Ancora

Recenze cestovní kanceláře Ancora

Zkušenosti klientů

  1. Martina má tuto zkušenost:

    Byla jsem s touto cestovkou dvakrát v Neseberu a vždy dovolená proběhla bez problémů.

  2. Radek má tuto zkušenost:

    ROZHODNÉ NEDOPORUČUJI – tragedie při vyřizování reklamace. Přidělen pokoj místo výhledu do zahrady celý balkon zakrytován schodištěm -panelem. V pokoji se muselo svítit i ve dne a cestovka v klidu, že není dost důkazů. Služby delegáta žádné, přesto že byly v ceně zájezdu. Delegátku jsme po dobu pobytu, při příjezdu a odjezdu ani neviděli, tak jako předchozí zájezdy. Hrůza neochota nevstřícné jednání a jen výmluvy a drzost právníka cestovky, že se můžeme klidně soudit, že ale nemáme důkazy. Nejhorší cestovka, kterou jsem poznal. Když se něco stane, pomoc od cestovky žádná.

  3. Eduard má tuto zkušenost:

    Byli jsme s touto cestovkou v Neseberu v hotelu Kotva. Dovolená proběhla bez problémů. Byli jsme spokojeni. Amcora účtuje poplatek za dítě do 6 let i přesto, že hotel Kotva toto ubytování včetně snídaně poskytuje zdarma pro dítě ve věku 2-6 let. Reklamaci Ancora řeší stroze. Na uváděné argumenty nereaguje a odvolává se pouze na informace na svém webu. Kazí to celkový dojem z dovolené. Dávejte si pozor při výběru CK! Obdobnou dovolenou nabízí i jiné cestovky.

  4. Šilberský má tuto zkušenost:

    S touto cestovní kanceláří jsme byli již dvakrát a vše bylo k naprosté spokojenosti.Vše bylo naprosto v pořádku a velice dobře se starali o klienty v destinacich delegátky CK Ancora,Takže spokojenost.

  5. Milan má tuto zkušenost:

    My jsme s CK maximálně spokojeni už 5 rok. Milujeme Turecko. Cena na webu Ancora je vždy nejnižší oproti konkurenci – o čem se můžete přesvědčit. CK Ancora nabízí automaticky garanci nejnižší ceny.

  6. Karel má tuto zkušenost:

    CK ANCORA Šumperk – již nikdy více.

    Chtěl bych touto cestou varovat všechny zájemce o cestování do Bulharska s CK Ancora Šumperk a zvláště na bulharský tzv. čtyřhvězdičkový hotel Strandja na Slunečném pobřeží tak, jak ho nabízí zmíněná CK Ancora.
    V roce 2012 jsme si s manželkou dopřáli dovolenou s CK Ancora Šumperk do Bulharska na Slunečné pobřeží, čtyřhvězdičkový hotel Strandja – all inclusive. Mimo cesty s ČSA mohu říci fiasko a podvod. Čtyřhvězdičkový hotel zoufalství – špína, ptačí hnízda v prostorách hotelu, plíseň, vybydlený, personál katastrofa, jídlo špatné.
    Ale co je nejhorší, je přístup a stanovisko zaměstanců a majitele CK Ancora Šumperk. Nebyl jsem v této situaci sám, ale i další účastníci zájezdu, což mohu zdokumentovat. Po mé telefonické reklamaci přímo z Bulharska a upozornění na tuto situaci na ústředí CK mně zaměstnankyní bylo řečeno, abych vše nafotil a zdokumentoval a po návratu bude vše vyřešeno, neboť delegát CK Ancora pan Grozev v Bulharsku odmítal situaci řešit a ještě byl sprostý na účastníky zájezdu.
    Telefonní Non Stop Help linku CK Ancora nikdo v ČR nezvedá. Jaké bylo moje překvapení, když po návratu a okamžitém zaslání reklamace, včetně dokumentace na CK Ancora začal nepochopitelný kolotoč a CK Ancora se k ničemu nehlásila, včetně pracovnice, která přijala můj telefon z Bulharska, právního zástupce – podotýkám stejné jméno jako majitel CK Ancora. Slova majitele CK telefonicky jinému účastníku zájezdu „stejně nic nedostanete“.
    Po prověření situace ČOI ČR navíc zjištěno omezování v právech občana. Bohužel doporučeno soudní vyřízení občansko-právní. Toto ještě stále zvažuji.
    Jednání a přístup zaměstnanců CK Ancora Šumperk je vskutku zarážející a hlavně k přihlédnutí k jejich honosné a velkorysé reklamě.
    Sám jsem pracoval 37 let ve službách, ale toto bych si v životě k zákazníkovi nedovolil.

    Chtěl jsem touto cestou varovat jenom další slušné a poctivé lidi, aby si na postup a jednání CK Ancora a hlavně na jejich reklamu dali pozor.
    V případě zájmu jsem ochoten každému sdělit další podrobnosti a detaily této do dnešní doby nevyřízené situace.

  7. veronika M. má tuto zkušenost:

    CK ANCORA Šumperk – POZOR, NENALEŤTE!!!!!!
    Chtěla bych touto cestou upozornit na nekalé praktiky CK ANCORA a důsledně varovat všechny zájemce, kteří se rozhodují, zda s touto CK cestovat. Při svých zájezdech nedodržuje smluvní podmínky, uvádí klamavou reklamu – propastný rozdíl mezi tím, co slibuje v prospektech, na webu a tím, co klient ve skutečnosti za své peníze obdrží. U této CK jsem objednala pobyt v Bulharsku, 4*hotelu Strandja s all inclusive. Ve skutečnosti se ale nejednalo o hotel s prvotřídními službami, nýbrž o ubikaci plnou plísně a to jak na pokojích, tak i v areálu, špínou, odpadky kam se člověk podíval, stravou ani ne pro zvířata. Nefungovala klimatizace, nebyl prováděn úklid, po celém areálu hotelu se válely odpadky, zbytky jídel, kelímků..V pokojích plíseň, vlhko, vytékaly fekálie z WC, rozbitý nábytek, odpadávající omítka, mapy od vylitých nápojů na kobercích, vše nefunkční (fén, lednice..). Postele bez pér, polité, cizopasníci. Většina klientů se musela vzhledem k pokousáním stříkat repelenty proti blechám, místo postelí pro děti 1 rozkládací křeslo. Jídelna – ptáci nad hlavami hostů, následně sbírající drobky, exkrementy od nich v jídelně a celém areálu hotelu, otřesné podmínky stolování – stoly polité, se zbytky jídel, neodklizené nádobí, musel si odklidit klient, aby se mohl najíst, v lepším případě číšník vrstvil X talířů se zbytky na sebe, vše pak vyléval cestou, chybějící nádobí, příbory. Potraviny nahnilé, plesnivé, podáváno prošlé, zapáchající maso, žádná hygiena – zmrzlina se lžící, kterou hosté olizovali a vraceli zpět, máslo v míse pod zářivkou, stejně tak marmelády, med. Místo džusů šťáva – dolévána během provozu vodou ze špinavého kýble. Jídlo celých 11 dní neobměněno, co se nesnědlo k obědu, bylo k večeři..All inclusive snack a lehký oběd u bazénu – suché špagety s kečupem, pár ks slaného pečiva pro celý hotel.
    Schůzka všech klientů s delegátem – požadována náprava – delegát Grozev neskutečně arogantní, vulgární, odmítl cokoli řešit, potvrdit reklamační protokol, z hotelu utekl. Vše řešeno i na recepci hotelu – bezvýsledně. Po dobu několika dní telefonicky kontaktována non stop hot line v ČR s žádostí o pomoc, bezvýsledně. Klienti donuceni vše fotograficky zdokumentovat, aby měli důkazní materiál. Reklamace všech zamítnuta stejným nacyklostylovaným dopisem s odkazem, že fotodokumentace či jiný důkazní materiál chybí!! Psán protest, právní zástupce CK se zavázal, že pokud znovu předložím fotodokumentaci, vše vyřeší plně k mé spokojenosti. Požadované zasláno, v zákonné lhůtě 30dní nereagoval. Po uplynutí lhůty kontaktován telefonicky,bylo mi sděleno, že jsem splnila všechny podmínky reklamace, že došlo z jejich strany k porušení sml. podmínek, ale žádá snížení nároku. Vyhověno, peníze nedorazily. Telefonicky nabídnuta CK kompenzace ve výši 5.000,- Kč (zájezd stál bezmála 50tisíc), nebo 15% slevy z ceny jakéhokoli zájezdu CK.
    Vzhledem k tomu, že se celá záležitost vlekla ¾ roku, souhlasila jsem s finanční kompenzací pouhých 5tisíc. Po pár dnech mi bylo oznámeno, že čirou náhodou zjistil, že nás je víc, kteří reklamujeme tento zájezd a tudíž mi nepošle nic, protože by musel odškodnit všechny. Nabídl mi místo peněz poukázky v hodnotě 7tisíc. Ovšem se závazkem, že nebudu nikomu z ostatních reklamujících klientů poskytovat informace o tom, že jsem byla odškodněna, v případě kontaktu z jejich strany budu tvrdit, že jsem nic nedostala. Pokud budu vyzvána ke svědecké výpovědi u soudu, mám tvrdit, že si nic nepamatuji, že je to dávno a že záleží jen na mně. Že mohu vzít šeky, zájezd, který nechá spadnout kvůli mně do last minute a uvést křivou výpověď, nebo nedostanu nic. Toto jsem razantně odmítla. Po týdnu mi přišel dopis z CK, že se má reklamace na kompenzaci ve výši 5.000,- Kč zamítá s odůvodněním, že postrádá fotodokumentaci či jiné důkazní prostředky…….Vše bylo zasláno na ČOI s podnětem k prošetření. Ta zjistila porušení zák. stanovených podmínek a shledala důvod k zahájení řízení z moci úřední. Co se týče mého nároku na odškodnění, jedinou šancí je soudní řízení (zástupce CK mi ovšem při našich četných telefonických rozhovorech říkal, že tam má známého,kapacitu, proč asi??) Opravdu byste i vy ostatní chtěli mít tuto zkušenost a své poctivě vydělané peníze investovat do této CK, která vám místo luxusně strávené dovolené zajistí pobyt v plísni a exkrementech a vezme vám i ty poslední ideály, že ještě na světě existuje spravedlnost a úcta k zákazníkovi???? A pane doktore vzkaz pro Vás, já to nevzdám a věřte, že recenze na všech dostupných portálech již nebudete moci „uklidit“ jako se to dělo přímo u Vaší CK jak zjistila po prošetření ČOI a lidé se stejně dozví pravdu. Klidně se pyšněte na svých stránkách diplomy, že nemáte reklamující klienty. My, kteří jsme měli „tu čest“ víme své a je na čase předat zkušenosti i ostatním, aby dali přednost jiné CK.

  8. david má tuto zkušenost:

    CK ANCORA Šumperk – MAXIMÁLNÍ SPOKOJENOST !

    V srpnu 2013 jsem byl s touto cestovkou v Bulharsku na Slunečním pobřeží v hotelu Strandja. Když jsem si četl některé rezenze, odjížděl jsem trochu se strachem, co mě čeká. Dovolenou jsem koupil totiž za vynikající cenu – kolega totiž s nimi jezdí do Bulharska víc jak 10 let a tvrdí, že je to prý nejlepší cestovka u nás na Bulharsko, která nabízí jednoznačně nejlepší ceny na trhu.
    Už na letišti jsem byl mile překvapen. Příjemné vystupování delegáta, který nám celou cestu v autobuse z letiště z Burgasu na Slunečné pobřeží vykládal o letovisku, poskytl praktické rady a seznámil nás s nabídkou výletů.
    Když jsme zastavili v hotelu Strandja doprovodil nás na recepci, kde jsme hned dostali klíče. Pokoje byly čisté, slušně vybavené, klimatizace funkční. Stravu jsme měli all inclusive – vše v pořádku, pestrá strava, dostatek ovoce. Jen občas fronty na jídlo u oběda a večeře. Personál hotelu byl ochotný, snažili se nám vyjít vždy vstříc (měli jsme 2 malé děti) – např. když jsme potřebovali ohřát mléko něco mix. jídlo. Bazén v hotelu byl čistý, pláž písečná – super pro děti – koupili jsme jim kyblík a lopatku a ani se jim moc nechtělo do hotelu na jídlo. Jinak v obchodech u pláže skoro všichni rozumí česky, takže se domluví opravdu každý. Delegát nám nabízel na info schůzkách (3x za pobyt) výlety (ty jsem si kvůli malým dětem nakonec nekoupili) a dal nám celkem dobrý tip na obchod pro děti, kde měli bezva oblečení za poloviční ceny než u nás. Cesta z hotelu na letiště proběhla bez problémů, pouze letadlo Travel Servisu, kterým jsme cestovali zpět mělo asi 15 minut zpoždění.
    Musím se přiznat, že bych se asi normálně do této diskuze nezapojit (nemám potřebu se zviditelnit), ale když jsem viděl co o hotelu Strandja a CK ANCORA napsali ti přede mnou, kteří zjevně chtějí tuto CK zřejmě cíleně poškodit, považoval jsem za slušné a morální se ozvat proti takové špíně a pomluvám. Jsem přesvědčen, že nejenom já, ale i spoustu jiných spokojených klientů se ozve a bude reagovat podobně.

  9. martina má tuto zkušenost:

    ANCORA – SUPERDELEGÁTKA

    Začátkem května jsme jeli s manželem na týden do Egyptu – Hurghady do hotelu Al Nabila. Jelikož jsme jeli do Egyptu po šesté, mysleli jsme si, že nás už nemůže nic překvapit. Tentokrát jsme si vybrali ANCORU, protože nabízela na Al Nabilu nejlepší cenu. Dřív jsme jezdili s Eximem a Blue Stylem.
    Dovolená proběhlo v naprosté pohodě (hotel už známe). Ovšem mile nás překvapila delegátka p. Kinga (česká trvale žijící v Egyptě). Ještě nikdy jsme se ještě nesetkali s tak bezvadnou delegátkou.

  10. Jirka má tuto zkušenost:

    Mám zkušenost loni v Bulharsku,CK Ancora – hotel Ancora beach, Primorsko – perfektní,hotel na 3hvězdy slušný poměrně nový.CK má info kancelář přímo v hotelu takže super, A nejezděte do Bulharska se stravou,všude se najíte super a levněji než u nás

  11. Iva má tuto zkušenost:

    Výborná cestovní kancelář, naše zkušenost kladná. Bulharsko – Primorsko – moc se nám líbilo, měli jsme se fajn.

  12. Ria má tuto zkušenost:

    CK Ancora… Takže, dovolenka do Bulharska bola objednaná pre 4 osoby už v apríli. V deň odletu sme prišli na letisko a slečna na informáciách na nás pozerá, že čo tam robíme keď naše lietadlo už pred 2 hodinami odletelo (a vraj im bolo čudné, že 21 ludí sa nedostavilo). Samozrejme sme hneď komunikovali telefonicky s touto naozaj „spoľahlivou“ CK, kde nikto o ničom nevedel! Asi dve hodiny sme čakali aj s ostatnými cestujúcimi, ktorým takisto dali nesprávny čas letu, až kým nám milá Ancora oznámila, že oni pre nás nič nemôžu urobiť a len nám vrátiť peniaze, ktoré sme si zaplatili. Takže sme sa xy kilometrov trepali s kuframi na letisko, celí natešení, aby sme sa tam dozvedeli, že vďaka neschopnosti tejto akože CK nikam nejdeme. Za tri mesiace odkedy sme mali objednanú dovolenku nikto nebol schopný zistiť, že urobili jednu obrovskú chybu a napraviť ju. Pre mňa a moju rodinu to bol určite zážitok, ktorý si nechceme opakovať a tým je asi každému jasné, že týchto neschopákov z Ancory neodporúčame!!!!!!!

  13. Rene P má tuto zkušenost:

    Minuly tyden jsme vzali po1 a naposledy last minute s Ck Ankora.
    Vzali jsme Turecko – Alanya a hotel Kleopatra Ada Beach.V Ck nam bylo receno,ze je to 4hvezdickovy hotel asi 2 h busem od letiste – coz je pravda,ale 4hvezdickovy hotel to rozhodne neni.
    Meli jsme all inclusive a nestacim se divim co to vse zahrnovalo.V restauraci a baru 4 druhu napuju z automatu,kava,caj,pivo,levna hodna,levny rum,levan whisky a to je vse.Navic kdyz si clovek chtel dat nejaky extra coctail a nebo ledovou kavu tak mel smulu,protoze bud neco nemeli,nebo ze to nedelaji.V restauraci a u hlavniho baru se to dalo s pitim,ale v plazovem baru je pouze k dostani nealko piti,kava a caj.I to pitome pivo si clvek musi zaplatit??!!Tak jake all inclusive.
    Hotel – 3hvezdy maximalne
    Jidlo – kdo ma rad maso,tak si muze byt jist,ze tam najde jen kure a to kazdy den na jiny zpusob a nebo spagety bollognese!!!Diky spatnemu vyberu jsem 2 x nebyl na snidani a 5 x za tyden jsem nebyl na obede!!!
    Plaz bar – muzika naplno kdyz prijde clovek k baru a ti dva Turci co tam obsluhuji jsou v plavkach a bali a cumi jen na baby!!!
    Plaz – da se ,ale za vse se plati,lehka 5eur + dalsi 2 eura za sluncenik,tak si zkuste spocitat na kolik Vas to vyjde extra
    Mesto – super nakupu a pro parmeny super na diskoteky,ale co se tyce odpornych Turku co prodavaji na Barazu v meste si davejte velky pozor.Ne jen ze Vas fyzicky zatahnou do obchodu a drzi Vas tam az si neco koupite,ale take jsou pekne sprosti a kdyz se jin Vy postavite jako Ja,tak na Vas zacnu volat kamarady a clovek nikdy u nich nevi zda Vas nebodnout treba nozem – odporna zkusenost.
    V Turecku jsme byli s Ck Ankora po 1 a naposledy.Pro me to byla diky memu castemu cestovani jen dalsi zkusenost,ale urcite se tomuto misto / mestu a zemi vyhnu.

  14. Mirka má tuto zkušenost:

    Vidím že CK Ancora má viac než katastrofálne hodnotenia

  15. danca má tuto zkušenost:

    Ck Ancora.absolutne nedoporucuji!!!!
    Navstivili jsme Bibione(v Italii jsem byla 7x).
    Okoli pekne,nic prekvapujiciho,ale presne podle predstav.CK Ancora ovsem predcila ocekavani v negativnim slova smyslu.Jela jsem busem last minut,proto se dalo hovorit o levnejsi cene,ovsem Ti co platili plnou taxu!?!?Bez organizace,posledni den jeste pred predanim apartmanu uz prisli na pokoj novi klienti.V celodennim lijaku nebylo kam se schovat a bus odjizdel zpet az za 9 hodin.Nalozi rano kufry a za 9 hodin sraz na centr.parkovisti,kde do te doby budete-vas problem.Vyborna delegatka p.Lhotska.Kdyz jsem si volala o info,probudila jsem ji (15.15 hod).takze mme odkazala pouze na inform.schuzku,arogance,nezajem.Toto neni clovek na svem miste.Pri poznamce,ze by mohli vykazat 1 mistnost kdekoli aby bylo mozno se schovat pred destem,sluncem pri cekani na autobus,mne odkazala na 6hvezd.hotel.No co,zaplaceno uz bylo….
    OBROVSKE ZKLAMANI A NIKDY VICE!!!!!!!

  16. martina má tuto zkušenost:

    CK ANCORA – super cestovka

    Minulý týden jsem se vrátil z Bulharska. Byli jsme s rodinou na Slunečném pobřeží v 4* hotelu Sun Palace. Bylo to super – ochotná delegátka Monika, hotel byl slušný, jídlo super (měli jsme all inclusive). Byli jsme s touto cestovkou v Bulharsku už po devaté a vždy spokojeni. Ale hlavně takové ceny na Bulharsko, jaké nabízí Ancora nikde jinde nenajdete !!!

  17. pavel má tuto zkušenost:

    Souhlasím – S Ancorou do Turecka !!!

    S touto cestovkou jsme byli začátkem srpna týden v Turecku, Alanya, hotel Kleopatra Dreams Beach. Bylo to super !!! Po příletu nás na letišti v Antalyi čekali delegáti – nasedli jsme do busu a asi cca 2 hodiny jsme jeli do Alanye. Už v buse jsme dostali barevnou brožuru s informacemi o Turecku a i nabídku výletů. Delegátka Petra nám celou cestu trpělivě vyprávěla o Turecku a o tom, co nás čeká na místě. Po příjezdu do hotelu jsme byli hned ubytováni – pokoje byli čisté bez závad. Po kratkém odpočinku jsme se šli naobědvat (měli jsme all inclusive) – a to bylo něco – prostě super – výběr co hrdlo ráčí. Hotel leží na krásné písečné Kleopatřině pláži. Druhý den ráno jsme měli informační schůzku, kde jsme si koupili výlety na pirátskou lod a na delfíní show – určitě vyzkoušejte – nejdřív je vystoupení a na závěr máte možnost se s delfíny vyfotit nebo si s nimi i zaplavat. Alanya je fajn – turci jsou milí, ochotní – často jsme si vyšli na hrad (dominuje), ze kterého je krásný výhled na město a záliv. Ten týden utekl jak voda – ani se nám nechtělo domů. Díky Ancoro za hezkou dovolenou.

  18. Hynek má tuto zkušenost:

    Dobrý večer,
    přesně dnes jsme se vrátili s manželkou z Turecka z Alanye hotel Grand Kaptan a naprosto super.Delegáty musím super vychválit jak Matěje tak Kateřinu.Naprosto super.Výlety na jedničku i s výkladem od Matěje.Děkujeme cestovce za skvělou dovolenou a tato cestovka nás zatím nikdy nevyfoukla a doufám,že to budu moci napsat i nadále.Díky CK Ancora jsme prožili mnoho pěkných dnů.

    Díky.

  19. Drahuše má tuto zkušenost:

    Dobrý den,
    pře třemi dny jsme se vrátili z Egypta- Hurghady / hotel Sea star beau rivage/, kam jsme cestovali s CK Ancorou.S touto CK jsme byli poprvé a při čtení recenzí před odjezdem jsem měla dost velké pochyby zda jsme vybrali CK správně.
    Tyto obavy byly zcela zbytečné, celý pobyt byl perfektní a bez jedinného problému. Bylo o nás postaráno víc jak skvěle.Velké díky delegátce jménem Kinga-mluvící česky,ta nám byla vždy ve všem nápomocná jen jak mohla. Její výklad, rady a veškeré zajištění byly k nezaplacení, neboť v cizích řečech nejsme moc zdatní. Starala se o nás po celou dobu pobytu úžasně, až jsme z toho byli překvapeni.Personál v hotelu taktéž vyhověl hned na začátku při výměně pokojů, byl velice vstřícný, usměvavý a příjemný.
    Dovolená byla úžasná a proto další rok nebudu váhat s touto CK cestovat. Vše co slíbíli v nabídce splnili na jedničku s hvězdičkou.
    Nevím jak je to v jiných zemích, ale Egypt Hurghadu vřele doporučuji.
    Všem velké díky!!!

  20. Martin Kassl má tuto zkušenost:

    MAXIMÁLNÍ SPOKOJENOST!
    Zjistil jsem, že zájezdy co koupíte na českém trhu jsou vždy hodně podobné, tím myslím hotely a organizace – můžete často koupit stejný hotel od 3 různých CK za rozdílnou cenu. My jsme zájezd zakoupili přes INVIA, do poslední chvíle jsme ani nevěděli ským letíme. Ze začátku jsme měli celkem obavy, ale nakonec jsme zjistili, že i relativně neznámá CK může mít výborné služby a hlavně individuální přístup delegátů i pracovníků ve firmě, což u velkých CK neexistuje. Je to něco jako když si jdete pro pečivo do supermarketu a do pekárny.

  21. Lojza má tuto zkušenost:

    Po objednání zájezdu u Invie do Marsa Alam nám přišel voucher od Ancory.Dovča bezva až na to,že v den odletu jsme podle smlouvy měli letět do Brna v 18.10 a najednou nás vzbudili v 2,30 ráno že v 5.40hod.letí letadlo ovšem úplně jiné číslo letu než jsme měli na smlouvě.Po příletu jsem kontaktoval CK a jak zde píší jiní vstřícnost nečekejte.Asi po 14ti dnech mě CK odpověděla, že podle VOP první a poslední den není den dovolené,a že se vše řídí aerolinkami a je rád,že jim zachováme přízeň.Tak vážení s CK ANCORA už nikdy!!!

  22. Petr má tuto zkušenost:

    Byl jsem s cestovkou letos poprvé v Egyptě a nemohu si na ní stěžovat! I když jsme to jméno slyseli poprvé tak jsme se s ní nebáli jet. V egytě – hurghada je velmi příjemná slovenská delegátka Kinga která se vším poradila a pomohla. Zdravotní ošetření proběhlo také zcela bez problému a vše zařídila rychle delegátka. shrnuto potrženo – s Ancorou bych jel klidně znova!

  23. Šilberský má tuto zkušenost:

    Vrátili jsme se z Turecka a vše bylo naprosto perfektní jak ze strany cestovky,tak delegátů.Paní Kateřina se plně věnovala klientům a bez problémů vše zařídila.Plně doporučuji tuto cestovní kancelář.Děkujeme za příjemnou dovolenou.

  24. Klárka má tuto zkušenost:

    S CK Ancora jsme jeli na dovolenou do Itálie poprvé a naposled!!! Přesně jak to popisují jiní klienti,CK ve svých prospektech uvádí klamavé informace a údaje.Při příjezdu jsme se nestačili divit.Pokoj byl plný plísně,postel byla patrová místo manželské,sprchový kout neexistoval.
    S žádnou cestovní kanceláří se mi tohle nestalo a to jsme byli v Itálii několik let po sobě!!!
    Hned během pobytu jsem poslala reklamaci zájezdu,zatím od CK žádné zprávy zpět.
    Je hnus jak se CK ke svým klientům chová.
    Za nás,nejhorší cestovní kancelář!!!!

  25. Milos má tuto zkušenost:

    CK Ancora nedoporučuji. S touto cestovní kanceláří jsme byli 3 x na zahraniční dovolené. (Před cca 8 lety Chorvatsko, před 5 lety Itálie Bibione a letos Itálie Caorle. Je viditelný klesající trend péče o klienty. Letošní zájezd jsme objednali s velkým předstihem v lednu 2015. Při objednávání jsme přehlédli malým písmem napsané poznámky k ceně zájezdu týkající se dodatečných poplatků na místě. Tato praktika nesolidních internetových prodejců CK vyšla. Horší ale bylo překvapení na místě při ubytování. Neaktuální pokyny od CK Ancora způsobily konflikt s pracovníky místní agentury pronajímající ubytování. Toto jsme následně vyřešili, samozřejmě bez pomoci delegátky, která na místě nebyla. Potom jsme sami delegátku telefonicky kontaktovali, odpověď byla překvapivá. Přece nečekáme, že za námi do Caorle z Bibione bude jezdit a něco řešit. Proto jsme si zájezdy dohodli s delegátkou jiné české cestovní kanceláře. Podobná situace se opakovala při odjezdu. To jsme již řešili přes SMS a dotazy na delegátku ohledně místa uložení zavazadel před odjezdem a termínu odjezdu zůstaly nezodpovězeny. Našteští se ale ozval autobusový dopravce z ČR, který nás informoval o odjezdu a upřesnil i uložení zavazadel. Podle informací od delegátů ostatních CK , je uvedená delegátka paní Eva Lhocká svou neochotou již v místě proslulá. Tak nevím , proč si platit služby delegáta , když nic nedělá. (alespoň nic nezkazí).

  26. František má tuto zkušenost:

    Zkušenost s CK Ancora = naprostá katastrofa!! Během pobytu vám jako sousedy hotel K2***nastěhuje imigranty ze střední afriky (samí mladí muži) a delegátku vůbec nenapadne informovat o téhle skutečnosti. A není nic příjemnějšího, než vám mladí mužští imigranti obhlížejí manželku a dceru a snaží se jich různě dotýkat či oslovovat a o nějaké opatrnosti s ohledem na možné cizokrajné nemoci Vám pro jistotu vůbec neodpoví. Jako by to nebyl jejich problém. Zkrátka úžasná dovolená plná zážitků. Proto Ancoru nikomu nedoporučuji, horší dovolenou jsem nezažil !!!

  27. Dana má tuto zkušenost:

    V září tohoto roku jsme vycestovali do Egypta – Marsa Alam. Let proběhl bez problémů, problémy však nastaly v místě pobytu. Nikdo nás neupozornil na typ ubytování v hotelu ( Aurora Oriental Bay), tzv. sdílený apartmán. Ve smlouvě jsme měli samostatný 2 lůžkový pokoj a na recepci nám bylo sděleno, že pokud si zaplatíme 50 dolarů na den, tak ho budeme mít.Zajímavé bylo, že po našich sousedech v apartmánu bylo požadováno 15 euro na den. Delegáta jsme viděli jen první den pobytu, dále byl k zastižení pouze na mobilu a to formou sms v angličtině. Co má pak dělat takový klient jako já, který měl ve škole pouze ruštinu.Ještě že moje dcera ovládá perfektně angličtinu.Nebýt problému s ubytováním, dalo by se říci, že jsme měli pěknou dovolenou. Příště se ale obrátíme raději na jinou cestovní kancelář.

  28. Martina má tuto zkušenost:

    JIŽ NIKDY VÍC
    Nehorší dovolená, kterou jsem zažila a to vinou této prokleté cestovky. Ze zaplaceného 8mi denního zájezdu bylo 6 dní. Balíček na cestu pro 4 lidi, který měl obsahovat snídani a oběd nestačil pomalu ani dětem. Reklamaci zamítli bez odpovědi na uvedené otázky a na další emaily již nikdo nereaguje. Byly jsme v Primorsku v hotelu Queen Nelly. Lidi zvažte komu za co platíte, tito vám za vaše peníze nedají ani polovinu slibovaného.

  29. Radek má tuto zkušenost:

    Pokud můžu poradit, tak nemá cenu nic reklamovat. Kdo je nespokojen, tak podejte elektronicky oznámení na ČOI. Já jsem to udělal v roce 2013 a vím, že s cestovkou bylo zahájeno správní řízení. Alespoň něco. Ten majitel nekomunikuje a jen vše zamítá. Takže stížnosti ČOI, aby mu nespokojení zákazníci znepříjemnili vyřizování, jak to dělá on klientům na jeho zájezdech.

  30. Inn má tuto zkušenost:

    Já nechápu, proč někdo děkuje tady na diskuzi CK za krásnou dovolenou. To by snad měla být samozřejmost, že za desetitisíce by měl klient dostat perfektně fungující služby. To je jako bych u řezníka děkovala, že mi za velké peníze neprodali zhnilé maso, nebo v zelenině zhnilá jablka kg za 50 Kč.

  31. radek má tuto zkušenost:

    tak nevim co tam pise někdo nejaky nesmysl ja jezdim kazdym rokem stouhle cestovkou a vždy bez problemu tak nevim

  32. Radek má tuto zkušenost:

    pro mého jmenovce radka, s malým r. Nikdo tady nepíše nesmysly, každý má právo se podělit s tím, jak se cestovka chová.

  33. Tomas má tuto zkušenost:

    Nikdy v zivote uz stouhle CK …katastrofa…delegatka kynga zamestnanec ck ancora no musel bych psat sproste abych na ni nasel vhodny vyraz proste clovek k nicemu dovolena byla doslova strasna a 40 000 tisic sme z pritelkyni vyhodily z okna v nabidce psano all inclusive atd ale ze uz si muzete dat jen vodu z barelu od 11 hodin vecer pivo atd uz nebylo mozne jedina za 150 kc 0,3dcl tak to uz sem mel chut proskocit necim protoze to je vyyysmech od CK ancora more hnusny 5 metru vrstva travy pri vchodu do more tezkej nezajem ck kdyz sem napsal snad 20 emailu no strasna zkusenost nekomunikoujou a pul roce co sme uz z dovolene doma tak zadna odpoved …….uz nikdy vice hotel sea star beau rivag;-)

  34. David má tuto zkušenost:

    S touto cestovkou jsem byl už 9x (vznikla v roce 1990), 6x v Bulharsku (nabízí na Bulharsko nejnižší ceny na trhu), 2x v Řecku (Korfu, Kos) a 1x v Egyptu (Marsa Alam) a vždy jsem byl spokojen. Je mi jasné, že existuje spousta konkurenčních cestovek, které píšou recenze na tento web a snaží poškodit dobré jméno spousty slušných cestovek. Myslím si, že si každý z Vás dovede udělat svůj vlastní názor a nenecháte s sebou manipulovat jako ovce.

  35. Martina má tuto zkušenost:

    Milý Davide!
    Je směšné domnívat se, že nespokojené recenze píší konkurenční cestovky. Ancora skutečně nepatří mezi slušné cestovky s dobrým jménem!!!! Spíš by se jeden mohl domnívat, zda vy nejste ve skutečnosti majitel Ancory. A pokud s nima máte dobrou zkušenost, tak vám ji přeju, bohužel v ní nevěřím. A přesně jak píšete, každý si dovede udělat svůj názor a ne sebou manipulovat jak ovce, proto doufám, že si tato cestovka už ani neškrtne! Bohužel je to jen skromné přání, neboť těch ovcí je stále dost.

  36. Lojza má tuto zkušenost:

    Naprostý souhlas s Martinou ani já nejsem žádná konkurenční cestovka a stále vzpomínám na vypakování z hotelu na Marsa Alamu a nekorektní jednání od Ancory.

  37. Radek má tuto zkušenost:

    pro Pavlu. Co to tady melete. Vy jste na mém zájezdu nebyla, tak jak se můžete vyjadřovat za mou osobu. Vám možná dovolená vyšla, ale množství lidí píše konkrétně jak vypadala ta jejich. Možná jste známá té cestovky. Kdo chce riskovat ať si s cestovkou jede a že je levnější, asi proto, že neplní co má.

  38. Tomáš má tuto zkušenost:

    S Ancorou jezdíme poslední 3 roky (2013,14 do Turecka a minulý rok do Egyptu) a vždy jsme byli spokojeni – vše co slíbili, dodrželi. Nechápu, jak si může někdo stěžovat, když všechno důležité je napsáno ve smlouvě a v katalogu s když něčemu nerozumím, tak se jich zeptám. Jak to už u nás bývá tak si nejvíc stěžují ti, co nic nečtou a pak se diví např. že po příjezdu do hotelu se můžou nastěhovat až po 13 hodině a poslední den vystěhovat už v 10 ráno, jak je to všude ve světě bežné a nebo si koupí v lastu nejlevņější hotel za pár korun a požaduje servis, jak v 5 hvezdě. Vzkaz pro Radka – doufám, že dostaneš aspoň spušně zaplaceno, když nemáš nic jinýho na práci než špinit tuhle cestovku a určitě ne jenom tuhle ale i další

  39. Radek má tuto zkušenost:

    Další známý cestovky? Nebo stejný jen pod jiným jménem? Já nikoho nešpiním a napsal jsem jen to co jsem s ní zažil viz první příspěvek s balkonem, kde je to popsáno. V cestovce v podmínkách bylo výhled do zahrady, ne do betonovýho panelu. Pokud chcete fotku z bunkru, jinak se ten výhled nedá popsat, tak vám ji osobně pošlu. Taskže nikoho nešpiním. z ČOI mám potvrzený že na základě mého podnětu s ní bylo zahájeno správní řízení. Tak tady nepište blbosti a vyjadřujte se za sebe a ne za druhý.

  40. Helena má tuto zkušenost:

    S Ancorou jsme byli minulý rok v září v Hurghadě v 5* hotelu Steingenberger Aqua Magic a bylo to super – tento hotel vřele doporučuje – německý řetězec a služby, velký aquapark, all inclusive na velmi slušné úrovni, dokonale uklizené pokoje. Letěli jsme z Prahy s Travel Servisem a v Hurghadě jsme byli už v 5 ráno a díky pomoci delegátky Ancory nás ubytovali hned po příjezdu, i když jsme měli nárok na ubytování až po obědě. Hned vedle je ještě lepší hotel Steingenberger Al Dau s 9 jamkovým golfovým hřištěm, který je ale o dost dražší.

  41. Rei má tuto zkušenost:

    Docela slušná reklama na Egypt, ale skutečnost je jiná. Hooodně kvalitně vybírat destinaci na dovolenou. Egypt tam určitě nepatří.

  42. Marie má tuto zkušenost:

    Vcera jsme se vratili z Bulharska, hotel Plamena Palace. A maximalni spokojenost. Delegat Ota uzasny a v podstate porad k dispozici. Ale byli jsme vybaveni tolika informacemi a tipy, ze nebylo treba jej vyhledavat. Od zacatku do konce pobytu vse v poradku. Takze za nas, doporucuji jak Ancoru, tak hotel

  43. Hynek má tuto zkušenost:

    S Ancorou jezdím pravidelně a naprosto bez problému.Letos jsem byl v Bulharsku v Nesebru a naprostá spokojenost.Hotel perfektní,delegát super.Vše probíhalo k naprosté spokojenosti.Cestovku doporučuji.Vše je o lidech.

  44. Helena Hloušková má tuto zkušenost:

    Zkušenost s CK Ancora: 7/2016 Itálie, Rimini, hotel Villa Livia – vše bylo OK, jídlo, cesta, ubytování. Jen nám CK „zapomněla“ sdělit, že vstup na pláž je podmíněn zakoupením plážového servisu , a to v ceně 17 euro denně (pro 2 osoby). To zakoupenou dovolenou U MOŘE výrazně prodraží …. Neplacená pláž vzdálená cca 35 min. městskou dopravou.

  45. Rei má tuto zkušenost:

    Ancora nejlevnější? Bla bla bla. Jen malý příklad. Moje příbuzná si od nich koupila hotel Evrika beach na Sl.pobřeží v Bulharsku na first minute za 23 tis. na osobu a v hotelu zjistila, že jsou tam klienti od Fishera za 14 tis. Takže ona zaplatila Ancoře za 2 osoby o 18 tis. více než by platila u Fishera. Vúbec to nemúže vydýchat. Od této cestovky se patří držet co nejdále a kdo uteče, ten vyhraje.

  46. Pavla a Miroslav Holých má tuto zkušenost:

    Chtěla bych touto cestou poděkovat delegátce Terezce,která je v Bulharsku na hotelu Diamant Residence.I když jsme byli s manželem od cestovky Neckermann,byly to jedna z nejlepších delegátek co jsme poznali.Ve všem nám pomohla a poradila,Neckerman neměl vůbec zájem podat nějavé informace,natož přijet na schůzku.Ještě jednou moc děkujeme a příští léto bychom chtěli do Bulharska od vaší CK Ancora. Náš pobyt byl od 1.8.-11.8.2016

  47. Michaela má tuto zkušenost:

    S CK Ancora jsme byli v Bulharku a nemohu si stěžovat. Paní delgátka se chovala velice vstřícně, poradila bezvadné výlety a vždy nám se vším vyhověla.
    Doporučuji tuto CK

  48. Aneta má tuto zkušenost:

    Byli jsme s touto společností v Bulharsku a nikdy víc!!!

    Po příletu do Burgasu, kde jsme čekali asi 20 minut na to, že se někdo z cestovní kanceláře uráčí vůbec přijet a říct na jaký autobus máme jít bylo dost zoufalý.

    UPOZORŇUJI, ŽE NA HOTELU Belitsa NENÍ FITNESS!!! Na stránkách společnosti Zájezdy, která spolupracuje se společností ANCORA bylo fitness k tomuto hotelu napsané… Takže pro budoucí návštěvníky upozornění, tak vážně není!!!!

    Odjezd z hotelu na letiště byl asi o hodinu dříve než bylo napsáno. Organizace totální chaos, obvolávání klientů a běhání po hotelu ať všichni dělaj byl fakt na úrovni. Stížnosti, které jsme sdělili delegátovi při odjezdu, tak při následné reklamaci totálně zapřel!!

    Přijetí reklamace od této společnosti, kde vás vypoklonkují 150 výmluvama, že reklamace nebyla podána na tom a tom papíře a asistenční služba o které nás nikdo neinformoval.

    …. Fakt síla, SPOLEČNOSTI DO BUDOUCNA PŘEJI VÍCE UPŘÍMNÉHO ZÁJMU O KLIENTY, VÍCE PRAVDIVÝCH INFORMACÍ, KTERÉ UVÁDÍ A FÉROVÉ DELEGÁTY….. ;)

  49. Lucie Marko má tuto zkušenost:

    CK Ancora – NAPROSTO OTŘESNÁ ZKUŠENOST!
    Momentálně se soudíme a kdo se chce připojit, nechť mi napíše na email, který je uveden na konci příspěvku.
    S CK Ancora jsme byli v srpnu roku 2015 v Egyptě a myslím si, že na tuto dovolenou nikdy nezapomeneme! Hotel 4hvězdy + (SANNY DAYS EL PALACIO ****+) totální katastrofa! Na pokoji švábi (v koupelně i v pokoji, v noci vám dělali společnost i v posteli), pokoj nám předali neuklizený, úklid jsme si po několikahodinovém urgování sjednali cca v 9h večer, kdy byl pokoj jen halabala uklizen, ale ložní prádlo, které bylo jen tak mimochodem znečištěné krví zřejmě od menstruace, se ani neobtěžovali převléct. Ručníky taktéž po předchozích hostech. Pokoj byl nakonec uklízet cca v 10h, nicméně další dny to bylo podobné – úklid jsme si vždy museli doslova vyřvat. Na pokoji nefungovala klimatizace (což je v srpnu v Egyptě celkem dosti velký problém). Po opětovných stížnostech nám po desáté hodině večer do pokoje vběhli 2 opraváři (já jsem v tu dobu již spala na posteli jen v kálhotkách vzhledem k šílenému vedru) a snažili se klimatizaci opravit, což se jim však nepovedlo a tak jsme byli celý pobyt bez klimatizace. O této dovolené bych mohla napsat knihu – od odporného jídla, špíny, švábů, neochotného personálu, chybějících služeb nekonče). Celou záležitost jsme opětovně řešili na místě s delegátem i s vedením CK a hotelu, nikdo nám však nepomohl (hoteloví zaměstnanci byli vůči nám zaujatí – hotel totiž převážně obývali Arabové, které si hýčkali a nás se snažili výceméně přehlížet), delegátka reagovala jen sporadicky a to nás povětšinou ujišťovala, že vedení CK o dané situaci ví a řeší ji.
    Abych to shrnula, nyní se s CK soudíme – původně byla jejich obhajoba založena na tom, že jsme si v Egyptě na nic nestěžovali. Po předložení důkazů – sms s delegátkou, fotografie a videa, se jejich obhajoba změnila na to, že s nima nikdo špatnou zkušenost nemá, jen my, čili jsme zřejmě přecitlivělí a fotky máme bůhví odkud.
    Obracím se zde proto na všechny nespokojené zákazníky, kteří by nám chtěli pomoci alespoň částečně se dovolat pravdy a ukázat CK Ancora, že takto už to opravdu dále nejde, aby se mi ozvali třeba prostřednictvím emailu na adresu Lucie.marko83@gmail.com. Další stání máme v Šumperku v polovině února roku 2017. Budu ráda za jakoukoliv pomoc.

  50. Petr má tuto zkušenost:

    Já jsem byl s Ancorou v Hurghadě v hotelu Palacio v červenci 2015 a byl jsem spokojen. Do tohoto hotelu jezdim pravidelně (byl jsem tam už 9x) – hotel nemá chybu a nabizi slušný servis za výbornou cenu. Je to jeden z nejprodávanějších hotelu na našem trhu – kromě Ancory ho nabízí Exim nebo Fischer. Nechápu, jak může být v něm někdo nespokojený. Pokud do něho jedete poprvé doporučuji při příjezdu do hotelu vložit do pasu 10 dolarovou bankovku a recepční vás ubytuje v super pokoji. Pokud máte možnost, tak leťte z prahy, která má lepší odletové časy než odlety z brna nebo z ostravy

  51. Lucie Marko má tuto zkušenost:

    Pane Petře, je zarážející, že jste v Egyptě ve zmíněném hotelu byl v červenci roku 2015, avšak recenzi jste přidal již v červnu 2015. Reálně vám tedy spíše než věštecké schopnosti přisuzuji zaujatost vůči CK Ancora (nevím, zda jste zaměstnanec, manažer, či rovnou majitel). Nikdo soudný by podle mě takovou recenzi na zmiňovaný hotel napsat nemohl, neboť pokud někomu stačí zašvábený hotel s úklidem jen na vynucení, nevadí mu spát v neuklizeném pokoji a v znečištěných prostěradlech po předchozích hostech, utírat se do znečištěných smradlavých ručníků, jíst z ,,koryt“ neskutečné sr*čky celý pobyt dokola, tak podle mě je buď velice nenáročný zákazník, nebo snad nic jiného, než hotel Palace nepoznal. Píšete, že jste ve zmiňovaném hotelu byl již 9x a doporučujete mi dát 10ti dolarovku do pasu na recepci – no tedy i já vám poradím: zkuste příští dovolenou v jiném hotelu s ohodnocením ****+, abyste mohl poznat, co znamená zažít bezproblémovou dovolenou a následně mohl srovnat oba hotely a potažmo i přístup delegáta a CK.
    Pokud nevěříte, mile ráda vám zašlu fotografie a videa, která jsem ve zmiňovaném hotelu ,,hrůzy“ pořídila.

  52. Dominik má tuto zkušenost:

    Jak si tady ctu ty ruzne nazory at uz pravdive ci nepravdive, tak pridam jednu moji zkusenost s CK ANCORA. Byli jsme jako rodina na dovolene v hotelu Bajkal a musim rici, ze to byla jedna z nejhezcich dovolenych za posledni dobu. Hotel fajn, jidlo vynikajici, more obcas s rasami, ale za to cestovka nemuze. Nezaznamenali jsme zadny problem behem cesty tam ani zpet. Za nasi rodinu absolutni spokojenost a naprosta jednicka.

  53. Lucie Babická má tuto zkušenost:

    Ancora – cestovní kancelář – SPOKOJENOST !!!!
    Zájezd jsme si koupili na last minute od Invie a až pak jsem zjistila od jaké pro mě úplně neznáme cestovní kanceláře odlétáme do Bulharska druhý den. Koukla jsem se na recenze a malinko jsem zpanikařila,ale jak je známo nikdy se nezavděčíte všem. Nebojte se, nepanikařte a buďte v klidu.
    V Burgasu čekal delegátka, připravené autobusy, doprovodila nás na hotel, cestou podala pro mě dostatečné informace.
    Ani na jednu schůzku jsme v hotelu nebyli, ale v knize byly vypsané 3 schůzky. Byli jsme na 8 dnů tak ani jsme neplánovali žádné výlety, bylo opravdu vedro na konci června. Zajímal nás jen čas odjezdu autobusu od hotelu a ten tam byl napsán. V autobuse zas všechny informace od delegáta řečeny, doprovodil nás až k přepážce a čekal tam s námi dokud všichni nebyli odbaveni. Super, dokonalé a moc děkuji za krásnou dovolenou v Primorsku v hotelu Siena Palace

  54. Danuše Strachotová má tuto zkušenost:

    CK ANCORA-rozhodně už nikdy více,nedoporučuji-
    Při vzniklém problému a příp.řešení nekomunikuje,nic nevyřešeno,nezájem o klienta.
    Hodnotíme poprvé CK po nespokojené dovolené na Korfu,v Dasii-hotel Amália,kde jsme byly letos v červnu od 8.6.2017,hluk na pláži,v hotelu,a také zápach z odpadu na pokoji.
    Příště si vyberu jinší CK..kde mají zájem o klienty a jejich spokojenost.

  55. Tomáš Krejčí má tuto zkušenost:

    Absolutně nejlepší na Bulharsko! Už 8 let jezdíme do hotelu Ancora Beach v Primorsku s celou rodinou.

  56. Fraňo Petr má tuto zkušenost:

    Nedoporučuji, nezájem ck cokoli aktualně řešit. Jejich nabídka na Korfu Acharavi Ionian Princess neodpovidá realitě. Na FB stránkách si zveřejní jen kladné recenze. Delegátku ale mají snaživou a ukecanou. Ovšem popis hotelu je jinde, nabízejí hotel jenž má mít 4 hvězdy, realně ma tak 2. strava není all incl, ale plná penze, zkušenost červenec 2017

Sdílet na: FacebookTwitterGoogle+

Přidej vlastní zkušenost

Autor stránek nenese zodpovědnost a neručí za publikované názory klientů cestovních kanceláří. Názory nejsou editovány a jsou jen názorem klienta. Autor stránek si vyhrazuje právo odstranit příspěvky, které porušují platné zákony ČR nebo obsahují vulgární výrazy a ty u kterých má podezření, že jde o reklamu.