    S CK BRENA máme tu zkušenost z Řecka Zakyntosu, že nakupují ty nejlevnější pokoje, které ani nejsou v prezentaci hotelu a prodávají je za cenu luxusních. Každý zákazník by měl předem vědět, do jakého typu ubytování jde. Nám bylo přiděleno to nejhorší. Cena na 7 dnů byla stejná jako u jiných cestovek na 10 dnů a to ještě o třídu v lepším pokoji.

  7. Kika má tuto zkušenost:

    Dobrý den,kupoval jsem dovolenou této ck přes invii už v zimě.Slibovali slevu,což se uskutečnilo a parkování na letišti zdarma,což nesplnili a byla nedaleko letiště,což ve 3 .hod. ráno,bylo těžké hledat.Proto si myslím,že toto není solidní jednání.Zvlášť proto,že Vám zástupce Ck sdělí,že je to malichernost.Pokud na letiště jedete několik 100km,tak to za malichernost ,nepovažuji,spíše za křivé jednání,proto s touto cestovkou již nikdy.

  8. Petr má tuto zkušenost:

    Zakoupili jsme zájezd na first minute do hotelu, který jsme si vybrali z důvodu blízkosti krásné pláže cca 16 km od měta hl. města. Teprve po příletu v pozdních nočních hodinách jsme byli na letišti informováni, že hotel je zavřený a byli jsme ubytováni v náhradním hotelu. Ráno jsme zjistili, že tento hotel, rozhodě ne vyšší kvality, se nachází uprostřed supermarketů na průmyslové periferii města Rhodosu. Místo pláže s modrou vlajkou byla pláž u hotelu malá, špinavá s kotvícím tankerem a výhledem na nějakou rafinerii – pravá romantika .
    Ihned 2. den jsme chtěli na delegátovi ck změnu hotelu, ale neuspěli jsme, tak jsme s ním sepsali reklamační protokol a po návratu podali oficiální reklamaci.
    Za takovéto hrubé porušení cestoví smlouvy nám ck Brenna velkoryse nabídla 5% slevu.
    Po této zkušenosti již nikdy více.

  9. Alena Havlátová má tuto zkušenost:

    S Brennou jezdíme pravidelně každý rok již po šesté a vždy jsme byli spokojeni… od služby parkování u letiště v Brně přes ubytování a služby delegátů. Vždy si zapůjčíme auto a ostrov projedeme. Ubytování volíme záměrně studia bez stravy, abychom nemuseli být vázáni na hotelové služby. V Brenně nám slečny vždy poradí, kam a proč tam, takže za mě a manžela spokojenost. Alena H.

  10. Inn má tuto zkušenost:

    To Petr
    prosím vás, jak se ten hotel jmenoval na periferii Rodosu? Já to tam dost znám a je lepší bydlet v Rodosu, než v nějakém letovisku. 2 X jsem bydlela v hotelu Kipriotis a 1 x Semiramis. Pak jsem byla 1 x ve Faliraki a nebylo to už tak vynikající, protože v letovisku byla nuda a dopravou do rodosu se ztratilo hodně času a navíc, poslední bus z Rodosu do Faliraki odjížděl ve 23,30h a pak až ráno.

  11. Dana Horová má tuto zkušenost:

    Již 7. rokem s Brennou do Řecka, každoročně měníme ostrovy a jsme spokojeni, dovolenou máme zajištěnu od listopadu a díky fotografiím a informacím, které nám CK poskytne, víme do čeho jedeme.

  12. Lenka Dolanská má tuto zkušenost:

    Hotel Nerton Turecko Side.Vrátily jsme se v sobotu 16.9.17
    Nejhorší zkušenost na recepci hotelu.Delegátka nám po nastoupení do autobusu řekla,že do hotelu s námi nepůjde,protože má více hotelů na starosti tak u ubytování nebude.Přitom se jednalo o 3 pokoje.I když odevzdáte voucher tak klíče nedostanete,protože tam se s pokoji kšeftuje a ten kdo dá víc tak má pokoj hned a tam kde si přeje.Nás tam nechala čekat víc jak hodinu.A aby tomu dala korunu,tak nás ubytovala do neuklizeného pokoje.Jinak hotel na dobrém místě,pláž čistá uklizená a krásné procházky.Jen recepční a delegátka nestály za nic.Delegátka Kateřina Yagci ,jaká je její náplň práce mi není jasná,Klienti své připomínky řekli a její odpověď,mohli jste mi zavolat.Když to šla řešit na recepci výsledek žádný.Rčení koho chleba jí toho píseň zpívá…Bylo nás víc co měli problém s ubytováním.Je to tam jedna velká zlodějna a není to jen můj názor.Slováci,kteří tam byli po třetí tak řekli,že už nikdy!!!!

Sdílet na: FacebookTwitterGoogle+

Přidej vlastní zkušenost

Autor stránek nenese zodpovědnost a neručí za publikované názory klientů cestovních kanceláří. Názory nejsou editovány a jsou jen názorem klienta. Autor stránek si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, které porušují platné zákony ČR nebo obsahují vulgární výrazy a ty u kterých má podezření, že jde o reklamu.